Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hindeloopen verdeeld zijn.

1. Mexicaans Hindeloopen

Fam. Mozes

Een gezellig restaurant, waar je heerlijk kunt eten.
    De restaurant eigenaar kookt zelf voor zijn klanten en hij kookt voortreffelijk en houdt rekening met de wensen van de klant.
    Zijn vrouw zorgt voor de gezelligheid in het restaurant en heeft voor iedereen een vriendelijk woord en ze zorgt ervoor dat je, je erg op je gemak voelt.

We komen er al een aantal jaren en hebben een half uurtje rijden er dubbel en dwars voor over.

Dit restaurant is zeker een aanrader.

3. Mexicaans Hindeloopen

Sjoerd Hoogerbrugge

Heerlijk eten, erg gastvrije bediening! Echt een aanrader als je in Hindeloopen bent!

5. Mexicaans Hindeloopen

Wiepie Feenstra

heerlijk gegeten, ruime keus, leuke bediening en gezellige sfeer.

Catharine van 't Zand

Kwamen onverwacht binnen bij dit restaurant. Open haardje aan. Zeer vriendelijke bediening ( Jongeman, weten zijn naam niet maar mocht je dit lezen: Dank voor de gastvrijheid ! ) Heerlijke vis gegeten. Meerdere soorten vis op 1 bord en alles was heerlijk. Komen zeker terug !!

Voor de vriendelijkheid hoef je hier niet te komen. Konden duidelijk de hoeveelheid mensen niet aan. Gastheer onaardig en bot. Er is veel fout gegaan in de bediening. Niet geschikt voor kinderen. Restaurant is leuk gelegen, maar we komen niet meer terug.

8. Nederlands Hindeloopen

De spareribs waren heerlijk. Ook de zeewolffilet van het wandbord met mosselsaus was erg lekker.
    Goede prijs en kwaliteit verhouding! Bij het hoofdgerecht worden aardappeltjes, een aardappel stamppotje en een heerlijke salade van witte kool geserveerd.
    Het restaurant ziet er erg leuk, fris en gezellig uit. De bediening was vriendelijk en keurig.
    Kortom; het was heerlijk én gezellig!

9. Nederlands Hindeloopen

Heerlijk gelunched, echt top! De vistrio is een echte aanrader!

10. Nederlands Hindeloopen

Lotte van Zevenaar

Afgelopen week heb ik samen met mijn man 's avonds heerlijk gegeten bij Ame Gijs. De bediening was erg vriendelijk en niets was teveel moeite. We hadden beide een heerlijk voorgerecht met vers gerookte vis. Als hoofdgerecht een biefstuk voor mijn man en een schelvisfilet met garnalensaus van het wandbord voor mij. Alles was heerlijk vers bereid. De saus was heerlijk, huisgemaakte frietjes en een frisse verse salade als bijgerecht. Kortom hebben we een heerlijke avond hier gehad en hebben we heerlijk gegeten! Voor mij echt een aanrader en wij komen zeker terug.

11. Nederlands Hindeloopen

Na een heerlijke middag hindelopen ook nog maar even een terrasje opzoeken, we kwamen al snel bij Ame Gijs uit. We hadden een mooi plekje uitgezocht en een jufrouw (eigenaresse?) kwam al snel bij ons, wat willen jullie drinken dames? Mijn moeder vroeg wat er te krijgen was en dat er geen kaart was, vervolgens snauwde de jufrouw " natuurlijk hebben wij een drankkaart!" En ze schoof met een rotgang een houten bakje over het tafeltje naar ons toe die we zowat moesten opvangen. Hier bleek een kaart in te zitten, maar hoe konden wij dat weten, en waarom werd er zo raar en kortaf gereageerd? Wij zijn vervolgens opgestapt en bij de buren wat gaan drinken, hier werden we wel netjes behandeld!
    Vervolgens op de terugweg kwamen we ook weer langs Ame Gijs en werden wij geroepen, het bleek dat hele goede vrienden daar zaten en ons zagen lopen.
    Natuurlijk hebben we hun even begroet, maar dat was van korte duur!
    Dezelfde jufrouw kwam aangelopen en riep "komt u nu mijn klanten van mijn terras halen!?" Niet te geloven! Ik kon mezelf niet inhouden en heb haar heel duidelijk de waarheid verteld. Ik dacht eerst nog even dat ze misschien met het verkeerde been uit bed was gestapt, maar na het lezen van meerdere recensies ben ik er wel achter gekomen dat deze jufrouw geen gastvrouw is!!

Ysbrand galema

Aardig personeel, snelle service en lekkere vis producten. Vooral voor toeristen een leuke ervaring.

13. Mexicaans Hindeloopen

Danny visscher

Na een aantal weken niet te zijn geweest, vandaag weer heerlijke spareribs gegeten, met nacho's als nagerecht. De bediening even vriendelijk als altijd.

14. Mexicaans Hindeloopen

Bediening was onvriendelijk tegen het asociale aan. Eten was van dermate lage kwaliteit dat de gemiddelde shoarmatent er met kop en schouders boven uit steekt. De spareribs zou ik aan mijn hond nog niet geven.

15. Mexicaans Hindeloopen

Subliem lekker gegeten!! Aanrader absoluut!!

16. Nederlands Hindeloopen

Supervriendelijke bediening en denken graag met je mee als je twijfelt over wat je wilt bestellen. Maar eigenlijk het belangrijkste: De appeltaart is 'to die for'. Ik zeg - de lekkerste appeltaart van Friesland! Daarentegen ook genoeg ander lekkers op de kaart, ook voor lunch of diner. Maar de appeltaart.... mmmm. Wij rijden ervoor om ;)

Wij hebben heerlijk gegeten, ik had vis uit de oven met pasta, echt zalig! De bediening is vlot. De prijs is meer dan redelijk te noemen. Echt een aanrader, in de zomer periode moet je wel reserveren hebben we gehoord van andere gasten.

