Tiramisu by George in Hilversum

Gratis parkeren op onze eigen parkeerplaatsen.

• OV

1456319328 92
1553200873 86
1612820286 86
1620272713 87

1. Vantevoren gereserveerd en gevraagd of onze auto geparkeerd kon blijven tot na het door ons te bezoeken concert. Geen probleem.
    Drie personeelsleden hebben ons om beurten geholpen: allemaal bijzonder vriendelijk en hartstikke gezellig!
    We kregen broodjes vooraf, daarna de homemade tomatensoep, een quatre stagioni pizza (met olijven en groene pepers), een caprese pizza (olijven toegevoegd) en als dessert de homemade limoncello soesjes en de huisgemaakte tiramesu by George. Allemaal van prima kwaliteit en ontzettend lekker!
    Voor ons alles bij elkaar een aanrader en de volgende keer in Hilversum gaan we daar weer eten. Top!

Maar geen recensie zonder een puntje ter leering ende vermaeck: voor de service wilden we eigenlijk ook een tien geven maar we zagen na afloop dat het broodje vooraf (die wij kregen) toch op de rekening terecht was gekomen.
    Niettemin: een aanrader!

2. Een heerlijk verzorgde avond gehad met onze netwerkclub. Echt lekker gegeten en goed geadviseerd over bijpassende wijn. Echt een feestje! Ik kom graag nog eens langs.

3. Eveline

Altijd gezellig en lekker Italiaans eten bij dit knusse restaurant.

4. Goedhart

Dit is voor ons een vertrouwd adresje bij gastheer George. Gisteravond was het eten weer erg lekker. Alles vers en eigen gemaakt, zoals de truffelsauss en de ravioli funghi.
    Ook goede wijnen en super vriendelijk en attent personeel.
    Wij blijven terugkomen!

5. Heerlijk en heel gezellig geluncht, alles was lekker, zeker ook de chocolade Mouse, en de koffie was ook fantastisch, gezellige en vriendelijke bediening.

6. Samantha
    Vertaal van English naar Nederlands

Love the food & a great atmosphere!
    We will be back!

7. Rene Kalthoff

Sfeer, bediening en kwaliteit eten prima..voor herhaling vatbaar.
    Wel voortaan het brood graag bij de soep serveren als we daarom vragen en niet daarna, of uitleggen dat het later komt.
    mvg René

8. Martin Blok

Veelbelovend ontvangst; deur werd voor ons, opa, oma en kleindochter, met flair open gedaan. De gereserveerde tafel werd van uit de verte aangewezen. Bij de vraag wat wij wilden drinken bleek dat we eigenlijk eerst even de drankenkaart gelezen hadden moeten hebben. De menukaart zou later komen, maar die kregen we dus nog niet toen de drankjes gebracht werden. Dat duurde toen nog zeker 20 minuten. Kortom wij hebben ruim drie kwartier moeten wachten tot ons eten, dat overigens prima was, gebracht werd. Dat is met een meisje van 7 erbij onvoorstelbaar lang! Oma was gelukkig in staat om haar met galgje spellen al die tijd bezig te houden. Toen wij behoorlijk laat voor onze kleindochter naar huis reden zei ze: “in dat restaurant gaan wij nooit meet eten”.

9. Kathleen Egan

As always George and his staff were amazing. We had 9 kids and 7 adults. There is no where else we would want to be.

10. Altijd weer heerlijk genieten van de beste recepten uit Italië. Je proeft dat het met liefde bereid is. Dank voor de fijne avond!!

11. Diverse keren gegeten en voor vrijdag as wederom gereserveerd.
    Ongedwongen sfeer en uitstekend eten & drinken. Aanrader.

12. Gastvrij, prima pizza, aanrader!

13. Martijn Pieters

Het eten was heerlijk en de sfeer en bediening fantastisch.

14. Super goeie pizza's voor een nette prijs, echt top! Duurde wel een beetje lang, maar gezien de drukte en het feit dat het handwerk is, is dat natuurlijk wel te verwachten. Vonden wij geen probleem. Qua inrichting prima, niet super sfeervol. Parkeren op eigen terrein is een dikke plus.

