Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hippolytushoef verdeeld zijn.

1. Gezellige pizzeria. Goed eten en fijn personeel. De wijnglazen zijn wel een beetje klein :)

Al met al een dikke plus

2. Mieke’s eten en drinken adverteerde met:
    "Onbeperkt proeven en genieten voor slechts € 22,50 (exclusief drinken). Uit eten duur? Niet bij Mieke’s eten en drinken. Voor de lage prijs van € 22,50 garanderen wij
    dat u goed én gezellig dineert. Bij Mieke’s eten en drinken serveren we onbeperkt gerechten tussen 16.00 en 21.00 uur. Vijf uur onbeperkt én smaakvol dineren inclusief bediening aan tafel, dus geen buffet en wachtrij! U kunt zo vaak bestellen als u wilt, totdat u voldaan bent!"

Dit leek ons wel wat, dus hadden een tafel gereserveerd. Het restaurant zat stampvol. Na een kwartier het eerste gerechtje op tafel. Dit was natuurlijk snel op en we konden gelijk weer bestellen. Anderhalf uur later kwam het tweede gerechtje. Na nog meer dan een uur wachten kwam het derde gerechtje. En ja, het vierde gerechtje liet ook weer een uur op zich wachten. Wij hebben toen de brui eraan gegeven. Absoluut niet voldaan van tafel door 4 gerechtjes ter grootte van een klein ei.

Menig gast aan de tafels om ons heen keek ontevreden en er werd al veel gemopperd. De sfeer was duidelijk erg ongezellig. De klachten werden door onze buur-gast tegen de bediening geuit, de ‘schuld’ van de trage gang van zaken werd gegeven aan het feit dat er maar één kok beschikbaar was in de keuken. Daar het concept al een week liep, leek het ons dat dit gegeven dan toch al wel bekend was en dat er al lang maatregelen getroffen hadden kunnen worden.

Bij de gerechtjes konden we royaal brood met aïoli, patat of salade bestellen. Wellicht was de opzet dat we ons hieraan vol aten? Het waren dus erg dure mini hapjes voor 22,50 euro per persoon, waarbij het eventueel te bestellen nagerecht ook nog eens apart afgerekend zou moeten worden. Wat een aanfluiting.

De serveerster was verbaasd dat we maar zo weinig gerechtjes hadden gehad en dat we toch “al” (3 uur later) weg gingen. We konden langer blijven, echter hadden wij het na een zit van 3 uur echt wel gezien en hadden er geen behoefte aan nog weer een hapje per uur te nuttigen. De dame vond het wel heel vervelend dat het zo traag was gelopen en had overleg met Mieke (de uitbaatster), welke laatste zonder verder wat hierover te zeggen ons voorbij liep. Bij de kassa werd het volle bedrag afgerekend, zonder een tegemoetkoming in welke vorm dan ook. Dit was een goede avond voor de restaurant eigenaresse. Of dit ook goed voor haar bedrijfsmatige toekomst is vraag ik me af. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer heen. We hebben al veel gezien in de horeca wereld, maar dit sloeg echt alles.

2,6
  3. We waren "per ongeluk" in het recreatiepark Wiringherlant terechtgekomen. 's-Avonds eten in La Dolce Vita in Hippolytushoef. Wat een leuk restaurant (inrichting), wat een lekker eten (kwaliteit) en voor een redelijke prijs (prijs/kwaliteit). Als we ooit nog eens in de buurt zijn weten in ieder geval een leuk restaurant om lekker te eten!

4. john kruythof

5. Top restaurant. Goed, heel goed eten.. Top kwaliteit. Het beste restaurant van hippolytushoef.

7. Tineke

Wij hebben hier hamburgers en frietjes gegeten, wat wij elk jaar doen als we in de buurt zijn. Een jongeman stond achter de balie en groette ons vriendelijk. Nadat we hadden gegeten hebben we nog een lekker ijsje genomen. Onder het eten zagen wij tot onze verschrikking iets erg onsmakelijks. De jongen achter de kassa zat ongegeneerd aan zijn acne te krabben en ging vervolgens (zonder zijn handen te wassen) verder met de bestelling waar hij mee bezig was. Na dit gezien te hebben gaan wij de volgende keer maar naar een andere patatzaak toe! Heel erg jammer!

2,2
  8. nic9le

De spareribs zijn heerlijk!! Veel en vooral lekker eten met een zeer vriendelijke bediening.

9. Sijm69

Ontzettend leuk restaurant, personeel en eten. Zeker een aanrader!

10. Gisteravond met een team van 32 collega's heerlijk gegeten. Vooraf verschillende gerechten besproken die als voor en hoofdgerecht op tafel werden gezet zodat iedereen kon eten wat hij wil. Pure Italiaanse smaak met verse producten en als dessert een heerlijke pannacotta team la dolce vita super bedankt voor de gezellige avond met heerlijk eten

11. Het is een mooi aangekleed restaurant. Het eten is echt heerlijk, de bediening is zeer vriendelijk en de prijs is vrij normaal, maar in vetgelijking met wat je krijgt erg laag. Al met al een echte aanrader.

12. h.versteeg

13. Op doorreis in Hippolytushoef het Pleintje aangedaan voor een lunch. Deze was prima. We hebben lekkere broodjes en soep gegeten voor een redelijk prijs. De bediening was vriendelijk. Als we in de buurt zijn gaan we daar zeker weer eten.

