Ruim, eigen parkeerterrein.

Vlakbij station Hollandsche Rading. Bushalte voor de deur.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Rading

7. Omgeving
    • Bij het bos

1265195543 76
1444194862 70

1. We hebben hier al vaker pannenkoeken gegeten en gecombineerd met een boswandeling om de hoek.
    Pannenkoeken zijn erg lekker en de bediening is zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam.

2. Ik heb een heel nare ervaring met dit restaurant gehad omdat er zeer bot en onprofessioneel werd gereageerd op mijn verzoek om glutenvrij te eten. We hebben deze dieetwens bij de reservering zelfs nog specifiek doorgegeven, maar toen we er waren bleek ik niks van de voorgerechten die in het menu staan te kunnen eten (zelfs de soep niet). Dus toen ik vroeg wat we daar dan aan konden doen (want de rest van de groep ging wel voor een voorgerecht...) kreeg ik de super botte reactie: 'tja, het is wat het is he...' Heel onaardig en er werd dus totaal niet meegedacht. Doordat ik niet op gaf en vroeg of ik dan echt geen alternatief kon krijgen werd er met een grote zucht gezegd: 'oké... we kunnen wel een carpaccio voor je maken.' Om eerlijk te zijn heb ik dit nog nooit meegemaakt en ik zou dan ook nooit meer iemand aanraden om hier te gaan eten.

3. Voor de derde maal hier weer heerlijk gegeten.
    Prijs kwaliteit verhouding in een woord geweldig!
    Tevens de vriendelijkheid van de bediening verdiend een pluim!
    De tijden tussen de gangen ook prima.
    Kom zeker weer eens aanwaaien.

4. a. de graaf

Gezellig en vriendelijk personeel, heerlijk eten, prijs / kwaliteit prima.

We komen zeker terug.

5. Eten was lekker, bediening was vriendelijk maar het duurde wel erg lang.

6. We hebben met vrienden een onvergetelijke ervaring gehad bij restaurant De Rading. In het zeer sfeervolle restaurant hebben wij genoten van de geweldige ambiance, zeer goed eten en vriendelijk personeel. Het eten is echt een aanrader: veel keuze en variatie en wordt prachtig gepresenteerd! Het personeel is zeer vriendelijk en snel, we kregen ons voorgerecht allemaal tegelijk wat tevens geldt voor het hoofd- en nagerecht. Het was echt smullen en ik raad een ieder aan om zeker een keer bij restaurant De Rading te gaan eten! U zult er zeker geen spijt van krijgen!

7. Geweldig restaurant! Echt een aanrader! Prijs/ kwaliteit is perfect, zeer vriendelijk personeel en het eten is ronduit fantastisch! Chapeau!

8. Wat een sof... Om 17.45 uur eten besteld voor 5 volwassenen en een kind. Kinderpannenkoek meteen geserveerd. Om 19.15 uur nog geen eten voor 5 volwassen. Dus maar weggegaan met lege maag...

9. We hebben een hele gezellige avond gehad en het was allemaal goed verzorgd.

10. Ria van der Ham

We hebben 27 december met een groep van 17 mensen hier gegeten. Het eten was verrukkelijk. Gezellige versiering en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding heel goed. We kregen praktisch tegelijk ons eten, zodat niet de een al aan het eten was en de ander nog moest wachten.

Dit restaurant is goed aan te bevelen en we komen zeker een keer terug. Het cijfer dat wij geven is een 8.

11. jan van wegen

12. Restaurant de Rading Hilversum.

Ik heb in heel wat restaurants gegeten en ze waren niet allemaal perfect, maar deze was de slechtste waar wij ooit hebben gegeten.

We bestelden eerst ons voor gerecht, ik een schoteltje met een paar rolletjes rookvlees of zo op een paar blaadjes groen helemaal uitgedroogd, 3 loempiaatjes, 3 gebakken ringen en een bakje met een paar olijfjes, helemaal uitgedroogd. De kok had nog niet de moeite genomen om die eventjes om te roeren. Mijn vrouw bestelde een tartaartje gerookte zalm, die was vreselijk zout, dat vertelde ze me pas in de auto. Ze wilde dat niet in het restaurant zeggen omdat ik al zo kwaad was.

