Voor de deur. Indien slagboom gesloten vast tarief van €6,-. Op loop afstand altijd vrij parkeren (10 min) .

2 Seasons Beach laten bezorgen?

Geniet van onze uitgebreide live cooking diner concepten op het prachtige strand van Hoek van Holland! Start met de voorgerechten zoals o.a. stokbrood, diverse salades, oesters en carpaccio. Vanuit onze open keuken maken onze chefs de heerlijkste vlees en visgerechten klaar.(o.a. spare-ribs, biefstuk, saté, zalm, gamba`s en Victoria baars) Nadat u van deze hoofdgerechten heeft genoten kunt u nog smullen van onze mega chocoladefontein met Belgische chocolade & incl.. de lekkerste dips & schepijs. Dit concept is ideaal voor grotere gezelschappen met of zonder kinderen. Graag tot snel!

• Buffet: € 19,50
  • High tea: € 22,00
  • All-inclusive

5. Betalen Visa Master Card American Express pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1421191255 74
1424719390 74
1438831932 83
1495282098 84

1. De bediening en kok waren heel enthousiast.
    We hadden all you can eat gepakt.
    Dat pakt prima uit iedereen eet wat hij lust echt handig met kinderen.
    Wij zouden zeker een keer terug gaan.

2. Afgelopen donderdagavond waren wij opzoek naar een leuk tentje om te eten op het strand van Hoek van Holland. Toen wij 2 seasons voorbij liepen, werden wij vriendelijk aangesproken en werdt ons het diner uitgelegd. Dit was het live cooking. Normaal gesproken zijn wij helemaal niet van dit soort diner concepten. Maar het werdt zo leuk verteld, dat wij ingestemd hebben. Dit was een hele goede keus!

Drankjes werden snel gebracht, diner netjes uitgelegd, carpaccio en brood naar tafel gebracht. Daarna mochten we zelf wat uitzoeken bij de kok. Deze had het druk, maar kon zijn aandacht goed verdelen. De smaak was erg goed. En het dessert met de chocoladefontein maakt het af!

Buiten het goede eten was het vooral de bediening die deze avond tot een succes bracht. De twee meisjes die de bestellingen opnamen en alles uitlegden waren erg vriendelijk, hadden kennis van het vak en de lach was niet van hun gezicht te krijgen! Daarnaast waren er in het begin twee jongens aan het werk ook zij waren heel erg vriendelijk. Wat ik zelf erg leuk vond om te zien, is dat sfeer onder de medewerkers onderling ook erg goed is.

2 Seasons bedankt! En tot de volgende keer.

3. Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten bij 2seasons. Eerst nog lekker genoten in de na middag van een cocktail buiten op het strand en wat lekkernij en natuurlijk blijven eten zoveel keuze (vis) & vlees ook alle bijgerechten waren super, kinderen hebben het ook naar hun zin gehad vooral de gigantische chocoladefontein waar ze het nog steeds over hebben. Zo'n breed aanbod, personeel is ook erg vriendelijk gezellige sfeer top dag gehad!! Ons zie je snel weer terug 2seasons

4. Een lief enthousiast meisje verwelkomde ons, en buiten zit je lekker, dat was het ook zo'n beetje kwa positief...
    1soorten gin bloot geserveerd met uitsluitend al reeds half gesmolten ijsklontjes.
    Er werd rap iets gezegd als "vanavond hebben we live cooking diner, met carpaccio vooraf en brood enzo". Dus wij dachten okeej leuk...
    Buiten op de bank brood en carpaccio, geen hoogvlieger maar de muziek was fijn en we zaten heerlijk in de avondzon.
    Na verloop van tijd naar binnen voor diner. Blijkt het gewoon een soort AC-buffet, dus bord pakken en bij de kok gaan staan...die maakte een paar dingetjes en vertelde dat we zo nog eens konden komen.
    Het voor je neus klaargemaakte was vers, de rest was uitgesproken erg!! In rechaud's o.a. ; bremzoute patat, melkaardappelkledder als gratin, penne met carbonarablubber erbovenop, in de saladebar in een schaal een restje gemengde sla en ook nog onsmakelijk/verkleurd/beginrot (dat wat ik uitsorteer en weggooi).

Meisje zag (meteen al) dat we niet blij waren met het gebeuren en vertelde tóen pas dat er ook a la carte gegeten kon worden...maar dat dit hun concept was...en het speet haar dat ze niet duidelijk geweest was.

De rest van het gebeuren maar helemaal niet geprobeerd en de rekening gevraagd. Die kwam, en wel gewoon stomweg het vólle buffetbedrag. Samen 3 gamba's, 4 octopusringen, stukje zalm, wat grillgroentjes, voor 48€uros.

