Gratis parkeren op onze eigen parkeerplaatsen.

Wij zijn gelegen op 100 meter van het treinstation Hilversum

Op deze mooie lunch en diner locatie in het centrum van Hilversum kunt u genieten van onze heerlijke en eerlijke Italiaanse gerechten voor een goede prijs. Een ongedwongen sfeer die u vooral zelf moet gaan ervaren!

U kunt bij ons terecht voor zowel een snelle pizza voorafgaand aan een avondje uit, als voor een relaxt uitgebreid diner. Uiteraard kunt u bij ons gratis parkeren.

Tot gauw!

1420139302 87
1423919620 87
1491965356 87
1522207906 91

1. Lekker gegeten en leuke locatie.

2. Wederom een heerlijke avond met alles weer op en top!

3. Heerlijk gegeten. Fijne sfeer en hebben het ontzettend fijn gehad.

4. Heerlijk gegeten, zoals altijd, maar de bediening was om te huilen helaas. 2 Voor de bediening en slechts 8 tafeltjes bezet. Na 20 minuten pas de drankjes en na 35 minuten nog steeds de bestelling niet komen opnemen. Na meerdere pogingen om hun aandacht te trekken zelf maar bij de kassa gaan bestellen. Eten was geweldig! Zowel pizza als salade.
    Voor het eten komen we zeker terug!

5. Rainer Martens

Excellent food, good atmosphere, fantastic service = nice evening!

6. pierre duchamp

We komen hier al langer en iedere keer genieten we van de pizza met heerlijke wijn. De sfeer is lekker ontspannen. Prijs-prestatieverhouding is prima. Wij zijn hier een beetje verslaafd aan geworden.

7. Diana Dokter

In de prosecco zat geen “bubbel”. Kreeg wel een nieuw glas. Carpaccio was goed maar erg veel.
    Rucola. Lasagne was aan de ene kant bijna koud en de andere kant warm. Werd weer opgewarmd maar was nog niet goed. Niet weer naar toe.

8. Thijs van Leer

Top avond. Staat vol van warmte genegenheid sublieme keuken alles is vol van warmte en genedenheid. Italiaans op zijn best uitstekende keuken.

9. Gewoon een aardig restaurant, maar geen bijzondere ervaring. De caprese heb ik wel eens lekkerder gegeten, en de penne pesto ook (geen grote portie trouwens). De tiramisu mocht er zijn, maar ook weer niet zó dat het de naam van het restaurant rechtvaardigt. Kortom: best OK, maar we kijken de volgende keer weer eens verder.

10. Lekker eten en voor ieder wat wils, zeer vriendelijke bediening en goed bereikbaar. Parkeren op eigen terrein is ook erg prettig.

11. Ria Paulitsch

Vrijdagavond hebben we met de BPBus heerlijk gegeten. Leuke entourage, vriendelijke bediening. Het enige minpuntje was dat we wel erg lang op ons eten moesten wachten. Het was een mooie avond, heerlijk op het terras gezeten en het was ook best druk.

12. Redelijk eten, aardige mensen maar niet echt bijzonder!

13. Janet van nieuwenhuizen

Zeer vriendelijk personeel, terras buiten gegeten en gedronken. Ik mocht mijn meegenomen alcoholvrij witte wijn drinken, ze begrepen dat ik niet de maaltijd met radler 0/0 procent wilde drinken. Fijn dit begrip. Ook kun je er goed parkeren, let wel op dat het parkeerhek dicht gaat. Wij waren ad overkant bij de vorstin op bezoek (50 mtr), gelukkig is er daar een sleutel aanwezig en werd dit geregeld.
    Het eten bij tiramisu was voortreffelijk, genoeg aanbod en keuze, we hebben genoten! Aanrader dus 👍🏼

14. Erg prettig restaurant. Fijn om vroeg aan tafel te gaan na drankje op terras. Erg lekker eten en leuke bediening. Handig tegenover De Vorstin. Prima combi met concert.

