Corona informatie

1439221961 55
1499620752 50
1560019542 54

1. Gea Nieuwland

Jammer genoeg was de reservering te laat gelezen door de eigenaar. Geen tafel klaarstaan voor ons.
    Gelukkig toch een tafel bij het raam.
    Het was niet druk.
    De bestelING werd niet opgenomen en dus weer even vragen of ze dat wilde doen.
    Een slechte start dus.
    Eten was heerlijk en de excuses van de bediening.
    We kregen wat extra patat en salade.
    Toch nog een gezellige middag.

2. Kibbeling meer paneermeel dan vis. Chagrijnige kassa medewerkster alles op langzame wijze. Maakt niet uit of er 20 mensen in de rij staan, er komt niemand assisteren. Voor een blikje sinas moet je wel erg geduldig zijn. De kassa medewerkster neemt niet alleen de bestelling op maar gaat het ook op gemak klaarmaken.
    Als je kritiek geeft, wordt er gezegd:”meneer nooit meer terugkomen”. En dat doen we dan ook niet meer. Is gewoon een ordinaire vreetschuur en ook nog eens duur.

3. Zou vlg hun website op maandag om 11.00 uur geopend zijn maar wij stonden met nog meerdere mensen voor een gesloten deur.
    Een grote teleurstelling.

4. W Benningshof

Zoals alle vorige keren weer heerlijk gegeten in het vispaleis. Ook de prima bediening mag wel eens genoemd worden. Misschien een tip: de schol mag wel wat minder doorgebakken zijn, al kregen we meteen een andere aangeboden.
    Het Vispaleis, van harte aanbevolen!

5. Nadat ik mijn eten had genuttigd en klaar was om weg te gaan ben ik door de eigenaar heel racistisch bejegend en letterlijk de zaak uitgezet alleen maar omdat ik een Fanta in mijn hand had die ik niet daar had gekocht maar bij mij in de tas had.
    Dus voor mij was dit de laatste keer in deze tent!

Ps : de zaak is heel smerig en het personeel is ook niet hygiënisch.

6. Tafuni +3 gasten

Onze keus voor dit restaurant werdt bepaald door de ligging en het uitzicht.
    4 gehandicaptenparkeerplaatsen voor de deur.
    Een natte vloer is gevaarlijk voor mensen die met een stok lopen.
    Met 3 ouderen met een mobiliteitsbeperking en een 77-jarige die nog redelijk ter been is werdt ons geweigerd om de bestelling aan tafel te brengen. Kussens en toiletpapier niet aanwezig.
    Ondanks de mooie ligging komen wij hier niet meer terug.

7. Mariska

Een smerige ongezellige bende zowel binnen als buiten. De kibbeling was een vette smakeloze koude hap, en de haring was ook niet te eten, bah! Ongeïnteresseerd personeel die er vies uitziet en waar werkelijk geen lachje vanaf kan. Ik raad het dan ook niemand aan daarheen te gaan.

8. Ad bosch

Bediening redelijk. Visbaklucht van oude olie denk slaolie vis moddervet jammer.

9. De Dijkjes

Beste luitjes van het Vispaleis,

Na veel negatieve recensies willen wij het volgende melden.
    Vandaag hebben wij genoten van een heerlijk portie kibbeling. We doen dat al jaren. Jammer van de negatieve recensies. Ons advies: laat je niet gek maken en neem het ter harte.
    Ga er voor!!!
    Trouwens vriendelijk personeel, voor ons gewoon een blijvertje!!!!

10. Zaterdag wezen eten bij vis paleis hoek van holland.
    Een aanrader. Als je lekker en goed stukje vis wil eten en de kwaliteit hoog staat. En de bediening zeer vriendelijk is en de sfeer goed is.

11. Rien Star

12. drijfhout

Hollandse Nieuwe,
    Nog nooit heb ik zo een slecht verzorgde Hollandse Nieuwe Gegeten. Uien met vezels i.p.v.frisse blokjes. Veel te zout. Nee ik vind het treurig en zal niemand aanbevelen bij U een Hollandse Nieuwe te kopen. Overigens zijn wij al jaren klant bij U. De kibbeling is altijd van prima kwaliteit.

