Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoek van Holland verdeeld zijn.

1. Haha neejoh, hier wil je niet eten. 1 grote grap. Kleffe bende, koud en zonder smaak. Schandalig dat ze hier mee weg blijken te komen

2. Via thuisbezorgt besteld spareribs waren goed maar we hadden ook met 3 man sate dat vlees is echt niet lekker als ik het een cijfer moet geven dan een 5,5 hoop dat de volgende x lekkerder is anders zeker de laatse x..

6,1
  3. Nadat ik mijn eten had genuttigd en klaar was om weg te gaan ben ik door de eigenaar heel racistisch bejegend en letterlijk de zaak uitgezet alleen maar omdat ik een Fanta in mijn hand had die ik niet daar had gekocht maar bij mij in de tas had.
    Dus voor mij was dit de laatste keer in deze tent!

Ps : de zaak is heel smerig en het personeel is ook niet hygiënisch.

1,4
  4. strandjutter

Het enige wat goed functioneert , is het springkussen voor de kids.
    Tent is veel te duur. Hoe prijs ik me uit de markt?
    Idiote prijzen voor een (half) glas wijn of een fles wijn.
    Verbaas je dan niet over half lege terrassen. Je kijkt als bezoeker de volgende keer wel beter uit je doppen. Ook bediening is erg onvriendelijk.
    Deze strandjutter zul je er niet meer aantreffen.

2,9
  5. Sinds Paerel eruit is is het erg hard achteruit gegaan. Personeel komt de bestelling niet opnemen, je ziet niemand op het strand gedeelte, hangen binnen rond. Mocht je het geluk hebben een drankje te bemachtigen dan moet je erg je best doen om af te kunnen rekenen.
    Geen aandacht voor de klant! Slechte ondernemer.

6. Strandjutter

Tent gaat zienderogen achteruit. De verhouding prijs-kwaliteit raakt uit balans.
    Het is dan ook niet raar dat dagjesmensen met kinderen uit de Rijnmond koelboxen blijven mee sjouwen naar het strand.
    Erg irritant is ook dat de bediening op het terras steeds blijft vragen of je nog iets wilt drinken, terwijl jouw net bestelde consumptie nog zichtbaar half vol op je tafeltje staat.

7. Tafuni +3 gasten

Onze keus voor dit restaurant werdt bepaald door de ligging en het uitzicht.
    4 gehandicaptenparkeerplaatsen voor de deur.
    Een natte vloer is gevaarlijk voor mensen die met een stok lopen.
    Met 3 ouderen met een mobiliteitsbeperking en een 77-jarige die nog redelijk ter been is werdt ons geweigerd om de bestelling aan tafel te brengen. Kussens en toiletpapier niet aanwezig.
    Ondanks de mooie ligging komen wij hier niet meer terug.

4,9
  8. Stelletje oplichters. 27-7-2020 13.15 uur één portie kibbeling besteld. De bestelling twee keer bevestigd, gezien dat ik hoorde dat ze op ééns over twee porties hadden. Nu achteraf zie ik op mijn bankafschrift dat ze alsnog twee porties afgerekend hebben. Als de eigenaar dat onterecht afgeschreven bedrag teruggestort, dan is het alsnog oké. Zo niet blijf ik, dit bericht posten.

2,6
  9. Mariska

Een smerige ongezellige bende zowel binnen als buiten. De kibbeling was een vette smakeloze koude hap, en de haring was ook niet te eten, bah! Ongeïnteresseerd personeel die er vies uitziet en waar werkelijk geen lachje vanaf kan. Ik raad het dan ook niemand aan daarheen te gaan.

10. Ad bosch

Bediening redelijk. Visbaklucht van oude olie denk slaolie vis moddervet jammer.

11. Eveline

Gisteravond met z'n vieren een prima avond gehad: het eten was verrukkelijk, de bediening uitstekend en persoonlijk. Van harte aan te bevelen!

12. Bediening = vriendelijk, vrolijk, snel en goed.
    Ruim opgezette restaurant ivm Corona.
    Ruime keuze, lekkere gerechten.
    We hebben daar heerlijk gegeten en zullen dat zeker vaker gaan doen.

13. Jan Valstar

Top leuke bediening hartelijk en lief. En gezellig! Eten is super.
    Jan Valstar.

