Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoek van Holland verdeeld zijn.

1. Ben er al meerdere keren geweest een gehakt bal van 350 gr met frites of ras patat en salade.
    Een flinke maaltijd zeker een aanrader sate is ook lekker daar tot de volgende keer maar weer.

2. Heerlijk gegeten bij Yamasaki. Fijne bediening en heel veel keus. Het eten was heerlijk klaargemaakt. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

3. hans en ria mulders

Mijn man voor het eerst met de metro naar hoek van holland gesleept, bij Maribu kopje koffie en een lekkere cappuccino gedronken, was een beetje koud op het terras maar een lekker zonnetje.
    Snelle vriendelijke bediening, afgerekend goede prijs/kwaliteit, uurtje later terug en lekker ieder 2 broodjes kroket een biertje en een tonic, snel gebracht vriendelijke jongen lekker in het zonnetje uit de wind gezeten, geweldig voor herhaling vatbaar en weer een leuk prijsje.

4. P.A.Sprado

Goede service en zeer goede gerechten.

5. Vaker geweest en altijd vol bord. Ik kibbeling en mijn vrouw saté.
    Wat een afgang dit keer.
    Paar patatjes en paar stukjes Kibbeling. De vrouw paar patatjes en stukje vlees aan een spies.
    Echt belachelijk weinig. Met honger weer weg.
    Al bedacht wat we zouden zeggen bij afrekenen, dat het nu zeer tegenviel. Maar geen vragen over hoe het was, pas er tegenaan en je kan gaan.
    Gaan hier nooit meer heen.

2,2
  6. Een zonnige maandag in januari. Een lange strandwandeling en veel strandtenten gesloten. Bij Maribu naar binnen. Verrassend leuke lunchkaart, dus spontaan een heerlijke broodje vier jaargetijden besteld. De prijs meer dan waard. Niet duurder dan een lunch elders. Vriendelijke bediening.
    Veel mussen op overkapte terras maken het zeker gezellig, alleen wat fris daar. Er liggen plaids om dit te veraangenamen.
    Voor herhaling vatbaar!

7. Charlotte

Vriendelijk personeel en de lekkerste vissies ook. Uitzicht is prachtig. Interieur mag wel wat moderner maar t is er altyd n fijne gezellige sfeer.

8. J vd vlugt

1e kerstdag gereserveerd meeste eten was koud of niet gaar, was buffet, kregen patat op tafel toen we bijna uitgegeten waren, oh en zaten eerst op een plek waar de regen naar beneden kwam bij navraag was de afvoer dag tevoor naar benede gekomen nou vlgs mij gebeurt dat niet ineens. Dus ik kom daar Nooit meer, bediening was ook vreselijk.

1,2
  9. C van Toer

Elke keer weer top. Het diner en de bijpassende wijnen waren weer zalig.
    We komen er graag terug.

10. 10 oktober 2023
    De Krokante Rundersukade was helemaal niet krokant.
    Sukade is wel geaderd maar deze had veel zeen en vet.
    De bijbehorende saus was wel lekker.
    De andere drie tafelgenoten hebben wel lekker gegeten al was de vislucht van de visgerechten aan tafel wel erg aanwezig.

6,3
  11. Renate Haaring

12. We komen hier al jaren, maar wat is het slecht geworden. Duurt veel te lang eer dat je geholpen wordt. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Kaas zat niet over de loaded fries nadat ik dat had aangegeven werd het teruggenomen en werd er Parmezaanse kaas over gedaan, niet te eten. Poffertjes: 9 stuks 😂 kinderportie??? vegetarische hamburger was droog en smakeloos. Mijn dochter zat aan een andere tafel, had nachos besteld. Dat was koud en leek eerder op chip's. Toen ze naar binnen liep om te vragen of ze mocht afrekenen was het antwoord nee! Ze draaide om en dacht dan betaal ik niet, toen werd er gezegd ga maar naar mijn collega, niet echt vriendelijk. We werken zelf in de horeca en weten hoe het hoort, zo dus niet. Sorry jaren heel fijn ontbeten en geluncht, maar voor ons hoeft het niet meer terwijl dit de zaak van hvh strand was waar we altijd graag kwamen.

