Gratis parkeren op onze eigen parkeerplaatsen.

Wij zijn gelegen op 100 meter van het treinstation Hilversum

Tiramisu by George laten bezorgen?

Op deze mooie lunch en diner locatie in het centrum van Hilversum kunt u genieten van onze heerlijke en eerlijke Italiaanse gerechten voor een goede prijs. Een ongedwongen sfeer die u vooral zelf moet gaan ervaren!

U kunt bij ons terecht voor zowel een snelle pizza voorafgaand aan een avondje uit, als voor een relaxt uitgebreid diner. Uiteraard kunt u bij ons gratis parkeren.

Tot gauw!

1520731145 90
1548551916 88

1. Heerlijk gegeten erg vriendelijk personeel en super kindvriendelijk

2. Charlotte

Heerlijke lasagne gegeten en appeltaart met vanille ijs toe. Vriendelijke en snelle bediening.

3. Eten was over het algemeen erg goed. Sfeer vond ik een beetje vreemd, wellicht door de aanwezigheid van twee grote groepen in een vrij kleine ruimte. Alles bij elkaar vind ik het zeer goed voor de prijs/kwaliteit. Kinderen van 7 en 5 waren ook helemaal blij!

4. Priscilla

Het was heerlijk. En wat ik erg fijn vind is dat het voor kinderen ook leuk is om heen te gaan.
    Wij hebben met zijn 5-ven genoten.

5. Precies wat de sterretjes aangeven: heerlijk Italiaans eten met Italiaanse biertjes (of wijnen natuurlijk), prima sfeer en uitstekende service voor een redelijke prijs. En als toegift gratis parkeren bij het centrum van Hilversum. Wat valt daaraan toe te voegen?

6. We hebben heerlijk geluncht bij George, eerst even wat gedronken cappuccino en latte maciatto. Daarna heb en we eten besteld ik had een pizza Quarto stagioni en mijn partner een Quarto formaggio en mijn schoon zus een broodje Toscane. De pizza's waren goed belegd en de bodem is anders dan je gewend bent namelijk van echt itiliaans meel gemaakt. Na het hoofdgerecht hebben we nog een heerlijk toetje genomen apfelstudel en tiramisu echt zeker een aanrader om daar is te gaan eten… ik zeg tot de volgende keer.

7. Heerlijk gegeten. Bij grote druk moet je even geduld hebben.

8. Sarah Mulders

Altijd geweldig! We zijn vaste klanten, ik heb coeliake/ glutenintolerantie en George houdt er altijd met alle liefde ontzettend veel rekening mee! Fijne bediening, heerlijk eten, kom altijd thuis met een fijn en voldaan gevoel. Ik ben er graag nog vaak!

9. Christiaan

Lekker gegeten, goede service soms wat onwennig. Waren vroeg, dus weinig sfeer, maar ziet er wel erg leuk uit, inclusief terras.

10. Coby Teune

Het was werkelijk perfect!
    Daar ik een speciaal dieet (glutenvrij en melkvrij) heb, is dat wel even iets anders voor een kok.
    Maar als je ruim van te voren aangeeft, wat de bijzonderheden zijn, dan kom George je vriendelijk en behulpzaam tegemoet. Ik heb heerlijk gegeten. Ook was de bediening zo atent.
    Mijn man en ik waanden ons in Italië en we waren er even helemaal uit.
    Dank jullie wel!
    Jullie zijn echt een aanrader!

11. Leo van Vliet

De Italiaanse sfeer weer ervaren wat het eten en drinken betreft. Heerlijke en aparte wijn met goed advies en pizza met verse tonijn. Dat hebben we nog bij geen enkele pizzeria in NL gehad. En natuurlijk het dessert: Tiramisu. Geweldig met zelf gemaakte limoncello! We gaan hier zeker nog vaker naar toe!

12. Gezellig en lekker gegeten met een goede bediening. Voor ons een dessert buiten de kaart gemaakt, was heerlijk. Wij komen zeker terug.

13. Wow… die limoncello, mooie wijnen en heerlijk eten. En dan een ‘gezichtjes’ pizza voor de kleine man. Top avond! Dankjewel.

