Op loopafstand.

Per trein, bus.

Bezorgrestaurants in de buurt van El Paso

4. Betalen pin Visa

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1194293063 77
1201222502 77
1208151942 77
1222010820 77
1312093532 91
1319022972 90
1519976713 90

1. Fam. Mozes

Een gezellig restaurant, waar je heerlijk kunt eten.
    De restaurant eigenaar kookt zelf voor zijn klanten en hij kookt voortreffelijk en houdt rekening met de wensen van de klant.
    Zijn vrouw zorgt voor de gezelligheid in het restaurant en heeft voor iedereen een vriendelijk woord en ze zorgt ervoor dat je, je erg op je gemak voelt.

We komen er al een aantal jaren en hebben een half uurtje rijden er dubbel en dwars voor over.

Dit restaurant is zeker een aanrader.

2. Sjoerd Hoogerbrugge

Heerlijk eten, erg gastvrije bediening! Echt een aanrader als je in Hindeloopen bent!

3. Wiepie Feenstra

heerlijk gegeten, ruime keus, leuke bediening en gezellige sfeer.

4. Danny visscher

Na een aantal weken niet te zijn geweest, vandaag weer heerlijke spareribs gegeten, met nacho's als nagerecht. De bediening even vriendelijk als altijd.

5. Bediening was onvriendelijk tegen het asociale aan. Eten was van dermate lage kwaliteit dat de gemiddelde shoarmatent er met kop en schouders boven uit steekt. De spareribs zou ik aan mijn hond nog niet geven.

6. Subliem lekker gegeten!! Aanrader absoluut!!

7. Roland en Jeantiënne

Heerlijk eten, vriendelijk personeel, top service! Helemaal goed. Een absolute aanrader dit restaurant!

8. Begin mei hebben wij gegeten bij El Paso met onze dochter van 12 jaar. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw, ook de kok merkte ons op en begroette ons vriendelijk. We kregen ondanks de drukte snel de kaart en een drankje. Onze keuze stond snel vast, echter onze dochter twijfelde nog of ze een normaal menu of een kindermenu zou nemen. Ze vroeg hoe groot een kindermenu was en besloot toch een kindermenu met kippenpoot te nemen. Toen ze een kijkje ging nemen in de keuken kreeg ze vast wat te proeven van de kok.

Het eten kwam en smaakte verrukkelijk, toen onze dochter haar bordje leeg had en nog wat spareribs had gegeten, vroeg de kok of ze nog iets op kon. Ja zei ze en kreeg nog een bord met vlees, welke ze ook helemaal op at.

Kortom een prima restaurant, ook met kinderen. Goede kwaliteit voor een normale prijs. Een echte aanrader als u in Hindeloopen bent.

9. De lekkerste Enchiladas die ik in Nederland kan vinden, fijne en hartelijke mensen!

10. Paul Baumann

Mal wieder war es sehr, sehr lekker ;) freue mich schon auf das nächste mal!!!

11. Afgelopen woensdag hebben we hier gegeten met z'n 4en en het was heerlijk. Bij binnenkomst vriendelijk en vrolijk ontvangen. Al snel een drankje voor mijn neus, lekker Mexicaanse corona. Ik had zelf de pittige spareribs besteld en meestal ben ik er wel van dat ik van iedereen hun bord wat wil proeven. Dit is nu niet bij me opgekomen zo lekker stukje vlees. We komen zeker weer eens!!!

12. Altijd een feesje om bij Mas en Mo op bezoek te gaan, want zo voelt het wel. Ter gelegenheid van de verjaardag van onze zoon uit eten geweest en tot onze grote verassing was zijn stoel versierd.

Volgens onze kinderen zijn de kalfspareribs het lekkerste wat ze ooit hebben gegeten. Wij eten er natuurlijk zelf ook altijd heerlijk, en het is weer eens wat anders dan een standaard restaurant.

Mas en Mo ga zo door.

