Corona informatie

1344392094 64
1477196699 39
1563519692 38
1596720844 46

1. Haha neejoh, hier wil je niet eten. 1 grote grap. Kleffe bende, koud en zonder smaak. Schandalig dat ze hier mee weg blijken te komen

2. Tba Tba

3. Je besteld broodje carpaccio zonder kappertjes en hun beweren dat ze dat niet kunnen maken omdat ze vinden dat het druk is (laat staan als het echt zomer is) en ze zegt je krijgt ze gewoon met kappertjes en jullie moeten dat er zelf maar afhalen
    Nog nooooooooit meegemaakt dit
    Ook klantonvriendelijk tijdens afrekenen hele discussie om een bon die ik had meegenomen terwijl ik geen bon gezien heb. Echt niet voor herhaling vatbaar

4. Monique

Vandaag gezellig koffie gaan drinken bij dit restaurant. Helaas gezellig was het niet, nadat we 2 koffie en een appelgebakje en een brownie hadden besteld kwam na eerst de koffie te hebben gehad na een tijdje het gebak. Wel het appelgebak maar geen brownie maar en bosvruchten muffin. Kan gebeuren maar die lust ik niet dus de serveerster op weg om de brownie te halen. Ze was snel weer terug met… wat denk je… geen brownie maar iets van cheesecake. Dat wilde ik niet. Ik had een brownie besteld.
    Dat vond (ik denk de eigenaar) niet leuk en kwam naar ons op hoge poten dat hij nu 2 keer gebak naar ons had gebracht en het weer niet goed was en nu zijn gebak kon weggooien. (Met de 2 gebakjes demonstratief op zijn arm). Alsof het mijn schuld is dat zijn serveersters niet weten wat een brownie is.
    Uiteindelijk wel de brownie gekregen maar hij had de middag wel verpest om me tussen de regels door te laten weten dat het mijn fout was dat ik iedere keer wat anders wilde.
    Ik wilde alleen koffie met een brownie!

5. Wat ontzettend jammer. 2 Weken geleden high tea gereserveerd voor (oud collega's) voor vandaag. Wegens het zonnige weer te druk, te weinig personeel, koude soep zonder brood en het beloofde dessert was op… Er werd ons een kadobon aangeboden, die we geweigerd hebben, uiteindelijk 50% van de rekening betaald… nog teveel voor wat we gekregen hebben, Echt ontzettend jammer… blijkbaar meer interesse in dagjesmensen die niet meer terug komen…

6. Ineke van der meer

Van de week gezellig een kopje koffie gedronken, onder het genot van een heerlijke en mooie uitzicht van de prachtige regenbogen, en genoten van de goede service en sfeer.

7. Gisteren 65 minuten op maaltijd moeten wachten.
    De mensen die serveren liepen vaak met de drankjes en maaltijden naar verkeerde tafels.
    Nummers op tafels zou handig zijn.
    Biefstuk met seizoen groente stond op de kaart.
    Seizoen groente bestond uit gesnipperd uitje, plakje wortel en stukje paprika!
    Prijs kwaliteit was veel te duur.
    Tafel wankelde en tafel plank was kapot en bord stond niet veilig dus.
    Voor mij reden om hier niet meer te komen.
    Vorige keer tijdens lunch ook al slechte bediening en dingen die men ook weer vergat.

2,1
  8. Diverse keren bij Dechi Beach geluncht en dat was iedere keer uitstekend. De broodjes zijn erg lekker en de taarten ook.

Daarnaast ook een aantal keer na afloop van de Witte herder wandelingen met een hele grote groep (+/- 70 mensen en 35 honden) op terras gezeten. De bediening en het eten waren uitstekend. We werden snel geholpen en het eten/drinken werd ook snel uitgeserveerd.

Een absolute aanrader voor iedereen die met óf zonder honden naar het strand gaat om uit te waaien en daarna lekker wilt eten en/of drinken.