1,9
  13. Eten was op zich niet slecht. Service wel. Gereserveerd voor grote groep maar vervolgens 2 uur gewacht op ons eten. Nooit meer.

14. Gisteren was het erg druk en daardoor kwam de kwaliteit onder druk te staan. De patat was niet goed gebakken en de kibbeling koud en er zaten dikke stukken verbrande paneermeel bij. Jammer de vorige keren was de kwaliteit stukken beter.

15. Tamara SF

16. Wilco van der Maas

Heerlijke vis en vriendelijke bediening

17. Belachelijk veel geld voor 2 doodgewone witte boterhammen met 2 erg kleine garnalenkroketjes, zonder sausje, paar blaadjes sla en 2 uienringen… 14,50 euro… wijntje 6,50 euro.
    Bediening was ok… wel heel erg apart dat het meisje van de bediening ook de toiletten aan het reinigen was? 1× maar nooit meer.

1,5
  18. Wij hebben er heerlijk gegeten en daarbij een goede service, vergeet het uitzicht niet.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Heerlijk gegeten en gezellig personeel en een fantastisch uitzicht. Gelijk de hond uitgelaten in de buurt en nog n kopje koffie van t huis gekregen ook!

20. Heerlijk ..

21. Sjaan

22. De weinig sterren die ik geef is voor de bediening (en het personeel dat de eigenaar z'n wensen uitvoert), bedankt voor het aanhoren van onze klachten en jullie begrip. Jaren kwamen we hier met veel plezier maar wat is deze tent achteruit gegaan ineens, zonde. Het eten wordt koud geserveerd en nachos, dat mag je geen nachos noemen maar koude chips met wat kwakjes saus (zie foto). Als we dan de kok/eigenaar willen spreken loopt meneer snel de keuken in terwijl hij alle klachten zeker heeft gehoord, schandalig. Wij rijden nog even langs McDonalds om snel wat honger te stillen. Volgende keer een patatje om de hoek, die zijn tenminste warm.

23. Erg leuke en goede eetplek! Je wordt supersnel geholpen en de klantenservice is top. Ze zijn heel vriendelijk, niet opdringerig en denken graag mee. Je voelt je welkom. Het eten was heerlijk, er is genoeg keuze en je krijgt gratis al lekker wat kroepoek. Topervaring!

24. Ik dacht een lekker kopje koffie te drinken met een ontbijt, maar na een half uur wachten zag ik nog niemand, dus ff tijd doet zijn naam geen eer aan.

25. Henny Visser

Nog steeds een topzaak! Vriendelijk personeel, vis van uitstekende kwaliteit, altijd vers! Overigens is deze zaak niet gesloten maar verhuisd naar de Rechtestraat 55 Hoek van Holland (aan het eind van de boulevard bij het parkeerterrein)!

26. Ten eerste als je binnenkomt rommelig blikjes rond gegooid in de vitrine, baby stoeltjes horen daar wit te zijn. Maar zijn zwart te smerig voor woorden alles om je heen het interieur is vies. Het is echt massa is kassa, zoveel mogelijk verkopen. Nooit meer!

27. Daar kun je nog voor een leuke prijs heerlijk eten. Service en kwaliteit doen niet onder dan bij de andere strandtenten.

28. P van haaften

Mijn verjaardag gevierd heerlijke hapjes, goede bediening leuk versierd en een fles wijn toe

29. De bediening was vriendelijk totdat we het eten kregen. Moot zalm die koud en rauw was, daar iets van gezegd maar dat hoorde zo volgens de kok. Niet opgegeten.
    Prijs/ kwaliteit schreeuwend duur. 6.50 voor patat bij de zalm van 24.50. Kibbeling was wel lekker. Maar staat ook niet in verhouding met de prijs.
    2 gerechten en 3 frisdrank € 63.10…. Geen idee, je krijgt geen bon.

Volgende keer bij de buren proberen

1,5