Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hindeloopen verdeeld zijn.

1. Recent heerlijke langoustines gegeten bij Jan! Wat een gastheer, wij kregen zijn avondeten! Blij je weer terug te zien! Komend seizoen zullen we regelmatig bij je aan een tafel zitten!

2. Wat een aanrader.. gastvrije bediening, prachtige ambiance (alles in hindelooper stijl), goede kwaliteit en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Met z'n achten wezen eten van vlees, vis, vega tot pizza, alles perfect. Wij komen hier zeker weer..

3. Esperanza!

4. Als ik met mijn boot naar de Waddenzee ga doe ik altijd op de heenweg en terugweg Hindeloopen aan, speciaal voor een bezoek aan El Paso. Elke keer is het weer een warm bad. Marceline en Mo verstaan de kunst om mij me gast in plaats van klant te laten voelen. Dit jaar was ik er met mijn Mexicaanse vriendin. Het mooiste compliment kon alleen zij maken door tegen Marceline te zeggen dat het net als thuis smaakte.

5. Marcel Westra

6. Hilde en Jeannot

Veruit het beste Argentijns Mexicaans restaurant in Nederland. Wij komen hier vanaf de opening telkens met vakantie en zijn altijd tevreden, blij en voldaan vertrokken! Eten is echt lekker en je proeft het enthousiasme van de eigenaren. Wij bevelen het van harte aan!

7. Alles klopte gewoon, precies wat je verwacht van een restaurant, de cijfers spreken eigenlijk voor zich, we komen hier graag nog eens terug, al was het maar om de vriendelijke en hartelijke Marceline, Mo en Yesser nog eens te zien !

8. Al 8 jaar komen we hier en voelen ons zeeeer welkom. Slechts 1 x per jaar en altijd ontvangen als oude bekenden, de hartelijkheid en gastvrijheid staat werkelijk bovenaan! Daarnaast is het eten ook nog eens erg goed, perfect gekruid en samengesteld, goed vlees. En ja ik kan me voorstellen dat de sfeer gespannen is als je je negatief gedraagt, de gastvrouwe Merceline is namelijk een gevoelige vrouw die aanvoelt wat er speelt. En als het even kan vervult ze je wensen voor je het weet! Monique, de moeder van tante Pollewop :)

9. Met een groep van 12 en 9 daarvan met een verstandelijke beperking, kwamen we hier op een zeer warme maandagmiddag eten. Dit ter gelegenheid van de verjaardag van een van ons. We werden uiterst vriendelijk ontvangen op het terras, waar de tafel al klaarstond om aan te schuiven. Gezien het tijdstip kozen we voor een gerecht van de grote kaart. Om het de keuken wat eenvoudiger te maken, besloten we de keus te beperken tot kipsate of kabeljauwfilet. De superburger, die we in de eerste instantie wilden nemen was helaas uitverkocht. Jammer, want de vermelding op de kaart deed ons al watertanden.
    Na korte tijd kwamen de eerste borden op tafel. Een gemengde salade en frietjes werden apart geserveerd. Evenals de sauzen, die per portie op een bordje lagen. Wel zo hygiënisch en iedereen evenveel.
    De kip was lekker gemarineerd en het was een flinke portie aan een spies. De satesaus, zoals het hoort.. Lekker pittig. De kabeljauwfilets, in de pan gebakken en botermals. Extra friet mochten we zonder meerkosten bijbestellen. Het bedienend personeel was supervriendelijk, ondanks de warmte. Na heerlijk gesmuld te hebben van het hoofdgerecht, kozen enkelen van ons nog een ijsje. Erg slim dat men een softijsmachine heeft staan, zodat er ook kleine ijsjes en take away kan worden geserveerd.
    De zaak zelf is modern ingericht, maar wel heel knus, pal aan de haven van Hindeloopen. Op de eerste etage kan ook gegeten worden en eveneens zijn hier de toiletten. Voor minder validen is dit wel een beetje lastig. Wij vonden de hele ervaring bij Haiven54 erg smakelijk en gezellig en kunnen dit eetcafe aan eenieder aanraden.

10. Het eten is erg goed, de spareribs zelfs de beste die ik ooit geproefd heb en de bediening is zeer vriendelijk. Aanrader!

Marcel uit Gouda

11. ooster m eyer

Werkelijk alle klanten om ons heen hadden wat aan te merken op het eten! Het was net een aflevering van Gordon Ramsey. Slecht smakeloos eten, vreemde gespannen sfeer bij personeel. Dit noem ik een toeristen rip off. NO GO AREA!

12. Henk nooitgedagt

Wat is dit restaurant vernieuwend. Vooral met de heerlijke super verse visgerechten (kopen ze iedere week zelf in op de opslag en kun je ook iedere vrijdag vers aan de keuken afhalen) zeker een aanrader.
    Ook de grote schaal met nagerechtjes was voor ons een feest.
    We komen zeker weer.