14. Het was lekker weer dus heerlijk op het terras watgedronken en gegeten. Helaas was het voor een donderdagavond niet druk. Wij als enige op het terras en een paar tafels binnen bezet. Maar de spaghetti bolognese was heerlijk en de papardelle met truffel en parmezaan was ook super. We gaan er zeker. Of een keer eten.

15. Vaak pizza in Italie gegeten maar dit was de beste in Nederland!

16. Ik ga in herhaling vervallen. Het was weer zoals iedere keer dat we er eten. Goede bediening, lekkere wijn en prima pizza. Wat kan een lekkerbek nog meer wensen.

17. Lekker gegeten! Personeel is vriendelijk en de bediening verloopt soepel.

18. Bediening en eten goed. Een wat kille en saaie aankleding. Geweldig is de parkeer mogelijkheid.

19. Het was erg gezellig, heerlijk gegeten, keurig verzorgd, hele vriendelijke mensen, we gingen na t eten naar de Vorstin aan de overkant voor de try out theatershow Beatles and beyond wat ook super was, top avond en tot snel.

20. C Bookelman

Het restaurant erg gehorig. Medewerkers hadden het gezellig met elkaar. Wel aandacht voor de gast. Eten 3 verschillende pasta’s erg flauw en de indruk dat het geen verse pasta was. Pizza te doorbakken en een vreemde smaak aan de basilicum.
    Brood erg door boter hard. Kortom meer een tent voor een snelle hap maar niet meer wat het voorheen was.

21. Het is altijd een feestje bij Tiramisu, lekker eten en fijne aandacht en speelmogelijkheden voor de kinderen. Tot snel!

22. Onlangs met een grote groep gegeten bij Tiramisu by George.
    Fijn contact vooraf om menu door te spreken. Met voedselallergie/ intolerantie werd goed rekening gehouden.
    Omdat wij alleen voor een hoofdgerecht gingen werden er verschillende gerechten (pizza-pasta met vlees/vis/vega) op tafel gezet en ieder kon naar believen pakken. Heerlijk gegeten!

23. Marieke Hamelink

We hebben genoten van het eten, heerlijke verse ingrediënten dat proef je.
    Misschien kunnen jullie wel iets doen aan de akoestiek in het restaurant, het geluid van de pratende mensen klinkt heel hard.

24. Voor onze dochter haar 10de verjaardag hier een tafel gereserveerd, zeker meer dan de moeite waard om vanuit almere naar Hilversum te rijden.
    Wat hebben wij heerlijk gegeten!
    Super vriendelijke bediening, heerlijk eten en goede sfeer klap op de vuurpijl sterretjes en verjaarsmuziek! Avond kon niet meer stuk! Zeker voor herhaling vatbaar!

25. Net als de voorgaande keren zijn we ook nu weer bijzonder tevreden vertrokken. De kwaliteit van het voedsel is top, dat merken we iedere keer weer opnieuw. Wij komen zeker weer vaker terug.

26. Liliane

Heerlijk gegeten, gezellig vol restaurant, toch vlotte en aardige bediening. Prachtig anti pasti vooraf, gevolgd door heerlijke ossobucco😋
    George vindt ook nog tijd langs de gasten te gaan om ‘n praatje te maken, extra pluspunt!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

27. Anneliese

Te weinig bedienend personeel. Eten was ok maar niks om voor terug te komen.

28. Goeie locatie, vriendelijk personeel, lekker eten. Prima met een groep.
    Groot voordeel: Eigen parkeerplaats en dicht bij station.

29. Voor het eerst geweest ondanks dat we er al jaren voorbij lopen, bijzonder vriendelijk en oplettend personeel, eigenaar nam ruimschoots de tijd voor een praatje, eten was smakelijk en wat we ervan verwachten, sfeer en enthourage geven een thuiskom gevoel, voor herhaling vatbaar.

30. Broodplankje vooraf en tiramisu waren erg lekker. Pizza was lekker maar niet de lekkerste van Hilversum. Wij vonden het jammer dat het erg lawaaiig is binnen, het is lastis on elkaar te verstaan als het druk is.