15. We hebben heerlijk gegeten, in een mooie ambiance waarin alles klopte (op een paar bulderlachen van andere gasten na; toen konden we elkaar niet eens meer verstaan) en de bediening was top! Het was een goede mix van gastvrij dichtbij en professioneel op de achtergrond.

De antipaste vooraf verdient wat mij betreft een 10, net als de heerlijke tiramisu.

Al met al een heerlijke avond gehad, lekker gegeten en een plek om nog eens terug te komen!

16. Annemarie Montulet

De kok maakte speciaal voor mijn vader een gerecht dat niet op de kaart stond omdat hij last heeft met slikken. Was overheerlijk! Mijn dochter vond haar pasta iets minder lekker maar die was wel gewoon goed. Ontzettend attente bediening! Wij komen terug!

17. Een fijne rustige locatie om gezellig italiaans te eten. Prima service en kwaliteit en pijsverhouding. Een aanrader.

18. Al jarenlang niet meer zulke lekkere carpaccio gegeten, supervers en vol van smaak.
    De pizza's zijn echt authentiek, absoluut niet vettig en smaakvol. De halfopen keuken geeft een fijn gevoel, je kan zien hoe je eten wordt berei
    Personeel is zeer attent zonder opdringerig te zijn.
    Echt een aanrader dus.

19. Heerlijk gegeten als altijd in alle hartelijkheid!

20. Heerlijk gegeten bij George. Zelf een heerlijke pizza, voor mijn dochter een glutenvrije pizza en een vegetarische pasta voor mijn zus. Aanrader!

21. L muntslag

Zeer vriendelijke bediening en eigenaar.
    Komen zeker terug lekker eten.
    Dien alles voor de klanten.
    Vriendelijk voor de gehandicapten mede mens en zeer attent.

22. Mirjam Tuithof

Heerlijk gegeten, vriendelijke Italiaanse bediening en perfecte service. We hadden een concert aan de overkant bij de Vorstin en konden de auto laten staan.

23. Jelle Rigter

Gisteren verjaardag gevierd bij Tiramisu met de hele familie. Met 20 volwassenen en 8 kinderen werden we heel fijn ontvangen!
    Bij de reservering werd er gelijk voorgesteld om ons te laten verassen met een menu: vooraf heerlijke antipasti met brood en tapenade, als hoofdgerecht werden er verschillende soorten pasta’s en pizza geserveerd: allemaal to-share! Er zat voor iedereen wat wils bij en het smaakte werkelijk heerlijk! Ook voor het dessert was er iets geregeld: veel verschillende soorten ijs en taartjes!
    Ook wordt er goed meegedacht met de kinderwens: voor hen kwam er al eerder een pizza en zij mochten daarna hun eigen kindertoetje samenstellen. Tijdens het wachten konden de kinderen spelen in de kelder!
    Kortom: een hele fijne, goed verzorgde, verjaardag gehad!

24. Angelique Roelofs

We hebben heerlijk gegeten. Mijn man had een goed belegde pizza met een super bodem en ik had spaghetti a la Ron. Verrukkelijk in 1 woord. De spaghetti is zonder vlees, dus kan ook door vegetariërs genuttigd worden en hij is zo goed gevuld, dat je het vlees niet eens mist.

Vriendelijke bediening en George die zichtbaar voor iedereen zn kunsten vertoond. Niet een achteraf keukentje waarvan je niet ziet wat er gebeurd, maar gewoon, niets verhullend in het zicht van iedereen.

Je wordt allervriendelijkst verwelkomt en voelt gelijk dat je bij de familie hoort.

Oké, je moet misschien wat langer op het eten wachten, maar dat is het waard. Je proeft dat alles met passie is bereid.

