Op dit adres zit nu: Bistro VOS

Eetcafé De Deugniet in Hilversum

Hilvertshof parkeergarage: 24 uur open, op 50 meter loopafstand.

Op loopafstand van station. 350 mtr.
    Vanaf Beeld en Geluid: trein naar centraal station Hilversum, vervolgens op loopafstand van ons restaurant. Loopafstand JT Bioscoop , 350 mtr., Podium "De Vorstin" 600 mtr.

4. Betalen Visa Master Card pin American Express

1492017912 86
1506219319 85
1513320023 86
1520420727 86

1. Gisteren weer heerlijk gegeten bij De Deugniet. Lekkere warme uiensoep. Genoten van het wildtrio. Mooi vlees, goed bereid. Door het stoofpeertje, de rode kool en het huiselijke sfeertje voel je je echt thuis. En dan werkt het gure weer ook lekker mee. De bediening is zeer vriendelijk en de koffie lekker! Dus een erg geslaagde avond gehad!!

2. Tja, het was niet goed, ik kan niet anders zeggen. De tomatensoep herkende ik niet eens als tomatensoep. Het hoofdgerecht was smakeloos... doorgebakken vlees. Alles gewoon vies. Heb ik nog nooit meegemaakt. En zo sneu, aardige bediening, leuke tent, maar echt niet goed.

3. K. van Essen

Samen met een vriendin heerlijk gegeten in De Deugniet. Het wildgerecht was met zorg bereid en erg lekker.
    De sfeer en bediening uitstekend. Wij hebben de hele avond lekker bij gekletst en werden niet "weggekeken".
    Kortom een prima adresje om lekker relaxed uitgebreid te tafelen.

4. Annemie vennix

Ze keken ons erg op de vingers, omdat alleen wij er waren. Dit was niet prettig. Inrichting was erg gedateerd.

5. Gezellig bruin eetcafe met een gevarieerde kaart. Vriendelijke, ontspannen bediening. Gezellig etentje gehad!

6. Martine Keur

7. ADJ van Laar

Wat een fantastische eet ervaring. Alles tot in de puntjes verzorgd. Service in de bediening zonder opdringen. Gerechten waarbij het voorgerecht een voorbode is voor de kwaliteit van het hoofdgerecht. Gerechten met zorg, kwaliteit, kennis, vakmanschap, en liefde bereid en dat proef je. Dineren in een huiselijke sfeer waarin je volledig tot rust komt.

Arend & Eveline
    Almere

8. De jong

Heerlijk eten, super aardige eigenaren / bediening. Voor herhaling vatbaar.

9. Korporaal

We hebben heerlijk gegeten en alles was zeker voor herhaling vatbaar 👍

10. Heerlijk gegeten bij de Deugniet, fijne bediening, smaak van het eten was goed, borden waren mooi aangekleed! Aanrader!

12. Heerlijk gegeten in een hele goede sfeer. Leuke tent en top bediening. Zat ook helemaal vol. Dat zegt genoeg.

13. Fantastisch! Ontzettend gemoedelijk en in alle rust heerlijk gegeten. Personeel is heel vriendelijk en neemt alle tijd voor de gasten. Door de kleinschalige opzet en leuke inrichting geeft het een heel huiselijke beleving.

Afgelopen zomer voor het eerst gegeten, toen heerlijk buiten gezeten. Dit keer binnen gezeten, ook fantastisch!

14. Het was heel lekker, en een goeie bediening. Lekker ontspannen gegeten.

15. Altijd gezellig en het eten is uitstekend. Echt een aanrader!

16. T van Deene

Het spijt mij te moeten mededelen dat het eten van zo'n slechte kwaliteit is geweest. Maar om de sfeer niet te verpesten en omdat we al een uur hadden gewacht op het hoofdgerecht hebben we het zo gelaten. Voor de goede orde is er wel gevraagd of er een nieuw warm gerecht gebracht moest worden. Het asperge menu (3 keer) was zo koud, en de asperges slecht geschild zodat er steeds een plukje schil overbleef. De soep was wel warm maar proefde naar verdikkingsmiddel en zout. Het dessert was niet meer voorradig maar dat werd opgelost. Bediening was zo vriendelijk dat maakte de reis vanuit Amsterdam weer goed, en van de wijn hebben we ook genoten. Maar voor het eten hebben we helaas weinig goede woorden over.