31. Het was supergezellig, lekker gegeten en leuke sfeer.

32. Fijne bediening en lekker eten. Onze jarige dochter werd getrakteerd op happy birthday muziek en een sterretje op haar toetje. Ze kon haar geluk niet op; ze mocht ook nog een cadeautje uitkiezen! Bedankt!

33. Marthe van den Berg

Gisteren uit eten geweest bij tiramisu. Ik bestelde een burrata salade die ook nog eens redelijk aan de prijs was. Dit is vaker zo bij burrata omdat dit nu eenmaal een duur ingrediënt is. Normaal gesproken krijg je dan een hele bol burrata met salade erbij. Bij dit restaurant kreeg ik een grote bak sla met 3 stukjes burrata (wat volgens mij zelfs niet eens burrata maar mozzerella was) erbij... ik gaf dit aan bij de bediening en die zei dat ze dit vaker hoorden en daar klachten over kregen maar dat de baas het nou eenmaal zo wilde. Ik zal hierdoor niet snel terug komen bij dit restaurant omdat ik niet zo goed tegen gierige of krenterige restaurants kan. Klant is koning en je krijgt gewoon wat je besteld hebt lijkt mij. De bediening was daarentegen wel erg aardig.

34. Conchita

Heerlijk gegeten, super gezellige sfeer, fijne bediening...

35. Eerder ook gegeten bij Tiramisu en dat was me beter bevallen. Beetje lang wachten op bediening en de gerechten viel ieder aan de tafel beetje tegen. Niet slecht maar ook niet goed… dan viel prijs/kwaliteit toch tegen.

36. Gorinchem

Prima restaurant, gezellig druk ondanks het (voor ons) vroege tijdstip voor diner. Vriendelijk en attent personeel. We komen graag nog eens terug als we in Hilversum verzeild raken!

37. We hebben een lekkere maaltijd genuttigd bij Tiramisu.
    De pizza bodem was een beetje korrelig maar dat was een aangename ervaring. Net of er maiskruimels doorheen zaten. Top.
    Ook de Ossebucco is zeer aan te raden. Het was vol en daadoor wel wat aan de luidruchtige kant. Tip plak schuimrubber aan de onderkant van de tafel als er voor gekozen wordt om geen gordijnen op te hangen. Dat dempt het lawaai wat.
    Voor de rest een zeer geslaagde avod en zeker voor herhaling vatbaar.

38. Mooi restaurant op een handige locatie. Het was logischerwijs druk op zaterdagavond maar het duurde heel erg lang voordat we uberhaupt een drankje mochten bestellen, toen kregen we een broodmand en de menukaart zelf kwam pas na ruim een half uur. Er ging veel tijd verloren door ons pas heel laat te bedienen, hierdoor hadden we 1 gerecht op na anferhalf uur. Erg jammer allemaal, misschien meer of beter personeel inroosteren?

39. N spaargaren kuyper

Prima gastvrije bediening.

Zeer matige ravioli. Droge hap. Saus was niet lekker.

Pizza matig.

Limoncello heerlijk!

40. abby jones

Friendly and welcoming atmosphere and great place for kids and Parents to enjoy together. They really have got the children's menu down and my boys loved it. I had pasta Bolognese which was very good. Pizza's were also yummy.

41. Familie Harms

We hebben bij Tiramisu heerlijk getafeld en gegeten!
    De attente bediening en service was met een warm hart.
    Een gemoedelijke sfeer.
    Hier komen we heel graag weer eens terug.

42. Heerlijk gegeten en genoten van de gezellig drukte!

43. Op zich prima gegeten al waren de panini wat klein, we hebben nog een keer bijbesteld. Ruimte is vreselijk rumoerig, je kunt elkaar amper verstaan. Ik ga de volgende keer toch liever ergens anders lunchen. Wel fijn dat ze een eigen parkeerterrein hebben!

44. Peter Vader

Prima gegeten en uitstekende service!

