Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoek van Holland verdeeld zijn.

Gerard Heijnen

Eten voortreffelijk een aanrader
    Personeel vriendelijk en spontaan
    Mooie locatie
    Komen zeker vaker

Afgelopen donderdagavond waren wij opzoek naar een leuk tentje om te eten op het strand van Hoek van Holland. Toen wij 2 seasons voorbij liepen, werden wij vriendelijk aangesproken en werdt ons het diner uitgelegd. Dit was het live cooking. Normaal gesproken zijn wij helemaal niet van dit soort diner concepten. Maar het werdt zo leuk verteld, dat wij ingestemd hebben. Dit was een hele goede keus!

Drankjes werden snel gebracht, diner netjes uitgelegd, carpaccio en brood naar tafel gebracht. Daarna mochten we zelf wat uitzoeken bij de kok. Deze had het druk, maar kon zijn aandacht goed verdelen. De smaak was erg goed. En het dessert met de chocoladefontein maakt het af!

Buiten het goede eten was het vooral de bediening die deze avond tot een succes bracht. De twee meisjes die de bestellingen opnamen en alles uitlegden waren erg vriendelijk, hadden kennis van het vak en de lach was niet van hun gezicht te krijgen! Daarnaast waren er in het begin twee jongens aan het werk ook zij waren heel erg vriendelijk. Wat ik zelf erg leuk vond om te zien, is dat sfeer onder de medewerkers onderling ook erg goed is.

2 Seasons bedankt! En tot de volgende keer.

Wij hebben er zondagavond 8 okt. in de serre aan een gezellige (vierkant/ronde) tafel met 11 pers. heerlijk zitten eten.
    De bediening was top, en heel atent.
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

Ineke van der meer

Van de week gezellig een kopje koffie gedronken, onder het genot van een heerlijke en mooie uitzicht van de prachtige regenbogen, en genoten van de goede service en sfeer.

Gisteren 65 minuten op maaltijd moeten wachten.
    De mensen die serveren liepen vaak met de drankjes en maaltijden naar verkeerde tafels.
    Nummers op tafels zou handig zijn.
    Biefstuk met seizoen groente stond op de kaart.
    Seizoen groente bestond uit gesnipperd uitje, plakje wortel en stukje paprika!
    Prijs kwaliteit was veel te duur.
    Tafel wankelde en tafel plank was kapot en bord stond niet veilig dus.
    Voor mij reden om hier niet meer te komen.
    Vorige keer tijdens lunch ook al slechte bediening en dingen die men ook weer vergat.

2,1

Slechte ervaring, personeel en eigenaar ronduit onbeschoft.

AR-Solutions bv

Goede sfeer en lekker eten.

R lensselink

Wat een trieste ervaring. Er was al drinken en bitterballen besteld wat bleek de bitterballen waren al op voor de drankjes kwamen. Voordat een 2e rondje kon worden besteld duurde het vreselijk lang! Het 2e rondje kwam niet compleet toen duurde het nog zeker een kwartier na meerdere keren vragen voordat het ontbrekende wijntje op tafel werd gesmakt! Na een opmerking hierover ging de persoon ook nog niet sympathiek in discussie dus conclusie vreselijk jammer van zo'n leuke zaak.

Van Efferen

Prima restaurant! Leuke serveersters! Onze kids werden smiddags ook nog verwend met snoep, dus besloten wij s'avonds daar te gaan eten. Was erg lekker en snelle bediening! Voor herhaling vatbaar!

Vrolijke goede bediening! Eten snel op tafel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gisteren avond een kleine kapsalon döner gegeten, wat smaakte die goed!
    Tip: Neem de grote kapsalon, die kost maar €1 meer.

Heerlijk gegeten met 7 personen.
    Een geweldige keuken en gezellig familierestaurant met als boegbeeld en visitekaartje de eigenaresse. Zeer vriendelijk en al snel heb je het gevoel bij je familie op bezoek te zijn.

De gerechten zijn perfect op temperatuur en smaak. Grote porties en alles erg goed verzorgd. Verse groenten en patat vergezellen het hoofdgerecht.

Ik kan iedereen die trek heeft in lekker eten tegen een goede prijs dit restaurant aanbevelen. Het vriendelijke personeel zorgt dat je niets te kort komt.

Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten bij 2seasons. Eerst nog lekker genoten in de na middag van een cocktail buiten op het strand en wat lekkernij en natuurlijk blijven eten zoveel keuze (vis) & vlees ook alle bijgerechten waren super, kinderen hebben het ook naar hun zin gehad vooral de gigantische chocoladefontein waar ze het nog steeds over hebben. Zo'n breed aanbod, personeel is ook erg vriendelijk gezellige sfeer top dag gehad!! Ons zie je snel weer terug 2seasons

Een lief enthousiast meisje verwelkomde ons, en buiten zit je lekker, dat was het ook zo'n beetje kwa positief...
    1soorten gin bloot geserveerd met uitsluitend al reeds half gesmolten ijsklontjes.
    Er werd rap iets gezegd als "vanavond hebben we live cooking diner, met carpaccio vooraf en brood enzo". Dus wij dachten okeej leuk...
    Buiten op de bank brood en carpaccio, geen hoogvlieger maar de muziek was fijn en we zaten heerlijk in de avondzon.
    Na verloop van tijd naar binnen voor diner. Blijkt het gewoon een soort AC-buffet, dus bord pakken en bij de kok gaan staan...die maakte een paar dingetjes en vertelde dat we zo nog eens konden komen.
    Het voor je neus klaargemaakte was vers, de rest was uitgesproken erg!! In rechaud's o.a. ; bremzoute patat, melkaardappelkledder als gratin, penne met carbonarablubber erbovenop, in de saladebar in een schaal een restje gemengde sla en ook nog onsmakelijk/verkleurd/beginrot (dat wat ik uitsorteer en weggooi).

