Tiramisu by George in Hilversum

Tiramisu By George: een begrip in het Gooi.

Gratis parkeren op onze eigen parkeerplaatsen.

Wij zijn gelegen op 100 meter van het treinstation Hilversum

Op deze mooie lunch en diner locatie in het centrum van Hilversum kunt u genieten van onze heerlijke en eerlijke Italiaanse gerechten voor een goede prijs. Een ongedwongen sfeer die u vooral zelf moet gaan ervaren!

U kunt bij ons terecht voor zowel een snelle pizza voorafgaand aan een avondje uit, als voor een relaxt uitgebreid diner. Uiteraard kunt u bij ons gratis parkeren.

Tot gauw!

• Veganistisch
  • Koosjer

5. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1372062383 84
1420238930 87
1451209566 86
1458091930 92

1. Joke ten Kortenaar

Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, bediening wat traag.

2. Super lekker gegeten. Ook bediening heel vriendelijk en attent. Echt een aanrader, zeker in combinatie met bezoek aan De Vorstin.

3. A. Van Spellen

Heerlijk gegeten, je zit gezellig, aardige bediening, maar het was een beetje jammer dat er nog voor 22 uur begonnen werd met opruimen, vloer vegen en kaarsjes uitblazen op de lege tafeltjes. Niet bepaald subtiel werd hiermee aangegeven dat ze graag wilden dat we vertrokken.

4. Een leuke sfeervolle zaak zeer stijlvol zwart wit met mooie foto's.
    Heerlijk gegeten en gezellige bediening.
    Was een leuk adres voordat we naar het Mediapark gingen. Echt een aanrader.

5. Altijd heerlijk hier! Altijd weer een feestje om hier te eten! En bovendien een superfijne, gastvrije en aardige bediening.

6. Erik en Irma Top

Was een super lekker ervaring. Echt een aanrader!
    Daarnaast ook erg goed en leuk personeel.

7. We hebben met 4 personen geluncht bij Tiramisu by George. Het etentje was een succes. Lekker en goed eten, gezellige sfeer, goede en vriendelijke bediening. Een van ons eet glutenvrij. Maar dat was geen probleem. Het enige min-puntje was dat het er druk was en we elkaar maar moeilijk konden horen bij het praten.

8. Ellen klaver

Mooi restaurant goede vriendelijke en snelle bediening.

9. Alles vers, enorm lekker en de pizza’s zijn goddelijk!
    Super aardige bediening en heerlijke sfeer!

10. We had a really nice evening at Tiramisu with my friends. The place was cozy and welcoming and the food was great! So definitely will come back! The service was also perfect.

11. Lekker gegeten, goede bediening. Wel herrie, potten en pannen? Achter de bar.

12. Gister met 21 personen heerlijke gegeten. Verse producten en gezellige sfeer!

13. Nora Romanesco

Ontzettend lekker gegeten in een zeer gemoedelijke en gastvrije sfeer. De bruschetta is ongelofelijk lekker.
    En ook de pizza is heerlijk; mooi knapperig aan de randjes en lekkere verse toppings. We waren hier al eerder en komen zeker opnieuw terug.

14. Uitstekende service, heel attent en vriendelijk personeel. We gaven bij de reservering aan niet veel tijd te hebben en meteen werd ik gebeld met de vraag of we alvast een keuze konden maken. Daardoor stond het eten supersnel voor onze neus en hebben we absoluut niet hoeven haasten. Heel attent!

15. Heerlijk eten en, vooral voor kinderen, super vriendelijk personeel! Een aanrader!

16. Aurade-intent-management

Zaken groepslunch was subliem. De smaak en kwaliteit straalden ons tegemoet. Zeer fijne zorgvuldige moderne sfeer en presentatie.

17. Je kan niets anders geven dan 5 sterren! Zulk lief en leuk personeel. En het eten was heeeerlijk! Je kan het zelfs mee naar huis nemen als je wilt. Hier ga ik vaker heen!!