Gezellig ongedwongen eten, heerlijk op terras in de zon na een heerlijke zeildag op het skutsje van het bedrijf waar we met 15 personen mee waren varen via Hindeloopen. Workum door de sluisjes. Bij aankomst een goed glas bier en wijn, BBQ met een heerlijke tafel eten. Zeker een aanrader, wij komen zeker weer in dat prachtige Hindeloopen bij De Brabander "Cees" met zijn schippers.

Jelle dekema

Heerlijk eten en gastvrijheid is top. Lekkere verse vis en een heerlijk nagerecht maken je avond compleet.

20. Nederlands Hindeloopen

Dit restaurant had ik eerder bezocht; maar sinds die tijd is het van uitbater veranderd. De huidige uitbaatster heeft een nieuw beleid. Zij is de enige die de menukaart mag presenteren, waardoor we 20 minuten hebben zitten wachten voordat we de menukaart onder ogen kregen. Ondertussen al een biertje besteld waar we zo bleek naderhand 5euro per stuk voor moesten betalen!! Niet gezien want we hadden de kaart nog niet! Het eten was goed. Maar de uitbaatster liep de hele tijd in hoog tempo tussen de tafels op en neer, soms echt onnodige rondjes makend. Het maakte een heel gespannen indruk. Het eten was prima maar de sfeer vonden wij allebei helemaal niet prettig. Ik ga hier niet meer eten.

21. Nederlands Hindeloopen

Samen met een vriendin lunchen. Op het terras kregen we een leuke indruk. Zeker de houten menukaartjes vonden wij origineel. Maar de bediening was absoluut niet vriendelijk. We bestelden wat te drinken, en wilden direct eten bestellen, maar toen was madam al bijna gevlogen en moesten we haar terugroepen. Brood was blijkbaar opgewarmd in de magnetron. Bij afrekenen werd het bedrag gesnauwd. Nee, hier kom ik absoluut niet meer terug.

Eén van de leukste en lekkerste eetcafés van de Zuid-Westhoek van Friesland. Super vriendelijke bediening, en je zit er prachtig!!

Eten was prima en de zaak ziet er inderdaad mooi uit, alleen jammer dat wij de enige waren rond 5 uur op vrijdag. Dus weinig sfeervol.

r sinnema

Lekker visje maar helaas een chagrijnige baas. Kom hier niet weer met zo'n arrogante houding. Geen reclame voor het toerisme.

26. Mexicaans Hindeloopen

Roland en Jeantiënne

Heerlijk eten, vriendelijk personeel, top service! Helemaal goed. Een absolute aanrader dit restaurant!

27. Mexicaans Hindeloopen

Begin mei hebben wij gegeten bij El Paso met onze dochter van 12 jaar. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw, ook de kok merkte ons op en begroette ons vriendelijk. We kregen ondanks de drukte snel de kaart en een drankje. Onze keuze stond snel vast, echter onze dochter twijfelde nog of ze een normaal menu of een kindermenu zou nemen. Ze vroeg hoe groot een kindermenu was en besloot toch een kindermenu met kippenpoot te nemen. Toen ze een kijkje ging nemen in de keuken kreeg ze vast wat te proeven van de kok.

Het eten kwam en smaakte verrukkelijk, toen onze dochter haar bordje leeg had en nog wat spareribs had gegeten, vroeg de kok of ze nog iets op kon. Ja zei ze en kreeg nog een bord met vlees, welke ze ook helemaal op at.

Kortom een prima restaurant, ook met kinderen. Goede kwaliteit voor een normale prijs. Een echte aanrader als u in Hindeloopen bent.

28. Mexicaans Hindeloopen

De lekkerste Enchiladas die ik in Nederland kan vinden, fijne en hartelijke mensen!

29. Nederlands Hindeloopen

Ik zou dit middelmatig ingerichte etablissement een hogere score geven, als men met wat meer enthousiasme haar werk zou doen. Er wordt geen stap teveel gezet, of ze had haar dag niet. Voorbeelden:
    - er kwamen een vijftal Aziaten binnen die om een tafel voor 5 vroegen (er zijn alleen tafels voor 4), de uitbater pakt snel een stoel van een andere tafel, en geeft hen een plek achterin, terwijl er voorin ook een tafel met mooi uitzicht vrij was. Het was fijn geweest als ze de Aziaten de keuze had gelaten waar ze wilden zitten, mijns inziens.
    - een gezin met kinderen keek op het menu, een kind vroeg of er appelmoes was. "Nee," zei de vrouw kort-af, zonder excuses of meedenken.
    - we zaten er een uur en er werd na 1 kopje koffie nooit gevraagd of we nog wat anders wilden.
    Dit zijn zaken waar ik me normaliter helemaal niet druk om maak, maar omdat de vrouw sowieso al geen uitnodigende uitdruk gaf, en we ons serieus afvroegen of ze dit werk überhaupt wel met plezier deed, vallen zulke kleine dingen extra op.
    En dan afsluitend liep ik naar haar toe om te betalen, het enige wat ze zei was het bedrag (niet hoe het had gesmaakt). Een fooi had ze wat ons betreft niet verdiend, dus wachtte ik op het geld, dit maakte ze de rest van haar clientèle duidelijk door vrij luid te zeggen "en zeventig cent retour." Sorry, hier niet weer...

Al vaak geweest. Perfecte tent. Verse spullen, meer dan vriendelijke bediening. Kortom... een hele dikke tien!