Gratis voor de deur

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Al 40 jaar recht door zee....dat is ons motto.

Geboren en getogen Rotterdammers met passie voor ons werk.
Gasten entertainen en iedereen laten genieten is ons doel.

Alle boten die u terugziet op de menukaart, de website en in La Porte Salute
zijn boten waarop Gerard gevaren heeft. Elke foto heeft zijn eigen verhaal !
Vraag er gerust naar en de mooiste verhalen over de scheepvaart en de zee komen voorbij.

Wij stellen alles in het werk om het u bij La Porte Salute naar uw zin te maken.
Mocht u een opmerking of suggestie hebben als u bij ons bent, dan waarderen wij het
enorm als u ons dit laat weten.
Zo heeft u een geslaagde middag of avond en zien wij u als gast nog vaak terug !

Graag tot ziens !

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1432018545 89
1480881904 88

1. We hebben samen met onze zus/schoonzus gegeten. Het was weer voortreffelijk!

2. Wij hebben in La Porte Salute mijn vijftigste verjaardag gevierd met 26 personen. La Porte Salute had een aangepast menu gemaakt. Wij hebben voortreffelijk gegeten en genoten van de gemoedelijke sfeer die wij hier al heel veel jaren ervaren. De serveerster Petra heeft ons echt verwend en mede door haar persoonlijke benadering is de avond een groot succes geworden. Wij willen La Porte Salute bedankten voor de fijne herinnering die ze ons hebben gegeven. Gauw tot ziens!

3. Gerard Heijnen

4. Wij hebben er zondagavond 8 okt. in de serre aan een gezellige (vierkant/ronde) tafel met 11 pers. heerlijk zitten eten.
    De bediening was top, en heel atent.
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

5. Van Efferen

Prima restaurant! Leuke serveersters! Onze kids werden smiddags ook nog verwend met snoep, dus besloten wij s'avonds daar te gaan eten. Was erg lekker en snelle bediening! Voor herhaling vatbaar!

6. Vrolijke goede bediening! Eten snel op tafel. Zeker voor herhaling vatbaar!

7. Heerlijk gegeten met 7 personen.
    Een geweldige keuken en gezellig familierestaurant met als boegbeeld en visitekaartje de eigenaresse. Zeer vriendelijk en al snel heb je het gevoel bij je familie op bezoek te zijn.

De gerechten zijn perfect op temperatuur en smaak. Grote porties en alles erg goed verzorgd. Verse groenten en patat vergezellen het hoofdgerecht.

Ik kan iedereen die trek heeft in lekker eten tegen een goede prijs dit restaurant aanbevelen. Het vriendelijke personeel zorgt dat je niets te kort komt.

8. Joëlla Winkelman

Heerlijk gegeten!! En ontzettende aardige bediening!!
    Er heerst een heel ongedwongen sfeer. Echt een aanrader! Wij komen zeker nog terug!

9. H Vervoort

Heerlijk gegeten, kon echt niet beter. De gast vrouw was fantastisch. De sfeer fantastisch. Alles perfect, een dikke 10 voor alles.

10. Geweldige plek om heerlijk te eten, zeer gezellige gastvrouwen met echte kennis van zaken als het gaat om de te serveren gerechten en ingrediënten. De serveerster nam de tijd om echt goed uit te leggen wat de verschillen zijn tussen de vangstlocaties. Het eten smaakte toch 'n partij lekker, was lang geleden dat ik zo lekker heb gegeten tot aan de gezondheidsbak toe. Als ik in de buurt ben zal ik het niet nalaten om 'n hap te gaan eten aldaar. 'n Dikke aanrader voor een ieder die honger heeft om daar te gaan eten en niet geheel onbelangrijk, is ook nog eens niet duur.

11. We zijn met z'n vieren vorige week gaan eten in La Porte Salute. Vooraf gezellig wat gedronken daarna een voorgerecht en hoofdgerecht gebruikt, het was zoals gewoonlijk weer heerlijk. Gezellig met Petra gekletst over van alles en nog wat, o.a. over een voetbalploeg die wel de goede kleuren draagt, maar waarvan ik de naam vergeten ben. Wij komen zeker weer terug.

12. Hier heerlijk gegeten na een korte strandwandeling. Gezellige sfeer en uitermate vriendelijk personeel. Ik ga hier zeker nog eens terugkomen.