18. Wat een super tent! Vriendelijk personeel en lekker eten. Zoonlief van 6 kreeg een schort voor en mocht helpen onze pizza's te bereiden. Echt een aanrader!

19. Fam. van Zijl

Heerlijk! Moe vanuit de file nog even langs voor een pizza. Onze dochter hangerig en hongerig mocht haar eigen pizza maken!

In no time opgefleurd en haar hele bordje leeg. Ik zeg thuiskomen! En oh ja volgende keer de pizza dolce vita bestellen… wij rijden er voor om :-)

20. Diny Meijer-de Bis

Super gastvrije bediening en heerlijk eten met pure smaken! Ook glutenvrij super geregeld! Je voelt je hier zoo welkom!

21. Sjaak Mark

Afgelopen zaterdag rond 12.00 Uur een broodje gegeten. Gezien het tijdstip was het nog rustig, vandaar de 9 voor de sfeer, maar het was het lekkerste broodje sinds tijden en echte vakmensen aanwezig met passie voor eten!

22. Goede ontvangst, attente bediening, het eten is heerlijk, maar wat vooral ook heel fijn is, ze hebben een speelruimte voor de kinderen! Kunnen de papa's en mama's lekker rustig zitten.

23. Janny Ledeboer

Na een leuke dag in het Beeld en geluid museum hier een hapje gegeten voordat wij weer met de trein naar Leiden gingen.
    Heerlijk, gezellig, netjes een aanrader.

24. Super ontvangst en heerlijk gegeten, zoals altijd!

25. 19-08-2017
    Wij hebben ons laten verrassen door de chef, en het was echt een verrassing van alles wat gekregen.
    We hebben er heerlijk gegeten en gedronken, er werd ook rekening gehouden met de notenallergie.
    De ambiance was erg goed net als de inrichting, een zeer goede service.

Kortom;
    Gezellig, lekker en ruim voldoende eten en drinken voor een goede prijs.
    Dus voor herhaling vatbaar.
    De Fam. Hop

26. Het was super, we hebben heel lekker gegeten en de sfeer was super. In één woord geweldig.

27. Super vriendelijk ontvangst, heerlijk eten, goed advies.
    Wij hebben genoten, en wij gaan zeker nog vele keren.

28. Alexander

We hebben hier gegeten met z'n tweeën. De service overtrof mijn/onze verwachtingen volledig. Er waren veel kleine kinderen en gillende en huilende babies weliswaar (het is zomer en we zaten buiten op het terras)(misschien hadden we daarmee gewoon even pech), maar buiten dat, de mensen van het personeel waren zó welwillend en attent, en de kwaliteit van het eten was echt goed. Helemaal voor de prijs die we betaalden. Wij willen hier zeker naartoe terug komen!!

29. Heerlijke pizza's met verse ingrediënten. Tiramisu was voortreffelijk. Heel vriendelijk personeel.

30. Verrassend lekker gegeten en voor herhaling vatbaar! Super vriendelijke bediening, zonder franje en recht uit het hart. Hier houden ze van mensen en van lekker eten!

31. John Reintjes

Om te beginnen de ontvangst: hartelijk, vriendelijk en ongedwongen van begin tot eind.
    Het eten: we zijn gestart met een plankje diverse soorten brood met daarbij kruidenboter, olijfolie en tapenade: lekker knapperig warm brood. Vervolgens een antipasta voor 2 personen bestaande uit onder andere gamba's, zalm, carpaccio, kaas, diverse soorten vleeswaar, olijven en lekkere gemarineerde uien. In een woord: heerlijk!!
    Als hoofdgerecht voor de een spaghetti met gamba's en voor de ander ravioli met diverse soorten paddenstoelen en overgoten met een truffel roomsaus. Zalig!
    En omdat het erg slecht weer was, werd zelfs aangeboden ons met de auto terug te brengen naar ons hotel. Waar vind je dat nog tegenwoordig?
    Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar😊

32. Gerard en Marjon Mees

Super lekker gegeten, grote porties en vriendelijke bediening, helemaal top en tot de volgende keer!👍

33. Lynneel

Zeker de moeite waard! Lekker gegeten en leuke sfeer!