25. Johan Groenheyde

26. Tjonge, wat kan een zaak toch vreselijk de plank misslaan, ongelooflijk...
    Laat ik met het positieve beginnen: De pizza's zijn zonder meer lekker (hoewel er nog wat bakpapier onder die van mij kleefde) en de keuze is ruim voldoende.
    De ambiance...tja, het is één grote ruimte, en daardoor ontstaat al snel geluidsoverlast.
    Personeel: ze doen zeker hun best, maar zijn er niet echt gelukkig, lijkt het (daarover dalijk meer)
    So far, so good.
    Gisteren gereserveerd voor 19:00, met de eigenaar (?) telefonisch overlegd of dat voldoende op tijd is omdat we na het eten naar het theater aan de overkant van de straat willen.: "Mijnheer, helemaal geen probleem, gaat prima"...
    Dus, 19:00 aanwezig in een vol restaurant, pizza's bestellen, en wachten...tot 19:50, toen gevraagd aan een van de dames "vraag eens even na bij de pizzabakker hoe lang het nog duurt...." De genoemde "pizaabakker" snauwt zijn personeel onbehoorlijk af, en het meisje verteld ons aangeslagen dat het nog 5 minuutjes duurt, want "er is een grote groep van 20 pers. binnen en daardoor duurt alles langer"
    Uiteindelijk krijgen wij onze pizza om 18:10
    Beste pizzabakker, als je 100 stoelen in je zaak hebt, kun je ook voor 100 mensen koken lijkt mij zo...jou smoes van een "grote groep" van 20 klopte niet (het waren 2 x 10) en is bovendien een armzalig excuus, meer niet !!!
    En juist zo'n excuus heb ik gemist, niemand die tijdens het wachten de situatie komt uitleggen?
    Blijkbaar volstaan ambities om een restaurant te runnen in het gooi...zonder mij makker, mij zie je nooit meer...

27. Natasja Bos

Lekker en gezellig gegeten.

28. Erg leuk en goed restaurant!

29. Voortreffelijk gegeten, prima sfeer en uitstekende bediening.

30. Heerlijk gegeten erg vriendelijk personeel en super kindvriendelijk

31. Charlotte

Heerlijke lasagne gegeten en appeltaart met vanille ijs toe. Vriendelijke en snelle bediening.

32. Eten was over het algemeen erg goed. Sfeer vond ik een beetje vreemd, wellicht door de aanwezigheid van twee grote groepen in een vrij kleine ruimte. Alles bij elkaar vind ik het zeer goed voor de prijs/kwaliteit. Kinderen van 7 en 5 waren ook helemaal blij!

33. Priscilla

Het was heerlijk. En wat ik erg fijn vind is dat het voor kinderen ook leuk is om heen te gaan.
    Wij hebben met zijn 5-ven genoten.

34. Precies wat de sterretjes aangeven: heerlijk Italiaans eten met Italiaanse biertjes (of wijnen natuurlijk), prima sfeer en uitstekende service voor een redelijke prijs. En als toegift gratis parkeren bij het centrum van Hilversum. Wat valt daaraan toe te voegen?

35. We hebben heerlijk geluncht bij George, eerst even wat gedronken cappuccino en latte maciatto. Daarna heb en we eten besteld ik had een pizza Quarto stagioni en mijn partner een Quarto formaggio en mijn schoon zus een broodje Toscane. De pizza's waren goed belegd en de bodem is anders dan je gewend bent namelijk van echt itiliaans meel gemaakt. Na het hoofdgerecht hebben we nog een heerlijk toetje genomen apfelstudel en tiramisu echt zeker een aanrader om daar is te gaan eten… ik zeg tot de volgende keer.

36. Heerlijk gegeten. Bij grote druk moet je even geduld hebben.

37. Sarah Mulders

Altijd geweldig! We zijn vaste klanten, ik heb coeliake/ glutenintolerantie en George houdt er altijd met alle liefde ontzettend veel rekening mee! Fijne bediening, heerlijk eten, kom altijd thuis met een fijn en voldaan gevoel. Ik ben er graag nog vaak!

38. Christiaan

Lekker gegeten, goede service soms wat onwennig. Waren vroeg, dus weinig sfeer, maar ziet er wel erg leuk uit, inclusief terras.

39. Coby Teune

Het was werkelijk perfect!
    Daar ik een speciaal dieet (glutenvrij en melkvrij) heb, is dat wel even iets anders voor een kok.
    Maar als je ruim van te voren aangeeft, wat de bijzonderheden zijn, dan kom George je vriendelijk en behulpzaam tegemoet. Ik heb heerlijk gegeten. Ook was de bediening zo atent.
    Mijn man en ik waanden ons in Italië en we waren er even helemaal uit.
    Dank jullie wel!
    Jullie zijn echt een aanrader!