45. Heerlijke plek in hilversum, goed bereikbaar, p voor de deu, leuke crew.

46. Joey en Jan

Het is voor ons altijd een feest bij George te eten. Het begint al met de hartelijke ontvangst door het personeel. Het eten is heerlijk en George houdt rekening met wensen. Top en komt vaak langs de gasten.
    We zijn op alle fronten heel happy met dit restaurant waar het ook goed parkeren is in /aan de rand van het centrum.
    We komen graag en kunnen het iedereen aanraden bij George en het personeel te lunchen/dineren in een ontspannen sfeer.

47. van der Does

Prima gezeten met prima bediening en sfeer.
    Je krijgt de tijd om rustig te eten en word niet weg gekeken als je klaar bent.

Voor herhaling vatbaar, dus tot de volgende keer.

48. Pizza Carpaccio voldeed helaas niet aan de verwachting maar dat heeft niets met de pizzaolo te maken. Is een smaakkwestie.

49. P de Ruiter

Het eten was heerlijk, bediening vriendelijk, het duurde alleen superlang voordat het eten kwam, waardoor de kinderen hangerig werden en met andere kinderen in botsing kwamen. Dat verstoord de sfeer.
    Ook kwam het eten niet voor iedereen tegelijk, en we moesten 3 keer om een broodplankje vragen. Zo doende zaten we om de beurt te eten, of ons eten werd koud omdat we op de andere borden wachten. Ook was het bordje waar ijs op werd geserveerd niet goed droog uit de afwas machine gekomen zodat er water in was achter gebleven. Daar was het ijs op gegaan. Tegen die tijd waren we het al zo zat, dat we het niet vermeld hebben. Kinderen moesten naar bed. Voor niets om 17.30 Gereserveerd. We gingen om 21.30 Naar huis. Ondanks het heerlijke eten denk ik niet dat ik er met een gezin met kinderen weer heen zal gaan.

50. Ronald Mihaly

Heerlijk gegeten en een hartstikke goede service.

51. Het gaat om Italiaanse gangen, maar niet om Italiaanse cuisine. De manier waarop pasta’s en andere gerechten gekokt zijn is geen Italiaans; je merkt het vooral als het om sausen en ingredienten gaat, welke je in Italie nooit zou gebruiken. Soms is de smaak ook flauw.
    De prijs van het gebodene staat niet in goede verhouding tot de kwaliteit. Kortom, niet aan te raden, tenzij een echte Italiaanse chef optreedt.

52. Heerlijk drie gangen gegeten bij Tiramisu. Als voorgerecht had ik de bruschetta, lekkere gevarieerde smaken en anders (beter) dan bij veel andere restaurants. De geroosterde paprika en aubergine vallen op en vullen mooi aan. Als hoofdgerecht de pasta aglio e olio, die heel goed in balans was. Lekker veel knoflook, niet té pittig maar wel goed sterk van smaak en vooral ook niet te vet, een goede hoeveelheid (lekkere) olie. Bij dit alles had ik de Pecorino (witte wijn). Een krachtige, smaakvolle wijn die perfect bij de maaltijd paste. Als dessert de chocolademousse, met een supergoede structuur en een goeie sterke chocoladesmaak. Ik heb ontzettend genoten van deze heerlijke maaltijd, waarbij de bediening, met kennis van zaken en goed advies, de ervaring compleet maakte. Voor herhaling vatbaar!

53. Wouter en Ans

Heerlijke pizza gegeten.
    Gezellige sfeer.
    Bijkomende voordeel dat onze auto nog even mocht blijven staan.
    Bedankt.

54. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel, we komen zeker nog keer terug!

55. Heerlijk gezeten. Gezellige bediening. Lekker gegeten. Prima dus.
    De scroppino is een echte aanrader!

56. Wij vonden het erg rumoerig, onze bediening vond ik niet zo behulpzaam we moesten veel vragen of we geholpen konden worden. Het eten was prima maar niet bijzonder.

57. Heerlijk en goed eten. Carpaccio zeer goed. Pasta’s en pizza’s ook! Absolute aanrader!

58. Een dag je Hilversum sluit ik altijd af bij mijn Favoriete restaurant Tiramisu By George.
    Waar je door een vast team vriendelijk ontvangen woord.
    En waar er naast Italiaans ook andere gerechten op het menu staan 👍

59. Wederom goed gegeten! En wederom heeft george een aangepaste maaltijd gemaakt zodat ik er met mijn voedsel allergieën ook zonder problemen heb gegeten.