15. Martijn

Lekkerste chocolademousse ooit geproefd!

16. Fritjof Troll

Zeer persoonlijke ontvangst door George en team. Lekker gegeten en gedronken. Restaurant op familie gericht op zijn Italiaans. Leuke speelruimte voor kinderen in de kelder.

17. Aeilko Suurbie

Kende het restaurant al van ca. 15 Jaar terug.
    Is nog leuker en beter geworden.
    Veel succes.

18. Alien Rinkema

Een uitstekend restaurant. Gezellige ambiance. Heerlijk gegeten. Kon niet beter.

19. Heerlijk Italiaans eten, hele prettige bediening en makkelijk met de trein bereikbaar.

20. H de Vries

Gezellige inrichting.
    Vriendelijke bediening.
    Heerlijke antipasti gegeten met originele hapjes.
    Eigengemaakte pesto en tapenade nergens zooo lekker.
    Tevens een heerlijke Tiramisu als dessert.
    Hartelijk dank.
    We komen gauw terug!

21. Goed eten goeie bediening echt een aanrader.

22. Wij hebben hier gelunched en onze ervaring was super! Goed gevarieerde kaart, goede service en gezellig gezeten, kortom voor herhaling vatbaar!

23. Wij hebben heerlijk gegeten en ook gezeten, vriendelijke familie bediening. Eten lekker vers en smaakvol. Absoluut voor herhaling vatbaar. Groet lisette Goud

24. Angelique Preud'homme

Meteen bij binnenkomst al een gezellig en leuk onthaal door een van de serveersters en door een van de koks. Het eten was fantastisch, vers, behoorlijk grote porties en met liefde gemaakt. De bijbehorende Montepulciano wijn complementeerde het geheel. Een gezellige sfeer, de bediening erg aardig. Een goed begin dus van ons avondje uit bij De Vorstin om van onze lokale Gooische favourite band the LSB Experience te genieten! Tiramisu is een aanrader, met een dikke 10!

25. Marjolijn Kahrel

Wat een super restaurant blijft Tiramisu toch! Overheerlijke pizza's, pasta's en toetjes, vriendelijk personeel en onze zoon mocht meehelpen zijn pizza beleggen: feest! Ze zijn heel erg goed ingericht op kinderen, de speelkelder (mét ballenbak!) en het kindermenu zijn allemaal een paradijsje voor de kinderen, maar gasten zonder kinderen hebben hier volgens mij geen last van, want je ziet en hoort de kinderen niet. Geweldig! We hebben weer erg genoten van ons uitje met ons gezin.

26. Uitstekende pizzas. Bodem zou zonder mais korrels gereserveerd mogen worden

27. Prima gegeten hier, vegetarische calzone en pizza spinaci met geitenkaas. We waardeerden het zeer dat er minder zout in het deeg zat (stond wel op tafel voor de liefhebbers) waardoor je de echte smaken goed proeft. Calzone mocht nog iets meer variatie in de groente voor mij, maar echt een aanrader dit restaurant met heel vriendelijk personeel.

28. Onze hoge verwachting van voorgaande bezoeken is weer volledig waargemaakt.

29. Heerlijk gegeten, bediening was gezellig en leefde mee, daar wij voor een concert er waren zaten we een beetje op hete kolen. Daar werd goed rekening mee gehouden. Ook de wijn was echt goed, top!

30. Na reservering. De ontvangst was heel vriendelijk, maar de bediening was erg ondeskundig en rommelig. Dat komt door het jonge personeel. De pizza's waren te hard en hadden aan de bovenrand te zwarte "vlekken". Degene die de oven bediend moet eens leren hoe je pizza's moet "handelen" om ze op tijd uit de oven gehaald moeten worden, zodat je niet je kaak "breekt" op de pizza. Jammer voor zo'n gezellige Italiaan in Hilversum.