40. Leo van Vliet

De Italiaanse sfeer weer ervaren wat het eten en drinken betreft. Heerlijke en aparte wijn met goed advies en pizza met verse tonijn. Dat hebben we nog bij geen enkele pizzeria in NL gehad. En natuurlijk het dessert: Tiramisu. Geweldig met zelf gemaakte limoncello! We gaan hier zeker nog vaker naar toe!

41. Wow… die limoncello, mooie wijnen en heerlijk eten. En dan een ‘gezichtjes’ pizza voor de kleine man. Top avond! Dankjewel.

42. Het was lekker weer dus heerlijk op het terras watgedronken en gegeten. Helaas was het voor een donderdagavond niet druk. Wij als enige op het terras en een paar tafels binnen bezet. Maar de spaghetti bolognese was heerlijk en de papardelle met truffel en parmezaan was ook super. We gaan er zeker. Of een keer eten.

43. Vaak pizza in Italie gegeten maar dit was de beste in Nederland!

44. Piet van Vledder

Ik ga in herhaling vervallen. Het was weer zoals iedere keer dat we er eten. Goede bediening, lekkere wijn en prima pizza. Wat kan een lekkerbek nog meer wensen.

45. Lekker gegeten! Personeel is vriendelijk en de bediening verloopt soepel.

46. Bediening en eten goed. Een wat kille en saaie aankleding. Geweldig is de parkeer mogelijkheid.

47. Het was erg gezellig, heerlijk gegeten, keurig verzorgd, hele vriendelijke mensen, we gingen na t eten naar de Vorstin aan de overkant voor de try out theatershow Beatles and beyond wat ook super was, top avond en tot snel.

48. C Bookelman

Het restaurant erg gehorig. Medewerkers hadden het gezellig met elkaar. Wel aandacht voor de gast. Eten 3 verschillende pasta’s erg flauw en de indruk dat het geen verse pasta was. Pizza te doorbakken en een vreemde smaak aan de basilicum.
    Brood erg door boter hard. Kortom meer een tent voor een snelle hap maar niet meer wat het voorheen was.

2,8
  49. Het is altijd een feestje bij Tiramisu, lekker eten en fijne aandacht en speelmogelijkheden voor de kinderen. Tot snel!

50. Onlangs met een grote groep gegeten bij Tiramisu by George.
    Fijn contact vooraf om menu door te spreken. Met voedselallergie/ intolerantie werd goed rekening gehouden.
    Omdat wij alleen voor een hoofdgerecht gingen werden er verschillende gerechten (pizza-pasta met vlees/vis/vega) op tafel gezet en ieder kon naar believen pakken. Heerlijk gegeten!

51. Marieke Hamelink

We hebben genoten van het eten, heerlijke verse ingrediënten dat proef je.
    Misschien kunnen jullie wel iets doen aan de akoestiek in het restaurant, het geluid van de pratende mensen klinkt heel hard.

52. Voor onze dochter haar 10de verjaardag hier een tafel gereserveerd, zeker meer dan de moeite waard om vanuit almere naar Hilversum te rijden.
    Wat hebben wij heerlijk gegeten!
    Super vriendelijke bediening, heerlijk eten en goede sfeer klap op de vuurpijl sterretjes en verjaarsmuziek! Avond kon niet meer stuk! Zeker voor herhaling vatbaar!

53. Net als de voorgaande keren zijn we ook nu weer bijzonder tevreden vertrokken. De kwaliteit van het voedsel is top, dat merken we iedere keer weer opnieuw. Wij komen zeker weer vaker terug.

54. Liliane

Heerlijk gegeten, gezellig vol restaurant, toch vlotte en aardige bediening. Prachtig anti pasti vooraf, gevolgd door heerlijke ossobucco😋
    George vindt ook nog tijd langs de gasten te gaan om ‘n praatje te maken, extra pluspunt!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

55. Anneliese

Te weinig bedienend personeel. Eten was ok maar niks om voor terug te komen.

56. Goeie locatie, vriendelijk personeel, lekker eten. Prima met een groep.
    Groot voordeel: Eigen parkeerplaats en dicht bij station.

57. Voor het eerst geweest ondanks dat we er al jaren voorbij lopen, bijzonder vriendelijk en oplettend personeel, eigenaar nam ruimschoots de tijd voor een praatje, eten was smakelijk en wat we ervan verwachten, sfeer en enthourage geven een thuiskom gevoel, voor herhaling vatbaar.

