Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hilversum verdeeld zijn.

1. Internationaal Hilversum

In augustus hebben we er heerlijk gegeten. Wat was het bezoek op 20 nov jl een deceptie! Twee van de vier gerechten werden met compleet andere ingredienten geserveerd, zonder enig overleg bovendien. Het was ook niet goed van smaak! Heel jammer en ook best onvoorstelbaar dat je zomaar iets anders serveert dan het bestelde gerecht. In deze prijsklasse vind ik dit een onbegrijpelijke wanprestatie.

2. Gisteren weer heerlijk gegeten bij De Deugniet. Lekkere warme uiensoep. Genoten van het wildtrio. Mooi vlees, goed bereid. Door het stoofpeertje, de rode kool en het huiselijke sfeertje voel je je echt thuis. En dan werkt het gure weer ook lekker mee. De bediening is zeer vriendelijk en de koffie lekker! Dus een erg geslaagde avond gehad!!

3. Vanavond hebben we friet met snacks besteld bij deze cafetaria, waaronder een zogenaamde vegetarische bamischijf en kiploempia. Zogenaamd, omdat dit achteraf niet waar blijkt te zijn. In de loempia zit varkensvlees en in de bamischijf zit vlees, dit terwijl bij de bestelling expliciet is gevraagd of er varkensvlees in de loempia zit en of de bamischijf vegetarisch is.

Thuis aangekomen, blijkt er toch varkensvlees in de loempia te zitten en is de bamischijf allesbehalve vegetarisch. In plaats van zijn excuses te maken en naar een oplossing te zoeken, gaat de zoon van de eigenaar de discussie aan. Wat een slechte service!

Het vertrouwen in deze cafetaria is inmiddels nihil. Het is immers de tweede keer dat er toezeggingen worden gedaan over het al dan niet vegetarisch zijn van producten, welke niet correct zijn. Het is toch te gek voor woorden dat je aan een cafetaria-eigenaar moet uitleggen wat vegetarisch inhoudt en wat het verschil is tussen een varken en een kip?!

Dit was onze laatste bezoek aan deze cafetaria. Wat een slechte service!! En wat een bedonderij!! Deze mensen hebben geen oog voor de (wensen van de) klant, maar alleen voor het geld dat ze kunnen verdienen! Samenvattend: super slecht!!

2,8
  4. Tja, het was niet goed, ik kan niet anders zeggen. De tomatensoep herkende ik niet eens als tomatensoep. Het hoofdgerecht was smakeloos... doorgebakken vlees. Alles gewoon vies. Heb ik nog nooit meegemaakt. En zo sneu, aardige bediening, leuke tent, maar echt niet goed.

5. K. van Essen

Samen met een vriendin heerlijk gegeten in De Deugniet. Het wildgerecht was met zorg bereid en erg lekker.
    De sfeer en bediening uitstekend. Wij hebben de hele avond lekker bij gekletst en werden niet "weggekeken".
    Kortom een prima adresje om lekker relaxed uitgebreid te tafelen.

6. Chinees-Indisch Hilversum

Heb dit pareltje van Hilversum vorige week mogen ontdekken. Eigenlijk zal ik het voor mijzelf moeten houden, maarja dat zou ook egoïstisch zijn ;-)

Wij hebben in dit chique restaurant gekozen voor een heerlijk pekingeend menu. Het menu bestond uit drie heerlijk zorgvuldig bereide gangen die samen met drie heerlijke wijnen kwamen. De lekkerste gang vonden wij de pekingeend, die bereid werd aan tafel.

Dit is geen doorsnee Chinees, maar een daadwerkelijk verfijnde keuken! Alle producten zijn vers en dat proeft men ook.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

7. Hier vorige week voor het eerst gegeten met 3 personen en gekozen voor het 3 gangen keuze menu, dit is inclusief een anti-pasta plank met daarop diverse proeverijen en erg lekker. De prijs voor het 3 gangen menu is zeer scherp te noemen, want de kwaliteit en de opmaak van de gerechten is zonder meer goed te noemen.
    Verder een bijzonder vriendelijke en attente bediening, zeker een aanrader om hier een lekker te eten

8. Als je Thais wilt eten in en rondom Hilversum, dan moet je hier zijn! Kwaliteit is super, echt vergelijkbaar met hetgeen je in Thailand eet!!

En... hele leuke en vriendelijke mensen, top bediening!

9. Op 12 november j.l, met zeven personen heerlijk gegeten in dit restaurant. Vriendelijke eigenaar en prima bediening! Het eten is van super kwaliteit!! Het was een heel gezellige en relaxte avond. Paolo kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Nou dat was het!!!! De Carpaccio en de Garnalen vooraf waren subliem. Een aanrader!
    Kees en Marika Dekker.

10. We hebben ontzettend lekker gegeten. Alleraardigst ontvangen. De service was perfect. Er werd niemand uitgescholden en Paolo kan zeker wel tegen een grapje. Paolo komt persoonlijk aan je tafel uitleg geven over het eten buiten de kaart. Dat varieert omdat het seizoensgebonden is. De ene keer inktvisringen en de andere keer Eyerib bijvoorbeeld. Het kan zijn dat er iets niet is van de kaart. Dat vonden wij geen probleem. Omdat alles super vers is, kun je ook niet alles in huis hebben. Het eten is met liefde bereid. Onze dochter kreeg een pizza in hartvorm. En er werd bijgezegd dat Paolo de pizza bereid had met liefde. Leuk toch? Je kan er niet pinnen. Maar als je dat eenmaal weet, kun je daar rekening mee houden.
    Wij hebben heerlijk gegeten! Oja, de eigengemaakte limoncello.... 👍Die kregen we na het eten van het huis. 😃

11. Prima verzorgd eten in een gezellig aangekleed restaurant. Maar met te weinig personeel waardoor heel lang wachten voor volgende gang. Beperkte mogelijkheid wijn per glas te kiezen en een flesje water voor €5 beperkt het plezier.