34. J.Eerenberg

We hebben erg lekker gegeten, smaakt naar meer.

35. Wederom super lekker gegeten! Gezellige sfeer en heerlijke pizza's! Ook heel leuk om met kinderen te gaan eten binnenspeelruimte in de kelder is leuk voor de kinderen! Nu ook buiten leuke speelhoek! En een cadeautje na het eten! Kortom super avond!

36. H.Kinket

Gisteravond 20.7. heerlijk gegeten bij Tiramisu by George. Verse salade, lekkere pizza,
    rijkelijk en origineel belegd. Aardige bediening. Absoluut een aanrader!

37. Het eten wat prima, ietwat zout. Alleen de bediening was ronduit verschrikkelijk. Ik hoop dat er zieken waren, maar het duurde al een half uur voordat we eindelijk wat te drinken hadden. En overal om ons heen waren geergerde gasten die zelf maar menukaarten gingen halen etc. Uiteindelijk 2,5u geweest voor alleen pizza's. En das wat lang met kleine kinderen. Bestel voortaan de pizza's wel, want ze waren wel lekker..

38. Richard

Leuke bediening, super gegeten en de kok (zo kwam hij over) was een topper. Hij kwam nog een paar keer vragen of het smaakte en gaf uitleg over wat wij aten. Super! Dikke 10

39. Zeer goed super aardig personel

40. Lasagne was lekker, helaas de pizza's te droog. Personeel erg vriendelijk.

41. Vanavond hier gegeten! Ondanks de drukte op moederdag zijn we snel geholpen en het eten was heerlijk!
    Ook het glaasje prosseco voor de moeders was lekker en klantvriendelijk!

42. Anonymous

The dinner yesterday evening was delicious. As well the service was great. Be assured that we will come to your restaurant again when we have our next meeting in Hilversum.

43. Paskal Ketting

Heerlijk gegeten en erg goede service. Aanrader!

44. Zeer goed gegeten. Gezellig restaurant en fijne bediening.

45. Gezellige sfeer, gemoedelijk en heerlijk eten. Veel veel gezinnen met kinderen dus soms erg rumoerig.
    Vonden wij niet storend verder.
    Ideaal als je een concert gaat bezoeken, dit restaurant is aan de overkant! Wij komen terug!

46. Thank you Chef George for the delicious pizzas which you especially personally baked for us! What an honour!
    Lovely new pizza dough recipe, light crunchy very well baked...
    What's the secret?
    Pizza bruschetta... yummie!!

47. We hebben hier BNI vergadering om 7:00 in de ochtend. George verzorgt het ontbijt. Dit is divers en heerlijk.

48. Lekker gegeten voor een mooie prijs. Pizza's waren heerlijk!

49. Heerlijk gegeten! Lekker vers, simpel maar perfect!

50. Carolien

Prima en gezellig. Ongelooflijk lekkere paddestoelensoep met truffelolie.

51. Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima timing voor de voorstelling in De Vorstin.

52. Anne Mulder

Pizza was lekker, maar ik vond dat we wel wat lang moesten wachten. Ik denk dat we bijna drie kwartier gewacht hebben op 3 bestellingen.
    Verder lekker gegeten.

53. Marjolijn

Heerlijk gegeten, voor een prima prijs.

54. Jeff v R

Gastvrij ontvangen, heerlijk eten en aardig personeel. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Twee puntjes:
    - Al het personeel begon duidelijk om 22:00 uur met schoonmaken en opruimen, terwijl het restaurant om 22:30 uur dicht ging. Hierdoor voelde wij ons een beetje ongemakkelijk, omdat je het idee krijgt dat ze dicht willen en wij ons moeten haasten.
    - Persoonlijke smaak; er hingen 'bekende' Ikea lampen en zelf zou ik eerder voor de sfeer&ambiance lampen hangen die niet zo alledaags zijn. De halve Fiat 500 tegen de muur is dan weer heel leuk bedacht!