5. Echt heerlijk alles lekker vers en veel wordt terplaatsen voor je klaar gemaakt en dat voor z'n prijs
    Wij komen zeker terug

6. Eten in het weekend of in een strandpaviljoen als deze op een warme zomerdag is wat anders dan op een herfstige maandag namiddag. Geen drukte en geen volle bak, maar juist dan is het een compliment waard als de haard toch aangemaakt is en iedereen op z'n vriendelijkst de bezoeker het naar de zin maakt.
    Ik at hier de mixed grill van vis en vooraf de garnalencocktail.
    Alles zonder twijfel vers bereid. De garnalencocktail smaakte uitstekend. Geen potjes saus, duidelijk een kok met kennis van zaken aan het fornuis.
    De mixed grill was ook vers en de 4 soorten vis en garnalen waren goed gegaard. Verse groenten erbij en perfect gefrituurde Vlaamse frites.
    Van de 4 geserveerde sausen waren minimaal 2 door de kok bereid en geslaagd! De andere twee waren echte mayonaise en whiskysaus, de laatste weet ik niet zeker, maar waarschijnlijk was ook deze vers bereid. Verrassend en in zo'n omgeving een boven-het-gras uitstekend restaurant! Tot de volgende keer.

7. Wat een aanrader voor een ongedwongen gastvrije avond met kerst. Super gegeten, leuke medewerkers met eigen humor. Alles in overvloed. Alleen maar goeds te vermelden. Ga zo door, we komen zeker terug. Bedankt namens ons allen, groot en klein. Fam Aalbregt.

8. Echt een aanrader. Vandaag met zijn tweën heerlijk genoten bij 2 Seasons. Eerst op het terras koffie gedronken. En toen overgehaald om hier te blijven lunchen met heerlijke mosselen. Was meer dan genoeg. Toen het ging regenen werden de daken dicht gedaan en de haardjes aan gedaan. Wij konden zonder problemen naar binnen, we werden zelfs geholpen met het verslepen van alle spullen! Ook het maken van een foto was geen enkel probleem. Alles werd geserveerd met een oprechte lach. Wij komen zeker terug!

9. Prima strandtent. Snelle bediening. Lekker eten tegen leuke prijs. Geen minpunten. Live cooking voor herhaling vatbaar. Groetjes aan eva. Van peter 51 esther en luuc.

10. Afgelopen vrijdag hebben wij bij 2seasons gegeten. Het eten was perfect en er was een breed aanbod. De inrichting was sfeervol. Ook de jongeman die ons bediende was zeer vriendelijk. De avond was voor herhaling vatbaar.

11. Matthieu

1 punt
  12. Eergisteren met een grote groep gegeten, was helemaal top! De bediening was beleefd en het live cooking diner was uitstekend. Gezellige strandtent met de vuurtjes aan. Gaan zeker een keer terug!

13. Chantal en Kirsten

Vandaag hier een drankje gedaan. We hebben in de 2,5 uur dat we hier zaten een keer bediening gehad voor een drankje. Na ruim 2 uur kletsen en wachten op bediening moesten we alsnog zelf naar de bar lopen om te bestellen. Er zaten maar een paar mensen maar de bediening had het te druk met elkaar. Zeer slechte service dus.

14. 1e kerstdag lekker wat gegeten en gedronken wat een fijne zaak bediening erg vriendelijk.

We zijn er al heel vaak geweest en het valt gewoon op dat je er erg goed wordt geholpen of het nu de waterbak voor de hond is of iets anders niets is te veel
    ook het lopend buffet is zeker een aanrader betaalbaar en lekker eten

15. Na eerder al een keer het diner buffet te hebben gebruikt, vandaag gebruncht bij 2seasons. Beide keren goed verzorgd en erg vriendelijk bediend.
    Het eten is erg goed bereid en flink gevarieerd. Vooral het live cooking deel is een aanrader. Kok Antar is erg gezellig en maakt op verzoek een eigen special die echt heerlijk smaakt.
    Hier gaan we zeker vaker naar toe.

16. Anja Krougman

Afgelopen dinsdag gezellig op het strand bij 2seasonsbeach gezeten. Omdat het gezellig was en heerlijk weer bleven we nogal lang. Vrienden kwamen later erbij en we hebben de live cooking gegeten.
    Het was heerlijk allemaal, biefstuk perfect gebakken, gamba's heerlijk, ook de versgebakken zalm op de plaat was lekker. Er was heel veel keus in de salades die vers waren. Lekkere aioli, kruidenboter en tapenade. Ook kon je kiezen uit soorten wit vis en oesters. Afsluiten met een chocolade fontein....wat wil je nog meer.
    Dat mensen niet tevreden zijn over saté of spare ribs die al klaar waren.....jemig kies dan wel iets vers van de plaat. Wij vonden het eten allemaal heerlijk.