13. Hindeloopen is voor ons synoniem voor El Paso. Voor we aanleggen met de boot hebben we Meneer Mo al gebeld voor een tafeltje. Eten is gewoon altijd goed, zeer smaakvol en met liefde klaargemaakt en geserveerd. De oprechte hartelijkheid van Marceline, meneer Mo en Yesser maken El Paso bijzonder, een parel in dorpje vol toeristische restaurants.

14. Als ik met mijn boot naar de Waddenzee ga doe ik altijd op de heenweg en terugweg Hindeloopen aan, speciaal voor een bezoek aan El Paso. Elke keer is het weer een warm bad. Marceline en Mo verstaan de kunst om mij me gast in plaats van klant te laten voelen. Dit jaar was ik er met mijn Mexicaanse vriendin. Het mooiste compliment kon alleen zij maken door tegen Marceline te zeggen dat het net als thuis smaakte.

15. Marcel Westra

16. Hilde en Jeannot

Veruit het beste Argentijns Mexicaans restaurant in Nederland. Wij komen hier vanaf de opening telkens met vakantie en zijn altijd tevreden, blij en voldaan vertrokken! Eten is echt lekker en je proeft het enthousiasme van de eigenaren. Wij bevelen het van harte aan!

17. Alles klopte gewoon, precies wat je verwacht van een restaurant, de cijfers spreken eigenlijk voor zich, we komen hier graag nog eens terug, al was het maar om de vriendelijke en hartelijke Marceline, Mo en Yesser nog eens te zien !

18. Al 8 jaar komen we hier en voelen ons zeeeer welkom. Slechts 1 x per jaar en altijd ontvangen als oude bekenden, de hartelijkheid en gastvrijheid staat werkelijk bovenaan! Daarnaast is het eten ook nog eens erg goed, perfect gekruid en samengesteld, goed vlees. En ja ik kan me voorstellen dat de sfeer gespannen is als je je negatief gedraagt, de gastvrouwe Merceline is namelijk een gevoelige vrouw die aanvoelt wat er speelt. En als het even kan vervult ze je wensen voor je het weet! Monique, de moeder van tante Pollewop :)

19. Het eten is erg goed, de spareribs zelfs de beste die ik ooit geproefd heb en de bediening is zeer vriendelijk. Aanrader!

Marcel uit Gouda

20. ooster m eyer

Werkelijk alle klanten om ons heen hadden wat aan te merken op het eten! Het was net een aflevering van Gordon Ramsey. Slecht smakeloos eten, vreemde gespannen sfeer bij personeel. Dit noem ik een toeristen rip off. NO GO AREA!

21. Annelise

Heeel gezellig en goed eten! We kregen zelfs als cadeautje een sombrero mee!!

22. Zeer hartelijk werden we ontvangen door eigenaresse Marceline. Alsof we vaste klant waren. Dat was een warm welkom. Haar man Mohammed stond al achter de ‘kachel’ om e.e.a. voor te bereiden: we kwamen toch met zo’n 35-40 personen tegelijk aanschuiven.

Heerlijke nacho’s met vers bereide quacomole, daarna op kolen gegaarde kalfs-spareribs met overheerlijke frietjes die voorzien waren van een heerlijke kruidenmelange die Mohammed zelf samen stelt… om van te smullen! Tot slot een op baklava gebaseerd toetje in combinatie met vanille ijs. Nou, ik zeg je: daar rijden we zeker nog een keer voor naar Hindeloopen!

23. El Paso Hylpen is een Mexicaan met een hele hoge toegevoegde waarde nl. de eigenaars Marceline en Mo en zoon Yesser ,wat een ongelofelijke lieve mensen.
    Mo maakt alles op de grill en is daar een ware meester in hij stop zijn hele ziel en zaligheid in het eten en dat proef je ,maakt alles zelf en heeft zelfs zijn eigen kruidenmelanche ,geen voorgegaarde groothandelzooi, maar echte slagerij producten.
    Zelfs van de friet weet hij met zijn eigen kruiden tot de lekkerste friet van Nederland te maken.
    Marceline is een gastvrouw pur sang , en ontvangt iedereen als ware het familie, je voelt je er meteen thuis en alle aandacht is voor jou,Friesland zal voor ons nooit meer hetzelfde zijn,en bij El Paso zijn we zeker niet voor de laatste keer geweest,voortaan de afsluitdijk niet over zonder een bezoekje Hylpen .
    op de schaal van 10 verdienen deze hard werkende mensen eigenlijk een 11