Meisje zag (meteen al) dat we niet blij waren met het gebeuren en vertelde tóen pas dat er ook a la carte gegeten kon worden...maar dat dit hun concept was...en het speet haar dat ze niet duidelijk geweest was.

De rest van het gebeuren maar helemaal niet geprobeerd en de rekening gevraagd. Die kwam, en wel gewoon stomweg het vólle buffetbedrag. Samen 3 gamba's, 4 octopusringen, stukje zalm, wat grillgroentjes, voor 48€uros.

Toppers met een top patatje heerlijk net van gesmult

Toptent!

Het eten was helemaal super!

Het restaurant zou eigenlijk al gaan sluiten maar de deur werd speciaal nog open gedaan voor ons! Het was geen enkel probleem om nog een aantal verse broodjes te krijgen en ook de Hollandse Nieuwe werd vers schoongemaakt!!! Dat is service!

Joëlla Winkelman

Heerlijk gegeten!! En ontzettende aardige bediening!!
    Er heerst een heel ongedwongen sfeer. Echt een aanrader! Wij komen zeker nog terug!

Pff wat een ramp.. kip wordt koud geserveerd, frietjes of aardappeltjes moet je los van het vlees bestellen. Ons werd verteld dat er een grote salade bij het vlees zou zitten. Er werd alleen maar een klein schaaltje atjar tjampoer bij geserveerd.

We hadden een mandje brood vooraf besteld. We hadden amper er wat van kunnen eten en toen stond de kip al voor ons neus. Toen we aangaven dat de kip koud was, zei de serveerder dat dat niet kon omdat hij net van het vuur af kwam. We kregen het idee dat deze er al wat langer had gestaan, want hij was écht koud! Toen kregen we een nieuwe en die was juist gloeiend heet. Toen bleek wel dat die andere niet net van het vuur kwamen.

Prijs kwaliteit erg duur dus! Absoluut geen aanrader!

Claudia Locatelli

Wij hebben daar bij toeval gegeten maar echt uit de kunst. Aardige mensen die hard moeten werken en dat proef je. Ze zitten er al 27 jaar. Dat is niet voor niks. Voortreffelijk. De ambiance is echt Italiaans. Mario is wel degelijk een Italiaanse. Dat kan ik zeggen want ik ben het ook. Probeer ook eens de lamskoteletjes, lekker van de gril, of de gegrilde sardientjes. Om je vingers bij af te likken.

Belachelijke prijzen. Een lekkerbek los kost 4,50 en een patat 2,50 maar als je het bij mekaar koopt (een menu dus) kost het 14,50 zelfs het eigen personeel snapt er niks van.

Zeer beperkte kaart voor de lunch. Het brood was niet vers en het beleg was droog/smakeloos.
    Het bedienend personeel was niet erg vriendelijk.
    Hier gaan wij niet meer naar toe.

De locatie daarentegen is prachtig.

H Vervoort

Heerlijk gegeten, kon echt niet beter. De gast vrouw was fantastisch. De sfeer fantastisch. Alles perfect, een dikke 10 voor alles.

Bizar slecht, kibbeling bagger vet.
    Erg slechte bediening

Voor de 2e keer heerlijk gegeten.
    Mooie locatie. En voor ons ook belangrijk : het invalidetoilet is prima !

sfeer is ongezellig, oogt oud en smerig, kapotte lampen, plafond met lelijke gele vlekken. Onze ober was niet graag behulpzaam, onvriendelijk, gastvrijheid is 0,0
    Locatie is goed

Echt heerlijk alles lekker vers en veel wordt terplaatsen voor je klaar gemaakt en dat voor z'n prijs
    Wij komen zeker terug

Wij plaatsen een foto van de nieuwe naam in antwoord op de email

Het betreffende restaurant heet nu Expo Unicum !!!

Geweldige plek om heerlijk te eten, zeer gezellige gastvrouwen met echte kennis van zaken als het gaat om de te serveren gerechten en ingrediënten. De serveerster nam de tijd om echt goed uit te leggen wat de verschillen zijn tussen de vangstlocaties. Het eten smaakte toch 'n partij lekker, was lang geleden dat ik zo lekker heb gegeten tot aan de gezondheidsbak toe. Als ik in de buurt ben zal ik het niet nalaten om 'n hap te gaan eten aldaar. 'n Dikke aanrader voor een ieder die honger heeft om daar te gaan eten en niet geheel onbelangrijk, is ook nog eens niet duur.