17. Via vakantieveiling geboekt. De prijs die ze er echt voor vragen per persoon 26,50 was het zeker niet waard. Het vlees is slecht. Opgewarmde sate niet van de BBQ, spareribs zijn van tevoren gekookt en ingevroren geweest. En worden opgewarmd op de grill. Zijn niet te eten.
    Idem de kippenpoten zijn oranje van kleur en ook van te voren opgewarmd. En niet op de grill geweest.

Niet voor herhaling vatbaar. Toen we wat zeiden van de spareribs, zeiden ze dat ze hier nog nooit klachten over hadden gehad.
    De foto's op de site komen niet overeen met wat je daadwerkelijk krijgt.
    Gelukkig hadden we er niet veel voor betaald.

18. 7 juli op het terras gezeten aan een vieze tafel, vervolgens hebben we 20 minuten gewacht op een medewerker om een drankje en een broodje te kunnen bestellen. Toen na 10 minuten het broodje kwam, hadden we onze drankjes nog steeds niet. Toen we er helemaal klaar mee waren en weg wilde gaan, was het nog een strijd om af te rekenen, ze hadden geen wisselgeld en de ander gaf aan dat het zijn gebied niet was. Kortom erg slechte zaak.

19. Vandaag 7 juli hier gegeten, hadden gereserveerd, geen tafel beschikbaar. Buiten op het terras nog 'n plekje. Ondanks het mooie weer was de wind te koud. Vieze tafel. Later een andere (vieze!) tafel binnen gekregen. Geen pasta (later wel maar lauw) geen patat (storing) sate was lekker, hele rij voor het bakken van vlees. Salade buffet uitgebreid, maar rommelig en viezig. De tafel met pasta, patat, mayon e.d. was heel erg vies. Duurde heel lang voor we 1 drankje kregen, daarna niets meer. Kortom erg teleurstellend! (wel aangegeven, serveerster bood excuses aan, maar was het helemaal met ons eens).

20. Afgelopen zaterdag mijn 50e verjaardag hier gevierd met een maatwerk-hightea voor 33 personen: geweldig!!! Heerlijke hapjes, zowel zoet (scones, muffins, brownies, soesjes, bonbons,appeltaart, kruimeltaart etc. én een chocoladefontein met fruit, koek en snoep!!) als hartig (sandwiches, wraps, quiche, worstenbroodjes). Echt voor ieder wat wils! Flexibel management als het even niet allemaal loopt zoals gepland: dat is ook een compliment waard en na een ietwat slome start qua bediening van de drankjes liep dat vervolgens als een trein toen een superaardige, vlotte dame zich over onze groep ontfermde. Wij zijn super tevreden, het was het geld meer dan waard!

21. Marjolein

Gisteren hebben we van het all you can eat diner buffet genoten. Sfeer was gezellig, eten was voldoende aanwezig, werd ook goed aangevuld. Je kon veel dingen kiezen. Vlees werd vers bereid. Kom hier zeker terug!

22. Vorige week gebruik gemaakt van het "all you can eat" buffet en het assortiment was divers.
    Van biefstuk pepersaus, gamba's tot pannenkoeken voor de kinderen. Voor elk wat wils.
    We werden netjes naar onze tafel begeleid en kregen een welkomstdrankje en er werd uitleg gegeven over het buffet. Top!
    Er heerste een gezellige en ongedwongen sfeer en de bediening was vriendelijk.
    We hebben een hele leuke, gezellige avond gehad en we komen zeker terug.

23. bianca de jong

Wij zijn er wezen high-teaen. We moesten 3 kwartier wachten voordat we konden beginnen aan de " lekkere hapjes". Dit was gewoon diepvries! We kregen wraps en een harde sandwich, sla was verlept. Op de site staat muffins, scones en koekjes. Nou die hadden ze niet en konden ook geen alternatief bieden. Ze hadden gewassen fleece dekens, nou dat was eerder een golden retriever overal haren... De service was opzich goed die meid deed haar best. En dat allemaal voor € 22.50 nee daar komen we nooit meer, ook niet in de zomer.

24. Gister wezen eten daar, bestelde spareribs. Waren er al binnen 5 minuten ik dacht al hoe kan dat nou.. ze waren plakkerig niet knapperig zoals ze op de grill zijn bereid. Nee waren al voor gegerild en in de pan opgewarmd, het was echt vies. Niets ter compensatie toen ik zei sorry het is niet te eten. Ik raad mensen aan niet te eten hier. Service was ronduit schandalig moesten om servetten vragen, we moesten steeds de serveerster roepen ik heb hier geen goed woord over.