6,5
  12. Wij zijn vaker bij R.O.C.geweest en steeds was het prima, geen klachten. Natuurlijk mogen leerlingen een steekje laten vallen. Zijn wij met ervaring beter?

13. Uitstekend gegeten met 7 personen rond een bakplaat. Alles is zeer vers bereid. De kok achter de bakplaat was zeer vriendelijk en heeft heerlijk gekookt. Bedankt voor de leuke avond!

14. Annemie vennix

Ze keken ons erg op de vingers, omdat alleen wij er waren. Dit was niet prettig. Inrichting was erg gedateerd.

15. Gezellig bruin eetcafe met een gevarieerde kaart. Vriendelijke, ontspannen bediening. Gezellig etentje gehad!

16. J.C. Roowaan-de Vries

Zeer goede ervaring. Vrijdag 30 oktober 2015 voor het eerst hier gegeten. Alleen maar positieve ervaringen: veel keus, vriendelijke mensen in de bediening, goede kwaliteit. Een kleine tip: in mijn gezin komt koemelkallergie voor, dus misschien is het een idee om wat ijs op waterbasis (sorbetijs) toe te voegen.

17. Ik ben pas in de buurt komen wonen van de Boshut en in de zomer toevallig eens voorbij gereden. Vanwege de strategische ligging in een bocht bleef het niet onopgemerkt. Een klein huisje wat er sfeervol uitziet met een eenvoudig terras met bakken water voor de honden. Gisteren ben ik er met mijn moeder koffie gaan drinken en daarna patat gegeten. Meestal is de volgorde andersom maar dit keer was het wel erg uitnodigend om een lekker frietje te nemen. De hele setting was vriendelijk, bijna lieflijk. Heerlijk verse koffie uit een kan, zalige friet en een super aardige gastheer. Ook de prijzen zijn zeer zeer betaalbaar. Ik zal hier nog vaak komen. En ben erg blij dat ik dit ontdekt heb. Even uit alle hectiek, genieten van een hapje of drankje op een fijne plek. Alles klopt, dus een absolute aanrader. Alleen, met je vrienden, of zoals ik gisteren met mijn moeder.

Ik denk dat wanneer je behoefde hebt aan een no nonsense zaak, tot jezelf wilt komen of juist tot elkaar, "de boshut" de aangewezen plek is om even te gaan zitten.

Allard

18. Eten is goed, alleen regelmatig komen de bestellingen niet goed door en dus ook regelmatig terug moeten gaan.

19. Gisteren voor de 2e keer vanuit Doetinchem helemaal naar Hilversum gereden. En ook nu was het weer dubbel en dwars waard. Was blij dat ik al een dag van te voren gereserveerd had, hadden de laatste tafel. Maar weer zo lekker gegeten. Super kwaliteit.

20. Cor Kevenaar

21. wilma van den eijnde

Heerlijk gegeten, was een verrassing. Erg gezellig, fantastisch personeel.

22. Sinds de opening kom ik er zeer regelmatig omdat de kwaliteit - prijsverhouding heel goed is en de service - sfeer altijd vriendelijk, gemoedelijk, zéér klantvriendelijk en aangenaam is. Paar weken uit de roulatie geweest, echt gemist, dus gisteravond er gelijk weer heen.

23. Mijn ervaring bij 't pandje is heel goed, het is zelfs m'n tweede huis. Eten altijd lekker, top koks, heerlijk laagdrempelig. Je kan zeggen hoe je het hebben wil, een heerlijke tent.

xxx

24. H. van Riezen

Zaterdag 3 oktober genoten van een lekkere pizza. Het restaurant oogt goed verzorgd en de bediening was attent en vriendelijk.

25. Erg lekker gegeten, goede porties, goede service. Alles ziet er mooi en verzorgd uit. Top!

26. Chinees-Indisch Hilversum

Aardige bediening. Al vaker wat gegeten en nooit iets mis!!! Tipan ossenhaas was lekker, zeker aan te raden!

27. Lenie Smit

Helaas was onze bestelling niet compleet, gebeld, de hamburger werd thuis gebracht, keurig zou je denken....
    Helaas was de hamburger koud en daardoor dus niet lekker... Denk dat onze vergeten hamburger nagebracht is, zat half uurtje tussen...

28. Snackbar Hilversum

Geweldige kroketten en heerlijke patat. De mensen zijn ontzettend aardig en gastvrij. Een echte aanrader dus, als je tenminste van ongezond eten houdt... ;)

29. Gisteren heerlijk gegeten. Vrij traditionele Italiaanse kaart maar goede kwaliteit. Pizza was erg smakelijk, goed belegd en lekkere dunne bodem. Ook de spaghetti was erg smakelijk. Wij waren met kinderen en de porties zijn prima. Bediening heel vriendelijk. Wij gaan hier zeker nog een keer eten!

30. monica lemmens

Erg vriendelijke bediening, we kregen als groep ons eten nagenoeg tegelijkertijd en konden tegelijkertijd eten. Het eten was echt heerlijk! Een absolute aanrader wat mij betreft! 1 klein minpuntje: er was geen alcoholvrij bier. Dat we kraanwater bij het eten kregen was weer een puntje extra!