60. Pizza’s waren lekker belegd maar de korsten waren hard en het deeg erg zwaar. De calzone was droog, geen tomatensaus.
    Jammer want de potentie was er duidelijk wel en met name voor de kinderen was het er erg leuk.

61. Lekker eten, maar niet erg attente bediening en onduidelijke menukaart. Verwarring over welke pizza's je nu kon bestellen bij het kindermenu, de een zei dit, de ander dat. Ook werd er niet gewaarschuwd dat er al zoveel pizza's besteld waren dat we er meer dan een uur op moesten wachten.

62. Ronald Spijkers

Prima restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Persoonlijke aandacht van de bediening is als uitstekend ervaren, ondanks de drukte in het restaurant. Omdat we niet uit de buurt van Hilversum komen, was het restaurant een "gok" voor ons, maar we hebben er absoluut geen spijt van. Als we weer in de buurt zijn, gaan we er zeker weer terug. Ook de eigen parkeergelegenheid van het restaurant is een positieve vermelding waard.

63. Eerste kerstdag weer heerlijk bij Tiramisu by George gegeten, het was weer een waar feestmaal! Hartelijke en persoonlijke ontvangst, er wordt alles aan gedaan om het een speciale avond te laten zijn. Volgend jaar weer!

64. Wij hebben met kerst avond heerlijk gegeten.
    De service was goed en niet te formeel.
    Je kreeg bij hen het gevoel dat je alles kan vragen en aangeven.
    Voor dat ik kwam had ik al via de mail contact gehad en ik werd duidelijk / snel beantwoord.
    Bij aanvang in het restaurant wist de medewerker hier ook van af.

Het eten is goed bereid en de porties zijn groot. Je komt niks te kort.
    De tussen tijden -tussen het voorgerecht, hoofd-nagerecht- was niet te lang en ook niet te kort.

Het restaurant was sfeervol ingericht met een kerstboom en kerstlichtje op de tafel.
    Buiten was het ook versierd met kerst decoratie.
    Het is een intiem restaurant met een eigen parkeerplaats!
    Zeker de moeite waard om nog een keer er heen te gaan.

65. Geweldige avond gehad met super wijn erbij.
    Heel die kleine karafjes dan kan je nog wisselen bij de gerechten.
    Echt familia gevoel gehad.
    Hartelijk dank kom gauw terug.

66. Hetty koster

Bediening was traag, we moesten opstaan om iets besteld te krijgen. Overheerlijke wijn in een karaf met minder dan twee halve glazen....

67. Heerlijk gegeten bij Tiramisu by George. De service was perfect en het eten smaakte goed. Verder was het mijn vriendin haar verjaardag en dat had ik alleen bij de reservering in een kleine comment gemeld maar meerdere staff-members kwamen haar feliciteren en we kregen zelfs nog een cadeautje van het huis. Super vriendelijke mensen en het eten smaakte goed. De eendenborst is een echte aanrader en de pizza was ook top. Dankjullie wel voor de service.

68. Vriendelijk personeel, vlotte bediening, goede wijn en dito eten. Kortom, een aanrader.

69. Chris van Beek

Voor aanvang van een geweldige blues avond in de Vorstin heerlijk gegeten bij Tiramisu. Gevarieerde menukaart, prima wijn en een uitstekende bediening maken dit een restaurant waar we zeker terug zullen keren!

70. Christopher Cross in de Vorstin viel tegen, maar gelukkig wel weer heerlijk gegeten!

71. Helaas niet al te best. Een in het midden sompige pizza met een taaie korst gegarneerd met gedroogde basilicum.
    Duurde ook veel te lang, na één uur wachten kregen we pas ons koude voorgerecht.

72. Heerlijk gegeten. Nog nergens zo’n lekkere glutenvrije pizza gehad.

73. We hebben als AJN jeugdartsen ambassadeurs ons laten verrassen door Tiramisu en het (vegetarische) menu was geweldig! Aanrader en we gaan zeker terug. Dank aan het team en chef Georgio die met passie zijn gerechten heeft voorbereid. Zie foto van het toetje!