17. Martijn Luten

Echt heerlijk gegeten, complimenten want dat was een tijd terug dat het zo lekker was.
    Komen snel nog een keer terug.

18. Super gezellig, lekker eten voor een goede prijs. Heerlijke huiswijn.

19. Han Knoppers

Altijd een goede en vriendelijke ontvangst en kwaliteit van het eten is perfect.

20. Weer heerlijk gegeten voor een goede betaalbare prijs met zoals altijd een goede service en een warme glimlach van wil.

21. Willemien

Wij (mijn twee broers en mijn zussen ik) komen al zeker 12 jaar met zeer veel plezier samen bij de Deugniet. Wij genieten telkens weer van de gezelligheid, de gastvrijheid en het heerlijke eten.

Willemien

22. Heerlijk gegeten gisteravond, leuke informele sfeer. Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug!

23. Annelies Bijlard

24. We hebben een zeer leuke avond gehad, en super lekker gegeten. Bedankt voor jullie gastvrijheid en als we een keer in de buurt zijn komen we zeker weer eten!

Groetjes van de dames uit Groningen/Texel.
    Sylvia, Petra, Yvonne en Yvonne, Mirelle en Marianne.

25. Heerlijk gegeten, prijs/kwaliteit TOP!
    Een aanrader!

26. Hier is t goed eten. Wij hadden t champignonroompotje als voorgerecht en een steak als hoofdgerecht. Zoals gevraagd werden steak ook echt rood gebakken. De bediening is ook erg vriendelijk.

27. Nog -bij wijze van spreken- 'burping' en 'yeasting' van een nogal teleurstellend teppanyaki-etentje eerder deze avond in een van onze favoriete steden Hilversum, tijdens zoektocht voor een dessert-noodlanding (koffie/thee en toetje) neergestreken in de gezellige Biersteeg tegenover een onbeperkt Japans schransen tent.

IJs Romanoff en warme apple crumble. De desserts zagen er zeer goed opgemaakt en gedecoreerd uit. Ook de smaak was in orde.
    Alleen de apple crumble was niet krokant, maar zacht. Dat was 't enige minpuntje, maar zoals gezegd de smaak was goed.

Decor is leuk ouderwets (kroonluchters, groene bankierslampen op de tafels etc), maar met dit weer zat natuurlijk iedereen buiten op de mooie binnenplaats, die 't gevoel gaf alsof je in de tuin zat (beter dan aan de Groest zitten met constant voorbijscheurende scooters, die je trommelvliezen bijna doen barsten). Nee, dan zit je heel lekker, rustig en gemoedelijk in de Biersteeg.
    De eigenaren (man/vrouw) zeer sympathiek en ouderlijk (ouderlijk van vader/moeder) naar ons en andere jongere gasten toe.

We komen zeker weer terug, dan voor een 3-gangen menu, in dit toevallig door ons ontdekte eetcafe (right place at the right time).

P.S.: Mocht iemand een lampekap over hebben voor een van de tafellampen (Engelse bankiers-/notaristafellamp) binnen, breng 't mee. Ze zouden er heel blij mee zijn.

28. Q. Huisman

Geweldige avond gehad met vrienden, heel gezellig, heerlijk gegeten. Gek dat het niet vol zat op vrijdagavond!

29. Bea van den Brink

Gisteravond heerlijk gegeten in De Deugniet, vooral het champignonpotje was verrukkelijk!

30. Ed bisel

Donderdagavond hier gegeten met 14 personen.
    Bediening was erg attent en vriendelijk.
    Alles keurig verzorgd.
    Eten was erg smakelijk en zag er prima uit.
    Was alleen erg rustig in de zaak ondanks koopavond.
    Mooi terras.
    Hebben fijne avond gehad en komen zeker graag nog eens terug.

31. Zaterdagavond heerlijk gegeten. Alles was bijzonder goed van smaak en het is duidelijk merkbaar dat er met aandacht en goede kwaliteit producten wordt gekookt.
    De sfeer was gezellig en gemoedelijk.
    Wij zijn zeer enthousiast en waren blij verrast voor een eetcafe. We komen zeker terug!