13. Het smerigste dat ooit gegeten heb: gebakken mosselen bij het Vispaleis. Niet gebakken, maar met beslag laagje uit smerige frituur. Baggervet en zonder enige smaak. Calamaris idem. Personeel wordt je ook niet vrolijk van.

14. Noooooooit zal ik daar meer heen gaan, te smerig voor woorden, zowel het smoezelige personeel (kleding en losse lange haren) als de tafels en stoelen!
    Stond armoedig geschreven op een kartonnetje dat er storing met de pin was… waarschijnlijk moest de pot met zwart geld een beetje hoger worden, veel mensen die geen cash geld bij zich hadden gingen maar weer weg… hadden wij ook maar geen cash gehad dan had ik nu niet zo een nare nasmaak gehad aan het smakeloze eten!

15. Leen 't Mannetje

Za 21 juli 2018.
    Lunch. Bij bestellen een zeer ongeintresseerde vrouw. Zeer onvriendelijk.
    Zaak zag er niet fris uit. Bij afhalen van bestelling stonden twee minderjarige meisjes met hun telefoon te spelen maar hielpen mij niet.
    De bestelde haring was erg zout. Kibbeling ging enig sinds.
    Toiletten zaten verstopt en erg smerig.
    Terras was onverzorgt.
    Voor ons geen vispaleis meer.

16. Kom hier al een tijdje… grandioze locatie en wat je ook besteld, eten is prima. En… het biertje koud… jammer is dat het niet echt schoon is allemaal… onder de tafels alsmede bij de toiletten is het ronduit smerig… hard toe aan een grondige schoonmaakbeurt… de kleding van het personeel is ook smoezelig… daarnaast… is het wel erg jonge personeel. Vakantiekrachten waarschijnlijk... van een jaartje of veertien... en wat overduidelijk geen horeca ervaring heeft. Ook niet erg klantvriendelijk en zijn rond uit chagrijnig…
    Kan dus veel verbeterd worden.

17. Pek

18. AR-Solutions bv

Goede sfeer en lekker eten.

19. Toptent!

Het eten was helemaal super!

Het restaurant zou eigenlijk al gaan sluiten maar de deur werd speciaal nog open gedaan voor ons! Het was geen enkel probleem om nog een aantal verse broodjes te krijgen en ook de Hollandse Nieuwe werd vers schoongemaakt!!! Dat is service!

20. Belachelijke prijzen. Een lekkerbek los kost 4,50 en een patat 2,50 maar als je het bij mekaar koopt (een menu dus) kost het 14,50 zelfs het eigen personeel snapt er niks van.

21. Bizar slecht, kibbeling bagger vet.
    Erg slechte bediening

22. Marianne

Vandaag een lekker nieuwe haring gegeten, samen met vriend. Ook zoals gewoonlijk kibbeling & een lekkere knapperige friet! Bediening zoals gewoonlijk weer erg vriendelijk. Hoek van Holland betekent voor ons ook een visje eten in het Vispaleis!

23. Wij komen al heel wat jaren uit hellevoetsluis om een lekker visje te eten. Dus kom je op vrijdag na koningsdag weer rond 12 uur denk je ha lekker, maar wat gebeurt ons!? Geen patat wordt er gezegd (staat dus voor de deur). Bij binnenkomst komt de smerige vislucht je tegemoet.

Jammer maar hier komen wij nooit meer!!

24. Hilda huizing

Bestel je gamba's, krijg je gekrompen garnaaltjes. Vraag je "ik had gamba's besteld" zegt de dame "ja die hebben we niet". Ik zei: "oké dat kan maar dan moet je dat zeggen". Kleine porties patat. Sfeer was er niet, dode bloemen, plantjes zonder potjes. Prijs/kwaliteit veel te duur.

25. Ik heb moeite om dit te schrijven en doe het normaal nooit maar nu is het nodig.

Jammer dat de kwaliteit echt minder is geworden, dit was niet zo. Slappe friet, kibbeling met gele viskleur met vreemde smaak. Er ontstaat een gevoel dat je in een matige friet zaak zit. Het (te) jonge personeel is onvriendelijk, bijna geen lach op het gezicht. Een lach doet wonderen. De zaak mag wel eens een vernieuwing ondergaan, verwijder de verweerde reclame op de ruiten. Een vispaleis moet smetteloos zijn en niet ruiken naar baklucht.