13. Een zeer prettige zaak. Afgelopen vrijdag met onze vermoeide dochters wezen eten. We werden geheel ontlast door de gastvrouw. Lekker gegeten en gastvrij. We hadden graag nog een voorgerecht en dessert genomen maar de kids waren te moe. De volgende keer komen we terug.

14. C.Hulscher

24-11-2016 hebben wij een bijzonder fijne en gezellige avond mogen beleven in La Porte Salute. Wij waren met club van 20 personen jong en oud We genoten van de goede ontvangst en bijzondere sfeer in de serre waar de openhaard heerlijk brandde. Bediening was zeer attent en behulpzaam. Het eten, of het nu zeetong of chateaubriand betrof, alles was voortreffelijk.

P.s. veel leuke reacties gekregen van de genodigden

15. We komen regelmatig eten bij La Porte Salute. Altijd gezellige spontane serveersters en heerlijk eten. Zeker vanavond want het wildmenu staat weer op de kaart. Echt een aanrader.

16. Op 31 augustus 2016 met vrouw en dochter heerlijk gegeten bij La Porte Salute. Het was voor ons een eerste bezoek, gevonden op internet. Wat een mooie accommodatie, wat een fantastische ongedwongen sfeer en wat een fantastisch eten! Niets dan lof en absoluut een aanrader voor iedereen die in een gezellige sfeer lekker (en veel) wil eten voor een heel redelijke prijs. Voor ons een DIKKE VIJF STERREN! Wij komen zeker terug!

17. Zeer verrast door de kwaliteit en gezelligheid!! We komen zeker terug.

18. Met 4 personen heerlijk gegeten en genoten van het enthousiasme en de gastvrijheid van de gastvrouw van Porte Salute. Niets was haar teveel!!
    Prijs/kwaliteit prima in orde.

19. Wij hebben op 18 augustus 2016 ossenhaas (tournedos) en gebakken sliptong (3 stuks) gegeten.
    Het was echt overheerlijk, goed klaargemaakt.
    En de desserts zagen er goed (lekker) uit, smaakte goed.

De bediening was uitstekend en vriendelijke mensen.
    Het restaurant zag binnen en buiten goed en verzorgd uit.
    Een aanrader voor iedereen.
    Wij komen zeker terug.

20. Prima eten. Uitstekende service op een heel fijn terras. Aanrader.

21. Wij hebben hier met 5 personen gegeten, de bediening was echt geweldig. Het eten zowel voor- hoofd- als nagerecht waren uit de kunst. Zelf veganistisch eten is hier top. Dikke duim voor zowel de bediening als de koks. Wij komen zeker terug en wij kunnen het iedereen aanraden.

22. Johan en jeannette

We hebben ons huwelijksjubileum met een buffet voor 50 gasten gevierd bij La Porte Salute. Het eten was goed verzorgd en heerlijk. De sfeer was gezellig en gemoedelijk. De bediening was behulpzaam vriendelijk en meedenkend. Kortom een topavond.

23. Arine Hersbach

Heerlijk gegeten, gezellige en goede bediening! Echt top!

24. Heerlijk gegeten (ossenhaaspuntjes, vissermanspotje, met lekkere groenten en verse frites), ruime porties, gastvrije en vriendelijke ontvangst.
    Aangename kennismaking, hopen hier terug te komen!

25. Het kostte enige moeite, maar de wienerschnitsel la porte salut ging toch echt helemaal op. Voor de grote eters is het echt een aanrader en met kaas mnomnomnom.
    Wij komen met onze mannen zeker een keer terug en wedden dat zij hem niet op krijgen Kimberly? 😂 😂

26. Vanavond heerlijke spareribs gegeten, lekker mals.. En daarna ook nog een spectaculair toetje, crème brullee met heuze vlammetjes, en een bananen schuit... Het was erg lekker eten (ook snel op tafel) voor een zeer betaalbare prijs en ook erg leuk personeel!

27. Goed eten en een leuke sfeer.

28. Goede kaart. Bediening uitstekend met een ongedwongen sfeer maar wel correct.

29. Jullie spare-ribs zijn heerlijk. Schouderklopje voor jullie kok.

30. Jan en Femmie

Waanzinnig dit restaurant. Aardig personeel en heerlijk eten.

31. Leo van der Nol

Heerlijk gegeten voor een mooi prijsje. Leuke spontane bediening. Gezellig bij de open haard gezeten en lekkere muziek op de achtergrond. Een aanrader!!