9. Wij zijn diverse keren nu bij Dechi Beach geweest en dat is echt een aanrader. Elke keer verbaast me weer hoe gezellig het daar is met een schitterend uitzicht. Zondag ontbeten met de kinderen, zeer compleet ontbijt en enorm leuk geserveerd. Ook onze hond werd niet vergeten. Kortom we komen zeker weer terug!

10. Afgelopen zondag geweest. Wat een mooie locatie! Al bij verschillende paviljoens in de Hoek geweest, maar Dechi Beach heeft echt iets aparts. Vanaf elke tafel heb je mooi uitzicht op de zee door die mooie grote ramen. Ze waren al helemaal in de kerststemming en het was gezellig druk.

We waren met zn 4en en hadden elk 2 lunchgerechten, kwam netjes te gelijk. Mijn mosterdsoep was heel even verward met de tomatensoep maar dat was supersnel geregeld en toen kreeg ik toch mijn heerlijke mosterdsoep. Panini geitenkaas was ook lekker, en er zat een simpel slaatje bij.

In de bediening lopen allemaal jonge mensen. Zijn vriendelijk te woord gestaan en hebben niet lang hoeven wachten. Leuke zaak! We komen er zeker weer.

11. Zeer slechte ervaring gehad hier. Wij zijn hier wezen eten met een groep van 7 personen. Iedereen had een drankje besteld waarvan er 2 cocktails waren besteld. Maar er was maar 1 cocktail gekomen. Na 3x vragen hadden we de tweede cocktail nog steeds niet gekregen, ik ben dus opgestaan en ben naar de bar gelopen om het zelf te vragen. Hier vroeg ik (op een vriendelijke manier) om mijn drankje. Ze vertelde op een vreselijke arrogante manier dat er die dag geen cocktails worden gemaakt vanwege de drukte. Ik vroeg hoe het dan kon dat ik wel mijn cocktail had gekregen. Als antwoord kreeg ik de wind van voren en werd ik nog net niet uitgescholden, mevrouw zei dat ze het druk had en wat ik wel niet dacht om haar te komen storen. Ik zei tegen haar dat ze wel wat gastvrijer mocht zijn en als antwoord kreeg ik: 'voor de gastvrijheid moet je buiten zijn.' Ik kon mijn oren niet geloven, maar ben weer terug naar buiten gegaan omdat het zo beschamend was dat alle mensen naar ons stonden te kijken. Verder geen excuses gehad van deze dame, wat ik heel erg jammer vind.
    Verder was het eten niet lekker en je kreeg heel erg weinig voor het bedrag dat je betaald. Wij gaan hier nooit meer eten en mijn advies: als je op zoek bent naar gastvrijheid loop dan lekker door naar een andere tent!

1,3
  12. Wat een ellende! Het eten was koud, het vlees was uitgedroogd. Als je verteld dat het eten koud is krijg je de wind van voren omdat de eigenaresse geen kritiek duld, klantvriendelijkheid wat is dat?!?! Bij het personeel kon er ook geen lachje vanaf.. Mijn tip als je er langs komt: doorlopen!!

13. Op een drukke zomerdag beland bij Dechi Beach. Een onderscheidend strandpaviljoen met top uitzicht op zee en waterweg. Na een mooi plekje te hebben gevonden werden wij vriendelijk geholpen. De drankjes kwamen sneller dan verwacht op een drukke dag. De bediening vroeg attent of wij ook wouden dineren. We kregen direct de kaart en waren verbaasd over de ruime keuze.
    Uiteindelijk voor de hamburger met friet gegaan. Ook het eten kwam snel. De hamburger met friet en salade werd geserveerd op een luxe ruig plankje. De hamburger smaakte goed en was belegd met sla en ik geloof sambal-kaas. De patat was beter dan verwacht. Het meisje van de bediening kwam vriendelijk vragen of alles naar wens was en of wij nog een drankje wouden of iets anders. Als afsluiting een van de desserts gekozen. Een dame blanche. Deze werd qua presentatie goed geserveerd: 3 grote bollen ijs, ruim genoeg slagroom en een bakje warme chocolade saus zodat wij zelf konden doseren.
    Wij raden Dechi Beach zeker aan!