Wij komen hier zeker terug!

55. We werden gastvrij ontvangen en naar onze tafel verwezen. Vriendelijke bediening en zeer goed gegeten. Alles zag er hartstikke vers uit en zo smaakte het ook. Een aanbeveling dus!

56. Wat een fantastisch restaurant, alledrie hebben we heerlijk gegeten. Ik vroeg om een pizza die niet op de nieuwe kaart stond, maar dat was geen enkel probleem. Ook werd mijn dochtertje van 7 super leuk behandeld. En de prijs... spotgoedkoop.

Zeker een aanrader!

57. Hallo iedereen die dit leest. Dit is helemaal geweldig. Ongelofelijke ervaring met echt heerlijke pizza's. Ik heb de menukaart nog niet helemaal geprobeerd, maar dat ga ik zeker doen. Bij George ga ik nog vaak terugkomen. Wat een goede kerel en chef.

Wat de kok kent eet ik en ik bid niet voor bruine bonen.

Liefs
    Bas

58. Tijdens een hele drukke avond toch een tafel gehad. Gezellige drukte en heerlijk gegeten.
    Lekker voorgerecht en daarna lasagne en een heerlijke pasta met kip.
    Andere tafelgenoten hadden een speciaal bereidde pizza.
    Top aanrader als ik weer uit Emmen in Hilversum kom.

59. Nico Broekhof

Koude start: ongeorganiseerde indruk, lastige klanten, rumoerige kinderen. Eten daarentegen was heerlijk vooral de uitgebreide antipasta mixto voor twee personen. Personeel hardwerkend en vriendelijk.

60. We komen hier graag om in ongedwongen sfeer even een pizza te eten. Prima prijs/kwaliteit.

61. Heerlijk gegeten, fijne persoonlijke aandacht, absoluut niet opdringerig.
    Jammer dat we een eindje uit de buurt wonen, anders zouden we hier zeker teruggaan!

62. Na twee maal een heel goede ervaring gehad te hebben, viel het deze keer tegen. De bediening maakte fouten, de chef kwam aan onze tafel omdat een van onze vrienden een klein gerecht bestelde en hij vroeg of er eventueel extra brood bij moest. Wij vonden dit een goede suggestie, maar toen het gerecht kwam zat er niets extra's bij. Natuurlijk hadden wij hier iets van kunnen zeggen, maar we hadden zoiets van laat maar. Echt heel jammer!

63. Angelique

Super lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening.

64. Ongelofelijk lekker gegeten!! De pasta al'aglio met biefstuk was echt een delicatesse! Sfeer en inrichting van restaurant grote klasse, echt een aanrader om te gaan eten.

65. Met z'n 5-en gereserveerd na een live radio uitzending in de Vorstin. Alles verliep soepel. Lekkere pizza's. En ook wat persoonlijke aandacht bij het vertrek; geeft een gevoel van "ik kom hier nog wel een keer terug".

66. Perfecte en goed gevulde pizza Calzone. Lieve dames in de service. Niets op aan te merken. Gewoon heerlijk gegeten voor een scherpe prijs.

67. We waren er vroeg, na de lunch maar voor dinertijd, dus een verder lege tent. Dat er dan nog even opgestart moet worden nemen we op de koop toe. De calzone was wat zwartgevlekt van boven; na opmerking werd daar compensatie voor aangeboden. De "kinderpizza" zalm kwam voorgesneden (was niet nodig, maar soit--ging om de portiegrootte) maar als "kinderpizza plus twee keer extra topping" op de bon gezet. Heb er wel begrip voor, maar dat was niet aangekondigd, en stond ook niet zo op de kaart. De wijn was prima te drinken, maar hem bestellen kostte wat overtuigingskracht. De tiramisu moest natuurlijk geprobeerd worden, en hoewel niet slecht heb ik hem wel eens beter geproefd. Dit leek meer op pudding op een verzopen cakebodem dan op iets met mascarpone erin.