gr Fam Bonne Texel

24. Liesbeth Kuiperij-Hamer

Afgelopen zondag voor het eerst bij El Paso gegeten en zeker niet voor het laatst.
    Gezellig, vriendelijk, ontzettend lekkere spareribs. Het is echt een aanrader om hier te gaan eten. Maakt niet uit hoe ver je er voor moet rijden, het is het waard!

25. Rob Koning

We komen al jaren in Hindeloopen en ik moet eerlijk zeggen dat wesinds kort pas bij El Paso hebben gegeten. Inmiddels is er al een tweede keer geweest en het is zeker niet de laatste.

Er is een supergezellige veranda waar je heerlijk buiten kan eten maar ook binnen is het prima toeven.

Overbodig om te melden dat de gerechten die Mo maakt uitstekend zijn, geen voorgegaarde spareribs uit de magnetron zoals je veel meemaakt maar heerlijk op kolen gergrilde ribs... Super!

Je kan natuurlijk ergens een pannekoek gaan eten ofzo in Hindeloopen maar dan mis je echt iets dus dat is zeker geen plan, ga gewoon naar El Paso, heerlijk eten, goede bediening en een prima sfeer.

tip: probeer de guacamole die Mo uiteraard vers maakt, een absolute aanrader maar dat is met meer gerechten.

Marceline & Mo, tot snel maar weer en bedankt voor de laatste keer.

Rob

26. Richard

Ruim 7 jaar zijn we niet weg te slaan bij de Mexicaan,
    maar onze recensie komt er nu pas aan!

Wat niet in huis is wordt de volgende keer gehaald,
    Smaakvol, oergezellig, altijd een warm welkom en
    ook onze vrienden worden als eregast onthaald!

Marceline & Mo doen dan nog extra hun best (en Jesser een beetje),Kan dat dan nog?
    Nee natuurlijk niet, maar ze proberen het toch!

Weleens overwogen naar een andere thuishaven te gaan,
    maar nee dat is geen optie, want hoe moeten we zonder de Mexicaan..?

Hartelijk dank voor jullie onuitputtelijke gastvrijheid, heerlijke maaltijden en gezelligheid!

Tot gauw!

Rich & Lonk

27. Bart en Christine

Wij waren positief verrast door de vriendelijke bediening en de goede keuken. We werden uitgenodigd om een kijkje te nemen in de keuken waar het vlees gegrild wordt op kolen. Een echte aanrader zijn 'de spareribs' van kalfsvlees.

28. Ook wij zijn naar aanleiding van recensies op het internet een hapje gaan eten in dit restaurant.

Na een heerlijke zonnige dag op de boot, zijn wij met z'n vieren terecht gekomen in El Paso, alvorens wij kwamen, hebben wij gereserveerd voor een tafeltje op het terras. Bij ontvangst werden wij ontvangen alsof wij al jaren lang hier kwamen en was de sfeer enorm goed.

Na het warme ontvangst, werden we bediend door de ietwat laagdrempelige, maar vlot en goed meedenkende, bediening. Wij hebben zowel van de Mexicaanse, als de Argentijnse, keuken mogen proeven. Beide vonden wij uitermate lekker! De spare ribs en enchiladas zijn zeker een aanrader, ten eerste omdat het goed vult en ten tweede omdat het ook zeer goed smaakt.

Tot slot willen wij melden dat wij hopen dat wij dit Pinksterweekend nogmaals langs kunnen komen, na een vaartocht op het IJsselmeer. Het zou namelijk een goede afsluiter zijn, voor een heerlijk lang weekend!