Ik bestelde een kogelbiefstuk, dat waren twee stukjes vlees, was zeker geen 180 gram. Het was ook nog niet te eten zo taai.

Toen ze kwamen vragen of alles na wens was heb ik verteld dat de biefstuk niet te pruimen was. De bediening ging er mee na de keuken, toen hij terug kwam viel me mond open van verbazing; de biefstuk was goed, zijn collega had er van geproefd en of ik de biefstuk waar ze van gegeten hadden terug wilde hebben. Maar ik kon ook wat anders bestellen. Toen heb ik gezegd "als jullie dit eten goed vinden moet je me ook geen ander gerecht aanbieden". Van narigheid heb ik een pannenkoek besteld. Ik dacht bij mezelf: daar kan niets mee fout gaan. Daar vergiste ik me dan ook danig mee, die was zo dun, daar kon je doorheen kijken.

Mijn vrouw had een kipsaté besteld, gelukkig was die goed, alleen was de kroepoek taai. Ik heb nog aan de bediening gevraagd of er een mannelijke of een vrouwelijke kok in de keuken stond. Hij vertelde me dat het een mannelijke was ik heb toen advies gegeven om hem de keuken uit te trappen. Wij hebben namelijk meerderen malen in dit restaurant gegeten, ook met een gezelschap. Toen was het eten perfect, maar er stond een vrouwelijke kok in de keuken.

Ik wist nu ook waarom het in het restaurant zo stil was. 20.00 uur zaten wij nog met ze tweeën op de vrijdag avond.

Zij zien ons daar nooit meer. Dat was ons etentje voor mijn verjaardag. Gezellig hé?

13. fam pals

Heerlijk gegeten in een prettige omgeving en leuk aardig en gastvrij personeel. Wij komen zeker terug! Complimenten.

14. Het eten was heerlijk, steak, zalm, hertenlever, etc. De wijn was zoals ik hem graag drink, dat vonden de anderen ook. De bediening was uitstekend, aardige jongelui. De sfeer was erg gezellig, open haard aan. En de prijs viel echt mee.

Dit is voor herhaling vatbaar. Tot ziens dus.

Eén vorige recensie
  15. Margriet van Schaik

Wat een ontzettend lieve mensen! Ik had de Caesar salade besteld en vergeten te zeggen dat ik niet tegen de dressing kon, de serveerster had dit onmiddellijk door en er werd meteen een nieuwe salade voor mij gemaakt! Het was mijn fout maar daar wilden ze niet van horen, het belangrijkste is dat u geniet mevrouw, wat doe je het dan goed!! Een dikke tien voor dit geweldige restaurant!!

16. Het restaurant ligt in een prachtige bos omgeving, en aan de binnenkant is het heel leuk gedecoreerd. De bediening was enthousiast, en het eten was zeer goed in verhouding van de prijs, mijn kinderen vragen vaak wanneer we er weer pannenkoeken gaan eten, omdat die zo lekker zijn, en omdat ze zich dan weer lekker uit kunnen leven in de speeltuin.

17. Taco Braber

Hier met een groep mijn 40e verjaardag gevierd, omdat ik het restaurant al ken. En wederom weer genoten van de sfeer, bediening én het eten. Mijn familie was ook verrast en sommigen verbaasd dat ze zo'n restaurant hier in de buurt nog niet zelf ontdekt hadden.
    Patricia en Ernst dank voor alles! We komen zeker weer terug.

18. Bijzonder goed eten en nog te betalen. Met vriendelijke bediening.We komen hier regelmatig en nemen ook anderen mee om ze met dit restaurant te laten kennis maken en altijd met een bevredigend resultaat.
    Alleen jammer dat de garnalen kroketten niet weer op het menu staan.

19. I.p.v. hier lekkere pannenkoeken eten, gekozen voor het 3 gangen menu die ook zelf is aan te passen. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. De bediening is perfect en ze zijn zeer gastvrij. Je kan hier gerust met kleine kinderen komen, buiten is een kleine speeltuin. Reserveren is hier wel gewenst.