Tip.
    Laat je bezoekers een enquete invullen, onderzoek je zwakke punten regelmatig. Investeer in vriendelijkheid en klantgericht werken. Denk na over een verkooppunt aan de buitenzijde als het druk is. Een regelmatige bezoeker.

26. Gisteren met onze groep ouderen een visje gaan halen hier. Nou laat het woord "paleis" maar weg! Wat wij aantroffen was een vieze bende, oud, stoffig en onvriendelijk personeel. Een jongedame met een zwart bontjasje stond achter de toonbank. Haar lange zwarte haren bengelden los langs de producten. Toen ik haar vroeg naar de prijs van een schol zei ze dat ik maar op het bord moest kijken! Tot mijn verbazing kost de schol 7,50!!
    Achter de toonbank liepen de twee kleuter dochters van deze dame. Dit weet ik omdat ze steeds om hun moeder schreeuwden. De kleuters zaten overal met hun handjes aan. Gooiden een glas limonade kapot op de grond. En de dame was drukker met haar kinderen dan met de klanten. Een personeelslid rechts van de balie schreeuwde de bestellingen door. En een ander liep maar heen en weer rond de bakoven. Wat een ongeorganiseerde troep, echt niet te geloven.
    Voor ons de laatste keer dat wij hier komen. Dat een winkel oud is oké. Maar als dan de hygiëne niet goed is en het personeel onbeschoft dan is de keus makkelijk. Hier zien ze ons niet meer!

27. Susanne

Na een heerlijke wandeling over het strand sprak Het Vispaleis ons meteen aan, het zag er gezellig uit.

Eenmaal binnen werden wij geholpen door een vriendelijke jonge man. Wij hadden 2 visschotels besteld en wat te drinken. We hebben heerlijk kunnen genieten de zonsondergang.

28. Gisteren met z'n viertjes, na een frisse wandeling, geweest. Mijn vrouw een lekkerbek, kinders een kindermenu (2,95 euro) en ik een menu met gebakken mosselen, salade en friet. Ik kan niet anders zeggen, dat we met z'n allen toch heerlijk gegeten hebben. Lekkerbek was heerlijk, mosselen waren mals en zeker niet te vet. Kinderen hadden wat kibbeling met frieten en een zakje snoep.

29. Op de website staat dat ze tot maart gesloten zijn op maandag en dinsdag. Dus wat dacht ik: fijn het is maart even langs het vispaleis om kibbeling te eten met een glaasje wijn. Daar aangekomen is de zaak toch gesloten, zet dan tot en met maart.. De week erop nog steeds trek in een kibbelingetje en met goede moed naar het vispaleis en wederom gesloten terwijl het bordje duidelijk op geopend stond? Van de week was ik eindelijk eens op woensdag vrij en heb dan ook meteen mijn welverdiende kibbeling met een wijntje genuttigd. Ik moet eerlijk zeggen ik vind het ook een hele smerige tent daarom kom ik normaal alleen in de zomer zodat ik buiten kan zitten maar er was een dame, zeer vriendelijk en maakte ook schoon! Dit had ik nog niet eerder gezien dus misschien lezen ze nu toch de recensies. Jammer genoeg is er nog niets veranderd aan de service. Het zou een leuke zaak kunnen worden als de hygiëne, service en kwaliteit flink opgeschroefd worden.

30. Kolibrie

Wat een waardeloze tent! Je moet zoeken naar een schoon tafeltje, de vloer is vies en er is geen bediening. Er zijn jonge lui aanwezig die op de toonbank leunen en met elkaar praten zonder aandacht voor de klanten. Er werd eten gebracht bij twee andere klanten, dit werd op tafel geschoven zonder dat er iets werd gezegd. Het lukte ons niet de aandacht te trekken van de jongeman. Hij ging koffie drinken, dit was het toppunt! Wij zijn weggegaan zonder iets genuttigd te hebben. Bij weggaan werd er gezegd: bedankt, tot ziens... Hoezo bedankt, we hebben niets gegeten omdat de bediening ons niet zag. Gezien de recensies hieronder hebben wij geluk gehad dat we geen bediening kregen. Een lucky escape!

