Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hilversum verdeeld zijn.

1. Internationaal Hilversum

Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten in een op dat moment overvol restaurant.
    Akoestisch niet geheel prettig, maar de bediening en ons gezelschap maakte alles goed.

Was super lekker eten en heel snel bezorgd! Zeker een aanrader!

3. Internationaal Hilversum

Cor Heij

Elke keer is het zeer aangenaam om bij de de Werf te eten. Het eten is erg goed en de borden worden zeer kleurrijk en smakelijk opgediend.

Het personeel is erg gastvrij en heel vriendelijk

Heerlijk gegeten, zoals altijd, maar de bediening was om te huilen helaas. 2 Voor de bediening en slechts 8 tafeltjes bezet. Na 20 minuten pas de drankjes en na 35 minuten nog steeds de bestelling niet komen opnemen. Na meerdere pogingen om hun aandacht te trekken zelf maar bij de kassa gaan bestellen. Eten was geweldig! Zowel pizza als salade.
    Voor het eten komen we zeker terug!

Joost

Wim Goosen

Heerlijk risotto voor ons gemaakt (op speciaal verzoek, stond niet op de kaart) en daarna mooi stukje ossehaas met heerlijke saus. Geen tijd voor een dessert, doen we volgende keer weer! Enige minpuntje is ontbreken van een wijnkaart. Wij drinken geen hele fles dus willen we toch een lekker glas wijn. We konden klezen uit chardonnay of pinot grigio. De pinot was geen succes. Bij het vlees was alleen een sangiovese verkrijgbaar. Niets anders! Wat.
    Teleurstellend voor deze mooie zaak. Overigens was de rode wijn heerlijk. De bediening was aardig maar beperkte zich tot het hoogst noodzakelijke. Geen aardig praatje of grapje of enige belangstelling voor onze reactie op de gerechten. Dat moet echt beter kunnen. Voor het eten en de ambiance komen. We nog eens terug maar graag dan een vrolijke gastvrouw of gastheer…

Philips

Het eten was lekker en zeker voldoende. Jammer dat er geen live muziek was.

Rainer Martens

Excellent food, good atmosphere, fantastic service = nice evening!

pierre duchamp

We komen hier al langer en iedere keer genieten we van de pizza met heerlijke wijn. De sfeer is lekker ontspannen. Prijs-prestatieverhouding is prima. Wij zijn hier een beetje verslaafd aan geworden.

10. Chinees-Indisch Hilversum

Fantastisch Chinees restaurant wat Michelin ster waardig is. Heel persoonlijke bediening en heel gevarieerd en erg smakelijk verrassingsmenu, met cocquilles, oesters, gamba, pekingeend, ossenhaas. Ook ruime wijnkaart. Erg de moeite waard!

11. Internationaal Hilversum

Was erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

Diana Dokter

In de prosecco zat geen “bubbel”. Kreeg wel een nieuw glas. Carpaccio was goed maar erg veel.
    Rucola. Lasagne was aan de ene kant bijna koud en de andere kant warm. Werd weer opgewarmd maar was nog niet goed. Niet weer naar toe.

Thijs van Leer

Top avond. Staat vol van warmte genegenheid sublieme keuken alles is vol van warmte en genedenheid. Italiaans op zijn best uitstekende keuken.

Gewoon een aardig restaurant, maar geen bijzondere ervaring. De caprese heb ik wel eens lekkerder gegeten, en de penne pesto ook (geen grote portie trouwens). De tiramisu mocht er zijn, maar ook weer niet zó dat het de naam van het restaurant rechtvaardigt. Kortom: best OK, maar we kijken de volgende keer weer eens verder.

Lekker eten en voor ieder wat wils, zeer vriendelijke bediening en goed bereikbaar. Parkeren op eigen terrein is ook erg prettig.

Ria Paulitsch

Vrijdagavond hebben we met de BPBus heerlijk gegeten. Leuke entourage, vriendelijke bediening. Het enige minpuntje was dat we wel erg lang op ons eten moesten wachten. Het was een mooie avond, heerlijk op het terras gezeten en het was ook best druk.

Redelijk eten, aardige mensen maar niet echt bijzonder!

Janet van nieuwenhuizen

Zeer vriendelijk personeel, terras buiten gegeten en gedronken. Ik mocht mijn meegenomen alcoholvrij witte wijn drinken, ze begrepen dat ik niet de maaltijd met radler 0/0 procent wilde drinken. Fijn dit begrip. Ook kun je er goed parkeren, let wel op dat het parkeerhek dicht gaat. Wij waren ad overkant bij de vorstin op bezoek (50 mtr), gelukkig is er daar een sleutel aanwezig en werd dit geregeld.
    Het eten bij tiramisu was voortreffelijk, genoeg aanbod en keuze, we hebben genoten! Aanrader dus 👍🏼

Erg prettig restaurant. Fijn om vroeg aan tafel te gaan na drankje op terras. Erg lekker eten en leuke bediening. Handig tegenover De Vorstin. Prima combi met concert.

Roti besteld maar de kip bleek bedorven te zijn. De rijstkorrels van de nasi was ook hard alsof deze vorige week was bereid. Totaal geen aanrader! Ik bestel nooit meer hier. Ik heb nog nooit zo slecht Surinaams gegeten!

Rianne van Haaren

De roti was taai en had bijna krokante randjes wat niet hoort. Kip was erg droog, niet lekker gewoon. Kousenband was erg lang gesneden.
    Mijn man vroeg of het vega eten was maar er zat ei bij de nasi. Zeer slecht. De dame leek wel chagrijnig. Niet voor herhaling vatbaar.

van Dijk

Zoals altijd gezellig en goed eten.

Martijn

Lekkerste chocolademousse ooit geproefd!

Piet IJntema

Prima eten voor een mooie prijs en snelle en correcte bediening.

Fritjof Troll

Zeer persoonlijke ontvangst door George en team. Lekker gegeten en gedronken. Restaurant op familie gericht op zijn Italiaans. Leuke speelruimte voor kinderen in de kelder.

27. Internationaal Hilversum

Christine

Van de week hier met wat vriendinnen gegeten. Wat een fijn restaurant is dit! Wij werden heel vriendelijk ontvangen. Na een lastige keuze (want er staat zoveel lekkers op de kaart), heb ik gekozen voor de gepocheerde oesters en het Iberico rack. Alle gerechten waren super van smaak en de borden zagen er ook heel mooi uit.
    Bij alle gerechten hebben we wijnsuggeties genomen. De bediening gaf hier goede uitleg over. We zijn de hele avond echt in de watten gelegd.
    Al met al een top avond. Echt een aanrader!

28. Internationaal Hilversum

Claudia oosting

Prima restaurant, gezellige sfeer. De pizza's hadden een bijzonder harde rand en waren wat aan de zoute kant. Helaas liet de bediening qua drankjes best lang op zich wachten. Toen we wat van de harde rand opmerkten, gaf de ober aan dat we dit van tevoren hadden moeten melden (best vreemd als je ergens voor een eerste keer komt).

Westenbroek

Ik lees veel negatieve reacties maar dat is absoluut niet mijn ervaring. Echt Surinaams lekker eten! Aanrader!