74. W. de Vink

Goed gegeten, gezellig personeel, alleen erg druk door lunchtijd.
    Tip: Ga je er lunchen, bestel van te voren wat je wilt hebben. Wij hadden dat niet gedaan, waardoor we een uur hebben gewacht op onze bestelling. Zelfs mensen die later dan wij binnen kwamen, hadden eerder hun lunch, zij hadden wel besteld.

75. Heerlijke pizza's en een prima bediening.

76. Dimitri Klooster

Het eten was weer heerlijk.
    En super vriendelijke bediening.
    Onze dochter van zes ook heerlijk gegeten.

77. Simone Iglesias

We hebben uitstekend gegeten, in een gemoedelijke sfeer! De Tiramisu is echt perfect. George is een geweldig goede gastheer!! Kom zeker terug! 👍👍

78. We hebben heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en persoonlijke ontvangst. Het restaurant zat vol, maar daarvan was bij de bediening en in de keuken niets te merken. Alles werd goed in de gaten gehouden en we hoefden nergens lang op te wachten of kregen het gevoel dat het allemaal afgeraffeld werd. We gingen naar een concert in De Vorstin en we mochten onze auto op het terrein laten staan. Topservice! Absoluut voor herhaling vatbaar!

79. We hebben heerlijk gegeten bij Tiramisu! En wat een aardig personeel! We gingen aan de overkant naar een concert in de vorstin en we mochten onze auto laten staan zodat we geen parkeerkosten hadden. Topservice!

80. Vrijdagavond 13 oktober; het restaurant was vol, een beetje te druk voor de bezetting van de keuken. Blijkbaar moest iedere restaurantbezoeker naar een concert in De Vorstin, wij hadden 2 uur de tijd ingepland om te eten (vanaf 18.00 Uur). We moesten erg lang wachten tussen de gangen, het hoofdgerecht kwam pas om 19.45 Uur door. Uiteindelijk werd er veel moeite gedaan om zo snel mogelijk het dessert op tafel te krijgen op ons verzoek.
    Uiteindelijk is degene van onze groep die afrekende, vergeten om er een fooi bij te rekenen, terwijl er naar omstandigheden alles is gedaan wat mogelijk was op dat moment en een fooi dik verdiend was. Het eten was prima, niets op aan te merken.

81. Lekker gegeten en voor de deur parkeren van het restaurant én het theater!
    Twee keer om ons drankje gevraagd, maar met een vol restaurant én mss één iemand te weinig in de bediening wel begrijpelijk.
    Leuke sfeer, lekkere kaart en goede wijn.
    Fijne ervaring.

82. Prettige sfeer, vriendelijke bediening en lekker gegeten. Pasta was iets te al dente, rest prima.
    Extra service: auto makkelijk parkeren op hun terrein en mocht blijven staan tijdens concert in de Vorstin ernaast. Daar heeft de portier een sleutel om je eruit te laten.

83. Pim van de Veerdonk

Prima gelegenheid om - voorafgaand aan een concert aan de overkant in De Vorstin - te eten met z'n allen, of gewoon een keertje voor de gezelligheid. Snelle en goede bediening, leuke aankleding, smakelijke gerechten. Wel wat geluidsoverlast als het restaurant vol zit, de ruimte is nogal gehorig.

84. Heerlijk gegeten en heel fijne service. De kok kwam zelfs naar buiten om te controleren hoe we de kinderpasta wilden hebben. En heel handig dat ze een aparte speelkamer hebben voor de kleintjes!

85. Heerlijk gegeten, begeleid door een verrassende Pecorino wijn. Bedankt voor de leuke en goede bediening en avond.

86. Goed en snel. Wel is het restaurant volgepropt met tafels.

87. Heerlijke pizza gegeten. Ondanks de drukte was de bediening vlot en vriendelijk. De prijs was redelijk.

88. Richard Kohn
    Vertaal van English naar Nederlands

I cannot say how many times I have seen Tiramisu driving home and simply driven by. What a shame that this is the first time we stopped, because now I know what I have been missing out all these years!