32. Gisteravond heerlijk gegeten in dit sfeervolle eetcafé. Bediening was keurig. De franse uiensoep vooraf was verrukkelijk. Het champignonpotje van mijn vriend ook. Hoofdgerecht (voor mij saté van varkenshaas in ketjapsaus, voor mijn vriend lamshaasjes in honing thymsaus) waren eveneens heel lekker!! Genoeg op het bord! Kortom, zeer goede ervaring bij eetcafé de deugniet!

33. Hannie Sipkema

Ik zou mijzelf eigenlijk wel onder de vaste klantenkring kunnen plaatsen. Ga regelmatig zeker ook ergens anders uitproberen, om ook eens het verschil te kunnen beproeven. Maar kom altijd weer bij "de Deugniet" terecht. Altijd verrassend met hun wisselende menukaart om over de smaak maar te zwijgen. Ik kan zeggen altijd heerlijk.
    Met hartelijke groet aan de gastvrouw.

34. Ernst Voogd

Een bezoek zeker waard.
    Hartelijk ontvangst en correcte bediening. Goed verzorgde menukaart met heerlijke gerechten. In werkelijkheid overtrof het onze verwachting, wat hebben we super gegeten. Het klopte allemaal.
    Naast een vriendelijke eigenaar, een met hospitality doordrongen jongedame, Annabel(?). Haar professionaliteit zou niet misstaan in een sterrenrestaurant.
    Kortom, een aanrader en voor ons zeker niet de laatste keer.

35. Denise Zoetbier

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. We hebben een geweldige avond gehad!

36. Andrew & Ingrid

Afgelopen vrijdag bij De Deugniet gegeten.
    Wat een ouderwets gezellige (huiskamer)sfeer en vriendelijke bediening.
    Het eten was voortreffelijk (vooraf: beiden carpaccio, hoofd: draadjesvlees met jus en aardappelpuree met appelmoes / varkenshaassaté met lekker pittige satésaus en frites, na: cheesecake / applecrumble).
    Heeeerlijk gegeten en zeker de moeite waard om vanuit Rotterdam nog eens terug te komen en te genieten van de goede sfeer en het heerlijke eten.

37. De plek als je lekker en gezellig wilt eten ook met meerdere personen. Komen gauw weer terug.

38. Marianne mandenmakers

We hebben heerlijk gegeten in de deugniet! Personeel was meer dan gastvrij en vriendelijk!
    Nog na geborreld aan de bar, erg gezellig! Mieke en ik komen zeker terug voor een weekendje Hilversum , en dan komen we jullie zeker ook bezoeken! Marianne mandenmakers uit Apeldoorn Mieke westdorp uit Diemen

39. Ellen Kastermans

Vanwege de sfeer, de bediening en prijs/kwaliteit combinatie [zij had er al meerdere malen gegeten] had mijn zus besloten haar bruiloftsetentje in de Deugniet te houden; een absolute aanrader voor een gezelschap rond de 40 mensen! We hebben met z'n allen werkelijk heerlijk gegeten in een ambiance met het gezellige huiskamer idee-gevoel wat absoluut door de ongedwongenheid ontspannend, sfeer-en gezelligheidsverhogend werkte.
    De bediening was top, voortreffelijke timing met het benodigde improvisatie vermogen want er gebeuren op zo'n dag toch onverwachte dingen.
    Zonder meer Chapeau voor de Deugniet!

40. Erg lekker en zeer goed berijd.
    Een jonge keuken ploeg, maar erg goed.
    Zeer aardige bediening helemaal.
    Aanrader de wildtrio super goed.
    Desert cocomouse zag er prachtig uit.

41. Marja van Breda

Vrijdagavond 2 december met vier personen gegeten bij "De Deugniet".
    Gezellig druk. Bediening goed en vriendelijk. De prijs/kwaliteitverhouding dik in orde.Gerechten mooi opgediend. Voor gezellig uit eten zit je daar helemaal goed !

42. Zondag 28 augustus met 10 personen gegeten bij de Deugniet in Hilversum, dat was een daverend succes.

Het was er ouderwets gezellig en de menukaart bood veel variatie zodat iedereen met een meer dan tevreden gevoel weer huiswaarts kon keren.

Wij komen beslist weer terug, ook al omdat de prijzen redelijk zijn,

Nogmaals tot ziens, Mieke en Ruud.

43. rinus en Elly Baanstra

Wat doen wij op maandag tijdens onze vakantie in Hilversum?