14. We hadden afgelopen donderdag graag bij "ongder de kukel" gegeten. Maar toen we om 17:45 belden om te reserveren kreeg ik het antwoordapparaat. "Wij zijn geopend van woensdag t/m zondag van 1700-2100. Spreek uw nummer in dan bellen wij terug".
    Vreemd om dat bandje te krijgen als ze open zijn. En helemaal niet leuk om niet teruggebeld te worden. We zijn uiteindelijk maar ergens anders gaan eten.

15. Tamara Oversteeg

16. Heel goed gegeten, meer dan voldoende, aardige bediening. Komen er vast nog een keer.

17. Beetje gemengde gevoelens. Voorgerechten waren oké, maar hoofdgerechten vielen tegen. Entrecote van mij was koud en biefstuk van mijn partner was taai en veel te hard gebakken. En dat voor ruim 20 euro per hoofdgerecht ...
    Sausjes apart bijbesteld: rekenen ze 2,75 euro voor 1 klein bakje saus!! En 4,10 voor een glas wijn, gewone huiswijn, is ook wel erg aan de prijs. Weet niet of we hier ooit nog gaan eten.
    Bediening was wel vriendelijk maar er ging ook veel mis. Drankjes werden vergeten etc.

3,5
  18. Jan de Lange

Geweldige keuken met een hele goede prijs/kwaliteit verhouding en leuke en vlotte bediening.
    Je voelt je er thuis en de ontvangst is gastvrij. Een toppertje dus en wij komen beslist terug.

19. Echt een aanrader. Bij toeval hier terecht gekomen maar als we uit de buurt kwamen zouden we vaker terug komen. Leuke uitstraling, vriendelijke bediening en prima eten. Veel keuze en grote porties ...

20. Het bruiloftsfeest van Rob en Arenda was geweldig bij jullie. Het is bij jullie sfeervol ingericht en ook aan een speelhoek voor de kinderen is gedacht, we voelden ons zeker welkom.Zeer vriendelijke bediening en het eten was top.Al met al kon het niet beter en we komen zeker vaker bij jullie eten. Bedankt voor een onvergetelijke bruiloft en tot gauw. Vriendelijke groet Simon en Anja Tijsen

21. Danny Kater

Heerlijke kogelbiefstuk! Gezellig sfeertje

22. Carin gerssen

Wij zijn in dit geweldige restaurant getrouwd
    Wat een enorm enthausiast personeel.
    Het eten is echt super goed en veel.
    Kortom een dikke tien

Dank je wel voor een geweldige dag

Liefs carin en wim gerssen

23. Goed restaurant waar je lekker kunt eten. Gezellig sfeertje en de bediening is vriendelijk. Het enige minpunt.. verander de kaart is!

24. moby braams

Prima ontvangst in ongedwongen sfeer.De inrichting van het
    restaurant is mooi en doet het gebouw[ooit een gepland sta-
    tion] eer aan.
    De gerechten waren met veel creatieve fantasie en kennis van
    zaken uit zeer verse componenten samengesteld.
    De uitleg over hetgeen wij op ons bord hadden was terzake,maar ook geestig.
    Kortom we hebben gesmuld in een leuke sfeer.
    Ik kan dit restaurant zeer aanbevelen

25. Bij aankomst was er geen tafel gereserveerd voor ons. We hadden een email-bevestiging bij ons met de juiste datum maar de eigenaar had ons op een andere datum gezet. Gelukkig was de eigenaresse heel alert en vindingrijk zodat we alsnog een tafeltje hadden!
    Fantastisch restaurant, heerlijk gegeten en vooral veel.
    Wat alleen irritant is het enorme geroezemoes van iedereen.
    Het plafond is laag en alles van hout dus dan klinkt ook alles extra luid. Konden elkaar nauwelijks verstaan!
    Personeel is top.
    Komen zeker terug!

26. Na een zeer telleurstellende ervaring ben ik op uitnodiging van de eigenaren in de herhaling gegaan.

Ik kan niet anders concluderen dat de matige prestaties in het verleden te wijten zijn geweest aan opstart problemen.

Het eten is superieur, met leuke verrassende gerechten met zeer gevarieerde smaaksensaties! Ik raad iedereen aan om voor het verrassingsmenu te kiezen, je krijgt dan een tractatie van je smaakpupillen die zijn weerga niet snel kent.

Iedereen die in de zomer van 2011 een slechte ervaring heeft gehad: ga terug! Je zult versteld staan!!

Het geheim van Wieringen is absoluut een aanrader!

27. Wat een geweldig restaurant, hele goede bediening, goede sfeer en fantastisch eten.
    We hebben genoten en het is zeker voor herhaling vatbaar en we bevelen dit van harte aan!

28. Fam. Deutekom

We waren hier 4 jaar terug al eens geweest en nu gisteravond geweest. Echt weer super lekker gegeten allemaal en de sfeer is ook erg leuk daar en de bediening ook top! Echt een aanrader !!

29. We hebben er heerlijk gegeten,was te veel wat we kregen maar de kwaliteit is uitstekend.Zeker een goede reden om hier vaker te gaan eten.

30. Ik ga regelmatig uit eten, maar tot nu toe kan geen enkel ander restaurant tippen aan de gerechten, de sfeer en het altijd vriendelijke personeel van "Onder de Kukel"! Top tent!