29. Nico 7 punten

Bij Mo en Marcelien
    Is elke gast graag gezien
    Het hartelijke welkom van dit stel
    Vergeet je toch echt niet snel
    Wat van de BBQ komt is niet mis
    Deze Mex serveert een goede dis
    Al vele jaren komen we hier
    En doen dat nog steeds met veel plezier!

Mo, Marcelien (en Jesse) ga zo door!
    Nico

30. We komen hier regelmatig als we in de buurt zijn (zelf wonen we in Zoetermeer) en worden elke keer weer met open armen ontvangen. Drankjes en voorgerecht hoeven we niet te bestellen, ze hebben precies onthouden wat we altijd nemen.
    Onze zoon besteld niet van de kaart maar laat de kok (Mo) altijd zelf wat lekkers voor hem uitzoeken en dat bevalt prima!

We komen hier graag weer terug.

31. Thona en Bert Bakker

Wij gaan graag naar het hoge noorden om te gaan eten bij El Paso. Je wordt er altijd heel hartelijk ontvangen en alles is er perfect. Wij kennen Marceline en Mo al heel wat jaartjes, fijne mensen! Ik verheug me al weer op de zomer zodat we met de boot weer vaak proberen aan te komen om weer te genieten van het heerlijke eten van Mo en de bediening van Mars!

32. Omrijden voor een hapje eten doen we niet gauw, maar voor dit restaurant maken we graag een uitzondering ! Het is altijd een weer feest om bij El Paso binnen te komen (h)eerlijk eten, Mo is een super kok, alles is vers en zelf gemaakt. Mars in de bediening heeft altijd tijd voor een praatje en kent haar vaste gasten, je drankje staat in een mum voor je neus. De kaart is uitgebreid en staat er niet op wat je zoekt, gewoon vragen als het in huis is wordt het voor je gemaakt. Kortom een restaurant waar je Gast bent en graag terug komt.

33. Inmiddels komen we al voor het 12e seizoen bij Mars en Mo, meerdere keren per seizoen. Na een winterstop is het weer een beetje thuiskomen. Een gezellige sfeer, een goed stukje vlees of mexicaans gerecht en vooraf natuurlijk de supernachos ! Altijd een warm onthaal en vrolijke gezichten !Ook is onze ervaring dat ze een grote groep hongerige zeilers ook goed aankunnen !
    De bediening is prima, attent en ook Yesser is een prima aanvulling van het nu inmiddels super trio ! Uit ervaring weten we dat de spareribs gemarineerd met een , speciaal voor onze vrienden geimporteerde, marinade van Mo uit Hindeloopen het in een ver en vooral ook erg warm stukje Nederland ook prima smaakt !
    Ik kan alleen nog zeggen : Tot gauw !

34. Sandra en Marinjo

Een heerlijk restaurant gerund door zeer hartverwarmende mensen.
    Wij zijn groot fan van Mo's spareribs.....heb je nog zin in meer geen probleem!!!
    Mars zorgt voor een leuke gezellige sfeer aan tafel.
    Als we komen...weet Mars nog precies wat we graag eten en drinken.

We gaan altijd met een heerlijk en voldaan gevoel hier weg!!!!

Mo en Mars ga vooral zo door.....tot snel!!

35. Erik, Lydia en Isabel

Een restaurant waar de klant nog ècht koning is, en het eten verukkelijk! Dat is dan ook de reden waarom we hier al jaren elke keer weer terug komen, en zelfs meerdere keren per jaar. Elke keer proef je weer dat het eten met liefde wordt bereid en vraag niet hoe die het doet, maar Mo (de kok) weet ons gewoon elke keer weer te verbazen! De gastvrouw (Mascha) is buitengewoon behulpzaam, bekwaam en lief waardoor we ons iedere keer weer thuisvoelen. En als je hier komt eten, vergeet dan niet Mo's zelfgemaakte guacamole te proeven!

36. José Vermaak

Ons campingseizoen begint pas ècht bij El Paso en altijd de supernachos vooraf! Héérlijk eten (Mo's spareribs zijn de beste!!) en drinken, gezellige sfeer en altijd een warme ontvangst van Mars en Mo. Kortom: TOP!

