Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hippolytushoef verdeeld zijn.

Ik was hier in juni ook geweest en toen met volle tevredenheid naar huis, maar nu minder tevreden. Kwaliteit van het eten is prima, maar na een uur je 2e gerechtje krijgen dat vind ik niet kunnen. Wij zijn een restaurant met dezelfde insteek gewend. Bord leeg en je volgende staat er bijna alweer. Dit kost klanten! Jammer want wat je krijgt is goed.

Bij Mieke's kan je heerlijk eten in een gezellige sfeer.
    Voor iedereen een aanrader

Hebben nog nooit zulke slechte taaie patat gegeten, moest een normale patat zijn maar kregen formaat kinderfrietjes. Cheeseburger was ook niet lekker, broodje was droog ondanks de hoeveelheid saus en de groenten/rauwkost pasten qua smaak er ook niet echt bij, erg jammer voor die prijs! We zullen zeker niet meer terugkomen, rijden nog liever een half uur voor lekkere patat! Misschien het personeel zelf eens de snacks en patat laten proeven? Een beetje meer moeite doen kan geen kwaad

C.K. Donkers

Bij Ons Thuys werden we hartelijk ontvangen. Een beperkte en afwisselende kaart. De bediening was informeel en heel vreindelijk. Mijn maaltijd bestond uit twee voorgerechten en de keuze daarvoor was geen enkel probleem. Het eten was heerlijk. We hebben een fijne avond gehad. Er was geen muziek. Iets wat ik erg waardeer.
    Claar Donkers.

J.P. van Vliet

Bij Ons Thuys in Hippolytushoef doet juist datgene wat de naam in zich heeft.
    Je voelt echt thuis in een gemoedelijke sfeer.
    Ook het sfeervol ingerichte restaurant droeg bij aan een heerlijke avond.
    Er wordt gewerkt met verse producten uit de streek die op een smaakvolle wijze worden bereid.
    Zowel het voorgerecht Vistrio en hoofdgerecht biefstuk van de zijlende was, zoals beloofd een en genot om te eten.
    Kortom voor een ieder die een gezellige avond wil combineren met smaakvol klaar gemaakte gerechten is Ons Thuys een echte aanrader. Wij zullen hier zeker vaker terugkomen.

M de Ruijter

Super lekker gegeten met vrienden in een prettige en ontspannen sfeer. Vriendelijk en leuk personeel.
    Het vispotje was hemels. Eten Bij Ons Thuys is zeker een aanrader.

Ank en Aad Groen

Afgelopen zaterdag heerlijk en voldaan gegeten!
    Bedank ook namens onze gasten!

Wat een ontzettend gezellige ambiance en wat een prachtige locatie. Heerlijk relaxed en goed gegeten met onze buitenlandse vrienden. Toppie! We komen zeker weer terug. Joke H.

Frans van Hoesel

In een ontspannen sfeer heerlijk met onze eetvrienden heerlijk gegeten. Ga zo door en verlies de kwaliteit nooit uit het oog. Veel succes verder. Groetjes Frans, Riet, Gea en Hotze.

Ed Bijpost

Al vaker geweest en deze keer met Familie uit Engeland. Het eten is echt fantastisch en de bediening is uiterst vriendelijk. Hebben in de loop der jaren al heel wat restaurants bezocht met onze Engelse familie en zij vonden dit het beste restaurant wat ze ooit bezocht hadden in Holland, voor mij geen nieuws, daarom had ik ze ook mee gebracht naar ODK. Het enige minpuntje is, dat je nooit weet wat je kiezen moet want alles smaakt even lekker. Thanks.

Ed Vermeer

Goede kok. Gezellig om te zitten. Alles is goed.

Erna Polman

Wij aten goed met 5 personen. Prijs pittig in vergelijking met entourage, keuken prima!

Roy Oostindie

Het eten was heerlijk. Nu ben ik een goede eter en was het voor mij wel wat te weinig voor het geld.

E.A Beijer

Erg goed gegeten in een prettige sfeer klaar gemaakt met streek producten.

Chiel Van nuland

Heerlijk gegeten!

CKDonkers

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. De ruimte tussen de tafels is plezierig. Geen angst andere gasten te hinderen of gehinderd te worden. Hiep hiep hoera, geen muziek.
    Het accent van de maaltijd ligt heel erg op vlees. Zelf eet liever een klein stukje vlees en meerdere groenten, zeker omdat de groenten die we kregen heel goed verzorgd en lekker waren.
    Een keuze daarvoor op de kaart zou ik op prijs stellen. De menukaart vond ik leuk met al die extra informatie.

Chris Badenbroek

Prima gegeten en gedronken. Gezellig buiten gezeten. Uitstekende bediening. Een vervolg bezoek waard.
    Ook speciale wensen zijn geen probleem.

Erik Groothuis

Goede bediening en lekker eten. Porties zijn voldoende.

Astrid Keijzer-Kaan

We hebben heerlijk genoten van het vaderdagmenu. De bediening was vriendelijk en professioneel.
    Prima, komen graag nog een keer van de reguliere kaart eten.

Al meerdere malen pizza afgehaald bij de pizzeria. Toch vind ik het iedere x weer jammer dat er zowat een cm dikke laag kaas op zit met 14 plakjes salami. Het vet druipt gewoon uit de doos vandaan en toen ik thuiskwam zaten me hele kleren onder het vet. Iets minder kaas en salami en met iets meer liefde de pizza bereiden zal al een stuk helpen. Doe er iets mee en dan ik kom zeker terug.

Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk en vrolijk. Het was een leuke avond!

Michel Bijma

Heerlijk gegeten met goede vriendelijke bediening! Prijs was prima! Ben benieuwd naar de nieuwe kaart!

Leuk restaurant. Aardige bediening. Goed eten maar te weinig. In 3.5 uur 6 gerechtjes vind ik niet veel.

Wij vonden het een leuk restaurant. Attente en goede bediening. Echt nog aandacht voor de bezoeker. Wij kunnen het aan bevelen om hier te gaan eten.

Laatst was ik lekker aan het eten bij de Smultaria in Hippo, goed te eten meestal, maar ik kwam daar en had een frikandel speciaal, curry ui besteld met een patatje mayo maar toen ik mijn frikandel kreeg was het helemaal geen frikandel speciaal, maar een gewone frikandel gekregen. Ik ging terug naar de balie en heb het nagevraagd maar ze gaf de schuld aan mij. Sindsdien vraag ik soms ook wat ik heb besteld voordat zij/hij het in de frituurpan gooit.

Jan Klapperpoot

Je krijgt daar eten van de Aldi. Denk je een goed stuk biefstuk te krijgen. Komt het uit de Aldi. Zie ze daar vaak vandaan komen. Kom er nooit meer.

Wij hebben al heel vaak gegeten bij 't Plein! Het heeft altijd bijzonder goed gesmaakt en wij voelden ons thuis in het gezellige restaurant van Leonie of op het terras.

Wij zijn enthousiast!!

F.Walschots

Heerlijk gegeten, alles wat opgediend werd, was warm en lekker. Service was uitstekend en men heeft daar nog oog voor de klant. Komen zeker nog een keer eten of lunchen.

fam. H. Egner

Lekkere sliptong gegeten, mooi verzorgd, heerlijk van smaak. Aanrader.

Fam: S.Kroes

Uitstekend gegeten zelfs met de vele groente soorten die aanwezig waren. Ook een goede prijs kwaliteit en uitstekend personeel dat gerust effe een praatje met je komt maken. Komen zeker nog een keer te eten.

v.g. Fam: S. Kroes