di lunch vanaf 11:00 diner tot 18:00

wo lunch vanaf 11:00 diner tot 18:00
do lunch vanaf 11:00 diner tot 18:00
vr lunch vanaf 11:00 diner tot 18:00
za lunch vanaf 11:00 diner tot 17:00

1. Ik heb bij tante suiker een deel van het opleidingstraject gevolgd.
    De vierde les werd een uur vooraf afgebeld en de vijfde les een dag van te voren. Daarna werd de hele opleiding na 4 van de geplande 7 lessen geannuleerd.
    Op de website staat “je gaat iedere les met een taart naar huis, behalve les vijf” dit klopt niet, ik heb in totaal maar 2 taarten mee naar huis genomen en heb 4 lessen gevolgd.
    Je moet ook precies doen wat de leermeesteres zegt, ze raakt geïrriteerd als je je eigen ding doet. Het mogen maken van fouten en daarvan leren is er niet bij. Als je de uitleg niet hebt gehoord of begrepen word je verweten niet op te letten. Ga je voor de gezelligheid een bakcursus doen, dan zou ik deze niet aanraden.

Ik had nog enigszins begrip voor de situatie dat het bij Tante Suiker tr druk was en dat het opleidingstraject werd geannuleerd. Maar ga dan wel netjes met je klanten om... Nu een maand nadat de cursus werd geannuleerd heb ik nog altijd geen restitutie van het cursusgeld, de telefoon wordt vaker niet opgenomen en op mails krijg je behalve een algemene reactie geen antwoord.