31. Vandaag visje gehaald. Nooit meer. Eerst sta je half uur in de rij om te bestellen, dan half uur wachten op je visje. Vies dienblad, vieze tafels . Brrr

32. Ook voor de 2e keer weer eens geweest maar ook tevens de allerlaatste keer. Vreselijk lang wachten op 2 bakjes kibbeling die geserveerd waren op een smerig dienblaadje, tevens waren de eerste paar stukken kibbeling alleen maar deeg en verder niet te eten !!! Zonde van het geld en tijd. Personeel wat constant van de vingers stonden te likken en niet schoonmaken met de volgende klant kortom niet gaan eten daar.

33. Kibbeling was doordrenkt met vet, garnalen (6 stuks) veel en veel te duur (€7,50) buiten het feit dat ze te lang in de pan hadden gelegen en dus veel te taai waren. Personeel erg onhandig, niet klantvriendelijk, incapabel en staat te pas en te onpas voor de deur te roken.

Jammer, mooie locatie om een kwalitatief veel beter restaurant te kunnen runnen, maar hier kom ik niet snel meer terug!

34. Wij zijn er vandaag voor de 2e keer geweest. In een woord vreselijk. Duur en onvriendelijk. Zelfs voor een toilet bezoek moet je 0,50cent betalen. Koude friet en kibbeling met saus terwijl je zonder vraagt. Jammer op zo'n locatie verwacht je minstens kwaliteit. Kom er nooit meer. Sorry zonde van het geld.

35. We went to the Vispaleis on our way to catch the ferry back to England. What we wanted to do was to simply order a lekkerbekje and bakje patat to eat outside in the sun on the grass, but the prices on the wall inside seemed prohibitive, all over 10 Euros.......Until we asked whether it was possible to do a take-away, which then saw the price tumble. The restaurant itself inside was quite grotty and the staff extremely slow and unhelpful, but the lekkerbekjes were the best we'd ever tasted in Holland. But no way would we have paid the prices displayed and sat in to eat. Our message to Vispaleis is: PLEASE DISPLAY A TAKEAWAY MENU WITH CLEAR PRICES!

36. Wij zijn hier 2 keer geweest. Vandaag was zeker de laatste! Plaats was vies en wij hebben 18 euro betaald voor 2 bakken kibbeling. Dat is belachelijk. Kortom - Heel duur, lage kwaliteit.

37. Rotterdam

Locatie is leuk, personeel niet echt geinteresseerd, patat en kibbeling waren goed, maar haring :-(

Bovendien was het toilet niet echt schoon en kon je niet je handen afdrogen.

38. Kwaliteit van het product matig. Nadat je betaald hebt wordt je als lucht behandeld door het personeel.

Lokatie wel leuk, maar pand is aan een opfrisbeurt nodig.

39. Gerrit Verkaik

Prachtlocatie. Naar hoek van Holland gaan betekent een bezoek aan het Vispaleis. Parkeren voor de deur. Heerlijk eten.

Een aanrader.

40. Ben der 1x geweest.

Het zag er niet bepaald fris uit van binnen.

Vliegen vlogen door heel die zaak.

Patat smaakte zelfs naar vis en de frikandel ook.

Mayonaise was heel zuur.

1,1
  41. Een "restaurant" gelegen op een mooie locatie, maar.....

Kabeljauw besteld vergezeld van frietjes en sla. Toen het bord op tafel kwam schoof door een onhandigheid van de ober, de helft van mijn frietjes op tafel. Deze greep met zijn handen naar de gevallen frietjes en smeet deze, ongegeneerd, voor mijn ogen terug in mijn bord! Ik was "geshockeerd" en kon van het pure verschieten geen woord uit mijn mond krijgen.
    Gezien je moet afrekenen bij het bestellen heb ik dan maar alleen de vis gegeten met een beetje sla. Bij nader toezien bleek dat de sla op de bodem van mijn kommetje zwom in het water!