Lopend over de Groest klein zijsrraatje ingelopen, de Biersteeg.

Ons valt een romantisch restaurantje op en zowaar op maandagavond geopend!

Binnengekomen voelen wij ons meteen als een vis in het water en de ontvangst was idem dito.

De menukaart bleek verrassend veelzijdig en onze keus was o.a. mosselen en spareribs.

Natuurlijk kwam daarna de overheerlijke applecrumble! Gezien de barre weersomstandigheden was dit bezoek een voortreffelijke keuze. Wat ons overigens opviel: Bij mooi weer kan men heerlijk op een prachtig verzorgd en ook deels verwarmd terras genieten onder de kastanjeboom.

Verder een vriendelijke- en vlotte bediening, dus voor herhaling zeker vatbaar.

De bediening was uitermate vriendelijk en de prijs- kwaliteitverhouding is prima.

44. Jan van der Waal

Bijzonder aardige gastheer, hij rookt overigens wel als een stoomboot. Weinig gasten vanwege de neergutsende regen. Eten was goed, verwacht geen hoogdravende culinaire wonderen op je bord, maar daar zijn andere etablissementen voor en de prijs is er ook naar. De crème brûlée was voortreffelijk.

45. Monique

Gisteravond met een vriendin op het terras gegeten onder de warmtestraler. Waande me een avondje op vakantie! Eten was goed en de bediening allerhartelijkst! Als ik nog 's in de buurt ben, kom ik zeker terug!

46. jo 17 punten

Ik ging met een vriendin een avondje uit en we besloten om bij Eetcafé de Deugniet wat te gaan eten. Van de buitenkant een zeer sfeervol pand en ook een groot terras met terrasverwarming. Toen we binnen kwamen werden we gastvriendelijk ontvangen en we zochten een mooi tafeltje uit bij het raam. Nadat we wat drinken hadden besteld hebben we rustig de kaart doorgenomen. Ik bestelde de slakken en de eendenborst met sinaasappelsaus en mijn vriendin een champignonpotje en mosselen met friet en diverse sausjes. Beide vonden we het eten erg lekker, de sfeer was gezellig en de bediening was zeer vriendelijk. We hebben naderhand nog een dessert gehad en een kopje koffie gedronken. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

47. Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug!

48. Personeel erg traag, wel vriendelijk. 4 juni 2011 gegeten. Wij vonden het erg slecht, had beter naar de snackbar kunnen gaan. Prijs/kwaliteit klopt niet.

Wij gaan er nooit meer naar toe.

49. Super gezellig! Heerlijk eten en geweldige deugniet koffie!

50. Weer heerlijk gegeten!

51. Het blijft een gezellige tent, altijd een vriendelijk woord van Wil en Nico.

Het eten is zoals het vroeger thuis was!

Onze complimenten!

Jammer dat we niet zo vaak mogen komen!

52. Het eten is er prima, leuke sfeer en de bediening is perfect. Kom er zeker terug.

53. Kom er jaarlijks met m'n drie broers eten. Altijd weer een succes.

54. Perfect. Sfeer en keuken doen me denken aan de gezellige Hollandse bistro's van een jaar of 25 geleden. Kwaliteit is hier trouwens altijd in orde omdat Nico zelf een topkok is.

55. Good quality food with no surprises.

Good prices and service. Recommendable!

56. Het eten is lekker, de bediening is ook aardig en neemt voldoende tijd voor je.

57. De spareribs bij de Deugniet zijn verrukkelijk! Zelfs van ver buiten Hilversum komen wij erheen om ze te eten, voortreffelijk!

Super gezellig knus restaurant, en vriendelijke bediening!

58. Super goed restaurant, wij gaan hier vaak eten. Binnen is het klein met een huiselijke sfeer en buiten een groot terras. Prettige en gezellige bediening, prima service, eten is altijd heel goed en super lekker en je hoeft nooit lang te wachten. Met 2 personen ben je ongeveer 80 euro kwijt. Ons top restaurant, we zullen hier zeker nog vaak eten.

59. wat een super leerling kok en leuke meid in de bediening(sam?)

60. Zeer prettig bediend en uitstekend gegeten van een voortreffelijk diner, aan alles was te zien dat het met veel zorg bereid was. Zeker voor herhaling vatbaar.