37. Arthur 539 punten

ook deze meivakantie 2x mogen aanschuiven in dit gezellige, gastvrije restaurant.

de gastvrouwe is hartelijk en weet nog wat flexibiliteit is: nacho's met gehakt? andere vulling in de burrito?? alles kan, de kaart is een leidraad...

vanavond met 4 kinderen aangeschoven en wederom heerlijk gegeten van een lekker diner.

ik verheug mij op een volgende keer!!

38. Heerlijk eten hier:) super vriendelijke bediening en kok! En zo'n corona bij dit eten is ook heerlijk

39. marjan en doede

Heerlijke biefstuk gehad, frisse salade erg lekker ook, lieve hartelijke bediening van Mars
    De kok is super. zn gerechten ook.
    Deze mensen doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Waar vind je dat nog.
    Wat een fijn restaurant om even bij te komen en even heerlijk te eten. Alle gerechten daar zijn trouwens lekker.

40. Monique van den Bosch

Als wij in Hindelopen zijn is het vaste prik bij El Passo te eten. 2 dagen achter elkaar..; geen probleem! Het eten is echt heel smaakvol en alles is mogelijk bij Mo en Marceline. Heel relaxed, vakantie!

41. Ik heb vaak gegeten in El Paso en het wordt elke keer weer lekkerder! Super vriendelijke kok en bediening en zeer gezellig.
    Elke keer als ik in het restaurant kom is er weer iets nieuws op de menukaart of is er weer iets creatiefs opgehangen of uitgevonden voor in het restaurant. Als je binnenkomt krijg je direct al een goed gevoel, een gevoel dat je er welkom bent!

42. Marijke

Het eten is altijd goed en het is altijd weer gezellig bij El Paso in Hindeloopen. Wij komen er ieder haar weer met veel plezier en het zeilseizoen is pas echt begonnen als we hier zijn geweest. Mo en Marceline ontvangen ons altijd weer gastvrij.

Hindeloopen zonder El Paso bestaat niet voor ons.

43. Hartverwarmende ontvangst in dit drukke Mexicaanse eethuis in het prachtige Hindeloopen. Wij waren afgegaan op de onderstaande besprekingen en kunnen deze bevestigen. Leuke gastvrouw die op besliste wijze maar met echte humor met onze kinderen weet om te gaan. De guacemole was heel erg lekker gekruid. Heerlijke kalfs- spare ribs. Goede Burrito's en enchillada's. En inderdaad: vraag naar de Mexicaanse Sangria. Heel lekker!

44. Gisteren heerlijk op het terras gegeten. Het enige adres waar de kids alles opeten! We werden wederom warm ontvangen en met luxe Sangria zit de stemming er gauw in om de lekkere gerechten van de familie Khalefa aan te vallen. Na een gezellige avond gaan we voldaan weer naar onze vaste ligplaats in de haven, maar we komen zeker weer terug! Dank!

45. Mischa & Marleine

Verdomd mooie ervaring!

Bij binnenkomst val je vanuit de sfeer van Hindeloopen ineens in een echte Mexicaanse omgeving, alsof je echt in Mexico bent (en dat kan ik weten). Vervolgens ontzettend hartelijk ontvangen en de mooiste tafel uitgekozen. Het was een rustige avond en we kregen ook echt overal de tijd en gelegenheid voor. Het eten was in één woord samen te vatten: Perfect! Alles wordt met liefde en zorg bereid en verzorgd en wij stonden versteld hoe goedkoop het was. Na dik 3,5 uur tafelen hebben wij besloten dat dit de eerste recensie wordt omdat dit écht goed was!

Bedankt voor de gezellige en leuke avond. Hopelijk tot gauw!

Groetjes Mischa & Marleine.

46. Altijd weer een goed gevoel om dit restaurant binnen te stappen. Vriendelijk en openhartige ontvangst. En het eten is fantastisch. Bediening altijd even vriendelijk en behulpzaam bij het maken van een keuze. Er wordt goed mee gedacht. Zeer veel aandacht voor de gasten. In een woord "heerlijk", dit is echt uit eten gaan. Hele lieve groetjes van ons en tot gauw.

