Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hilversum verdeeld zijn.

Top avond gehad! Heerlijk gegeten keurige bediening erg gastvrij en vriendelijk!

Na reservering. De ontvangst was heel vriendelijk, maar de bediening was erg ondeskundig en rommelig. Dat komt door het jonge personeel. De pizza's waren te hard en hadden aan de bovenrand te zwarte "vlekken". Degene die de oven bediend moet eens leren hoe je pizza's moet "handelen" om ze op tijd uit de oven gehaald moeten worden, zodat je niet je kaak "breekt" op de pizza. Jammer voor zo'n gezellige Italiaan in Hilversum.

Erik Beekes

Goed geholpen en lekker geheten. Vooral het persoonlijke welkom zeer gewaardeerd. Gaan zeker nog eens eten hier!

Van helden

Fijn en lekker gegeten!

Cors Smorenburg

Matthew Hemmes

Prima menu met heerlijke Italiaanse recepten. Verder is de bediening en sfeer goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kwaliteit is super, goede en hartelijke bediening, echt een aanrader.

Hans Kriekaard

2e Kerstdag met 7 personen heerlijk gegeten bij dit voortreffelijk goede Italiaans restaurant.

Dit in een geweldige ambiance rondom een gezellige Kerstsfeer.

Behulpzaam, meedenkend (aanpassing menu, geen probleem), culinair genieten.

Heerlijk om even zelf niet in de keuken te staan en je lekker te laten verwennen.

Daar zijn jullie zeker in geslaagd. Dank ook namens de gehele familie!

Gezellig gegeten op tweede Kerstdag. Gezellig druk, maar niet te. We werden gastvrij ontvangen. Enkelen van ons hadden het menu, en een paar a la cart. Prima gegeten en zeer de prijs waard. Zeker voor Kerst. George zelf liep ook af en toe rond om te informeren en ons welkom te heten. Ook de ober was zeer vriendelijk en nam de moeite om foto's te maken. Kortom, we hebben hier vaker gegeten en ook nu was het zeer prettig.

Claudia Woerlee

Op Tweede kerstdag hier gegeten. Fantastische gerechten, fijne bediening en een heerlijke sfeer!

Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs! Aanrader!

12. Internationaal Hilversum

Mevr Blommaert

Eerste Kerstdag genoten van een heerlijk kerstdiner met een prima verzorging en waarbij ik het personeel een schouderklopje wil geven. De wisseling van de tafels om 8 uur. Vond ik erg rommelig vooral omdat er buiten een warme gelegenheid was om te wachten. Toen we buiten stonden maakten mijn zoon en sch dochter een opmerking over het feit dat vaste klanten een presentje kregen en andere bezoekers niet waaronder wij. Het gaat mij niet om het presentje maar de manier waarop het zichtbaar was. Of je geeft niets of je hebt voor ieder bezoeker een presentje. Wilde dit even kwijt.

13. Chinees-Indisch Hilversum

Margo Gaasbeek

Heerlijk gegeten. Al het eten vers en een snelle service. Hele vriendelijke mensen die enorm mee denken. Alle tafels staan een eind uit elkaar zodat je voldoende privacy hebt. Hier ga ik vaker eten! Dank!

Jolanda boomgaard

We hadden een leuke avond gepland met onze duikvereniging. Het is buiten een eet gelegenheid ook een kroeg en dat is niet bevorderlijk voor het geluid. Het eten was niet veel bijzonders. Weinig decoratie op het bord en voor 4 personen erg weinig sla. Het toetje was daarintegendeel heerlijk een cheesecake en dat maakte veel goed. Bediening was matig maar de sfeer was gezellig ook door de leuke muziek. En natuurlijk onze mensen van de duikvereniging.