42. ED 799 punten

Het Vispaleis ligt natuurlijk op een schitterende locatie. De visgerechten zijn van goede kwaliteit en tegen een goede prijs. Het personeel is vriendelijk, ondanks foutjes in de onderlinge communicatie.

43. Jan 95 punten

Grote porties. Gemiddelde kwaliteit. Voldoende prijs kwaliteit verhouding. Perfecte lokatie. Sommige personeelsleden vriendelijk en voorkomend. Andere personeelsleden lomp en met te veel Haagse grofheid.

44. Altijd nog die heimwee naar de zee en dan meestal Hoek van Holland. Na de wandeling op 'de pier' nooit weg zonder een bezoekje aan het vispaleis....

45. Goede vis tegen een goede prijs. Goede lokatie, mooi uitzicht.

Alleen wat erg tegen stond was personeel die de klant alleen maar aan sprak met je en jij. Bij een van de meiden kon er nog geen eens aub en dank je wel vanaf. Normen en waarden?!

46. Ik heb van de week een heerlijk slibtong menu gegeten en mijn vriendin een mosselpan. Bediening was perfect, gezellige mensen en de prijs viel mee, en een mooi uitzicht vanuit de serre. Kom zeker terug!

Gr, Nick en Anne.

47. Prima gerechten. Vlotte bediening. Parkeren voor de deur. Fraai uitzicht. Hygiëne kan beter. Per saldo: een aanrader!

48. de heer van munshousen

Heerlijke vis en betaalbaar. Prachtig uitzicht op de haven en goede service!

Ik heb wel respect voor de mensen die daar werken hard werken hoor!

49. Een prima stekkie om even een heerlijk visje te eten, je kan er voor om rijden. De moeite waard. Er wordt wel regelmatig chaotisch gewerkt en regelmatig een schoon schort kan geen kwaad.

50. je kan er een lekker visie eten en die bediening is wel oke leg eraan wie er staat,als er van dat jonge spul staat dan is het minder maar de oudere garde is oke
    maar verder is het oke

51. kimmie Dusbaba

Wij zijn daar afgelopen zondag wezen eten vanuit Breda en de rit was zeker meer dan de moeite waard!!!!!
    Het is niet normaal hoeveel je krijgt naar wat je ervoor moet betalen....
    Mijn dochtertje kreeg een softijsje alleen maar omdat ze ernaar stond te kijken......
    Ik kom hier zeker terug!!!!!!!!

52. corrie lefering

Het beste vispaleis van Nederland.
    De mensen die daar werken doen hun best om iedereen het naar hun zin te maken,erg gastvrij, netjes,heerlijke maaltijden,prijs is goed naar de verhouding wat je aangeboden krijg, mooi uitzicht,waarom is het er altijd druk? omdat ze super zijn. ik kom graag in H v H ,vanuit Zeewolde om daar een visje te eten.

53. Met de hygiene is het slecht gesteld. Een portie kibbeling en mosselen wordt met de blote handen in het bakje gepropt. Erg smerig want er wordt ook afgerekend. Als je er iets van zegt dan krijg je als antwoord dat het bestelde toch op een of andere manier in bakjes moet komen. Vispaleis is voor ons exit.

54. Friet te kort gebakken,vis niet vers,tafels ronduit smerig. Service prima.

Eén vorige recensie
  55. Lange wachttijden. Min. half uur voor portie kibbeling. Wel lekker maar erg duur voor wat je krijgt. Personeel niet vriendelijk en snel aangebrand. Als er gevraagd wordt om geld terug vanwege de lange wachttijden krijgt men gelijk een grote uitbrander van het personeel. Jammer dat daar niet aan "klant is koning" wordt gedacht. Terwijl klant het rustig aangaf.

56. gezellig in de serre in de winter maanden lekker warm leuk uitzicht rust gevend niet te druk leuk publiek een aanrader heerlijk eten waar voor je geld

57. Heerlijke vis, altijd vers gebakken. Wel iets duurder dan de gemiddelde viszaak, maar het smaakt dan ook erg lekker. Soms alleen wat lange wachtrijen.

De nieuwste recensie