Oh Lobo in Hilversum

• do 17:00 - 22:00
  • vr 17:00 - 22:00
  • za 17:00 - 22:00
  • zo 17:00 - 22:00

Bij Oh Lobo kun je genieten in een sfeer die je het beste kunt omschrijven met woorden als stoer, zee, strand en lekker een avondje uit met vrienden, collega's en familie. Want zeg nou zelf; je kunt nooit genoeg vrienden en gezelligheid hebben. Borrelen, al pratend een lekker hapje eten, jezelf zijn en alleen gezelligheid telt. Vanuit deze gedachten is Oh Lobo ontstaan. Bij Oh Lobo eet je samen wat je lekker vindt, zoveel je wilt voor een vaste prijs. Daarom serveren wij plateaus voor 2, 3 of 4 personen. Ons arrangement kost €23,50 p.p. (all you can eat)

OH LOBO serveert allerlei kleine hapjes op plateaus, leuk en gezellig om te delen. Wij halen onze inspiratie overal vandaan: zo serveren wij Spaanse bruschetta's, oma's stoofpotje en Japanse sashimi. Echte mannen (en vrouwen!) worden blij van het M.B.P. met onder andere Jack Daniëls Spareribs en oosterse kippendijen. Je betaalt een vaste prijs (€ 26,50) en eet wat je wilt, sounds good, right?
A la carte:
Wil je liever losse gerechtjes bestellen, ga dan voor 'Be the Chef'. Je bestelt onbeperkt wat je wilt. (€ 28,50)
All-in rrangement:
Speciaal voor groepen vanaf 10 personen bieden wij een all-in arrangement aan. Er worden bij dit arrangement verschillende plateaus geserveerd, voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en desserts/ kazen. Dit is een selectie van de meest populaire gerechtjes, vlees, vis en vegetarisch gecombineerd. De drankjes (bier van de tap, huiswijnen en frisdranken) zijn inbegrepen. Tijdens het dessert serveren wij koffie en thee. Per persoon kost dit arrangement € 39,50 p.p. Eventuele wijzigingen in het menu zijn natuurlijk bespreekbaar.

Diëten Glutenvrij, lactosevrij, suikervrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Oh Lobo in HilversumFoto van Oh Lobo in HilversumFoto van Oh Lobo in HilversumFoto van Oh Lobo in HilversumFoto van Oh Lobo in HilversumFoto van Oh Lobo in HilversumFoto van Oh Lobo in HilversumFoto van Oh Lobo in Hilversum

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Budget, gezellig, hip, huiselijk en romantisch
Voorzieningen
All you can eat, catering, honden toegestaan en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
125 zitplaatsen en maximaal 60 personen in één groep
Betalen