Nieuwste foto's in Hoek van Holland

Laatste updates in Hoek van Holland

1. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Ocean City
    Chinees-Indisch Hoek van Holland

Vanavond de eerste keer in t restaurant gegeten. Heerlijk!! We hebben voor het tafelmenu gekozen. Moeilijke keus maar super lekker. Voorgerecht fijn gesneden eendenvlees, goed gekruid, een aanrader. Heel vriendelijke bediening. Kraanwater gewoon gratis. We gaan zeker nog een keer terug.

2. yvonne ,maarten mathieu's profielfoto
    yvonne ,maarten mathieu heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Boulevard

yvonne ,maarten mathieu

Dinsdag j.l hebben eerst koffie gedronken met goede appeltaart daarna een krakend vers broodje met zalm en een met paling beide zeer verzorgd! We komen hier al jaren maar t wordt steeds beter! Vannavond gaan we tongschar eten weer even smullen! Prima restaurant!

3. mw's profielfoto
    mw heeft een recensie geschreven voor Ocean City
    Chinees-Indisch Hoek van Holland

Goede sfeer, lekker eten.
    Voor herhaling vatbaar.

4. mevrouw's profielfoto
    mevrouw heeft een recensie geschreven voor Unicum Waterweg

Goede lunch gehad vanmiddag met onze groep. Alleen de bediende was onverschillig en niet vriendelijk. Echt jammer, voor ons dus de reden om niet meer terug te komen.

5. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft een recensie geschreven voor Strandclub ff-Tijd

Na een heerlijke stranddag wat gegegeten en gedronken. Terras zat vol en liep genoeg bedieding, werden snel geholpen.
    Fles wijn besteld, die werd op de tafel gesmeten zonder je glas in te schenken of enige communicatie. Jonge serveerster liep er enorm chagerijnig bij.
    Bittergarnituur besteld, word snel gebracht, kwam op een heel vies bord en garnalenkroketten waren koud.
    Hoofdgerecht werd ook super snel bezorgd en was redelijk.
    Als afsluiter nog een glas wijn besteld, zelfde als eerste fles, werd een totaal andere wijn gebracht maar wel een duurdere op de bon gezet. Ondanks de mooie ondergaande zon, voor ons niet snel nog een keer.

6. Thea van Reijn's profielfoto
    Thea van Reijn heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Boulevard

Vandaag weer geweest mijn man wilde heel graag tongschar eten nou die was super en ja ik ging voor mijn diamanthaas wederom zalig vreselijk aardige bediening onze vvv kaart kon helaas niet maar desondanks gingen we toch bij hun eten. Ik had het graag bij hun besteed helaas zal ik het bij een ander moeten doen. Wij hebben ons voorgenomen ons echt om de paar weken ons te trakteren door bij hun te gaan eten dan ga ik voor ander gerecht kijken of die ook zo lekker is. Ik vind dit restaurant super netjes lekker leuk en gezellig echt aan te bevelen. Wij wilden weg gaan werden we door de eigenaar extra verrast bedankt weer deze keer.

7. Thea van Reijn's profielfoto
    Thea van Reijn heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Boulevard

Ik had diamanthaas mijn man mixed grill dat laatste moet je echt van houden diamanthaas was super goed ik praat hier over zondag 28 juli 2018 super goed en netjes en vriendelijk omdat onze kaart niet werkte kregen we gratis koffie aangeboden bedankt in ieder geval

8. Patricia's profielfoto
    Patricia heeft een recensie geschreven voor Strandclub ff-Tijd

In het verleden een paar keer in deze strandtent geweest om te lunchen. Altijd prima geweest. Maar dit keer was het ronduit slecht. Het eerste wat mij opviel dat de prijzen enorm gestegen waren. Ok, dat kan. Maar dan mag je toch ook wel wat verwachten. Nou, dat viel in de praktijk tegen! Op de eerste plaats werden we volkomen genegeerd op het terras. Het was een mooie zomerdag, maar niet druk. Mijn zoontje was op het springkussen aan het spelen (enige pluspunt) Na een half uur de ober te proberen te seinen om een bestelling op te nemen. Dus daarom 1 van serveersters bij het springkussen aangesproken dat wij heel graag zouden willen bestellen. Gebeurde weer niks. Het heeft uiteindelijk een uur geduurd. Dan vervolgens het eten. Ik was met mijn twee zoontjes en mijn man. Voor beide jongens een kindermenu besteld, zelf een broodje makreel en manlief twee kroketten op (oerbrood). Het duurde vervolgens weer 40 minuten voordat het eten kwam. De kroketten werden geserveerd op kinkkorn brood (dan is 8,50 euro best wel aan de hoge kant). Verder kwam er maar 1 kindermenu. Dus vroeg ik waar blijft het menu van mijn andere zoontje? Nou, dat had ik volgens de ober niet besteld?! Ja, hoor... ik laat mijn andere zoontje kramperen van de honger! Totaal geen zin om de discussie aan te gaan. Tip: het is niet echt klantvriendelijk om in discussie te gaan met je gasten! Maar dit was ronduit belachelijk. Er kwam snel wel een menu voor mijn jongste zoon. Maar het is niet echt gezellig als je niet meteen samen kan eten. En dan ben ik nog vergeten te melden dat wij om ons eigen bestek moesten vragen. Dit leg je toch meteen neer?
    Kortom, wij komen niet meer terug! Lang wachten, belachelijke prijzen voor ‘normaal’ eten en hele slechte service!