32. Altijd heerlijk eten en gezellige bediening. Kreeg een giga grote snitsel. Echt super lekker. Wat mij betreft nog nergens een betere gegeten. Patatjes, aardappeltjes, salade en verschillende groenten. Wij waren hier niet voor het eerst... echt een toppertje dit restaurant. Nu heerlijk bij de verwarming en in de zomer zit je op het terras in het heerlijke zonnetje. Tot ziens.

33. Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten, wat was de surf en turf weer lekker. Rijkelijk gevuld met grote garnalen en flinke stukken vlees, de saus was verrukkelijk. Bediening zeer vriendelijk.

34. Familie Dijkhuizen

Gisteren met de familie spareribs gegeten. Beviel ons heel goed! Erg smakelijk. De service was goed en gezellig. Zeker een leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar!

Groetjes.

35. Gisteravond gegeten zoals gewoonlijk weer goed. In een gemoedelijke sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.

36. Eten was smaakloos en het paste totaal niet bij elkaar. Verder vond ik de surf en turf erg duur voor wat je krijgt. Het meisje uit de bediening was eerst heel vrolijk en enthousiast. Later werd ze een beetje vervelend. Met haar harde stem hoorde je haar door heel het restaurant, wat overigens leeg was. Ik zou hier niet nog een keer eten in ieder geval.

1,3
  37. Van de week spareribs gegeten, echt heerlijk! Ook voor de kinderen goed eten. Zeker voor herhaling vatbaar!

38. Lekker onbeperkt spareribs eten op de dinsdagavond. Een aanrader!

39. M. Zentjens - de Graaf

Heel erg genoten van het lekkere eten op 25 december. Vriendelijke bediening en de sfeer was fantastisch. Voor herhaling vatbaar.

40. Lydia en Wim

Je bent jarig op 24 december en je wilt uit eten! Dan ga je naar La Porte Salute, één van de weinige restaurants die open zijn. Heerlijk gegeten, prima bediening en entourage. Wederom bedankt Petra en Gerard en uiteraard de keukenbrigade, want zonder hun geen eten...

Groetjes, Wim en Lydia

41. Renko & Wendy

Heerlijk gegeten op kerstavond 2015. Gezellige sfeer en heel relaxed. Zeker voor herhaling vatbaar.

42. Gisteravond hier gegeten met mijn man en een bevriend stel. En alle 4 zijn we vol lof! Lekker gegeten, goede vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit verhouding dik in orde! Wij komen hier zeker weten terug!

43. Albert Wood

Gezellige en correcte bediening. We hebben ons laten verrassen met zowel vis als met vlees. Het was erg lekker. We gaan daar zeker weer gezellig dineren.

44. Ae knipscheer

Super lekker gegeten, een verrassingsmenu, keuze uit vlees of vis. Het was heerlijk.

45. nico roest

Super gegeten in een heerlijke ambiance. Deze kok weet wat koken inhoud.

46. Afgelopen dinsdag onbeperkt spareribs gegeten. Heerlijk mals vlees en goed op smaak. Echt een aanrader!

47. Heerlijk eten voor een goede prijs.

48. Gerard en Corrie.

Wij zijn regelmatige bezoekers van dit restaurant. De gezellige bediening geeft je het gevoel van thuiskomen en meer dan welkom.
    Het eten is er voortreffelijk en altijd meer dan voldoende. Zeker een restaurant die aanbeveling verdiend. Wij zullen hier in de toekomst zeker terug keren.

49. Vanavond weer wezen eten. De maaltijden waren weer met liefde klaar gemaakt, wat je daar allemaal te eten krijgt voor weinig geld en altijd vers. En niet te vergeten altijd weer een super bediening. Zo wil je ontvangen en behandeld worden als je uit gaat eten. Lieve mensen van La Porte Salute we komen weer snel. Groeten Familie van Zanten

50. Overheerlijk gegeten met de familie. Verder een uitstekende sfeer, de bediening is er voortreffelijk. Het is een top zaak.

51. Vanmiddag blijven lunchen. Service was top. Genoten van het eten. Zeker een aanrader!

52. Slechte bediening. Drukker met zichzelf dan met de klant en je wordt niet serieus genomen.

53. Lekker gegeten en prima bediening

54. Nog ouderwets eten met echte verse groenten, gebakken aardappelen en verse friet. Met klantgericht personeel met aandacht, voor een zeer schappelijke prijs. Dat kom je nog maar weinig tegen. Heerlijk gegeten en een top service.