14. B.Smit

15. De Dijkjes

Beste luitjes van het Vispaleis,

Na veel negatieve recensies willen wij het volgende melden.
    Vandaag hebben wij genoten van een heerlijk portie kibbeling. We doen dat al jaren. Jammer van de negatieve recensies. Ons advies: laat je niet gek maken en neem het ter harte.
    Ga er voor!!!
    Trouwens vriendelijk personeel, voor ons gewoon een blijvertje!!!!

16. Kees Verwijs

Het eten, de wijnen, het uitzicht, het personeel, de stoelen alles was goed.

17. In deze zaak wordt je besodemieterd, bij een brunch staan er bij onze groep van 13 man 4 flessen water op tafel, bij het afrekenen durven ze gewoon €24,40 te rekenen, zonder enige vermelding.
    Schofterig duur, gewoon oplichterij.
    Eens en nooit meer

18. Dea Margetson-Kewaldar

Ontvangst perfect. Sfeer uitstekend. Bediening top. Mooie jonge dames die voor gezelligheid zorgen.
    Complimenten aan de kok die het eten heerlijk had klaargemaakt.
    Wij waren voor de 2 de keer hier met de eerste Kerstdag.
    Tot volgend jaar Germaine en Celina. 🥂🍾🍷

19. Zaterdag wezen eten bij vis paleis hoek van holland.
    Een aanrader. Als je lekker en goed stukje vis wil eten en de kwaliteit hoog staat. En de bediening zeer vriendelijk is en de sfeer goed is.

20. Ria en Joni Matrawie

Gezellige sfeer, heerlijke snacks, vlotte en vriendelijke bediening, kortom een zeer geslaagde middag voor me, n 70ste verjaardag, Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten en hartelijk bedankt allemaal.

21. Gastvrije ontvangst.
    Goed bereikbaar met metro uit Rotterdam .
    Lekkere gerechtjes.
    Fijne bediening.
    We vonden het een leuk restaurant. Lekker ongedwongen

Kind vriendelijk.

22. Frans van laere

Gisteren heerlijk gegeten, water loop nu nog van genot mijn mond uit.

23. Wij waren er voor de eerste keer. Is ons heel goed bevallen. Komen er zeker terug met vrienden. Personeel, jong maar vriendelijk en attent. Uitzicht fantastisch.

24. De bediening was geweldig, het eten voortreffelijk en de sfeer was helemaal toppie!

25. Het zomerseizoen in nu wel een beetje ten einde, maar dat weerhoudt ons er niet van het vakantiegevoel een beetje vast te houden en te genieten in Casa Verde. Afgelopen zomer hebben wij hier meerdere malen genoten van heerlijk eten, prettige bediening in een omgeving waar je welkom bent. We hebben hier een verjaardag gevierd, met gasten gegeten of gewoon een drankje gedaan omdat het een fijne plek is om even bij te komen.
    En nu hebben we gemerkt dat het in de herfst na het halen van een frisse neus een hele fijne plek is voor een warm drankje bij een heerlijk warm vuurtje.
    We raden deze gastvrije plek een ieder aan, die van lekker eten houdt. De zorg voor de producten die gebruikt worden en de liefde waarmee gekookt wordt en waarmee je onthaalt wordt, proef je. Een hele grote aanrader dus en zéker ook voor mensen die van vegetarisch eten houden!

26. Sigrid van Baalen

27. Lokatie is prima, mooi uitzicht over de waterweg. Klimaat binnen is echte een groot probleem bij wat warmer weer. Zaak zat erg vol en daardoor werden bestelling vaak ook vergeten, ook al had ik het gevoel dat het personeel wel haar best deed. We zaten onder de airco wat erg koud was. Eigenaar had hier m.i. geen begrip voor na mijn opmerking. Jammer, doet een leuke avond negatief aflopen. Met zoveel horeca ervaring had ik meer verwacht. Smetje,

28. Marco Kortekaas

29. Prima koffie ea, hond toegestaan alleen in restaurant? Dus als je wil slapen moet je geen hond in de auto blijven?

30. Op een zondag besloten te gaan brunchen bij The Bing met ons gezin.

Wat een keuze, zelfs onze moeilijkste eter heeft er van genoten.
    Het personeel was zeer gastvrij, de sfeer binnen heel gezellig.

Wij komen zeker nog een keer terug!