Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoek van Holland verdeeld zijn.

1. We heb heerlijk op het terras gezeten we zouden eigelijk alleen een drankje doen maar hadden het goed naar ons zin dus hebben we besloten om ook te blijven eten en we hebben er zeker geen spijt van de spareribs vond ik super lekker wij komen hier zeker terug

2. Harm

3. Op onze trouwdag samen met ons gezin gegeten bij The Bing... toen wij reserveerde wisten we niet dat het een warme dag zou worden. Door de hitte konden we kiezen van de kleine kaart. Het personeel zorgde ervoor dat we het super naar ons zin hadden. Eten was prima zelfs onze slechtste eter heeft zonder “zeuren” zijn eten opgegeten.

4. Brett Nijssen

Na een heerlijke strand wandeling zijn we terecht gekomen bij The Bing... na een drankje besloten we ook te blijven lunchen. De kroketten met brood zijn een echte aanrader.

De bediening was uitstekend. Wij komen zeker nog een keer terug.

5. Ik of win zijn nu zeker 10 keer op bezoek geweest en alle keren uitmuntend.
    Zelfs toen im op een heel warme dag alleen om wat koud water vroen, geen geld in mijn zak, geen probleem.
    Ik kreeg 3 flessen gratis gevuld. Een heel goed adres met buitengewoon hartelijke bediening.
    We gaan vrijdag weer.
    Johnny en gerry en alex en echtgenote.

6. Prima gegeten en vriendelijke bediening.

7. Gisteren met man en kids Fish & Chips gegeten. Vis goede smaak en knapperig. Patat ook knapperig. Ook fijn dat de porties de maag echt vullen. Gewoon royaal patat en vis. Vergeet geen ijs na te bestellen. Die zijn zeer goed gemaakt. Vol van smaak. Echt waar. Die chocolade… jammie. Vanille en yoghurt met kers vond de rest ook goed. Wij waren zeer tevreden en ik ben echt niet makkelijk. Ook vriendelijk personeel.

8. Andrea Bakker

Locatie, sfeer en bediening prima! Het eten is wel oké, maar niet bijzonder! Alleen erg jammer dat de prijzen op de menukaart erg verschillen met die op de rekening!!! Scheelde 20 euro!! FF opletten dus bij FF-tijd!! En dit was niet alleen bij ons, dus zeker geen toeval! Grote domper! Komen hier dus niet meer terug!!

9. Rien Star

10. Anoniem

Zeeeeer teleurstellend! Via restaurantcadeaukaart gereserveerd! Op de site vooraf bekeken naar de menu kaart, ons daar zeeer op verheugd. Willen we bestellen krijgen we een blaadje aangeboden met daarom de matige keuze! Wat blijkt op de site staat de oude menu kaart? Bediening deed ook geen moeite of er iets van te maken! Tevens de prijzen aaaardig! Kortom zeeer onvriendelijk en eten zeeeer onder de maat! Weinig volk gek he? Zou het niemand aan raden daar te eten zeer teleurstellend!

11. Tba Tba

12. drijfhout

Hollandse Nieuwe,
    Nog nooit heb ik zo een slecht verzorgde Hollandse Nieuwe Gegeten. Uien met vezels i.p.v.frisse blokjes. Veel te zout. Nee ik vind het treurig en zal niemand aanbevelen bij U een Hollandse Nieuwe te kopen. Overigens zijn wij al jaren klant bij U. De kibbeling is altijd van prima kwaliteit.

13. Len Wolffenbuttel

Weer heerlijk gegeten bij 2seasonsBeach.
    De relaxte sfeer en het lekkere eten.
    Top brunch, is iets er niet, gewoon vragen.
    Komen zeker terug.
    Dank je wel voor alles.

14. The Bing

15. Smerige zooi, haal nog liever een kant en klare pizza bij de Aldi en laat me een paar maanden rotten voor ik hem op eet.

2,1
  16. Daniel Evora

17. Je besteld broodje carpaccio zonder kappertjes en hun beweren dat ze dat niet kunnen maken omdat ze vinden dat het druk is (laat staan als het echt zomer is) en ze zegt je krijgt ze gewoon met kappertjes en jullie moeten dat er zelf maar afhalen
    Nog nooooooooit meegemaakt dit
    Ook klantonvriendelijk tijdens afrekenen hele discussie om een bon die ik had meegenomen terwijl ik geen bon gezien heb. Echt niet voor herhaling vatbaar

1,9
  18. Debby Wolter

19. Pasje70

Heerlijke kibbeling gegeten! Supervriendelijke mensen. Aanrader.