20. Dit restaurant is echt de topper van het Gooi! De sfeer is perfect maar ongedwongen, het eten is van voor- tot nagerecht echt super! De prijs- kwaliteitsverhouding is prima, je krijgt echt heel veel voor weinig! Bovendien is de bediening snel en zeer vriendelijk. Echt een aanrader voor jong én oud! Het echtpaar Siksma heeft echt een top restaurant, waar wij al jaren tot grote tevredenheid komen! Sjappoo!

21. Suzanne

Op mijn verjaardag samen met mijn vriend hier gegeten.

Een leuk en gezellig restaurant met prettige bediening.

Vooraf had ik de zalmtartaar die prima in verhouding was qua smaak. Als hoofdgerecht had ik gamba's met een heerlijk huisgemaakte knoflooksaus. Mijn vriend had een tomatensoep vooraf en als hoofdgerecht de spareribs. Het smaakte hem ook prima. Vooral over de spareribs was hij erg te spreken.

Mijn nagerecht kreeg ik op een groot dienblad met een felicitatie voor mijn verjaardag, geschreven in chocoladesaus. Tevens was er een soort fonteintje van sterretjes aangestoken en werd ik toegezongen door het personeel.

Al met al, een hele leuke verjaardag!

Zeker een aanrader!

22. De Rading is een prachtige zaak op een sfeervolle locatie. Helaas biedt het uiterlijk van een restaurant geen enkele garantie voor de kwaliteit van het eten wat je binnen krijgt voor geschotelt. Bij de voorgerechten kreeg 1 van ons kant-en-klare uiensoep en de ander een zalmtartaartje wat zo zout was, dat het niet gegeten kon worden. Als hoofdgerecht had ik de kabeljauwfilet. Dit was geen filet, maar 4 stukjes vis van 5x10cm. Bovendien was de vis zo flauw en taai, dat de vraag rijst of het überhaupt wel kabeljauw was. De aardappels die in een apart bakje werden bijgeserveerd, konden wij ter plekke nog "afgieten". Bij alle gerechten was over het algemeen een overdaad aan olie gebruikt. De mayonaise stond blijkbaar al een tijdje klaar voor ons, want er zat inmiddels een groen-gelig laagje over heen.

De bediening deed erg hun best, maar met zo'n kok valt er niet veel meer te redden.

23. Het is een erg gezellig restaurant voor een zeer vriendelijke prijs. Ook met kinderen kun je hier een lekker hapje eten en zeker niet duur. Zomers is er een leuke kinderspeelplek naast het terras, helemaal top!

24. Heel gezellig restaurant met een gezellige sfeer en lekker eten voor een leuke prijs met vriendelijke bediening.

25. Gezellig en sfeervol restaurant in mooie omgeving!

Ook aanrader voor een gezellig feestje of om lekker een hapje te gaan eten voor een leuke prijs.
    Gezellig personeel dat snel voor je klaar staat! Probeer 't ook eens, zou ik zeggen!

26. Is een leuk restaurant met landelijke uitstraling. Kom er regelmatig en kan niet anders zeggen dan een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.

Een ongedwongen sfeer en prettige bediening.

27. De Rading is een mooie zaak op een mooie locatie. Was er laatst voor een feest, heel gezellig! Jammer dat het warm en koud buffet het cafetaria niveau niet overstegen! In de bediening liepen een paar gezellige hardwerkende meiden, hun inspanningen werden echter weer teniet gedaan door een medewerkster die echt beter thuis had kunnen blijven. Als ik de eigenaresse was zou ik niet in jeans en op gympen naar mijn werk zijn gegaan. Kortom: heel gezellig, eenvoudig eten en flink aan de prijs!

28. Dit restaurant is helemaal geweldig, lekker eten en niet duur.

Goede en vriendelijke bediening.

Gezellige sfeer en mooie omgeving.

Ik ga er zaterdag ook weer eten met mijn ouders, pannekoeken, erg aan te raden.

29. Komen hier regelmatig met (schoon-) moeder van 89 jaar. Redelijk goed eten in een prettige, ongedwongen sfeer!