55. Ferry 25 punten

Wij zijn afgelopen vrijdagavond met vrienden weer wezen eten bij Petra en Gerard van La Porte Salute. De allereerste keer dat wij bij de nieuwe eigenaars van La Porte Salute zijn wezen eten waren wij verbaasd bij het zien van het interieur, het was zo anders dat we echt met open mond rond keken. Onze gedachten waren nog van het volle interieur van de vorige eigenaar, maar nu moderner en toch huislijk. Wij hadden onze vrienden al ingelicht dat het er nu anders uit ziet, aangekomen waren ook zij verbaasd maar vonden het toch ook mooi.

Wij werden ook vriendelijk ontvangen door de gastvrouw Petra, werd gevraagd aan ons waar wij wilden gaan zitten, tafel 3 graag. Na de bestelling te hebben opgegeven en het voorgerecht te hebben gegeten (de Bouillabaisse soep is ook nog steeds smaakvol en vol romig) kregen we een leuk wek potje met rabarbermoes als tussendoortje voor het hoofdgerecht. Ik eet geen rabarber dus ik hoefde niet, maar de dame die het bracht zei toch maar eens te proeven, en of het lekker was heb zelfs 2 wek potjes rabarber op.
    Ons hoofdgerecht was bij ieder anders, 1 x asperges met beenham, 1 x Tong file, 1 x ossenhaaspuntjes en T-boonsteak. Gastvrouw Petra kwam langs om te vragen of alles naar wens was, en wij zeiden dat het weer perfect was.

Al met al was deze avond weer geslaagd wat het eten en de gezelligheid onderling betreft, en ook met Petra als gastvrouw. Wij komen zeker weer terug.

Groetjes, Anneke en Ferry

56. Wij hebben tweede paasdag met 19 personen een heerlijke lunch gehad. Fijne bediening, prima eten, alles geserveerd aan tafel, uitgebreide lunch met alles erop en eraan. Voor herhaling vatbaar.

57. Vreugdenhil

We hebben genoten van de paas brunch. Kwaliteit en sortering heel uitgebreid en goed verzorgd. Beslist een aanrader. Alles wordt op je tafel geserveerd, dus je hoeft niets zelf te halen.. Nogmaals klasse.

Thijs en Marja.

58. Onze 45-jarige bruiloft gevierd met 13 man in La Porte Salute. Een warme ontvangst en voortreffelijk gegeten. Een aanrader voor een ieder die lekker op zijn gemak wil tafelen. Kindvriendelijk.

Door de verschillende menu's te nemen konden we een brede ervaring opdoen. Hoofdgerechten en nagerechten waren heerlijk. Enige opmerking was dat de carpaccio wel erg koud was.

Overigens alleen maar lof.

59. m.g. van leeuwen

Als verrassing hadden onze kinderen ons -op de 14e februari- een Valentijsdiner toegezegd voor ons uitgestelde 50-jarig huwelijksfeestje. Klokke half vijf werden we zeer joviaal door de vol-Rotterdamse gastvrouwe ontvangen. Namens het team-La Porte Salute (LPS) hield ze een enthousiast verhaal over wat La Porte Salute voor haar en het team betekende. Terloops vroeg ze of we ook kinderen hadden (....) en hoe die dan wel heetten. Toen we ze niets vermoedend bij name noemden werden hun namen met kracht "naar achteren" doorgegeven. Wij dachten aan een toetje met opgespoten tekst, maar groots en ontroerend was het moment ze allen met "aanhang" "door de achterdeur" binnenkwamen.
    Toen het op eten aankwam, hebben slechts twee van de twaalf het Valentijnsdiner genoten, maar genoten hebben we allemaal. Iedereen was even enthousiast over kwaliteit, hoeveelheid en bediening!
    Team La Porte Salute, chapeau !!

60. Ramon Andriessen

Zeer gezellig restaurant met vriendelijke bediening. De nieuwe eigenaren maken er een sfeervolle avond van.

61. Meindert Jongenengel

Heerlijk gegeten op 2e Kerstdag met 18 personen. Kinderen werden verrast en de volwassenen kregen een heerlijk 4 gangen menu voor een betaalbare prijs.
    Absolute aanrader!