15. Internationaal Hilversum

A. de Reus

Vanavond voor het eerst in Restaurant Parc gegeten.
    Ontvangst was zeer correct en hartelijk.
    Toevallig kwamen we beiden tot dezelfde keuze nl: “Krokante Zwezerik” voor en als hoofdgerecht “Wildpeper”. Daarbij als supplement een portie Frietjes met Mayo (€ 3,60).
    De stukjes zwezerik waren tot onze teleurstelling waarschijnlijk gefrituurd als ware het bitterballen, erg jammer en zonde van de fijne smaak die zwezerik heeft.Bakken in roomboter zou toch beter zijn.
    Het hoofdgerecht was redelijk smakelijk maar met weinig garnituur, salade en frietjes als supplement verkrijgbaar.Wij hebben de frietjes besteld,dit waren heel erg donkerbruine grote diepvriesfrieten die naar oud vet smaakten.
    Hierover hebben wij de opmerking gemaakt dat we deze frietjes niet lekker vonden en ons afvroegen of het frituurvet misschien niet heel vers was.
    Als antwoord kregen we de mededeling dat het vet de dag ervoor verschoond was.
    Wij denken toch dat het vet waarin de zwezerik (gefrituurd!) en de frietjes bereid waren niet vers was,hoe krijg je anders deze spijzen zo donker van kleur en matig van smaak.
    Kortom:jammer dat er met in principe goede ingrediënten zo’n slecht resultaat bereikt wordt.
    Wat ons betreft een “pak slaag” voor de kok in kwestie.
    Prijs/kwaliteitverhouding is op deze manier beneden peil.
    Huiswijn was lekker en de bediening prima.

16. Chinees-Indisch Hilversum

Vincent Meijer

Spanderhoeve”

Na 14 jaar pas gevonden… maar we gaan de schade inhalen. Dit terzijde, het is gewoon fantastisch, zonder alle criteria te hanteren die vaak wordt toegepast op restaurants.

Het eten is formidabel en mooi afgemeten, op temperatuur en SMAKELIJK.

Je zou zaken kunnen aanmerken die voor verbetering vatbaar zijn, maar daarmee neem je meines inziens de ziel van het restaurant weg.

Sjapoo Sjapoo.

Het was top. Heerlijk gegeten, volop keus en een attente en vriendelijke bediening.

Ton Waldram

In het algemeen: het eten was niet goed toebereid. Resp. Taai, te gaar of smakeloos.
    Jammer.

Wat een gezellig restaurant. Aardige bediening. Eerlijke prijzen. Ze bestaan al 18 jaar en dat is niet voor niks. Ook bijzonder dat ze met biologische producten werken, zonder daarmee te koop te lopen.

Joke ten Kortenaar

Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, bediening wat traag.

Patat was echt niet lekker, kleine stukjes en veel te hard! Bah!

Belinda Verkerk

Wat een gezellig restaurant! Leuke, vlotte bediening en heerlijk eten. Ik kom hier zeker terug. Al helemaal voor de lamskoteletten, die zijn nergens anders zo lekker... Maar eigenlijk is alles top! Echt een superavond gehad 😊
    Groetjes Tana en tot gauw

24. Koreaans Hilversum

Worst customer experience ever.
    We zaten gezellig na te borrelen na een lekker etentje met de 5 hapjes per persoon. Smakelijk en leuk. Echter terwijl we nog aan de digestief zaten werd het hele restaurant om ons heen leeggehaald met veel lawaai, tot we ons uiteindelijk zo weggejaagd voelden dat we gingen. Toen we meldden aan de eigenaren dat we niet snel terug zouden komen vanwege dit wegjagen, werden wij aangesproken op niet met hen meedenken: ze hadden ons er niet al om 21:00 uur uitgegooid omdat ze zo enorm klant vriendelijk waren. Bizarre reactie naar je gasten.

26. Italiaans Hilversum

Heerlijk gegeten, goede suggesties voor het eten.

Super lekker gegeten. Ook bediening heel vriendelijk en attent. Echt een aanrader, zeker in combinatie met bezoek aan De Vorstin.

28. Internationaal Hilversum

Martine Keur

Martine Keur

jan van zilver

Lekker eten en zeer goede bediening.