Restaurant De Boulevard in Hoek van Holland

1358392048 80
1419132443 82
1500119637 80
1520366435 82

1. Afgelopen middag i.v.m. onze 30 jarige huwelijksdag, heerlijk gegeten bij Restaurant ¨De Boulevard¨. Dit restaurant is echt aan te bevelen. Niet alleen door de heerlijke gerechten, maar ook door de bediening van zowel de eigenaar als het personeel: de laatstgenoemde was een alleraardigst jong meisje dat haar vak goed verstaat en de dochter van de eigenaar bleek te zijn. Er wordt een grill naast het huidige restaurant gebouwd, wat e.e.a. nog gezelliger maakt. We zijn zeker van plan vaker langs te komen.

2. Ton en Ella

Wij komen al jaren bij De Boulevard. Elke drie, vier weken. Het is sfeervol. Een vriendelijke eigenaar. De prijs in verhouding naar de kwaliteit klopt perfect. Een aanrader voor iedereen. Een fijne persoonlijke bediening. En jammer dat iemand die door de eigenaar beschonken is opgeraapt, naar het station gebracht is, en zelfs een keer naar huis is gebracht door de eigenaar, nu een negatieve recensie schrijft. Heel jammer...

3. janny mooij

Het eten is goed en je wordt vriendelijk te woord gestaan. Maar paspop als je met je pinpas betaald dan flikken ze het om het bedrag naar boven af te ronden zonder dat jij het weet. Dat noem ik besodemieteren of gewoon stelen!

4. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Spareribs zijn zeker een aanrader! Personeel zeer gastvrij en vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug!

5. Zeer leuke plek, we hebben lekker gegeten en zeer vriendelijke personeel. Een aanrader hoor!

6. Zeer slechte service! Een 1 is eigenlijk nog te hoog. Geld verdienen willen ze blijkbaar niet. Als je buiten gaat zitten, heb je geluk als ze je een keer komen bedienen. Eten wat we bestelden kwam vervolgens helemaal niet. Wij komen hier in ieder geval nooit weer! Zeer onaardig en lui personeel.

8. S. Van Loenen

Een super fijne ervaring In dit gastvrije restaurant. Een geweldige sfeer, heerlijk eten, geweldig vriendelijke gastheer. Kortom, als je een goed restaurant zoekt, waar het heerlijk eten is en heel erg betaalbaar, dan moet je bij dit restaurant zijn. Ik geef hierbij het cijfer 10 op alle punten.

9. Naar hoek van Holland gereden na recensies te hebben gelezen, nou dat viel erg tegen. Hier komen wij niet meer eten. Pannenkoek met appel en rozijnen: de rozijnen werden er later koud opgedaan. De ander was veel te vet en de kip te droog. Jammer voor iets dat zo goed zou zijn.

10. Gezellig, good food, vlotte leuke bediening. Komen er zeker nog eens terug.

11. Thomas Fransen

Vanavond heerlijk gegeten bij de Boulevard in Hoek van Holland. Voor een zeer schappelijke prijs krijg je een uitstekende maaltijd voorgeschoteld. De vriendelijkheid en service gerichtheid van de eigenaar is werkelijk fantastisch, je merkt aan alles dat deze man liefde voor zijn vak heeft. Wij komen zeker nog eens terug!

12. M.van Ree

Heel goed gegeten voor een normale prijs. De eigenaar is ook erg vriendelijk. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we daar zeker nog eens eten.

13. Gezellig restaurant met leuke bediening en heel goed eten!! Wij komen er regelmatig en blijven dat doen. Zarif is een goede gastheer.

14. Op uitnodiging van Ronald kwamen wij, zijn Pa en zijn vriendin een etentje met vooraf een drankje meemaken op een zonnige zondag veertien dagen geleden.
    De gezellige inrichting buiten en binnen, de sfeer en service maakten dat we besloten om op mijn verjaardag aanstaande 28 september met de familieleden te komen eten. Wij zijn dan, als iedereen aanwezig is met twaalf
    personen. We bellen er nog over op tegen die tijd.
    Vast hartelijke groeten van ons beiden en veel succes met alles.

15. Heerlijk gegeten. Lekkere gerechten, mooi gegarneerd. En een zeer attente bediening.
    Nogmaals een bezoek waard!

16. arie en jannie

Voor de eerste keer hier terecht gekomen. Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening, waar je je gelijk op je gemak voelt, met twee heerlijke terrassen en wat hebben wij er heerlijk gegeten. Eerst een lekkere salade en later een heerlijke mixed grill van lams ossehaas en kippedij, zo mals met heerlijke gegrilde groenten, salade apart met gebakken aardappel schijfjes en patat, vanuit den haag onze complimenten en wij komen zeker binnenkort weer terug. Dit restaurant kunnen wij echt aanraden.
    Hartelijke groeten vanuit den haag. Arie en jannie.

