Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hippolytushoef verdeeld zijn.

M de Ruijter

Super lekker gegeten met vrienden in een prettige en ontspannen sfeer. Vriendelijk en leuk personeel.
    Het vispotje was hemels. Eten Bij Ons Thuys is zeker een aanrader.

Ank en Aad Groen

Afgelopen zaterdag heerlijk en voldaan gegeten!
    Bedank ook namens onze gasten!

Wat een ontzettend gezellige ambiance en wat een prachtige locatie. Heerlijk relaxed en goed gegeten met onze buitenlandse vrienden. Toppie! We komen zeker weer terug. Joke H.

Frans van Hoesel

In een ontspannen sfeer heerlijk met onze eetvrienden heerlijk gegeten. Ga zo door en verlies de kwaliteit nooit uit het oog. Veel succes verder. Groetjes Frans, Riet, Gea en Hotze.

Ed Bijpost

Al vaker geweest en deze keer met Familie uit Engeland. Het eten is echt fantastisch en de bediening is uiterst vriendelijk. Hebben in de loop der jaren al heel wat restaurants bezocht met onze Engelse familie en zij vonden dit het beste restaurant wat ze ooit bezocht hadden in Holland, voor mij geen nieuws, daarom had ik ze ook mee gebracht naar ODK. Het enige minpuntje is, dat je nooit weet wat je kiezen moet want alles smaakt even lekker. Thanks.

Ed Vermeer

Goede kok. Gezellig om te zitten. Alles is goed.

Erna Polman

Wij aten goed met 5 personen. Prijs pittig in vergelijking met entourage, keuken prima!

Roy Oostindie

Het eten was heerlijk. Nu ben ik een goede eter en was het voor mij wel wat te weinig voor het geld.

E.A Beijer

Erg goed gegeten in een prettige sfeer klaar gemaakt met streek producten.

Chiel Van nuland

Heerlijk gegeten!

CKDonkers

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. De ruimte tussen de tafels is plezierig. Geen angst andere gasten te hinderen of gehinderd te worden. Hiep hiep hoera, geen muziek.
    Het accent van de maaltijd ligt heel erg op vlees. Zelf eet liever een klein stukje vlees en meerdere groenten, zeker omdat de groenten die we kregen heel goed verzorgd en lekker waren.
    Een keuze daarvoor op de kaart zou ik op prijs stellen. De menukaart vond ik leuk met al die extra informatie.

Chris Badenbroek

Prima gegeten en gedronken. Gezellig buiten gezeten. Uitstekende bediening. Een vervolg bezoek waard.
    Ook speciale wensen zijn geen probleem.

Erik Groothuis

Goede bediening en lekker eten. Porties zijn voldoende.

Astrid Keijzer-Kaan

We hebben heerlijk genoten van het vaderdagmenu. De bediening was vriendelijk en professioneel.
    Prima, komen graag nog een keer van de reguliere kaart eten.

Al meerdere malen pizza afgehaald bij de pizzeria. Toch vind ik het iedere x weer jammer dat er zowat een cm dikke laag kaas op zit met 14 plakjes salami. Het vet druipt gewoon uit de doos vandaan en toen ik thuiskwam zaten me hele kleren onder het vet. Iets minder kaas en salami en met iets meer liefde de pizza bereiden zal al een stuk helpen. Doe er iets mee en dan ik kom zeker terug.

Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk en vrolijk. Het was een leuke avond!

Michel Bijma

Heerlijk gegeten met goede vriendelijke bediening! Prijs was prima! Ben benieuwd naar de nieuwe kaart!

Leuk restaurant. Aardige bediening. Goed eten maar te weinig. In 3.5 uur 6 gerechtjes vind ik niet veel.

Wij vonden het een leuk restaurant. Attente en goede bediening. Echt nog aandacht voor de bezoeker. Wij kunnen het aan bevelen om hier te gaan eten.

Laatst was ik lekker aan het eten bij de Smultaria in Hippo, goed te eten meestal, maar ik kwam daar en had een frikandel speciaal, curry ui besteld met een patatje mayo maar toen ik mijn frikandel kreeg was het helemaal geen frikandel speciaal, maar een gewone frikandel gekregen. Ik ging terug naar de balie en heb het nagevraagd maar ze gaf de schuld aan mij. Sindsdien vraag ik soms ook wat ik heb besteld voordat zij/hij het in de frituurpan gooit.

Jan Klapperpoot

Je krijgt daar eten van de Aldi. Denk je een goed stuk biefstuk te krijgen. Komt het uit de Aldi. Zie ze daar vaak vandaan komen. Kom er nooit meer.

Wij hebben al heel vaak gegeten bij 't Plein! Het heeft altijd bijzonder goed gesmaakt en wij voelden ons thuis in het gezellige restaurant van Leonie of op het terras.

Wij zijn enthousiast!!

F.Walschots

Heerlijk gegeten, alles wat opgediend werd, was warm en lekker. Service was uitstekend en men heeft daar nog oog voor de klant. Komen zeker nog een keer eten of lunchen.

fam. H. Egner

Lekkere sliptong gegeten, mooi verzorgd, heerlijk van smaak. Aanrader.

Fam: S.Kroes

Uitstekend gegeten zelfs met de vele groente soorten die aanwezig waren. Ook een goede prijs kwaliteit en uitstekend personeel dat gerust effe een praatje met je komt maken. Komen zeker nog een keer te eten.

v.g. Fam: S. Kroes

Jurjen van der Hoek

Afgelopen vrijdagavond heb ik hier een patatje met satésaus besteld. Ik heb zelden zo een smerig patatje gehad. Melige en smakeloze patat, duidelijk uit de diepvries. De satésaus was ook niet om te eten. Ik had honger en heb daarom de helft nog naar binnen kunnen werken. De rest heb ik in een prullebak gedumpt.

Ik schrok ook wel van de prijs. Ze hebben 2 maten: een normale patat met satésaus kost er 2,50, maar dat was zo een klein bakje dat ik voor de grotere ging (zitten denk ik 10 patatjes meer in ...). Daar mocht ik 3,80 voor neertellen!

Z. van Duinen

Gezellig restaurant, heerlijk gegeten alleen vonden wij het heel lang duren voor dat onze bestelling kwam, we hadden de bestelling doorgegeven en hebben er een uur op moeten wachten.

Wij waren al voor de 6e keer bij Ongder De Kukel. Het eten is fantastisch, de sfeer altijd gezellig en de bediening goed en klantgericht. Zeker een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug.

Het eten en de bediening is erg goed (goede smaak, genoeg, erg lekker en een heerlijke salade). Helaas zijn de glaasjes wijn erg klein en helaas moet je hier voor een beetje mayonaise apart bijbetalen. Jammer!

Cees Boersen

Zaterdag uit eten geweest bij Miekes eten en drinken met (volwassen) kinderen en aanhang. Wij schoven pas aan om half 7 omdat eerder echt niet mogelijk is door hobby en werk. Het is wel jammer dat de keuken al om 21 uur sluit. Maar ondanks dat wij wat later aanschoven kwamen we echt niets te kort. Aan alle hapjes wordt de nodige aandacht geschonken zodat ieder hapje een compleet gerechtje is. Er was ruim voldoende gevarieerdheid in de gerechtjes zodat iedereen voldoende keus heeft. Het biefstukje was helemaal geweldig. Eén vlotte en attente bediening maakte het geheel alleen nog maar gezelliger.
    Zeker tot de volgende keer.

Cees en Janna
    Michel en Lindsey