Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hilversum verdeeld zijn.

1. Walter

2. Internationaal Hilversum

Erik Smienk

Bij toeval hier een keer naar binnen gelopen. De sfeer sprak ons niet aan, maar we wilden het toch proberen. Na een uur wachten kregen we eindelijk onze maaltijd. We moesten nog eens een halfuur wachten op de drankjes. Veel te veel smaakversterkers en sausjes. Al met al een kleffe hap.
    Wij komen hier niet meer treurg.

3. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer!!

4. Heerlijk gegeten. Vissoep was top!

5. Ik zou het er zeker niet op wagen om hier te gaan eten. Ze werken zeer onhygiënisch, er wordt geniest en aan neuzen gezeten tijdens het bereiden van de broodjes. Vervolgens zat er tussen mijn friet een gefrituurde vlieg. (Zonder grap). Ik verwacht van een snackbar geen culinair hoogstandje maar enige hygiene mag er wel getroffen worden. Daarnaast is de prijs iets boven het gemiddelde voor een snackbar. Dat opgewogen tegen het begin van deze recensie is het een prijs ver boven wat het verdient.

1,6
  6. Sandra de boer

Heerlijk eten en ook nog open van 5 tot 5! Chapeau

7. Een betere snackbar dan De Instuif kan je niet vinden in Nederland! À gapie

8. We hebben een hele gezellige avond gehad en het was allemaal goed verzorgd.

9. Geweldige avond gehad met kinderen. Prima en lekker eten en drinken. Leuk personeel, lekker los houd ik van en goedkoop.

10. Het was een fantastisch restaurant. De prijs is goed, het eten is heerlijk en de sfeer is fantastisch. De service is goed en je hoeft niet lang te wachten op het eten, want je kan alles zelf pakken. En je kan zelf vragen welke vis je wilt bestellen. Als je er over denkt om te gaan, gewoon gaan.. je verspilt er dan echt geen geld aan.

11. Joke Harte-Bosma

Onze ervaringen in die restaurant zijn heel prettig; de gastvrouw en gastheer maken een etentje tot een feest.
    Mensen die hun vak zeer goed verstaan.

Het is een restaurant waar wij graag komen; waar wij ons "thuis" voelen. Helemaal goed dus!

12. Ferdinand

Totaal niet vers. De zaak ziet er ook smerig uit. Niet voor herhaling vatbaar

13. Wat een verrassing, lekker eten, enorm druk en toch alle aandacht voor de klant, absoluut top!!!
    Grote complimenten voor Rick en zijn mannen, houden zo!!! Wij hadden top avond en niets was teveel.

14. Ron Donkers

Ondanks de goede ervaringen op eet.nu ben ik niet echt enthousiast. Karige salade zonder Griekse elementen zoals olijfjes en feta. Hoofdschotel van de gril en dan zonder tzatziki... Nog nooit meegemaakt bij een Grieks restaurant. Ook de smaak van het eten was vlak. Een zesje zou ik zeggen voor het geheel.

6,1
  15. Wij hebben heerlijke vegetarische pizza's gegeten met een lekker glaasje rode en witte huiswijn erbij. De bediening was vlot en vriendelijk en de prijzen zijn redelijk.
    Lorenza gaat hogere cijfers scoren. We gunnen het dit enthousiaste team en de hardwerkende koks van harte.

16. Afgelopen zondag, heb ik heerlijk met mijn vriendinnen bij Zeverijn gegeten. Wij hadden de kipsate genomen met patat en die was heerlijk op de plaat gebakken. De patat en de vegetarische bankschijf was ook lekker gebakken. De hamburgers zijn ook zeker een aanrader. Wij komen hier zeker terug!

17. Prima frietjes in ruime porties (1 persoon ongeveer 270 gram friet). Verder ook goede andere snacks. Burgers zijn van goed gehakt.

18. a.brouwer

Bestelling geplaatst om 17.15u, na verschillende telefonische contacten beloofd dat het om 18.00u bezorgt zou worden. Om 20.00u nog niets gehoord, contact opgenomen en bestellng afbesteld. Geen enkel excuus.

19. Lekkere bagels, maar het is te volgepropt, wat rommelig oogt en druk is (niet rustig zoals in de omschrijving staat) en de tafels zijn vaak vies.

20. Familie uit Sneek/Leeuwarden

Gereserveerd op 02-01-2016 om 17.00 uur, dit i.v.m. kind 5 jaar. Zeer gastvrij ontvangen. De bediening heel goed en vriendelijk. Ook familie met kinderen aanrader. Kregen de menukaart, deze zag er goed uit maar wij wilden toch wat anders. Nu werd de chef-kok (tevens nieuwe eigenaar) er bij geroepen. Deze wilde de uitdaging wel aan en bestelden wij de verrassing van de kok. Dit is echt wel een aanrader. Het was boven verwachting van voorgerecht t/m nagerecht. Indien wij weer in de buurt zijn en ergens willen eten, dan is het zeker weer bij Tiramisu by George.