1,7
  9. Leen 't Mannetje's profielfoto
    Leen 't Mannetje heeft een recensie geschreven voor Vispaleis

Leen 't Mannetje

Za 21 juli 2018.
    Lunch. Bij bestellen een zeer ongeintresseerde vrouw. Zeer onvriendelijk.
    Zaak zag er niet fris uit. Bij afhalen van bestelling stonden twee minderjarige meisjes met hun telefoon te spelen maar hielpen mij niet.
    De bestelde haring was erg zout. Kibbeling ging enig sinds.
    Toiletten zaten verstopt en erg smerig.
    Terras was onverzorgt.
    Voor ons geen vispaleis meer.

10. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor La Porte Salute

Weer super lekker gegeten voor een betaalbare prijs. Bediening zoals altijd vriendelijk en zeer attent. Kan het iedereen aanbevelen.

11. Nienke Valster's profielfoto
    Nienke Valster heeft een recensie geschreven voor Maribu Beach

Vreselijk. We werden niet geholpen en moesten vragen of we mochten bestellen (waarna er nog niemand kwam en we maar naar de bar liepen), vervolgens duurde het eeuwen voor we het eten kregen en konden we uiteindelijk niet normaal betalen omdat er een storing was (werd niet even gemeld bij het bestellen.)

12. Wout Resink's profielfoto
    Wout Resink heeft een recensie geschreven voor Vispaleis

Kom hier al een tijdje… grandioze locatie en wat je ook besteld, eten is prima. En… het biertje koud… jammer is dat het niet echt schoon is allemaal… onder de tafels alsmede bij de toiletten is het ronduit smerig… hard toe aan een grondige schoonmaakbeurt… de kleding van het personeel is ook smoezelig… daarnaast… is het wel erg jonge personeel. Vakantiekrachten waarschijnlijk... van een jaartje of veertien... en wat overduidelijk geen horeca ervaring heeft. Ook niet erg klantvriendelijk en zijn rond uit chagrijnig…
    Kan dus veel verbeterd worden.

13. Liesbeth's profielfoto
    Liesbeth heeft een recensie geschreven voor 2 Seasons Beach

Liesbeth

Onze ervaring met de high tea bij 2 seasons brach was super. Het eten was echt heerlijk en veel!! Vers en met zorg klaar gemaakt. Super vriendelijke, enthousiaste bediening, mensen die plezier in hun werk hebben. In 1 woord top. We zaten bomvol. Ik kan het ieder van harte aanbevelen!!

14. E van der Stap's profielfoto
    E van der Stap heeft een recensie geschreven voor La Porte Salute

E van der Stap

Gisteravond heerlijk met kinderen en kleinkinderen gegeten, vooraf even wat gedronken op het terras.
    Na een klein uurtje gingen we eten, en we hebben ervan genoten, het eten was voortreffelijk. We komen er regelmatig.
    Helemaal top!

15. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor Maribu Beach

Na ruim 5 kwartier zitten te wachten op ons eten weggegaan en alleen ons drinken betaald. Mensen die ruim een half uur na ons kwamen hadden al ruim kwartier hun eten voordat we besloten weg te gaan. Een excuses voor het lange wachten kon er niet eens van af. Kortom een hele slechte service

16. Cynthiahoutstra@ziggo.nl's profielfoto
    Cynthiahoutstra@ziggo.nl heeft een recensie geschreven voor Beachclub Royal

Cynthiahoutstra@ziggo.nl

Prachtige zaak… de bediening is echter waardeloos!

17. Albertus Feike.'s profielfoto
    Albertus Feike. heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Boulevard

Gezien de vele positieve reacties (waaronder die van ons) op Restaurant De Boulevard, lijkt mij deze reactie erg overdreven. Wij kunnen ons niet voorstellen dat zoiets daar is gebeurd. Ik hecht daar dan ook verder geen aandacht meer aan.

18. Albertus Feike.'s profielfoto
    Albertus Feike. heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Boulevard

Afgelopen middag i.v.m. onze 30 jarige huwelijksdag, heerlijk gegeten bij Restaurant ¨De Boulevard¨. Dit restaurant is echt aan te bevelen. Niet alleen door de heerlijke gerechten, maar ook door de bediening van zowel de eigenaar als het personeel: de laatstgenoemde was een alleraardigst jong meisje dat haar vak goed verstaat en de dochter van de eigenaar bleek te zijn. Er wordt een grill naast het huidige restaurant gebouwd, wat e.e.a. nog gezelliger maakt. We zijn zeker van plan vaker langs te komen.