58. Broodplankje vooraf en tiramisu waren erg lekker. Pizza was lekker maar niet de lekkerste van Hilversum. Wij vonden het jammer dat het erg lawaaiig is binnen, het is lastis on elkaar te verstaan als het druk is.

59. Het was supergezellig, lekker gegeten en leuke sfeer.

60. Fijne bediening en lekker eten. Onze jarige dochter werd getrakteerd op happy birthday muziek en een sterretje op haar toetje. Ze kon haar geluk niet op; ze mocht ook nog een cadeautje uitkiezen! Bedankt!

61. Marthe van den Berg

Gisteren uit eten geweest bij tiramisu. Ik bestelde een burrata salade die ook nog eens redelijk aan de prijs was. Dit is vaker zo bij burrata omdat dit nu eenmaal een duur ingrediënt is. Normaal gesproken krijg je dan een hele bol burrata met salade erbij. Bij dit restaurant kreeg ik een grote bak sla met 3 stukjes burrata (wat volgens mij zelfs niet eens burrata maar mozzerella was) erbij... ik gaf dit aan bij de bediening en die zei dat ze dit vaker hoorden en daar klachten over kregen maar dat de baas het nou eenmaal zo wilde. Ik zal hierdoor niet snel terug komen bij dit restaurant omdat ik niet zo goed tegen gierige of krenterige restaurants kan. Klant is koning en je krijgt gewoon wat je besteld hebt lijkt mij. De bediening was daarentegen wel erg aardig.

3,1
  62. Conchita

Heerlijk gegeten, super gezellige sfeer, fijne bediening...

63. Eerder ook gegeten bij Tiramisu en dat was me beter bevallen. Beetje lang wachten op bediening en de gerechten viel ieder aan de tafel beetje tegen. Niet slecht maar ook niet goed… dan viel prijs/kwaliteit toch tegen.

5,1
  64. Gorinchem

Prima restaurant, gezellig druk ondanks het (voor ons) vroege tijdstip voor diner. Vriendelijk en attent personeel. We komen graag nog eens terug als we in Hilversum verzeild raken!

65. We hebben een lekkere maaltijd genuttigd bij Tiramisu.
    De pizza bodem was een beetje korrelig maar dat was een aangename ervaring. Net of er maiskruimels doorheen zaten. Top.
    Ook de Ossebucco is zeer aan te raden. Het was vol en daadoor wel wat aan de luidruchtige kant. Tip plak schuimrubber aan de onderkant van de tafel als er voor gekozen wordt om geen gordijnen op te hangen. Dat dempt het lawaai wat.
    Voor de rest een zeer geslaagde avod en zeker voor herhaling vatbaar.

66. Mooi restaurant op een handige locatie. Het was logischerwijs druk op zaterdagavond maar het duurde heel erg lang voordat we uberhaupt een drankje mochten bestellen, toen kregen we een broodmand en de menukaart zelf kwam pas na ruim een half uur. Er ging veel tijd verloren door ons pas heel laat te bedienen, hierdoor hadden we 1 gerecht op na anferhalf uur. Erg jammer allemaal, misschien meer of beter personeel inroosteren?

67. N spaargaren kuyper

Prima gastvrije bediening.

Zeer matige ravioli. Droge hap. Saus was niet lekker.

Pizza matig.

Limoncello heerlijk!

2,9
  68. abby jones

Friendly and welcoming atmosphere and great place for kids and Parents to enjoy together. They really have got the children's menu down and my boys loved it. I had pasta Bolognese which was very good. Pizza's were also yummy.

69. Familie Harms

We hebben bij Tiramisu heerlijk getafeld en gegeten!
    De attente bediening en service was met een warm hart.
    Een gemoedelijke sfeer.
    Hier komen we heel graag weer eens terug.

70. Heerlijk gegeten en genoten van de gezellig drukte!

71. Op zich prima gegeten al waren de panini wat klein, we hebben nog een keer bijbesteld. Ruimte is vreselijk rumoerig, je kunt elkaar amper verstaan. Ik ga de volgende keer toch liever ergens anders lunchen. Wel fijn dat ze een eigen parkeerterrein hebben!