From start to finish Tiramisu impressed with the attention to the little details, excellent tasty food and one of the best house Reds I have drunk in a long, long time.

What were those tiny details? Coming outside to hold the door open for one of our group who happened to be on crutches. The generosity of the portion size. Remembering to serve wine only once the food hit the table so it was eaten with the food and not drunk apart - even though they could well have sold another glass.

And then there's the part where they went above and beyond. Hans entertained, educated and involved the youngest member of our group (aged 9) in cooking the pizza for our table which was simply wonderful to watch.

George came out, despite the pressure in the kitchen to come and check his guests were happy. It's clear that George really cares that his guests are happy. He made us feel like he takes the satisfaction of his clientelle personally.

The rest of the staff are a refection of George's leadership. We never felt for a minute that they were anything less than 100% focused on customer satisfaction.

If it was not clear from what is written above, it is going to much more difficult just to drive past Tiramisu in the future. I may have to change my journey home just to reduce the temptation.

89. Vooraf het concert van Waylon bij jullie gegeten en het smaakt heerlijk!
    Fijne en vlotte bediening, en een gezellige sfeer.
    We komen zeker weer terug!

90. Tiramisu by George

91. Martin Tims

We hebben heerlijk pizza gegeten in het gezelschap van de belangrijkste personen uit de Italiaanse recente geschiedenis. Echt een aanrader, het was subliem. Ook de kinderen werden er niet vergeten. Het dessert maakte het helemaal af. Goed gedaan, ik kom hier zeker nog een keertje langs, en nog een keertje. Een hele grote pluim.
    Proficiat😊

92. Monica Stoica

Nice venue and friendly staff.

93. Denise van Oortmarssen

We hebben heerlijk vers en puur gegeten.
    George en zijn team kookt heerlijk en met goede smaken.
    De sfeer is relaxed en gezellig. Restaurant is licht en mooi ingericht.
    Bediening is ook top en zeer aardig attent.
    Komen er graag met lunch en diner.
    Een aanrader👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

94. Aldrik Dijkstra

Heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening.
    We hadden vooraf gevraagd om glutenvrije gerechten en die waren keurig voorbereid.

95. Het duurde vooral heel erg lang! En het was echt niet druk. Er liepen 4 dames rond, waarvan er maar eentje echt goed kon serveren. De wijntjes die we bij het hoofdgerecht hadden willen drinken, kwamen pas bij het nagerecht. Het glas was met 3 slokken leeg. Toen we daar wat van zeiden werd er niet op gereageerd. Er werd pas aan het eind gevraagd of alles naar wens was, tussendoor dus geen gelegenheid gehad om bij te sturen. Hoewel mijn salade heerlijk was zat er wel een grote verrotte nerf tussen (dit mag echt niet voorkomen!). Er werd hier geen excuses voor aangeboden en mijn verzoek om dit even aan de kok te tonen werd weggewuifd. Door de slechte service zijn wij niet van plan om terug te komen.

96. Danielle

Super vers goed eten! Met name de (licht) bruine pannini’s!
    Alleen de inrichting is erg stijf en saai.

97. Wilden t nog één keer proberen, want lekkere pizza’s en speelplek voor de kinderen. Maar hoewel het heel rustig was, duurde t heel lang voor we de pizza’s kregen. Ook kregen we alles apart opgediend. Zat zeker 10min tussen. En we waren maar met 5p.
    Supervriendelijke bediening en prima pizza’s, maar voor ons echt veel te lang wachten en erg inefficiente indruk.

98. Wederom een heerlijke avond met alles weer op en top!

99. Heerlijk gegeten. Fijne sfeer en hebben het ontzettend fijn gehad.

100. Heerlijk gegeten, zoals altijd, maar de bediening was om te huilen helaas. 2 Voor de bediening en slechts 8 tafeltjes bezet. Na 20 minuten pas de drankjes en na 35 minuten nog steeds de bestelling niet komen opnemen. Na meerdere pogingen om hun aandacht te trekken zelf maar bij de kassa gaan bestellen. Eten was geweldig! Zowel pizza als salade.
    Voor het eten komen we zeker terug!

Volgende pagina