20. Rob van Duuren

Super goed geregeld!
    Lekker eten, goede service en top locatie!

21. Monique

Vandaag gezellig koffie gaan drinken bij dit restaurant. Helaas gezellig was het niet, nadat we 2 koffie en een appelgebakje en een brownie hadden besteld kwam na eerst de koffie te hebben gehad na een tijdje het gebak. Wel het appelgebak maar geen brownie maar en bosvruchten muffin. Kan gebeuren maar die lust ik niet dus de serveerster op weg om de brownie te halen. Ze was snel weer terug met… wat denk je… geen brownie maar iets van cheesecake. Dat wilde ik niet. Ik had een brownie besteld.
    Dat vond (ik denk de eigenaar) niet leuk en kwam naar ons op hoge poten dat hij nu 2 keer gebak naar ons had gebracht en het weer niet goed was en nu zijn gebak kon weggooien. (Met de 2 gebakjes demonstratief op zijn arm). Alsof het mijn schuld is dat zijn serveersters niet weten wat een brownie is.
    Uiteindelijk wel de brownie gekregen maar hij had de middag wel verpest om me tussen de regels door te laten weten dat het mijn fout was dat ik iedere keer wat anders wilde.
    Ik wilde alleen koffie met een brownie!

22. patricia

Het ziet er erg netjes en verzorgd uit en is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers. De bediening was erg traag door een kassa storing zeiden ze dus beetje overmacht misschien. Bij het vlees hoorde volgens ons een sausje en bij de mixgrill moest je daar denk om vragen dus dat was een beetje kaal borden waren ook niet verwarmd dus koelt snel af. Verder hebben we goed gegeten.

6,7
  23. 2e paasdag heerlijk op het strand gelegen, voor een uitgebreide lunch bij 2 seasons beach gezeten. 2 saté, broodjes vooraf en 4 witte wijn dus voor best veel geld gegeten. Hebben ook kraanwater besteld en tot onze grote schrik koste dat €5,50 per kan!!! Oke er zaten wat takjes in maar vind dat echt schandalig dat dat niet gezegd wordt vooraf. Wij hadden er 3 besteld dus een dure lunch € 80,00

24. Gerie vervloet

We hadden afgelopen vrijdag gereserveerd voor het live cooking buffet voor vandaag. Komen we daar binnen om 18.00 Zeggen ze we weten van niks dat jullie komen we willen net dicht gaan en hebben ook niks in huis voor het buffet. Dit vind ik toch wel heel erg vreemd voor een zondagavond en hele slechte service.

25. Wezen eten bij unicum aan de waterweg.
    Wat een tegenvaller werd vreselijk geschoffeerd door de bedienig. Een vrouw die dacht dat ze heidi klump was maakte me partner uit voor dingen die een vrouw liever niet hoort. Rond uit een schande.

4,3
  26. Wat ontzettend jammer. 2 Weken geleden high tea gereserveerd voor (oud collega's) voor vandaag. Wegens het zonnige weer te druk, te weinig personeel, koude soep zonder brood en het beloofde dessert was op… Er werd ons een kadobon aangeboden, die we geweigerd hebben, uiteindelijk 50% van de rekening betaald… nog teveel voor wat we gekregen hebben, Echt ontzettend jammer… blijkbaar meer interesse in dagjesmensen die niet meer terug komen…

3,4
  27. A. Bruggeman

28. Catharina

9.75 Voor buffet maar als je bij je eten wat wilt drinken ben je gelijk 20 euro kwijt. Jus d orange 3.75 Een glas. Thee 3 euro koffie 3.00. Dit alles kan je afkopen door 20 euro pp te betalen. Buffet is lekker… maar niet voor 20 euro pp dat is het niet waard. Helaas… waren nu 80 euro kwijt v 4 pers incl 2 drankjes pp en 1 pers had 3 drankjes. Toch wel een hoop geld… had verwacht dat 1× thee of koffie toch wel bij het ontbijt zou horen… personeel was aardig… maar voor ons geen 2e keer brunchbuffet meer.

29. familie Zegwaard

Gisteren een super uitgebreide lunch gehad omdat we 50 jaar getrouwd waren met kinderen en kleinkinderen en niet te vergeten DE STORM bij jullie geweest. Prima bediening - prima eten en leuke ruimte, gewoon super waar iedereen met plezier op terug kan kijken. BEDANKT.

30. Het smerigste dat ooit gegeten heb: gebakken mosselen bij het Vispaleis. Niet gebakken, maar met beslag laagje uit smerige frituur. Baggervet en zonder enige smaak. Calamaris idem. Personeel wordt je ook niet vrolijk van.