19. Vera's profielfoto
    Vera heeft een recensie geschreven voor Strandclub ff-Tijd

3 Kwartier moeten wachten op een portie kibbeling en een tosti. Toen zelf maar gevraagd waar ons eten bleef, omdat iedereen om ons heel wel eten kreeg. Bediening gaf aan te gaan kijken in de keuken, maar niks meer gehoord. Uiteindelijk kwam ons eten. Bediening keek niet naar ons om, eindeloos gewacht tot we konden afrekenen. Toen maar naar binnen gelopen, maar daar konden we niet betalen. Bij afrekenen buiten geen sorry gehoord van de verantwoordelijke medewerker, geen drankje van het huis, niets. Dus je moet zeker ff tijd hebben als je hier wat wilt eten…

20. T's profielfoto
    T heeft een recensie geschreven voor Strandclub ff-Tijd

Wat een slechte service, nog nooit zo erg mee gemaakt. Arrogante, ongeïnteresseerde bediening. Zelfs toen we wilden betalen leek alles lastig en moeilijk.

21. Vermeule's profielfoto
    Vermeule heeft een recensie geschreven voor Unicum Waterweg

Vermeule

Asperges met zalm, 1e keer rauw 2e keer kattenvoer.
    Gerecht van rekening, geholpen door eigenaar chefkok.

22. Beachclub the bing's profielfoto
    Beachclub the bing heeft gereageerd op een recensie van Beachclub The Bing

Erg bedankt! We zijn sinds vorige week weer 7 dagen per week geopend en toevallig deze ene avond gesloten. Inderdaad onze fout om na een druk weekend niet even de reserveringen na te kijken. We zijn pas net weer een week elke dag open en inderdaad niet gewend dat mensen op maandag reserveren. Dat is niet netjes, maar een foutje kan. Een mailtje sturen is ook een optie en wilde u al benaderen om het goed te maken.

Goed uw recht om ons verschrikkelijk te vinden, maar kort door de bocht om te zeggen dat ik (de eigenaar) het niet de moeite waard vond.

Naast drankje aanbieden bij de buren hebben wij ook aangeboden dat de dinercheque daar in gewisseld kon worden. Dit terwijl zij geen lid zijn van dergelijke kortingssites en wij dat onderling wel financieel zou afhandelen.

Niet de meest ideale oplossing, maar op dat moment toch netjes en enige dat haalbaar was.

23. Rutger's profielfoto
    Rutger heeft een recensie geschreven voor Beachclub The Bing

Verschikkelijk, absoluut hier niet reserveren!!

Als er namelijk een reservering wordt geplaatst kan de klant daar niet eens van uit gaan.

Mijn vriendin en ik wilde ons jubileum samen vieren in een restaurant met een uitzicht op het strand.

Nadat we 3 kwartier hadden gereden (dat was onze eigen keuze) kwamen we goed op tijd aan voor een gesloten deur en wat bleek: de eigenaar vond het niet waard om open te gaan en het fatsoen te nemen om mensen die gereserveerd hebben dat te laten weten.

Ondanks de goede bedoelingen om via de buren een gratis drankje aan te bieden, is het absurd om de klanten zo in de kou te zetten.

Zeer slecht.

24. Dekkers's profielfoto
    Dekkers heeft een recensie geschreven voor Mijn Torpedoloods

Dekkers

Goed eten en een leuke bediening.

25. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Roma Antica

Leuk restaurantje. Eenvoudig ouderwetse pizzaria. Zo ouderwets dat er zelfs geen pin was, gelukkig had ik genoeg cash mee (en er is vast een pin in de buurt). Prima sfeer en heerlijk gegeten!

26. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor 2 Seasons Beach

De bediening en kok waren heel enthousiast.
    We hadden all you can eat gepakt.
    Dat pakt prima uit iedereen eet wat hij lust echt handig met kinderen.
    Wij zouden zeker een keer terug gaan.

27. Remco alblas's profielfoto
    Remco alblas heeft een recensie geschreven voor Yamasaki

Eten was erg lekker. En de service was snel en goed.

28. sandra wijzenbroek's profielfoto
    sandra wijzenbroek heeft een recensie geschreven voor Het Jagershuis

sandra wijzenbroek

Wat hebben wij weer heerlijk gegeten vanavond, het is iedere keer gezellig en een ontspannen sfeer.
    Goede uitleg over het eten en drinken zodat je voor jezelf een goede en lekkere keuze kan maken.
    Bedienend personeel is bijzonder vriendelijk en niet opdringerig.
    Zeker een aanrader voor mensen die van lekker eten en drinken houden.

29. La Porte Salute heeft een nieuwe foto
  30. Cees en Jane's profielfoto
    Cees en Jane heeft een recensie geschreven voor La Porte Salute

We hebben samen met onze zus/schoonzus gegeten. Het was weer voortreffelijk!