62. 2e kerstdag Heerlijk kerstdiner in een leuke ongedwongen sfeer gegeten. Wij zijn aangenaam verrast door de heerlijke omgeving om kerst te vieren met elkaar. De openhartigheid van het personeel is fijn om mee te maken.

Wij zijn zeker van plan om hier vaker terug te komen.

63. Familie Vlot de Keizer

Zondagavond 23 november 2014 met 16 personen heerlijk gegeten gezellig bij de openhaard. Ondanks met een grote groep iedereen tegelijk eten en warm!! Het eten was heerlijk maar nog meer viel ons op de Gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel dat maakte het voor ons tot een top avond in jullie top restaurant. Zo zie je daar hoef je echt geen Ster voor te hebben!
    Bedankt namens de Familie.

64. Paar maanden geleden op vrijdag avond samen heerlijk gegeten hier. Wat een leuke gezellige mensen werken daar, tonen veel interesse in de gasten en maken het heel erg gezellig voor iedereen! We hadden dit restaurant onderweg via internet gevonden dus wisten niet wat ons te wachten stond maar hebben totaal geen spijt gehad dat we hier zijn geweest. Eten was top! Prijs was goed! Tot de volgende keer, zeker een aanrader!!

Gr uit Brabant

Jens & Stefanie

65. Koen van Tongeren

Een erg aangename sfeer, gezellig personeel dat gastvrijheid combineert met verfrissende Rotterdamse nuchterheid. De kaart verraste me: naast de gebruikelijke brasseriemaaltijden ook wildgerechten (hert is een aanrader!). We komen terug.

66. Jan David

Lekker, no nonsense en gezellig! Een uitgebreide kaart om in te verdwalen met gerechten van saté tot wild.

67. Denise en Berny

Ik heb hier samen met mijn man en dochterje van vier en mijn moeder gegeten op 27-09-2014.

Wij werden bij binnenkomst gelijk vriendelijk ontvangen. Ik had van te voren al gereserveerd. De tafel was al gedekt en voor mijn dochterje lag er een nieuw kleur boekje en nieuwe potloden klaar. Top!

We besloten eerst buiten wat op het terras te drinken, dit was geen probleem. Drankjes besteld en de menu kaart gekregen. Wij bestelden mix grill en twee maal vispotje en mijn dochtertje at met ons mee, een extra bord was ook geen probleem.

Mix grill lekker mals vlees en het vis potje was echt goed. Er zat veel vis in: zalm, kabeljauw, mosselen, garnalen en inktvis in een heerlijk saus die niet vet was. En dat voor 14,50 euro, kom je niet veel tegen meer. Gebakken aardappelen, friet, sla en groenten kon je onbeperkt bij bestellen.

Een leuke zaak, fris ingericht. Personeel: leuke dames, vriendelijk en ze nemen ook even de tijd voor een praatje. Prijs kwaliteit uitmuntend en voor elk segment wat wils.

Zeker ook een aanrader voor gezinnen, om na een lekkere strandwandeling heerlijk wat te eten. En complimenten voor de kok.

We komen zeker terug!

68. Met 2 vriendinnen gegeten. Heerlijke tomatensoep, ossenhaas puntjes, spareribs en tongfilet. 2 soorten verse groeten, frietjes en gebakken aardappelen en een dame blance na. We gaan na deze maand nog zeker met z'n drietjes terug. Groetjes anneke.

69. Dinsdag 29, bij portesalute gegeten. Sorry, zwaar tegen gevallen.
    Tong filet met witte wijnsaus: Tong filet smaakte echt nergens naar. Gebakken aardappels: kreeg gewoon gekookte stukjes aardappel en wat paprika poeder overheen gedaan, geen zout. Frietjes smaakten als meerdere keren opgewarmd is. Stukjes kipfilet: niet anders dan de Tong filet, smaakte nergens naar en half verbrande groenten. Sorry hoor, voor ons is het geen aanrader!
    De groet!

70. Jaap Paauwe

Genoten van een uitstekende maaltijd in een plezierige ongedwongen sfeer op het terras. We kozen voor het zomermenu vanwege de tongfilets. Verse ingredienten, goed klaargemaakt en attente bediening. Kortom alles goed en zeker een aanrader om hier vaker te gaan eten.