31. Erik Beekes

Goed geholpen en lekker geheten. Vooral het persoonlijke welkom zeer gewaardeerd. Gaan zeker nog eens eten hier!

32. Kwaliteit is super, goede en hartelijke bediening, echt een aanrader.

33. Hans Kriekaard

2e Kerstdag met 7 personen heerlijk gegeten bij dit voortreffelijk goede Italiaans restaurant.

Dit in een geweldige ambiance rondom een gezellige Kerstsfeer.

Behulpzaam, meedenkend (aanpassing menu, geen probleem), culinair genieten.

Heerlijk om even zelf niet in de keuken te staan en je lekker te laten verwennen.

Daar zijn jullie zeker in geslaagd. Dank ook namens de gehele familie!

34. Gezellig gegeten op tweede Kerstdag. Gezellig druk, maar niet te. We werden gastvrij ontvangen. Enkelen van ons hadden het menu, en een paar a la cart. Prima gegeten en zeer de prijs waard. Zeker voor Kerst. George zelf liep ook af en toe rond om te informeren en ons welkom te heten. Ook de ober was zeer vriendelijk en nam de moeite om foto's te maken. Kortom, we hebben hier vaker gegeten en ook nu was het zeer prettig.

35. Claudia Woerlee

Op Tweede kerstdag hier gegeten. Fantastische gerechten, fijne bediening en een heerlijke sfeer!

36. Joke ten Kortenaar

Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, bediening wat traag.

37. Super lekker gegeten. Ook bediening heel vriendelijk en attent. Echt een aanrader, zeker in combinatie met bezoek aan De Vorstin.

38. A. Van Spellen

Heerlijk gegeten, je zit gezellig, aardige bediening, maar het was een beetje jammer dat er nog voor 22 uur begonnen werd met opruimen, vloer vegen en kaarsjes uitblazen op de lege tafeltjes. Niet bepaald subtiel werd hiermee aangegeven dat ze graag wilden dat we vertrokken.

39. Een leuke sfeervolle zaak zeer stijlvol zwart wit met mooie foto's.
    Heerlijk gegeten en gezellige bediening.
    Was een leuk adres voordat we naar het Mediapark gingen. Echt een aanrader.

40. Altijd heerlijk hier! Altijd weer een feestje om hier te eten! En bovendien een superfijne, gastvrije en aardige bediening.

41. Erik en Irma Top

Was een super lekker ervaring. Echt een aanrader!
    Daarnaast ook erg goed en leuk personeel.

42. We hebben met 4 personen geluncht bij Tiramisu by George. Het etentje was een succes. Lekker en goed eten, gezellige sfeer, goede en vriendelijke bediening. Een van ons eet glutenvrij. Maar dat was geen probleem. Het enige min-puntje was dat het er druk was en we elkaar maar moeilijk konden horen bij het praten.

43. Ellen klaver

Mooi restaurant goede vriendelijke en snelle bediening.

44. We had a really nice evening at Tiramisu with my friends. The place was cozy and welcoming and the food was great! So definitely will come back! The service was also perfect.

45. Lekker gegeten, goede bediening. Wel herrie, potten en pannen? Achter de bar.

46. Gister met 21 personen heerlijke gegeten. Verse producten en gezellige sfeer!

47. Nora Romanesco

Ontzettend lekker gegeten in een zeer gemoedelijke en gastvrije sfeer. De bruschetta is ongelofelijk lekker.
    En ook de pizza is heerlijk; mooi knapperig aan de randjes en lekkere verse toppings. We waren hier al eerder en komen zeker opnieuw terug.

48. Uitstekende service, heel attent en vriendelijk personeel. We gaven bij de reservering aan niet veel tijd te hebben en meteen werd ik gebeld met de vraag of we alvast een keuze konden maken. Daardoor stond het eten supersnel voor onze neus en hebben we absoluut niet hoeven haasten. Heel attent!

