Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hilversum verdeeld zijn.

1. Timmy

Heerlijk gegeten, vooral de paté was uitmuntend en als je dan toch bezig bent, probeer de tarte tain met blauw ader kaas! Waanzinnig lekker.

Hier komen we sowieso vaker

2. Timmy

3. In Hilversum gelogeerd, dan moest je naar Siam, Thais, zijn geweest. We hebben heerlijk gegeten, gemixte hapjes vooraf, hoofdgerecht met gebakken rijst, veel garnalen, of kip, en heerlijke, verse(!) groente! Kokkin kwam vragen of alles naar wens was, idem 2 van haar collega's. Het was verrukkelijk! Aanrader... personeel vriendelijk en beleefd.

4. Het was een geweldig restaurant. Maar het is helaas gesloten...

5. Vond het een slecht menu met bami, bijna alleen maar bami, lekker goedkoop. Amper saus. Ik kan nu het grootste gedeelte weggooien. Spijt dat ik niet bij mijn eigen chinees gehaald heb. Nooit meer!

6. Linda Lammerts

7. Indonesisch Hilversum

Linda Lammerts

8. Linda Lammerts

9. Linda Lammerts

10. Linda Lammerts

11. Linda Lammerts

12. jaap montagne

Goede ontvangst, prettige bediening en eten in juiste verhouding tot de prijs.

13. Marcel Van de Kamp

14. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Bediening was super.

15. De snackbar is prima en de producten vers en lekker. We hebben daarom besloten om met een grote groep mensen daar te gaan eten en gebruik te maken van een menu voor slechts €10,-. Tot mijn niet geringe verbazing moesten we voor de wijn een prijs betalen van € 21,50 per fles. Dat is een prijs die een sterren restaurant niet zou misstaan, maar voor een cafetaria toch wel schokkend te noemen.
    Wij gaan nooit meer eten bij deze cafetaria en zullen ook niet meer langs komen voor een simpel patatje. Ga desnoods naar Bussum. Ook de rest van de groep zal daar waarschijnlijk niet meer komen en dat betekent dat er binnenkort weer een nieuwe eigenaar komt.

16. Jaap Verhagen

Het eten en de wijn was goed. Bediening was echt helemaal top!

17. Super eten, aardige eigenaar, beste snackbar die er is.

18. john

Zaterdagavond 2 april hier gegeten. Een mooi, knus en schoon restaurant. Vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk, een ware prikkeling van de smaakpapillen. Ik heb in jaren niet zo lekker buiten de deur gegeten.

19. Smerige tent! Onhygiënisch. En slecht personeel! Verbaasd dat deze tent nog bestaat! Nooit heengaan!

20. Pieter

21. Wij hebben die avond met vrienden bij SU gegeten. Het was in één woord geweldig, onze vrienden waren blij verrast. Er is een ruime keuze. Wij komen snel weer terug.

22. 25 maart 2016 heb ik met een gezelschap van 27 mensen gegeten bij Boeddha Oriental
    We zijn om 18:00 uur binnengekomen voor een borrel. Pas na 20 minuten kwam het personeel met de bestelling onze kant op. In plaats van de drank netjes uit te serveren werd het op een tafel gezet en weg was het personeel.

Om 19:30 uur zijn we aan de tafels gegaan Het duurde vervolgens nog een half uur voordat de bediening kwam uitleggen hoe het werkte. Er werd toen geen bestelling van drank opgenomen dus we hebben een half uur aan een lege tafels gezeten.
    Nadat we de lijstjes ingevuld hadden kwamen er een half uur later een paar gerechtjes binnen. In plaats van dat dingen gelijktijdig doorkwamen werd er tafel voor tafel werd uitgeserveerd. De situatie werd dus zo dat de ene tafel bezig was met de tweede ronde terwijl andere tafels na een uur nog helemaal niets gekregen hadden.