17. Lekker gegeten, gezellig restaurant, vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Aanrader

18. P. Elgers

Heerlijk gegeten, zowel de vis- als de vleesgerechten zijn uitstekend qua smaak en bereiding, en mede door een fijn muziekje heerst er een mooie sfeer in het restaurant. Nu nog een wat scherper mes om de kogelbiefstuk makkelijker te snijden, dan zou de waardering nog hoger uitvallen....

19. We komen er al jaren en het blijft super gezellig. Het eten is heerlijk en ze hebben nu ook een mooi super groot terras. Echt een aanrader!

20. Scholtens

Uitstekend restaurant op een mooie lokatie vlak bij het strand en Nieuwe Waterweg in Hoek van Holland. Zeer gastvrije eigenaar, lekker eten, alles was helemaal vers. Veel keuze uit vis. Lekkere huiswijn. Komen we zeker nog es terug. Bij mooi weer een fijn terras.

21. Het was heerlijk genieten buiten op de loungebank op het mooie terras van dit restaurant. We begonnen met een drankje maar de gerechten die we voorbij zagen gaan naar andere klanten zagen er zo aantrekkelijk uit, dat we besloten om te blijven. En daar hebben we echt geen spijt van gehad. Het vlees is er inderdaad echt mals. Ook de visschotel van mijn vrouw was overheerlijk.
    Zodra wij in Hoek van Holland zijn, komen we zeker weer naar dit restaurant!

22. Super heerlijk gegeten bij restaurant De Boulevard. Ik had Mixed Grill III besteld, vlees was zo mals en goed gekruid. Echt een aanrader!

23. Colinda

Heerlijk gegeten en aardige bediening. Een aanrader ! We gaan er zeker nog een keer terug... Wie weet met mooi weer op het pas aangelegde mooie terras !

24. Fam Verhoeven

Bijzonder prettige en persoonlijke bediening in een ontspannen, huiselijke sfeer.
    Je kunt aan het eten proeven dat het met veel kennis en liefde is bereid.
    Het was voor ons een culinaire ervaring, die wij zeker bij gelegenheid zullen herhalen.

25. Ontzettend vriendelijke bediening wat de hele sfeer van het restaurant maakt! Kom zeker terug voor het nieuwe terras!

26. Wel vriendelijk. Maar 1e kerstdag maar keuze uit 1 4-gangen menu. Dus verplicht eten wat op de kaart staat. 4 pers waren we 167 EUR lichter en smaakte niet bijzonder!! Geen aanrader

27. ary en sien

We komen er regelmatig en worden iedere keer weer vriendelijk ontvangen, het eten is altijd weer heerlijk en je kan ook je wensen voor iets wat niet op de kaart staat bespreken, en de gastheer gaat dan zijn best doen om dat te verwezenlijken, wat vaak nog lukt ook. Kortom: een vriendelijke gastvrije, kwalitatieve en gezellige eetgelegenheid met een Egyptische keuken. Toppie!

28. khalid ait-alla

Ik eet heel vaak bij Restaurant De Boulevard, er is goede service.
    En ik loop er nu zelfs stage.

29. Leontine

Het eten was niet slecht, de logistiek wel, wij waren met 3 personen waarvan er 1 al klaar was met eten toen de andere 2 pas wat kregen. Er was constant verwarring tussen 2 tafels wie wat besteld had. Toen wij klaagden bij de eigenaar gaf hij het meisje van de bediening de schuld dat ze de bestelling niet in 1 keer had doorgegeven....beetje flauw, en dan nog, dat los je intern op, je geeft niet 1 gast eten en de tafelgenoten pas een half uur later. Bij de tafel naast ons was het net zo, daar was kregen ze ook niet allemaal tegelijk hun eten en het ene gerecht was nog rauw en het gerecht dat ervoor in de plaats kwam was zwart.
    Ons eten ging dus wel, niet super, maar daar is de prijs ook naar. Verder staat er nogal veel onkruid op het terras, maakt niet echt een verzorgde indruk.
    Overigens kregen wij weer wel een gratis kopje thee en koffie voor het ongemak.
    Al met al een restaurant waar ik nooit meer naar toe zal gaan.

30. Karin en Gert

Mooi terras, erg gezellig met die palmbomen!
    Heerlijk gegeten en een uitstekende service. En de prijs kwaliteit verhouding is echt goed! Waar vind je dit nog? We komen hier zeker terug.

Probeer de mix grill eens! Echt lekker

31. 6 juni gegeten bij de Boulevard. Uiterst vriendelijk onthaal door de eigenaar, nette inrichting en heel schoon
    eten. Was eenvoudig, maar super lekker, omdat ze daar alles zelf maken en dat proef je !!
    Zelfs de kruidenboter, die bijna nergens te eten is, was heerlijk en werd gepresenteerd met een vers afgebakken stokbroodje. Sate en koteletten van de grill waren erg lekker.
    De prijs was vooroorlogs.