49. Heerlijk eten en, vooral voor kinderen, super vriendelijk personeel! Een aanrader!

50. Aurade-intent-management

Zaken groepslunch was subliem. De smaak en kwaliteit straalden ons tegemoet. Zeer fijne zorgvuldige moderne sfeer en presentatie.

51. Je kan niets anders geven dan 5 sterren! Zulk lief en leuk personeel. En het eten was heeeerlijk! Je kan het zelfs mee naar huis nemen als je wilt. Hier ga ik vaker heen!!

52. Wat een super tent! Vriendelijk personeel en lekker eten. Zoonlief van 6 kreeg een schort voor en mocht helpen onze pizza's te bereiden. Echt een aanrader!

53. Fam. van Zijl

Heerlijk! Moe vanuit de file nog even langs voor een pizza. Onze dochter hangerig en hongerig mocht haar eigen pizza maken!

In no time opgefleurd en haar hele bordje leeg. Ik zeg thuiskomen! En oh ja volgende keer de pizza dolce vita bestellen… wij rijden er voor om :-)

54. Diny Meijer-de Bis

Super gastvrije bediening en heerlijk eten met pure smaken! Ook glutenvrij super geregeld! Je voelt je hier zoo welkom!

55. Sjaak Mark

Afgelopen zaterdag rond 12.00 Uur een broodje gegeten. Gezien het tijdstip was het nog rustig, vandaar de 9 voor de sfeer, maar het was het lekkerste broodje sinds tijden en echte vakmensen aanwezig met passie voor eten!

56. Goede ontvangst, attente bediening, het eten is heerlijk, maar wat vooral ook heel fijn is, ze hebben een speelruimte voor de kinderen! Kunnen de papa's en mama's lekker rustig zitten.

57. Janny Ledeboer

Na een leuke dag in het Beeld en geluid museum hier een hapje gegeten voordat wij weer met de trein naar Leiden gingen.
    Heerlijk, gezellig, netjes een aanrader.

58. Super ontvangst en heerlijk gegeten, zoals altijd!

59. 19-08-2017
    Wij hebben ons laten verrassen door de chef, en het was echt een verrassing van alles wat gekregen.
    We hebben er heerlijk gegeten en gedronken, er werd ook rekening gehouden met de notenallergie.
    De ambiance was erg goed net als de inrichting, een zeer goede service.

Kortom;
    Gezellig, lekker en ruim voldoende eten en drinken voor een goede prijs.
    Dus voor herhaling vatbaar.
    De Fam. Hop

60. Het was super, we hebben heel lekker gegeten en de sfeer was super. In één woord geweldig.

61. Super vriendelijk ontvangst, heerlijk eten, goed advies.
    Wij hebben genoten, en wij gaan zeker nog vele keren.

62. Alexander

We hebben hier gegeten met z'n tweeën. De service overtrof mijn/onze verwachtingen volledig. Er waren veel kleine kinderen en gillende en huilende babies weliswaar (het is zomer en we zaten buiten op het terras)(misschien hadden we daarmee gewoon even pech), maar buiten dat, de mensen van het personeel waren zó welwillend en attent, en de kwaliteit van het eten was echt goed. Helemaal voor de prijs die we betaalden. Wij willen hier zeker naartoe terug komen!!

63. Heerlijke pizza's met verse ingrediënten. Tiramisu was voortreffelijk. Heel vriendelijk personeel.

64. Verrassend lekker gegeten en voor herhaling vatbaar! Super vriendelijke bediening, zonder franje en recht uit het hart. Hier houden ze van mensen en van lekker eten!