5,1
  72. Peter Vader

Prima gegeten en uitstekende service!

73. Heerlijke plek in hilversum, goed bereikbaar, p voor de deu, leuke crew.

74. Joey en Jan

Het is voor ons altijd een feest bij George te eten. Het begint al met de hartelijke ontvangst door het personeel. Het eten is heerlijk en George houdt rekening met wensen. Top en komt vaak langs de gasten.
    We zijn op alle fronten heel happy met dit restaurant waar het ook goed parkeren is in /aan de rand van het centrum.
    We komen graag en kunnen het iedereen aanraden bij George en het personeel te lunchen/dineren in een ontspannen sfeer.

75. van der Does

Prima gezeten met prima bediening en sfeer.
    Je krijgt de tijd om rustig te eten en word niet weg gekeken als je klaar bent.

Voor herhaling vatbaar, dus tot de volgende keer.

76. Pizza Carpaccio voldeed helaas niet aan de verwachting maar dat heeft niets met de pizzaolo te maken. Is een smaakkwestie.

77. P de Ruiter

Het eten was heerlijk, bediening vriendelijk, het duurde alleen superlang voordat het eten kwam, waardoor de kinderen hangerig werden en met andere kinderen in botsing kwamen. Dat verstoord de sfeer.
    Ook kwam het eten niet voor iedereen tegelijk, en we moesten 3 keer om een broodplankje vragen. Zo doende zaten we om de beurt te eten, of ons eten werd koud omdat we op de andere borden wachten. Ook was het bordje waar ijs op werd geserveerd niet goed droog uit de afwas machine gekomen zodat er water in was achter gebleven. Daar was het ijs op gegaan. Tegen die tijd waren we het al zo zat, dat we het niet vermeld hebben. Kinderen moesten naar bed. Voor niets om 17.30 Gereserveerd. We gingen om 21.30 Naar huis. Ondanks het heerlijke eten denk ik niet dat ik er met een gezin met kinderen weer heen zal gaan.

78. Ronald Mihaly

Heerlijk gegeten en een hartstikke goede service.

79. Het gaat om Italiaanse gangen, maar niet om Italiaanse cuisine. De manier waarop pasta’s en andere gerechten gekokt zijn is geen Italiaans; je merkt het vooral als het om sausen en ingredienten gaat, welke je in Italie nooit zou gebruiken. Soms is de smaak ook flauw.
    De prijs van het gebodene staat niet in goede verhouding tot de kwaliteit. Kortom, niet aan te raden, tenzij een echte Italiaanse chef optreedt.

3,6
  80. Heerlijk drie gangen gegeten bij Tiramisu. Als voorgerecht had ik de bruschetta, lekkere gevarieerde smaken en anders (beter) dan bij veel andere restaurants. De geroosterde paprika en aubergine vallen op en vullen mooi aan. Als hoofdgerecht de pasta aglio e olio, die heel goed in balans was. Lekker veel knoflook, niet té pittig maar wel goed sterk van smaak en vooral ook niet te vet, een goede hoeveelheid (lekkere) olie. Bij dit alles had ik de Pecorino (witte wijn). Een krachtige, smaakvolle wijn die perfect bij de maaltijd paste. Als dessert de chocolademousse, met een supergoede structuur en een goeie sterke chocoladesmaak. Ik heb ontzettend genoten van deze heerlijke maaltijd, waarbij de bediening, met kennis van zaken en goed advies, de ervaring compleet maakte. Voor herhaling vatbaar!

81. Wouter en Ans

Heerlijke pizza gegeten.
    Gezellige sfeer.
    Bijkomende voordeel dat onze auto nog even mocht blijven staan.
    Bedankt.

82. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel, we komen zeker nog keer terug!

83. Heerlijk gezeten. Gezellige bediening. Lekker gegeten. Prima dus.
    De scroppino is een echte aanrader!

84. Wij vonden het erg rumoerig, onze bediening vond ik niet zo behulpzaam we moesten veel vragen of we geholpen konden worden. Het eten was prima maar niet bijzonder.

5,5
  85. Heerlijk en goed eten. Carpaccio zeer goed. Pasta’s en pizza’s ook! Absolute aanrader!

