Mijn Torpedoloods in Hoek van Holland

1. Eten voortreffelijk een aanrader
    Personeel vriendelijk en spontaan
    Mooie locatie
    Komen zeker vaker

2. Zeer beperkte kaart voor de lunch. Het brood was niet vers en het beleg was droog/smakeloos.
    Het bedienend personeel was niet erg vriendelijk.
    Hier gaan wij niet meer naar toe.

De locatie daarentegen is prachtig.

3. Voor de 2e keer heerlijk gegeten.
    Mooie locatie. En voor ons ook belangrijk : het invalidetoilet is prima !

4. Heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer en spontane service!

5. Janet van der lans

Heerlijk gegeten... Personeel top👍👍 zeer vriendelijk.
    Genoten 😃. We komen zeker terug.

6. Met onze neus in de boter gevallen. Zomaar een dagje naar het strand en voor de verandering naar Hoek van Holland gegaan. We zagen een leuk restaurant met een gratis parkeer voorziening die er netjes en veilig uitzag. Eenmaal binnen bleek het een schot in de roos. Wat een ontzettend gezellig en goed restaurant. Alles klopte, van bediening tot het menu. Gewoonweg top en zou het een ieder aanraden.
    Nadat we de lunch gebruikt hadden zijn we naar de opening van het strandseizoen gegaan. Een jaarlijks terugkerend spektakel en ook daarvan wisten wij het bestaan eerder niet. Vandaar mijn aanhef, met de neus in de boter gevallen. En raadt eens? nadat we genoten hadden van alle verrassende zaken die Hoek van Holland ons die dag te bieden had, hebben we deze dag afgesloten met een heerlijk diner in Mijn Torpedoloods. Ook hiervan was de kwaliteit weer top. Linda en Andreas de zeer gedreven en gastvrije uitbaters van dit prachtige etablissement, ontzettend bedankt voor deze heerlijke ervaring. Ga zo door!

7. Lekker gegeten en genoten in deze zaak. Vooral de bediening maakt je avond zeer plezierig. De gerechten zijn lekker en ook erg leuk is dat de kok nog langs de tafel ging om te controleren of alles naar wens was geweest. Wij gaan zeker terug.

8. Locatie is top. En het eten is zeer lekker. De menukaart veranderd steeds waardoor je altijd iets lekkers hebt.
    De bediening is van zeer hoog niveau. Leuke vlotte dames die graag een praatje maken. En het bijzonderste is dat een meid van 24 eigenaar is. Ik kom zeker snel terug!
    Als tip zou ik willen meegeven dat de 'oude' tomatensoep terug moet komen.

9. Prima verzorging, snel, vriendelijk, voorkomend, meedenkend. Wat wil je nog meer?

10. Uitstekende service! Smakelijke gerechten. Een bezoekje waard.

11. Leuke zaak, mooi ingericht en vriendelijk personeel. Eten is zeer goed voor betaalbare prijs, aanrader.
    Ik weet nu ook waarom ik geen AD lees, eten en service zijn wel degelijk goed. Ga zo door.

12. Heerlijk gegeten met geweldig uitzicht.

13. Het verjaardagsuitje werd in de gerenoveerde Torpedoloods in een heel leuke en smaakvolle ambiance gehouden. De diverse maaltijden werden door de bediening vriendelijk, snel en vlot geserveerd. We wensen u allen heel veel succes toe.

14. Gezellig, goed en lekker eten.
    De bediening is ook geweldig, helemaal top.

15. Vriendelijke bediening, lekker eten, mooi pand, sfeervol en mooi uitzicht
    En dat allemaal voor een leuke, normale prijs.
    Zeker aan te raden.

16. Danielle Ruigbroek

Vriendelijke bediening,mooi uitzicht en goede sfeer . Ei van uitsmijter was niet helemaal goed gebakken, eiwit was nog wat rauw.

17. Andreas Tabor

1 punt
  18. Ari en Ida Storm

De nieuwe torpedoloods is een echte aanrader. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Goede en warme bediening. Eten en drinken geven we een 9 omdat we een wens hebben. De gamba's zouden wat mij-de man- betreft wat meer gekruid mogen zijn.

19. Wouters

Zeker een aanrader! Wat een prachtige locatie en erg vriendelijk personeel! Heel lekker gegeten, de salade met gamba's, maar elke salade is een topper hier! Wij komen hier zeker terug!

20. Mirjam van Dijk

Met dit prachtige weer is de Torpedoloods een zeer geschikte plek om wat te eten en te drinken. Prachtig uitzicht, makkelijk parkeren. Het gebouw is mooi verbouwd. De bediening is prettig en snel. We hebben heerlijk gelunched. De prijskwaliteit is goed. We wensen Linda en alle medewerkers heel veel succes.
    Dit restaurant is zeker een aanrader!!!