21. christa niessen

22. Arti en Hansje Koot

Ofschoon we al meer dan eens gezien hadden dat het bij Grande Selene druk kan zijn, maar wij niet echt Pasta liefhebbers zijn, hadden wij daar gisteren gereserveerd op onze 56e trouwdag. Het eten en bediening waren fantastisch. Doordat wij in ons leven veel gereisd hebben in Frankrijk en Italie menen wij de "gegeven cijfers" voor correct in te schatten.

23. Ria van der Ham

We hebben 27 december met een groep van 17 mensen hier gegeten. Het eten was verrukkelijk. Gezellige versiering en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding heel goed. We kregen praktisch tegelijk ons eten, zodat niet de een al aan het eten was en de ander nog moest wachten.

Dit restaurant is goed aan te bevelen en we komen zeker een keer terug. Het cijfer dat wij geven is een 8.

24. Familie van Doorn

Vanavond heerlijk 5-gangenmenu genoten in dit geweldige restaurant. Ronald en Romee zorgen er met hun team voor dat je je enorm verwend voelt. Verrassende combinaties, lekkere bijpassende wijnen, alles netjes toegelicht, het ontbreekt aan niets. Fijne stoelen en een gezellige, huiselijke sfeer. Prima! Wij komen hier graag!

25. jan van wegen

26. We hebben heerlijk gegeten bij Fat Joe's, de bediening was erg aardig, vriendelijk en voorkomend. Het eten was heel erg lekker en de epresso-martini werd voor het eerst gemaakt. Geweldig.

Wij komen hier zeker terug.

Christa

27. De pasta bolognese slaat echt nergens op. 99% pasta, geen saus, twee schijfjes wortel, een verdwaald stukje bleekselderij, praktisch geen vlees en 0% smaak. Een droge boterham smaakt beter.

1,8
  28. Jesse Abbey

Ik ben net terug van een avondje uit eten bij Kimono met mijn familie en heb het erg naar mijn zin gehad. Ik vond het eten erg lekker - veel verser dan bijvoorbeeld een all you can eat sushi restaurant. Ook vond ik het gezellig met de chef aan tafel die af en toe een babbeltje maakt en het eten vers voorbereidt.

Oh en het restaurant was ook nog eens zo vriendelijk om ons twee keer dezelfde kortingskaart te laten gebruiken!

Ik geef liever suggesties dan dat ik klaag dus hierbij een aantal suggesties om het nog beter te maken:
    - De persoon die de reservering opnam kwam bot over, dus dat zou beter kunnen.
    - Ik zou standaard een drank/dessert kaart aanbieden nadat gasten klaar zijn met eten = happy guests + meer money.
    - De menukaart was een beetje onoverzichtelijk in de zin dat veel menu's op elkaar leken en het niet helemaal duidelijk was waarom het ene menu nou zo aanzienlijk duurder was dan het andere.
    - Het zou helemaal next-level zijn als de serveersters in mooie kimono's rondliepen ofzo - het hoeft niet perse natuurlijk maar het schept wel meer sfeer en maakt je restaurant nog unieker. Dit lijkt me vooral belangrijk aangezien de 'all you can eat' restaurants tegenwoordig vooral concurreren qua prijs en niet zoveel aandacht hebben voor sfeer en een bijzondere klantervaring. Dus serveersters in kimono's, shoji (van die Japanse muren van papier) tussen de kookeilandjes en wat (luidere) Japanse muziek en je hebt gelijk al een toffe sfeer!

Ik vond het lekker en leuk en ik kom zeker terug!

Ps. de serveerster met de blonde krullen was zó mooi. wow.

29. Ga hier eten zonder Groupon of Vakantie Veilingen.

Het eten was goed! Bediening en service onder de maat en toiletten erg vies al om 19.00. Bijbetalen a 2,95 voor kleine wijziging in menu waardoor zij wat ons betreft fooi van 5 euro mislopen. Oftewel prima kok, maar de volgende keer eten wij ergens anders 'aan de plaat'!

Als laatst een klacht gemeld aan bediening maar daar werd niets mee gedaan.

Onze tip: weg met die kortingsbonnen en huur goed personeel in anders gaat de zaak ten onder!

30. Wat hebben wij een gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk. Wij hadden natuurlijk verschillende steaks die erg mals waren en ook de voorgerechten waren heerlijk. Op verzoek kregen wij een grand dessert wat niet op de kaart stond.
    Mede door het personeel (met nadruk de eigenaar en de jonge blonde dame met haar lange haar) hebben wij een topavond gehad. Ze hadden ons ook een boterham met hagelslag mogen voorschotelen dan hadden wij het nog leuk gehad.

De live muziek hebben wij ook zeer gewaardeerd, lekkere nummers waar je vanzelf van ging meeswingen.
    Wij komen graag nog een keertje terug maar dan zonder de AH-bonnen!