Na verloop van tijd ben uiteindelijk zelf maar gerechtjes gaan doorgeven aan gasten die niets kregen omdat het op een gegeven moment echt een gênante situatie werd. Dit is zo de hele avond doorgegaan; Gerechten werden op verkeerde tafels gezet en/of bestellingen kwamen helemaal niet door. Qua bediening was het echt een drama; Om je bestellingen door te geven moesten we personeel gaan roepen en zijn we op een gegeven moment zelf maar gaan lopen de bestelbonnen gaan inleveren bij de kassa. H

Het personeel was zo druk met andere tafels dat ze geen tijd hadden om de drankbestellingen op te nemen. Lopende de avond ging ik mij met de andere gasten steeds meer irriteren aan de puinhoop die ervan gemaakt werd. Als ik dit etentje zelf georganiseerd zou hebben zou ik gedurende het diner een flinke discussie met de bedrijfsleider gehad hebben, maar omwille de sfeer te bewaren heeft iedereen zich ingehouden.
    Toch heeft de slechte bediening, het lange wachten en het onregelmatige uitserveren van gerechten een flinke stempel op de avond gedrukt. Voor is dit een mij reden om nooit mee terug te willen komen bij Boeddha Oriental.

De volgende dag heb ik contact opgenomen met de bedrijfsleider om mijn ongenoegen te uiten over de slechte service. Hij stuurde onderstaande reactie zonder tegemoetkoming:
    =========
    Geachte heer van Santen, Hierbij bieden wij u excuses aan en geven wij u gelijk dat het niet helemaal soepel verliep vrijdag avond, dit hadden we zelf natuurlijk ook gemerkt. Dit komt grotendeels door personeel tekort, in verband met omstandigheden. En zoals u hebt gemeld, dit heeft al gelijk grote gevolgen voor de rest van de avond. Wij nemen uw klacht en uw genoemde punten zeker serieus. Daarnaast waren we in eerste instantie zeker enthousiast dat uw schoonmoeder, u en de rest van uw familie hebben uitgenodigd om bij ons te eten. Zij heeft natuurlijk al vaker bij ons gedineerd en waarschijnlijk ook positieve verwachtingen verwacht. Helaas is het niet verlopen zoals het moest. We hopen dat u hiermee meer duidelijkheid hebt gekregen, en hierbij bieden wij u en uw familie nogmaals excuses aan. Met vriendelijke groet, Yun Boeddha Oriental

3,5
  23. Angelique

Heerlijk gegeten bij Boeddha. De bediening was erg gezellig en grappig. De ambiance met de draaischijf op de grond (je draait zeer langzaam een rondje) is erg leuk/ mooi en de aankleding van het restaurant is modern Aziatisch. Ik zou nog een paar mooie plantenbakken voor de ingang zetten om de uitstraling aan de buitenzijde van het restaurant aantrekkelijker te maken. Voor herhaling vatbaar!!

24. Meestal met z'n 2en ieder achter een laptop, het eten is diverse malen niet gaar en soms nog koud van binnen. Eten uit de keuken is niet op smaak gebracht. Nee een topper is het niet. Je ziet er ook heel weinig klanten.

25. Petra Jansen

26. Goeie pasta, saus was op smaak, en pasta was goed gaar! Fijne service. Duurde wat langer dan normaal. Keurig een drankje ontvangen! Fijne locatie, dicht bij station. Top plek voor een snelle hap. Wel een eigenaardige indeling qua aankleding! Een kast vol lege flessen?? Why? Verder prima genoten! Bedankt

27. Chinees-Indisch Hilversum

Paul Wiertz

28. Wij hebben hier al meerdere keren gegeten en het blijft top! Heerlijke verse gerechten, zeer attente bediening, echt een aanrader.

29. Gert van den Brink

30. Bediening was super slecht. Er werd niet gevraagd of we wilden drinken, terwijl onze glazen al leeg waren toen zij aan tafel kwam. Was al bijna weg toen wij om drinken wilden vragen. Werd niet tijdens het eten gecheckt hoe het was. Na het eten geen vraag of wij nog wat na wilden.

Muziek past niet bij het restaurant, ik verwachte steeds de reclame van de radio.

Toen wij wilden afrekenen stonden wij al een poos te wachten. Werden niet gezien omdat zij met de rug naar het restaurant toe stonden. Toen er eindelijk iemand ons zag zei hij: ze komt zo bij je. Terwijl zij met iemand aan de telefoon was.

4,3