13. Het is een thuiskomen hier.
    Je wordt allerhartelijks ontvangen en de bediening is perfect te noemen!
    Ze komen langs om te vragen of alles naar wens is en of er voldoende is, bij bestelling dus geen probleem!!!
    Het restaurant (voorheen Rest. Kalkoentje) heeft een metamorfose ondergaan zowel het restaurant, als het (nu) aanwezige personeel, alleraardigst en vriendelijk. ( geen zure gezichten dus) Overbodig om te zeggen dat het eten dus ook geweldig is! Alle menu,s 16 euro al met al een echte aanrader dus! Piet Bakker bedankt!
    Ga zo door!

14. Annelise

Heeel gezellig en goed eten! We kregen zelfs als cadeautje een sombrero mee!!

15. Vertaal van English naar Nederlands

Best Dutch mustard soup I've ever had. I would love the recipe - even in Dutch

16. Zeer hartelijk werden we ontvangen door eigenaresse Marceline. Alsof we vaste klant waren. Dat was een warm welkom. Haar man Mohammed stond al achter de ‘kachel’ om e.e.a. voor te bereiden: we kwamen toch met zo’n 35-40 personen tegelijk aanschuiven.

Heerlijke nacho’s met vers bereide quacomole, daarna op kolen gegaarde kalfs-spareribs met overheerlijke frietjes die voorzien waren van een heerlijke kruidenmelange die Mohammed zelf samen stelt… om van te smullen! Tot slot een op baklava gebaseerd toetje in combinatie met vanille ijs. Nou, ik zeg je: daar rijden we zeker nog een keer voor naar Hindeloopen!

17. El Paso Hylpen is een Mexicaan met een hele hoge toegevoegde waarde nl. de eigenaars Marceline en Mo en zoon Yesser ,wat een ongelofelijke lieve mensen.
    Mo maakt alles op de grill en is daar een ware meester in hij stop zijn hele ziel en zaligheid in het eten en dat proef je ,maakt alles zelf en heeft zelfs zijn eigen kruidenmelanche ,geen voorgegaarde groothandelzooi, maar echte slagerij producten.
    Zelfs van de friet weet hij met zijn eigen kruiden tot de lekkerste friet van Nederland te maken.
    Marceline is een gastvrouw pur sang , en ontvangt iedereen als ware het familie, je voelt je er meteen thuis en alle aandacht is voor jou,Friesland zal voor ons nooit meer hetzelfde zijn,en bij El Paso zijn we zeker niet voor de laatste keer geweest,voortaan de afsluitdijk niet over zonder een bezoekje Hylpen .
    op de schaal van 10 verdienen deze hard werkende mensen eigenlijk een 11

gr Fam Bonne Texel

18. Liesbeth Kuiperij-Hamer

Afgelopen zondag voor het eerst bij El Paso gegeten en zeker niet voor het laatst.
    Gezellig, vriendelijk, ontzettend lekkere spareribs. Het is echt een aanrader om hier te gaan eten. Maakt niet uit hoe ver je er voor moet rijden, het is het waard!

19. Dit gezellig etablissement verdient beslist meer dan een zuinige rating van 7!!
    Heb hier zelf en met vrienden vele malen mogen genieten van de voortreffelijke keuken en moderne en toch zeer aangename ambiance.
    Misschien wel de beste keuken van Hindeloopen.
    Zeer de moeite waard en hoort beslist thuis in Fryslan Culinair!!

20. Hier op zondagmiddag koffie gedronken.
    Koffie was goed de appeltaart was aan de punt loei heet in het midden diep gevroren en het uit einde was ook weer loei heet.Beetje vreemd en jammer want het ging echt ten koste van de smaak.De zoon had een glas rode wijn, wat overigens een goede wijn was,echter het bestelde brood plankje was een grote tegenvaller.Keiharde kruidenboter waar de dille zeer de boventoon voerde en het schaaltje met een oranje achtige mayonaise was wat smaak betreft niet te herkennen.Alleen de plakjes stokbrood waren vers de rest aan brood was oud en uitgedroogd.Als je dit restaurant binnen komt denk je hier kan je lekker eten maar onze koffie ervaring heeft ons doen besluiten hier niet te gaan eten.Jammer.

3,3
  21. Rob Koning

We komen al jaren in Hindeloopen en ik moet eerlijk zeggen dat wesinds kort pas bij El Paso hebben gegeten. Inmiddels is er al een tweede keer geweest en het is zeker niet de laatste.

Er is een supergezellige veranda waar je heerlijk buiten kan eten maar ook binnen is het prima toeven.