86. Een dag je Hilversum sluit ik altijd af bij mijn Favoriete restaurant Tiramisu By George.
    Waar je door een vast team vriendelijk ontvangen woord.
    En waar er naast Italiaans ook andere gerechten op het menu staan 👍

87. Wederom goed gegeten! En wederom heeft george een aangepaste maaltijd gemaakt zodat ik er met mijn voedsel allergieën ook zonder problemen heb gegeten.

88. Pizza’s waren lekker belegd maar de korsten waren hard en het deeg erg zwaar. De calzone was droog, geen tomatensaus.
    Jammer want de potentie was er duidelijk wel en met name voor de kinderen was het er erg leuk.

89. Lekker eten, maar niet erg attente bediening en onduidelijke menukaart. Verwarring over welke pizza's je nu kon bestellen bij het kindermenu, de een zei dit, de ander dat. Ook werd er niet gewaarschuwd dat er al zoveel pizza's besteld waren dat we er meer dan een uur op moesten wachten.

90. Ronald Spijkers

Prima restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Persoonlijke aandacht van de bediening is als uitstekend ervaren, ondanks de drukte in het restaurant. Omdat we niet uit de buurt van Hilversum komen, was het restaurant een "gok" voor ons, maar we hebben er absoluut geen spijt van. Als we weer in de buurt zijn, gaan we er zeker weer terug. Ook de eigen parkeergelegenheid van het restaurant is een positieve vermelding waard.

91. Eerste kerstdag weer heerlijk bij Tiramisu by George gegeten, het was weer een waar feestmaal! Hartelijke en persoonlijke ontvangst, er wordt alles aan gedaan om het een speciale avond te laten zijn. Volgend jaar weer!

92. Wij hebben met kerst avond heerlijk gegeten.
    De service was goed en niet te formeel.
    Je kreeg bij hen het gevoel dat je alles kan vragen en aangeven.
    Voor dat ik kwam had ik al via de mail contact gehad en ik werd duidelijk / snel beantwoord.
    Bij aanvang in het restaurant wist de medewerker hier ook van af.

Het eten is goed bereid en de porties zijn groot. Je komt niks te kort.
    De tussen tijden -tussen het voorgerecht, hoofd-nagerecht- was niet te lang en ook niet te kort.

Het restaurant was sfeervol ingericht met een kerstboom en kerstlichtje op de tafel.
    Buiten was het ook versierd met kerst decoratie.
    Het is een intiem restaurant met een eigen parkeerplaats!
    Zeker de moeite waard om nog een keer er heen te gaan.

93. Geweldige avond gehad met super wijn erbij.
    Heel die kleine karafjes dan kan je nog wisselen bij de gerechten.
    Echt familia gevoel gehad.
    Hartelijk dank kom gauw terug.

94. Hetty koster

Bediening was traag, we moesten opstaan om iets besteld te krijgen. Overheerlijke wijn in een karaf met minder dan twee halve glazen....

4,5
  95. Heerlijk gegeten bij Tiramisu by George. De service was perfect en het eten smaakte goed. Verder was het mijn vriendin haar verjaardag en dat had ik alleen bij de reservering in een kleine comment gemeld maar meerdere staff-members kwamen haar feliciteren en we kregen zelfs nog een cadeautje van het huis. Super vriendelijke mensen en het eten smaakte goed. De eendenborst is een echte aanrader en de pizza was ook top. Dankjullie wel voor de service.

96. Vriendelijk personeel, vlotte bediening, goede wijn en dito eten. Kortom, een aanrader.

97. Chris van Beek

Voor aanvang van een geweldige blues avond in de Vorstin heerlijk gegeten bij Tiramisu. Gevarieerde menukaart, prima wijn en een uitstekende bediening maken dit een restaurant waar we zeker terug zullen keren!

98. Christopher Cross in de Vorstin viel tegen, maar gelukkig wel weer heerlijk gegeten!

99. Helaas niet al te best. Een in het midden sompige pizza met een taaie korst gegarneerd met gedroogde basilicum.
    Duurde ook veel te lang, na één uur wachten kregen we pas ons koude voorgerecht.

100. Heerlijk gegeten. Nog nergens zo’n lekkere glutenvrije pizza gehad.

Volgende pagina