47. Hoi lieverds, gisteravond genoten, en nogmaals bedankt voor jullie uitnodiging.

Voor de rest van de wereld:er is maar 1 mex/argentijns rest. En dat staat in hindeloopen!

Tot gauw.

48. Arnold en Ingrid

Gastvrouw Marceline en haar man Mo (de kok) runnen al bijna 10 jaar dit gezellige restaurant. Je wordt altijd gastvrij ontvangen en het eten wat je voorgeschoteld krijgt is heerlijk! Het voorgerecht van nachos met kaas, pepers, ui en eigengemaakte guacamole saus is zeker een aanrader!

49. Afgelopen weekend wederom uitstekend gegeten bij El Paso.

Goede sfeer, goede en vriendelijke bediening en een uitstekende kok.

Een absolute aanrader in het mooie Hindeloopen.

50. Vanaf Curacao:

We eten spareribs over de hele wereld. Letterlijk. Nergens zo lekker als bij Macha en topchef Mo! Nog een jaartje en dan zijn we weer thuis en gaan we weer ouderwets genieten. Een fantastisch restaurant met de gezelligste bediening.

Als je uit eten gaat moet alles kloppen: Bij El paso klopt alles, altijd weer!

51. Lekker gegeten en de gastvrijheid was top! El Paso is zeker een aanrader!

52. fam. Both

Afgelopen 5 mei gegeten bij dit (familie)restaurant in Hindeloopen.

Een gezellig restaurant. Kaart met voldoende keuzemogelijk-heden; de gastvrouw Marceline is op een heel aangename manier aanwezig. Bescheiden kok, wat overigens het eten ten goede komt, top!

Een lekker biertje (meerdere keuzes), een verzorgd voorgerecht en heel lekker hoofdgerecht!

Aankleding is gezellig.

53. Jacqueline

Wij eten in ieder geval elk jaar op onze trouwdag bij El Paso. Het eten is er heerlijk en Mascha is een schat!
    Dit jaar gebeurde het, door aan onze kant hele verdrietige familie omstandigheden dat we er een jaar niet waren geweest.
    Het ontvangst was zoals altijd hartverwarmend, ze wist zelfs nog wat we het jaar daarvoor hadden gegeten!
    Een echte aanrader.
    (Niet allemaal tegelijk, anders hebben wij geen plekje meer...)

54. Hinke en Richard

Wij eten altijd heerlijk bij dit restaurant.

We smullen nergens zo lekker als hier!

Mo is een echt goede kok en ontzettend aardig.

Ook Masha is een topper.

Ze hebben altijd tijd voor een gezellig praatje!

Bedankt voor al die keren dat we bij jullie hebben mogen genieten!

Super gezellig en een fijne ontspannen sfeer!

Groetjes,

Hinke & Richard.

p.s: hondjes mogen ook mee naar binnen, dit is erg fijn in verband met ons hondje Luna.

55. Gaby en Marco

Mijn (invalide)man en ik hebben uitstekend! Gegeten in El Paso. We hebben een gezellig en onderhoudende conversatie gevoerd met de eigenaresse Marceline, tevens echtgenote van Mo, die het héérlijke eten in de open keuken voorbereidde.

El Paso heeft een gezellige ambiance, uitgebreide menukaart, goede en humorvolle bediening. Ook hun beider hulp met de rolstoel van mijn man was zéér aardig!

Conclusie; El Paso is een échte aanrader... Zéker tot de volgende keer!

56. Altijd lekker eten.

Beste ribben van Nederland.

Gezellig, goede bediening en keuken!

57. Linda Pander

Zeer sfeervolle gezellige zaak. En de BEDIENING is verfrissend!! Heerlijk eten, top!

58. Geert van Buren

lekker eten, waardeloze en zeer overdreven vrouw in de bedining.
    Het eten dat deze arabische kok maakt is perfect.

59. Heerlijke pittige spareribs, normale nederlandse bediening maar mexicaanse kok