65. John Reintjes

Om te beginnen de ontvangst: hartelijk, vriendelijk en ongedwongen van begin tot eind.
    Het eten: we zijn gestart met een plankje diverse soorten brood met daarbij kruidenboter, olijfolie en tapenade: lekker knapperig warm brood. Vervolgens een antipasta voor 2 personen bestaande uit onder andere gamba's, zalm, carpaccio, kaas, diverse soorten vleeswaar, olijven en lekkere gemarineerde uien. In een woord: heerlijk!!
    Als hoofdgerecht voor de een spaghetti met gamba's en voor de ander ravioli met diverse soorten paddenstoelen en overgoten met een truffel roomsaus. Zalig!
    En omdat het erg slecht weer was, werd zelfs aangeboden ons met de auto terug te brengen naar ons hotel. Waar vind je dat nog tegenwoordig?
    Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar😊

66. Gerard en Marjon Mees

Super lekker gegeten, grote porties en vriendelijke bediening, helemaal top en tot de volgende keer!👍

67. Lynneel

Zeker de moeite waard! Lekker gegeten en leuke sfeer!

68. J.Eerenberg

We hebben erg lekker gegeten, smaakt naar meer.

69. Wederom super lekker gegeten! Gezellige sfeer en heerlijke pizza's! Ook heel leuk om met kinderen te gaan eten binnenspeelruimte in de kelder is leuk voor de kinderen! Nu ook buiten leuke speelhoek! En een cadeautje na het eten! Kortom super avond!

70. H.Kinket

Gisteravond 20.7. heerlijk gegeten bij Tiramisu by George. Verse salade, lekkere pizza,
    rijkelijk en origineel belegd. Aardige bediening. Absoluut een aanrader!

71. Het eten wat prima, ietwat zout. Alleen de bediening was ronduit verschrikkelijk. Ik hoop dat er zieken waren, maar het duurde al een half uur voordat we eindelijk wat te drinken hadden. En overal om ons heen waren geergerde gasten die zelf maar menukaarten gingen halen etc. Uiteindelijk 2,5u geweest voor alleen pizza's. En das wat lang met kleine kinderen. Bestel voortaan de pizza's wel, want ze waren wel lekker..

72. Richard

Leuke bediening, super gegeten en de kok (zo kwam hij over) was een topper. Hij kwam nog een paar keer vragen of het smaakte en gaf uitleg over wat wij aten. Super! Dikke 10

73. Zeer goed super aardig personel

74. Lasagne was lekker, helaas de pizza's te droog. Personeel erg vriendelijk.

75. Vanavond hier gegeten! Ondanks de drukte op moederdag zijn we snel geholpen en het eten was heerlijk!
    Ook het glaasje prosseco voor de moeders was lekker en klantvriendelijk!

76. Anonymous

The dinner yesterday evening was delicious. As well the service was great. Be assured that we will come to your restaurant again when we have our next meeting in Hilversum.

77. Paskal Ketting

Heerlijk gegeten en erg goede service. Aanrader!

78. Zeer goed gegeten. Gezellig restaurant en fijne bediening.

79. Gezellige sfeer, gemoedelijk en heerlijk eten. Veel veel gezinnen met kinderen dus soms erg rumoerig.
    Vonden wij niet storend verder.
    Ideaal als je een concert gaat bezoeken, dit restaurant is aan de overkant! Wij komen terug!

80. Thank you Chef George for the delicious pizzas which you especially personally baked for us! What an honour!
    Lovely new pizza dough recipe, light crunchy very well baked...
    What's the secret?
    Pizza bruschetta... yummie!!

81. We hebben hier BNI vergadering om 7:00 in de ochtend. George verzorgt het ontbijt. Dit is divers en heerlijk.

82. Lekker gegeten voor een mooie prijs. Pizza's waren heerlijk!

83. Heerlijk gegeten! Lekker vers, simpel maar perfect!

84. Carolien

Prima en gezellig. Ongelooflijk lekkere paddestoelensoep met truffelolie.

85. Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima timing voor de voorstelling in De Vorstin.

86. Anne Mulder

Pizza was lekker, maar ik vond dat we wel wat lang moesten wachten. Ik denk dat we bijna drie kwartier gewacht hebben op 3 bestellingen.
    Verder lekker gegeten.