Overbodig om te melden dat de gerechten die Mo maakt uitstekend zijn, geen voorgegaarde spareribs uit de magnetron zoals je veel meemaakt maar heerlijk op kolen gergrilde ribs... Super!

Je kan natuurlijk ergens een pannekoek gaan eten ofzo in Hindeloopen maar dan mis je echt iets dus dat is zeker geen plan, ga gewoon naar El Paso, heerlijk eten, goede bediening en een prima sfeer.

tip: probeer de guacamole die Mo uiteraard vers maakt, een absolute aanrader maar dat is met meer gerechten.

Marceline & Mo, tot snel maar weer en bedankt voor de laatste keer.

Rob

22. Richard

Ruim 7 jaar zijn we niet weg te slaan bij de Mexicaan,
    maar onze recensie komt er nu pas aan!

Wat niet in huis is wordt de volgende keer gehaald,
    Smaakvol, oergezellig, altijd een warm welkom en
    ook onze vrienden worden als eregast onthaald!

Marceline & Mo doen dan nog extra hun best (en Jesser een beetje),Kan dat dan nog?
    Nee natuurlijk niet, maar ze proberen het toch!

Weleens overwogen naar een andere thuishaven te gaan,
    maar nee dat is geen optie, want hoe moeten we zonder de Mexicaan..?

Hartelijk dank voor jullie onuitputtelijke gastvrijheid, heerlijke maaltijden en gezelligheid!

Tot gauw!

Rich & Lonk

23. Bart en Christine

Wij waren positief verrast door de vriendelijke bediening en de goede keuken. We werden uitgenodigd om een kijkje te nemen in de keuken waar het vlees gegrild wordt op kolen. Een echte aanrader zijn 'de spareribs' van kalfsvlees.

24. Ik kom met mijn man bijna wekelijks bij sailors inn, wat een heerlijke zaak is het toch! Aardige bediening, prachtig gelegen, verrukkelijk eten en niet al te duur.
    We hebben een paar weken geleden heerlijk op het drijvend terras gezeten onder het genot van een glaasje bubbels en een zonnetje.
    Aanrader!

25. Truus

26. Ook wij zijn naar aanleiding van recensies op het internet een hapje gaan eten in dit restaurant.

Na een heerlijke zonnige dag op de boot, zijn wij met z'n vieren terecht gekomen in El Paso, alvorens wij kwamen, hebben wij gereserveerd voor een tafeltje op het terras. Bij ontvangst werden wij ontvangen alsof wij al jaren lang hier kwamen en was de sfeer enorm goed.

Na het warme ontvangst, werden we bediend door de ietwat laagdrempelige, maar vlot en goed meedenkende, bediening. Wij hebben zowel van de Mexicaanse, als de Argentijnse, keuken mogen proeven. Beide vonden wij uitermate lekker! De spare ribs en enchiladas zijn zeker een aanrader, ten eerste omdat het goed vult en ten tweede omdat het ook zeer goed smaakt.

Tot slot willen wij melden dat wij hopen dat wij dit Pinksterweekend nogmaals langs kunnen komen, na een vaartocht op het IJsselmeer. Het zou namelijk een goede afsluiter zijn, voor een heerlijk lang weekend!

27. Nico

Bij Mo en Marcelien
    Is elke gast graag gezien
    Het hartelijke welkom van dit stel
    Vergeet je toch echt niet snel
    Wat van de BBQ komt is niet mis
    Deze Mex serveert een goede dis
    Al vele jaren komen we hier
    En doen dat nog steeds met veel plezier!

Mo, Marcelien (en Jesse) ga zo door!
    Nico

28. We komen hier regelmatig als we in de buurt zijn (zelf wonen we in Zoetermeer) en worden elke keer weer met open armen ontvangen. Drankjes en voorgerecht hoeven we niet te bestellen, ze hebben precies onthouden wat we altijd nemen.
    Onze zoon besteld niet van de kaart maar laat de kok (Mo) altijd zelf wat lekkers voor hem uitzoeken en dat bevalt prima!

We komen hier graag weer terug.

29. Thona en Bert Bakker

Wij gaan graag naar het hoge noorden om te gaan eten bij El Paso. Je wordt er altijd heel hartelijk ontvangen en alles is er perfect. Wij kennen Marceline en Mo al heel wat jaartjes, fijne mensen! Ik verheug me al weer op de zomer zodat we met de boot weer vaak proberen aan te komen om weer te genieten van het heerlijke eten van Mo en de bediening van Mars!

30. Nathalie

Heerlijk gegeten, grote porties en lekker vers.
    Jonge bediening maar zeer beleefd, vriendelijk en snel.
    Ons zie je er deze zomer absoluut nog een keer.