21. Broodje pikante kip gegeten. Smaakte aardig alleen was de kip rauw, schandalig. Een beetje kok kan dit toch wel, is ook niet in rekening gebracht na mijn klacht. Ik durf hier niet meer te gaan eten.

22. Gisteren met 10 personen heerlijk gegeten in deze sfeervolle zaak. Bediening heel enthousiast. Zeker een aanrader.

23. Mathilde

Slechte ervaring.
    Verse jus d'orange is niet vers, prijzen te hoog voor de kwaliteit, eten duurt te lang en bediening te onzeker.
    Zaak is ongezellig en onpersoonlijk ingericht. Uitzicht daarentegen is prachtig!

1,3
  24. Nog maar een paar weken geopend. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Heerlijke rode en witte wijn. Mooi verbouwd. Een aanrader.

25. Geweldige locatie, goede sfeer, vriendelijk personeel en lekker gegeten.

26. Super, leuk ook dat de kok even aan tafel kwam om te vragen of alles naar wens was.

27. Jody de Groot

Afgelopen zondag hebben we bij de Torpedoloods gelunched. We konden onze auto makkelijk parkeren, de bediening was snel, het totale complex is mooi verbouwd: een compliment voor de eigenaresse. De prijs-prestatieverhouding is goed, we hebben lekker gegeten, ons broodje was voldoende belegd, tegen een redelijke prijs. We komen zeker terug!!
    Kortom: Een aanwinst voor Hoek van Holland, een plek waar je van de scheepvaart kunt genieten, buiten de drukte van het strand. Een aanrader!!

28. Kim Beijleveld

Absoluut een aanrader, want alles klopt. Mooi restaurant en lekker eten. In de serre zit je helemaal top, vooral als je wil genieten van de prachtige omgeving.

29. Ik ben nooit in de oude Torpedoloods geweest dus kan niet vergelijken, maar een prachtige zaak met sfeervolle aankleding. Mocht samen met de bedrijfsleiding ook het vergadergedeelte zien wat netjes verzorgd is, alhoewel je misschien afgeleid zal worden door het fantastische uitzicht. Eten was zeer goed, het dessert verrassend! Al met al een prima start van de gezellige eigenaresse, kom zeker terug!!

30. Ben gisteren bij de opening geweest en meisjes het was super gezellig. En het is erg mooi geworden. Wij van La Porte Salute wensen jullie heel veel succes. Team La Porte Salute.

31. Twee jonge enthousiaste koks zetten hier een lekker 3 gangen maaltijd neer. De zeer vriendelijke bediening draagt hier zeker een steentje aan bij. Na dit bezoek zal "Mijn Torpedoloods" regelmatig ook "Onze Torpedoloods" worden.

32. Jenny keus

Wat een aanwinst voor Hoek van Holland. Sfeervol, met oude elementen, mooi opgeknapt! Een heerlijke maaltijd gegeten, voorgerecht was verrassend, hoofdgerecht was zalm, overheerlijk! En het nagerecht was zo lekker, dat het zonde was om koffie te drinken, om de smaak kwijt te raken! De nieuwe eigenaar heeft een goede start gemaakt zo. Personeel was zeer vriendelijk, en wij gaan hier zeker vaker eten!

33. Yvonne stoopman

Wat is er hard gewerkt aan dit mooie pand. Het is heel mooi geworden, een heel gezellig interieur, mooi sanitair. Een geweldig vriendelijke gastvrouw. Enthousiaste en vriendelijke bediening. Een goede keuken en een hele lekkere kaart. We hebben een hele goede en gezellige avond gehad. Hoek van Holland heeft iets heel moois op de kaart erbij gekregen. We wensen jullie heel veel succes.

34. Lenny Spermon

Heel lekker gegeten, eerlijke keuken, daar hou ik van. De nieuwe geopende zaak ziet er werkelijk prachtig uit. Gastvrouw/eigenaresse Linda doet het top samen met haar team. Spontaan en attent, in wit en zwart straalt het plezier en de zin ervan af. Zeker weer terug!!