87. Marjolijn

Heerlijk gegeten, voor een prima prijs.

88. Jeff v R

Gastvrij ontvangen, heerlijk eten en aardig personeel. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Twee puntjes:
    - Al het personeel begon duidelijk om 22:00 uur met schoonmaken en opruimen, terwijl het restaurant om 22:30 uur dicht ging. Hierdoor voelde wij ons een beetje ongemakkelijk, omdat je het idee krijgt dat ze dicht willen en wij ons moeten haasten.
    - Persoonlijke smaak; er hingen 'bekende' Ikea lampen en zelf zou ik eerder voor de sfeer&ambiance lampen hangen die niet zo alledaags zijn. De halve Fiat 500 tegen de muur is dan weer heel leuk bedacht!

Wij komen hier zeker terug!

89. We werden gastvrij ontvangen en naar onze tafel verwezen. Vriendelijke bediening en zeer goed gegeten. Alles zag er hartstikke vers uit en zo smaakte het ook. Een aanbeveling dus!

90. Wat een fantastisch restaurant, alledrie hebben we heerlijk gegeten. Ik vroeg om een pizza die niet op de nieuwe kaart stond, maar dat was geen enkel probleem. Ook werd mijn dochtertje van 7 super leuk behandeld. En de prijs... spotgoedkoop.

Zeker een aanrader!

91. Hallo iedereen die dit leest. Dit is helemaal geweldig. Ongelofelijke ervaring met echt heerlijke pizza's. Ik heb de menukaart nog niet helemaal geprobeerd, maar dat ga ik zeker doen. Bij George ga ik nog vaak terugkomen. Wat een goede kerel en chef.

Wat de kok kent eet ik en ik bid niet voor bruine bonen.

Liefs
    Bas

92. Tijdens een hele drukke avond toch een tafel gehad. Gezellige drukte en heerlijk gegeten.
    Lekker voorgerecht en daarna lasagne en een heerlijke pasta met kip.
    Andere tafelgenoten hadden een speciaal bereidde pizza.
    Top aanrader als ik weer uit Emmen in Hilversum kom.

93. Nico Broekhof

Koude start: ongeorganiseerde indruk, lastige klanten, rumoerige kinderen. Eten daarentegen was heerlijk vooral de uitgebreide antipasta mixto voor twee personen. Personeel hardwerkend en vriendelijk.

94. We komen hier graag om in ongedwongen sfeer even een pizza te eten. Prima prijs/kwaliteit.

95. Heerlijk gegeten, fijne persoonlijke aandacht, absoluut niet opdringerig.
    Jammer dat we een eindje uit de buurt wonen, anders zouden we hier zeker teruggaan!

96. Na twee maal een heel goede ervaring gehad te hebben, viel het deze keer tegen. De bediening maakte fouten, de chef kwam aan onze tafel omdat een van onze vrienden een klein gerecht bestelde en hij vroeg of er eventueel extra brood bij moest. Wij vonden dit een goede suggestie, maar toen het gerecht kwam zat er niets extra's bij. Natuurlijk hadden wij hier iets van kunnen zeggen, maar we hadden zoiets van laat maar. Echt heel jammer!

97. Angelique

Super lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening.

98. Ongelofelijk lekker gegeten!! De pasta al'aglio met biefstuk was echt een delicatesse! Sfeer en inrichting van restaurant grote klasse, echt een aanrader om te gaan eten.

99. Met z'n 5-en gereserveerd na een live radio uitzending in de Vorstin. Alles verliep soepel. Lekkere pizza's. En ook wat persoonlijke aandacht bij het vertrek; geeft een gevoel van "ik kom hier nog wel een keer terug".

100. Perfecte en goed gevulde pizza Calzone. Lieve dames in de service. Niets op aan te merken. Gewoon heerlijk gegeten voor een scherpe prijs.

Volgende pagina