Het eten was "ok" maar ongeinspireerd. De bediening bedoelt het goed maar kon attenter. De kok was goed gemutst maar kon alerter. Met andere woorden, een beetje een gemiste kans voor dit restaurant zo'n veelbelovende naam ook waar te maken.

68. Lekker gegeten, heerlijke Sauvignon blanc! Vriendelijke bediening.

69. Erg prettige ontvangst en bediening. Dagschotel viel tegen, maar de pasta van mijn tafelgenote smaakte haar goed.

70. Heerlijk gegeten, fijne sfeer en absoluut betaalbaar. Toprestaurant!

71. Voorafgaand aan een voorstelling in de Vorstin gereserveerd. Het eten is prima. Het wachten duurde te lang. Op letten vanachter de balie lijkt me zinvol. Te lang wachten op bediening is jammer.

72. Het is een goed en betaalbaar restaurant. Heel handig als je naar "de vorstin" gaat. Bovendien gratis parkeergelegenheid. Eten is zeer goed en er wordt zorg aan besteed.

Wij zaten toevallig onder een lamp. Dat is niet heel handig (stootte 2x er tegen aan bij het opstaan). Je zit ook meteen in het licht voor het raam.

Al met al een restaurant dat ik zou aanbevelen.

73. We hebben afgelopen vrijdag 2 December voorafgaand aan ons concert bij 'de Vorstin' (aan de overkant!!) heerlijk met 6 man gegeten. In een ontspannen sfeer hebben we alle bekende Italianen aan de muur ontcijferd en aan het eten begonnen.

Het eten was top en het was overduidelijk te merken dat alles huisgemaakt en vers bereid is. Ook onze Engelse gasten voor deze avond waren zeer onder de indruk en waren er van overtuigd de beste 'bistecca' te hebben gegeten van hun leven!! Ook wij Hollanders waren zeer tevreden en hebben dan ook heerlijk gegeten. We kunnen het iedereen aanbevelen en wij gaan zeker vaker terugkomen. Bedankt George!!

Ook handig om te weten is dat als je een concert combineert met eten by George je de auto mag laten staan op de eigen parkeerplaatsen van het restaurant. Het poppodium heeft een sleutel van het hek en kan je ten alle tijden helpen om het hek weer te openen, dat is een handige service als je van buiten Hilversum moet komen.

74. Heerlijk gegeten. De carpaccio was de beste ooit. Veel aandacht voor eten en gastvrijheid. Heel erg tevreden!

75. Ik heb heerlijk glutenvrij gegeten! Alles was erg smaakvol. Bediening was netjes en het restaurant ziet er gezellig uit.

Echt een aanrader!

76. Met een groep van 18 personen voortreffelijk gegeten bij Tiramisu! Werkelijk alles goed geregeld. Eten zéér smaakvol, alles mogelijk, bediening erg behulpzaam en correct, gezellig en sfeervolle ambiance... Kortom een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Dank bediening en met name George, top!!

77. Simone Voshart

Gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel. Heerlijke pizza's

78. Spijt, de bediening was slecht op elkaar ingespeeld, geen knusse omgeving wat je van een Italiaans restaurant mag verwachten. Onze Calzone en Ravioli leken meer op een opgewarmde diepvriesmaaltijd. De 5 lekkernijen bij de kofiie waren op een schoteltje gekwakt, en dreven door de slagroom bijna de deur uit.

79. Mijn zus en ik kwamen op de bonnefooi binnenstappen en ondanks de drukte was er een plek voor ons gecreëerd. Een grote groep zat al binnen en na uitleggen dat we naar de film gingen hebben we snel ons eten.
    Ik vind het fantastisch dat ondanks de enorme drukte dat wij nog op tijd naar de film konden gaan. Dit vind ik echte service. Oja het eten de pizza carpaccio en de pasta pesto is een enorme aanrader.
    Ik kom zeer zeker terug en kan het iedereen aanraden.