35. Het is erg gezellig en sfeervol! Mooi uitzicht en heerlijk eten. Het toetje is zo lekker, nog nooit zo een heerlijk toetje op. Probeer het eens:)

36. Wij hebben er heerlijk gezeten en gegeten, gezellige meiden in de bediening

37. Een fantastiche lokatie met een terras wat door een mystery guest van Misset Horeca werd bekroond met een 9e plaats. Terecht want de drankjes, hapjes, lunch en bediening zijn echt OK.
    Echter, maar goed dat deze mystery guest het diner niet heeft beoordeeld, dat deden wij recent tijdens een jaarlijks familieuitje (9 personen).
    De vlees- en visgerechten van een niet meer dan dan redelijke kwaliteit werden geserveerd met 4 uienringen en patat in een puntzak. Een groentengarnituur ontbrak en na dit extra te hebben besteld werd het veel te laat, vlees en vis waren al op, geserveerd. De pan met mosselen voor drie personen bevatten schelpen met een rubberen substantie die na proeven direct retour kon naar de keuken. Hoewel de mosselen die daarna werden neergezet wel konden worden gegeten, ontbrak het hierbij toch aan de nodige aandacht en zeker ook smaak. De helft van deze mosselen bleef dus onaangeroerd.
    Het voor- en nagerecht maar niet te vergeten ook de fantastiche bediening zorgden ervoor dat de avond niet helemaal in het water viel.
    Jammer dat de communicatie hierover naar de keuken en/of eigenaar van die kant af, behalve een dikke rekening, geen enkele reactie opleverde.
    Torpedoloods, doe hier iets aan en, vervang dan ook even jullie totaal versleten linnengoed.

38. shirley

1 punt
  39. Super lekker eten en betaalbaar.

Hele aardige bediening die nog weten hoe het hoort!

Schoon en netjes.

Ik heb hier al verschillende malen gegeten en ben best kieskeurig maar ik kom hier zeker nog vaak terug!

40. Even langs voor een lunch. De locatie is natuurlijk prachtig! De clubsandwich-achtige lunch was redelijk. Op een of andere manier was de smaak een beetje 'synthetisch' en niet in balans. Maar dat kan natuurlijk ook een kwestie van smaak zijn.

Ik ga het gewoon nog een keertje proberen. De ambiance, de ligging en de bediening zijn het zeker waard.

41. Na een reservering van een grote groep, werden we negatief verrast door de jeugdige ober, die ons vertelde dat er door hun (ongevraagd) een menu was samengesteld en dat we alleen konden kiezen in vlees of vis met een puntzak patat en een voorafje van een dikke capaccio of een vruchten kommetje.

Twee menu's werden te laat geserveerd en er was geen groente bij.

Helaas liepen er ook veel mieren op de tafel, terwijl we toch binnen aan het eten waren.

Locatie is top en de vorige ervaringen waren stukken beter.

Jammer deze keer, hier werden niet vrolijk van.

42. Mooie locatie, een prachtige ambiance. Dat schept verwachtingen. Echter de pretentie om een goed Restaurant te zijn kan de Torpedoloods helaas niet waarmaken. Van de 7 geserveerde hoofd gerechten konden er twee direct retour keuken. De chef heeft ze nogmaals gemaakt maar dit zonder enige fantasie.

Ook de voorgerechten, waren fantasie loos en koud.

De carpaccio te dik gesneden en de zalm carpaccio smaakloos.

Het eind bedrag van € 280,-- was gezien de kwaliteit van de gerechten veel te hoog.

Gezien de mooie locatie en ambiance laat men tal van mogelijkheden liggen.

43. Mooie ambiance. Heb dan ook lekker gegeten met vrienden. Personeel was behulpzaam, goede service. Tip: neem diner voor 2 kaart mee! Za accepteren dat. Kan toch wat schelen in prijs.

44. Er is een nieuwe chef in de torpedoloods. Hij kookt met alleen produkten uit het Westland, vers uit de kas.

Iedereen die eens een mindere ervaring heeft gehad in de Loods moet het echt nog een keer proberen. U zult versteld staan!

45. Toch maar weer eens geprobeerd.

Lang wachten, het keukenpersoneel zat te eten, werd er gezegd door de bediening.
    Wat we bestelden was niet compleet, er werd niets gezegd. Voor wat extra brood wordt de hoofdprijs berekend.

De bediening was ronduit onvriendelijk en om ons heen moesten er borden met eten terug naar de keuken.

Ik hoop dat veel mensen dit restaurant niet meer bezoeken zodat er een verbetering komt.

Een mooie locatie, dat is het enige, een waardeloze tent!

46. Tent met pretenties die men absoluut niet waar kan maken. Eten is zeker niet meer dan doorsnee en dat voor prijzen die het tegendeel doen geloven. Ergo: alleen als je geld teveel wilt betalen voor een doorsneehap moet je hier zijn. Uitzicht over de haven is wel een plus, zeker als je op het terras plaats kunt nemen.

47. Wij zijn nu verschillende malen te gast geweest in dit restataurant. Was altijd een genot.