72. Muylle Kris

Gisteren op de middag bij La Porte Salute gaan eten. Eten was voortreffelijk, ruim voldoende en verzorgd. Wij werden bediend door een heel aangename dame die ons in de watten heeft gelegd. Super service ! Indien we weer op bezoek komen in de hoek van Holland, zal dit zeker ons eetadres zijn. Een aanrader !!!!

73. fam persoon

Hebben bij la porte salut gegeten met ons gezin voor onze trouwdag. Op onze tafel stond een kaart en een flesje champagne. Het eten was voortreffelijk en de bediening goed en gezellig. Zeker een restaurant om naar terug te gaan.

74. Fam. van Nerop

8 juli regen en koud buiten, binnen lekker warm. Een goed restaurant met lekker vers eten, een prettige en gezellige bediening. We hebben er heel lekker en gezellig gegeten, en komen er zeker nog eens terug.Zeker voor mensen zoals ik die glutenvrij moeten eten is het een aanrader, heerlijke broodjes en het menu wordt helemaal aangepast en het smaakt heerlijk.

75. Jan van Ingen

Goed restaurant, prettig aanzicht en aangename inrichting. Diner zeer goed, prettige bediening. We waren de enige bezoekers: WK voetbal had (te) grote invloed. Het gevolg was wel dat de schoonmaak eerder begon dan eigenlijk gewenst, maar dat had verder geen negatieve impact. Aanbevelenswaardig restaurant op goede locatie.

76. 30/6 Gisterenavond onverwachts bij La Porte Salute terecht gekomen. Omdat het restaurant dat we eigenlijk gereserveerd hadden wegens de voetbal gesloten was. Maar wat een goede keuze is dit geweest!!
    Gezellig personeel en het eten was er heerlijk, alles is er vers, wij gaan hier zeker terugkomen.
    Toppie!!!

77. Geweldige middag gehad heerlijk eten en super bediening!!

78. Met een groep hier heerlijk van een brunch genoten. Op het gezellige terras, in de zon, met een ongedwongen bediening en heerlijk eten. Wat wil je nog meer.
    Wij komen vast terug!
    Ria en de 11 anderen.

79. Paul van Houtum

Inmiddels meerdere keren hier geweest. Het is elke keer weer gezellig. De medewerkers zijn vriendelijk, lekker eten in de juiste hoeveelheid. De ligging is ideaal met een grote parkeerplaats (gratis) voor de deur. In 5 minuten lopen sta je aan het strand en je ziet de schepen de Rotterdamse havens binnenvaren.

Een goede ervaring dus!
    Wij komen hier zeker nog vaker.

80. E. Wittenberg

Op woensdag 18-06-2014 is onze pa jarig en voetbalt Australië tegen ons Nederlands elftal. Wat doe je dan, welke keus maak je? In goed overleg bracht La Porte Salute DE oplossing. Eten en voetbal kijken tegelijk. In Oranje kleuren waren we uitgedost, de bediening zorgde voor eten en drank. Het eten was van grote klasse, de voetbaluitslag was geweldig 2 - 3 en de gastvrijheid was overweldigend. Het huiskamergevoel was volledig nagebootst . Maar het eten, de kabeljauwfilets, varkenshaas medaillons met saus, verse groenten, gebakken aardappeltjes en de verse patat werden rijkelijk aangevuld. Voor de afkoeling was een happy days ijs. Wat een TOP avond, onze pa had een onvergetelijke avond maar wij ook. La Porte Salute bedankt voor deze fantastische gezellige avond. Een aanrader voor iedereen die voor een eerlijke prijs goed wil eten.

Met vriendelijke groet,
    E. Wittenberg

81. Esmé en Biane

Heerlijk gegeten bij La Porte Salute. Het is echt een aanrader wanneer je richting hoek van Holland gaat en een hapje wilt eten. De sfeer is zeker gezellig en het personeel heel gezellig. Gratis parkeren voor de deur en je bent zo bij het strand.

82. Erg vriendelijke bediening, goed en lekker eten, aardige eigenaar. Zeer goede prijs / kwaliteit. Een aanrader voor iedereen.

Groetjes van de Twentenaren.

83. nico kortleven

Heerlijk dat je het gevoel hebt dat je welkom bent en verwend wordt.
    Lekker eten en gezellige ongedwongen bediening, waar vindt je dat nog tegenwoordig.
    Wij komen zeker terug.