Kortom een aanrader!

32. Udo en Karin

Een gezellig restaurantje waar je voor weinig geld een goede maaltijd kan nuttigen. De eigenaar ontving ons hartelijk en was zeer klantvriendelijk. De biefstuk netjes medium rare en de lamskoteletjes heerlijk.

Al met al een echte aanrader en voor mij een reden om Hoek van Holland nog eens te bezoeken.

33. Marielle

Vooral de visgerechten vinden wij heerlijk. De eigenaar is heel aardig en de sfeer erg persoonlijk. We komen regelmatig terug.

34. Voortreffelijk gegeten!
    Erg gezellige ambiance!

35. We hebben hier gisteravond heerlijk gegeten, ik kwam hier 3 jaar geleden ook al geregeld. Maar het eten is nog steeds goed verzorgd, je wordt door de eigenaar vriendelijk ontvangen en het eten is voortreffelijk en met alle zorg bereid. Ik heb een heerlijke Mix Grill gegeten en mijn vrouw heeft genoten van de heerlijke biefstuk wij komen hier zeker nog eens terug.

Roelof en Kitty

36. Familie De Groot

We zijn er onlangs met een groep van 12 mensen geweest ter gelegenheid van de verjaardag van mijn oom. Wat werden wij verrast! Niet alleen was het eten perfect, er werd rekening gehouden met zowel de ouderen als de jongsten. De eigenaar heeft er echt werk van gemaakt en ons een ontzettend leuke avond bezorgd. Bedankt daarvoor!
    Een echte aanrader.

37. FAM VAN DORP

Afgelopen woensdag heerlijk gegeten.

Zeer vriendelijke bediening.

Heerlijk eten met een zorg bereid.

3 soorten vis met een fijne dille saus was heerlijk.

Ook het vleesgerecht met groenten was kwalitatief heel goed van smaak.

Als we in hoek van holland zijn gaan we zeker terug.

38. Nanda 5 punten

Lieve eigenaar, dank je voor de gezellige zonnige uurtjes op het terras en voor het bewaren van mijn spijkerjas die ik vergeten was!

39. Willem Moerland

Mijn vriendin en ik komen hier al 3 jaar en we eten altijd heerlijk. Eerste kerstdag zijn we ook weer geweest, het was weer uit de kunst. Wij kunnen het iedereen aanraden.

40. Van Leeuwen

We hebben goed gegeten. De bediening was heel goed en gezellig.

We komen hier zeker vaker.

41. Heerlijk gegeten met ons gezin. De bediening is aardig en de kinderen zijn meer dan welkom. Genoten van de spare ribs!

42. sander en ineke

Nou ik weet niet hoe iedereen bij deze goede recensies komen, maar het restaurant boulevard waar wij hebben gegeten, was het echt niet te eten!

Het heeft een bijzondere grote kaart wat mij bij aankomst al zorgen baatte, daarom heb ik ook maar gewoon een pannenkoek besteld en mijn vriendin een kogelbiefstuk, mijn pannekoek was erg lauw en niet gaar!( terwijl ik express een pannenkoek heb besteld met de gedachten dat dit niet kon mislukken) daarintegen had mijn vriendin de biefstuk besteld en dat de biefstuk niet de meest fijne was ( wat voor de prijs ook niet heel gek was) erg taai met veel pezen, en dan nog maar te zwijgen over het garnituur wat er onder lag gewoon verreweg stront en stront gaar was. Het is niet mijn bedoeling om dit restaurant de grond in te trappen, maar om juist te voorkomen dat mensen geld betalen voor deze rommel! Koken doe je met passie en niet gewoon opwarmen en geld verdienen!

Jammer dat ik dit zo moet omschrijven maar als kok zijnde moet ik toch eerlijk zijn en mag het niet teveel gevraagd zijn om te koken met smaak!

43. Rens & Wil Koolmees

Een heel gezellig restaurant, als we in Hoek van Holland komen zijn we altijd daar te vinden. Gastvrij, goede bediening, niets is hun teveel, ook reserveren is mogelijk. Op z'n Rotterdams gezegd vinden wij het top.

44. Super gezellig, lekkere koffie en gebak en we hebben er tweede Kerstdag een heerlijk diner gehad voor weinig geld.

Gaan er ook met regelmaat naar toe.

45. Dik 284 punten

Ontdekt: Een leuk restaurant met heerlijk eten en een fijne gastvrije bediening!!

46. Ap & Hanny

Best restaurantje

47. jaap van drachten

knus restaurantje.
    lekker egyptisch getinte gerechten en een leuke bediening.