80. Cécile Hartogh

Goede kwaliteit echt Italiaanse gerechten, vriendelijke bediening en een leuke sfeer.
    Voor de kleinere gasten, beneden, de ballenbak.
    Pisa voor de kleintjes, ook super.
    Kortom, aanrader.

81. Een restaurant waar we al vaak langs waren gereden, maar dat qua locatie nietzo aansprak. Dit weekend dan toch geprobeerd en dat hadden we veel eerder moeten doen. Heerlijk gegeten, goede pizza met heerlijke bodem, en ook de pasta was erg smakelijk. Lekker royale porties. Ook goed wijnadvies gekregen. En zeker niet onbelangrijk: de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speelruimte in de kelder (vooral de ballenbak) zodat wij uitgebreid konden tafelen.

82. Lekker gegeten, machtige pizza's!

83. Heerlijke ervaring gehad! Enorm gezellige avond, achteraf kwam de Chef zelfs nog even na tafelen. Aanrader!

84. Echt super! Prachtig restaurant en heerlijk gegeten.

85. George

1 punt
  86. Dit is sowieso het lekkerste Italiaanse eten in Hilversum en omstreken! De service is goed, vriendelijke meiden, en de koks komen af en toe ook naar je toe om iets te vertellen over het gerecht, dat vind ik altijd heel leuk. Het restaurant is ruim maar voelt ook knus, leuk ingericht en goede locatie. Top!

87. Wester Frenkel

Als je binnenkomt word je gelijk ontvangen door het vriendelijke personeel en de gezellige sfeer. Het eten is fantastisch en je wordt snel geholpen door de bediening.

Zeker een aanrader!

88. Anuska Grebenjak

Heel lekker gegeten, prima service, de hond was erg welkom. Een echte aanrader om eens heen te gaan als je lekker wilt eten. Het personeel is erg vriendelijk, de chef-kok laat zich zien en is minstens net zo betrokken bij de gasten als de rest van het personeel. TOP!

89. Familie uit Sneek/Leeuwarden

Gereserveerd op 02-01-2016 om 17.00 uur, dit i.v.m. kind 5 jaar. Zeer gastvrij ontvangen. De bediening heel goed en vriendelijk. Ook familie met kinderen aanrader. Kregen de menukaart, deze zag er goed uit maar wij wilden toch wat anders. Nu werd de chef-kok (tevens nieuwe eigenaar) er bij geroepen. Deze wilde de uitdaging wel aan en bestelden wij de verrassing van de kok. Dit is echt wel een aanrader. Het was boven verwachting van voorgerecht t/m nagerecht. Indien wij weer in de buurt zijn en ergens willen eten, dan is het zeker weer bij Tiramisu by George.

90. In eerste instantie wilden we gaan eten bij een ander restaurant, maar na 10 minuten zitten waren wij nog niet eens aangesproken. Dus hebben we iets anders opgezocht en zijn we hier komen eten.

We wilden graag een pizza carbonara maar die stond niet op de kaart. De serveerster vroeg het even na en dit was geen probleem!

We hebben er heerlijk gegegeten en de bediening was ook erg goed! Het restaurant ziet er modern en netjes uit. Het oogt misschien wel net iets te ruimtelijk.

91. Heerlijk buiten de kaart om een salimbocca en een geweldige pizza buiten de kaart om, zeer smakelijke pizza met mascarpone, truffel, champions, rucola en naar wens gebracht met parma ham. In tijden niet zo goed gegeten bij een Italiaan. Complimenten!

92. maja

93. Was een redelijke drukke avond. Eten was goed, bediening deed ook zijn best, en de rekening viel erg mee.
    6 mensen voorgerecht, hoofd, dessert en drinken 160 euro waar gebeurd je dat nog.