14. Heerlijk gegeten onder het genot van een chardonnay met schelvis en patatjes en een voortreffelijke salade.

15. Mooie plek, maar het eten is vreselijk slecht. Erg weinig voor wat je betaald, en het vlees lijkt wel voorgekookt. Als je het meldt krijg je als reactie dat ze nooit eerder klachten hebben gehad. Voor ons nooit meer, de patatzaak is nog beter!

16. Caroline

Heel vies gegeten en erg weinig ook voor de hoofdprijs die je betaald! Nooit meer!!! Biefstuk leek wel koeientong en saté was smerig! Koude patat! En zo kan ik nog wel even doorgaan.

17. Bijzonder gezellig gezeten, ramen tot aan de vloer, rustige muziek. Kinderhoekje en kleine hapjes gegeten ,al met al leuke zaak !

2 vorige recensies
  18. Wij zijn deze winter een aantal keer op zondagmiddag bij Dechi Beach wezen lunchen. Een mooie onderscheidende zaak met idem uitzicht. Heerlijke koffie (stukje brownie erbij ook!), lekkere broodjes en de prijs/kwaliteit is prima! De bediening is tenminste niet zo joviaal en los als wat wij bij andere strandtenten gewend waren, en zijn bereid zelfs als de zaak vol zit (zondagmiddag) even tijd te nemen om tafeltjes en stoelen bij elkaar te verzamelen zodat we met het hele gezelschap terecht konden. Service dus! Wij komen zeker terug.

19. De eerste binnenkomst zag er op zich mooi uit,
    ik werd snel geholpen met mijn bestelling, maar op zich zag de kaart er goed uit.
    De bediening had niet zo veel te doen en kwam vaak vragen of ik iets nog wilde, aardig maar ze dringt te veel aan,
    het moet meer aanbieden zijn.
    Voor een bakkie doen raad ik het wel aan maar voor iets uitgebreiders zal ik het niet aanraden.

20. Gisteren gegeten in dit restaurant met ons gezin met twee jonge kinderen. Het duurde al 20 minuten voordat iemand, op ons aandringen, de bestelling kwam opnemen. Vervolgens duurde het nog een uur voordat we ons eten kregen. Onze kinderen vielen bijna flauw van de honger. Niemand nam verantwoordelijkheid voor de bestelling. De serveerster die oorspronkelijk de bestelling had opgenomen wimpelde ons af, de dame achter de bar suste ons, maar niemand maakte er werk van. Uiteindelijk vroeg een andere serveerster na wederom aandringen van onze kant in de keuken na en bleek onze bon weggelegd. Feedback op het geheel werd moeizaam tot slecht ontvangen. De bazin bleek chagrijnig in de keuken te staan en niet aanspreekbaar, was ook kennelijk niet in staat om haar personeel op dusdanige wijze aan te sturen dat er proactief, klantgericht en effectief gewerkt kon worden. En tot overmaat van ramp was het eten heel matig (zand in de sla, geen dressing, smaak nog kraak aan de garnalenspiesjes). Na fiks onderhandelen hebben wij de drankjes gratis gekregen, maar de avond was niet meer te redden. Kindvriendelijk? Klantvriendelijk? Niks van gemerkt. Een zeldzaam slechte ervaring.

21. Onder het genot van een paar heerlijke glazen wijn en diverse fingerfoods recentelijk een middag gespendeerd in Dechi Beach. Prachtig uitzicht, zeer vriendelijk personeel en een leuke menukaart. Wij komen zeker terug.

22. Ondanks verschillende keren navragen, hadden wij onze voorgerechten en hoofdgerechten na 2 uur nog steeds niet.

Na een zeer onbeschofte opmerking en onprofessionele houding van de eigenaresse/ manager heb ik de drankjes afgerekend en zijn wij weggegaan.

23. Roel 5 punten

Heerlijk gegeten,(gamba's) zonder luide muziek, maar met het bruisen van de zee. Een ware verademing.