Carla Nico Melissa Bob en Opa en Oma

84. Robin Schoonmade

Het voorgerecht was wel lekker.
    Het hoofdgerecht was redelijk.
    Het dessert was lekker.
    Bediening was aardig maar wel een beetje nonchalant.
    Voor de rest wel netjes.
    Het was wel een beperkte kaart.

85. Het was een verrassende ervaring. Na afgelopen weken her en der te hebben gegeten in het Westland (aanbiedingen, bonnetjes gespaard enz) steekt PS er met het lage prijsmenu op dinsdag, woensdag en donderdag zeer goed uit. Alles was heerlijk en vooral de groenten en assortiment ervan, geweldig.
    Bediening door Anne gastvrij en praatje met Gerard leuk.
    Wij komen zeker terug ! Een aanrader !

86. Na bijna de moed te hebben opgegeven om nog eens lekker uit eten te gaan en geen vermogen uit te geven waren wij beland bij La Porte Salute in Hoek van Holland , en wat een verademing was dat! Heerlijk gegeten en super leuke bediening, en wat een fijn terras waar je ook buiten van al dat lekkere eten kan genieten. Vast een aanrader om er eens een bezoek te brengen !

87. Wim v d Graaff

Met een groep vrienden heerlijk gegeten, erg gezellig. Goede vrolijke bediening. Er is voor iedereen iets te kiezen, je komt niks te kort. Je voelt je er thuis en nog echt gast.

88. Sheila Hoffman

Heel gezellig, netjes, lekker eten, goede bediening, mooie zaak en een goede sfeer!! Echt een aanrader.

89. Clara Mur

Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit is goed. Bij het hoofdgerecht een uitgebreide garnituur. Enthousiaste gastvrouw. Het was top!

90. danielle

Voor het eerst hier geweest voor een lunch. Mooie zaak, gezellige gastvrouw, het eten was heerlijk! Zeker een aanrader!

91. Ten Bloemendal-Hagesteijn

Met 5 personen daar gegeten voordat de boot naar Engeland vertrok. Lekker gegeten en ook aan de groente werd goed aandacht besteed. Attente en enthousiaste bediening. Voor herhaling vatbaar.

92. Vandaag met 10 personen genoten bij La Porte Salute. In de zon op het terras, wandeling langs de pier en aansluitend heerlijk gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is prima en het eten lekker. De bediening is correct en de gastvrouw heeft voor een ieder een praatje. Top! Heb genoten, bedankt Petra & Anne!

93. Het is altijd thuiskomen in deze mooie zaak. Je wordt altijd hartelijk ontvangen en de service is gewoon heel goed! Net als het eten! En alles is heel schoon en netjes, ik vind dat heel belangrijk. Zeker de moeite waard om hier te eten!!

94. Karel Neleman

Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten de carpaccio was perfect en prima op temperatuur en gelukkig heeft dit restaurant kalfslever op de kaart topklasse!
    De sfeer is gemoedelijk en ontspannen. Ondanks dat het erg druk was altijd een glimlach.
    Echt een aanrader.

95. r.j.j.Grootscholten

Jammer dat bepaalde sausen niet vers gemaakt zijn. Mijn vrouw kan niet tegen smaakversterkers, het zat in haar gerecht. En vonden de paling niet vers, volgens mij kwam het uit een pakje van de groothandel. En de satésaus, was dat wel zelf gemaakt?

Met vriendelijke groet: fam. Grootscholten

96. peter rijsdijk

Heerlijk gegeten op moederdag. Gezellige gastvrouw (Petra) en de andere dames staan ook hun mannetje. Ga zo door en tot een volgende keer.

97. buitenhuis

Met groep van vijfendertig personen voor onze vijfentwintig jarige huwelijk een zeer fijne avond gehad. We zijn héél gastvrij ontvangen. Zeer prettige, vlotte en vriendelijke bediening. Heeft aan onze wensen voldaan. Het eten was perfect, een aanrader voor iedereen!

98. Cora Vellekoop

Gisteravond heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en goed. Gezellig interieur met heerlijke stoelen. Komen zeker weer een keer terug, echt een aanrader om een gezellig en lekker avondje uit eten te gaan.

99. Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk.

100. Arco vreugdenhil

Vrijdagavond gegeten met een groep van 34 personen. Leuke sfeer en heerlijk gegeten!

Volgende pagina