Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hilvarenbeek verdeeld zijn.

1. jan in het groen

Grand cafe de Zwaan, mooi restaurant maar het eten was iets minder. Moesten best lang wachten en het was smaakloos. Nog gevraagd maar ze deden er niks aan. Volgende keer maar ergens anders eten.

2. Marcella

Een restaurant waarbij je het gevoel hebt echt in Italie te zijn! De Italiaanse gastheren, Italiaanse kok,
    de schilderijen en de olijfboom die midden in het restaurant staat...Alles klopt gewoon!
    Het eten was erg lekker en ook voor de kinderen was er genoeg keus!

3. San

Nu al meerder keren gegeten bij Eethuys het seizoen, werkt met verse producten en dat proef je. Een echte aanrader.

4. Een echt Italiaans restaurant met een warme sfeer en heerlijk eten! We werden goed ontvangen en tijdens het eten werd er regelmatig gevraagd of alles nog naar wens was.
    Al met al top! Hier komen we nog zeker terug!

5. Na de heropening een kijkje gaan nemen. Meteen blij verrast met de nieuwe energie die er op zit.
    Eerlijke producten, voor een net zo eerlijke prijs. Inmiddels kind aan huis en komen we er minstens elke maand!

6. Marc van Blerk

7. Souza van Limpt

8. Souza van Limpt

9. Souza van Limpt

10. jpaulissen

Een gastheer die ervoor zorgt dat je je meteen welkom voelt, enthousiast over de gerechten en met kennis van zaken. Een kok die de uiterst verse ingrediënten van uitstekende kwaliteit recht doet en kan toveren met smaak, een uitgebalanceerd geheel. Een ambiance die intiem en gemoedelijk is. Toprestaurant, dat we op de gok kozen via internet, een absolute aanrader!!! Neem de tijd voor je avondje eten en doe de geweldige gerechten eer aan.

11. Henk Linders

Zaterdag 29 maart met 8 volwassenen en 1 kind heerlijk gedineerd in het restaurant. Prima kwaliteit eten, vriendelijke bediening en prijs/ kwaliteit helemaal okee. Een aanrader en wij komen graag nog een keer terug. Mvg

12. ria

13. marian van spaandonk

Zijn altijd tevreden geweest, maar nu niet meer.
    De zeetong voor 29.50 leek wel een slibtong die te groot was uitgevallen en de zeebaars filet was zo weinig, dat leek meer op een halve haring. Ook de biefstuk was een stuk minder groot als voorheen.
    Met 6 personen kregen we 1 bakje frites en het 2de bakje kwam toen iedereen klaar was met eten. We hebben deze klacht meteen gemeld, maar er werd alleen gezegd dat ze deze klacht zouden doorgegeven aan de kok en dat was het.

6,3
  14. Gezellig en lekker uit eten, dat kun je zeker bij De Zwaan in Hilvarenbeek!!
    Een enkel minpuntje, je kunt niet reserveren! Maar toch een echte aanrader.

15. Yvonne Udo- Reijnders

Weer even terug in de Hilvarenbeekse gezelligheid onder de gastvrije vleugels van Pim en Danique. Met 8 personen heerlijk gegeten, erg gastvrij bediend en zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
    Bedankt medewerkers!

16. Een goed restaurant in Hilvarenbeek. Zeer vriendelijke bedieding en goede prijs kwaliteit verhouding. De eigenaars doen zeer goed hun best om hun klanten tegemoet te komen. Ga zo door. Eten is gewoon TOP. Wij hebben hier goed gegeten.

17. Via eet.nu het restaurant gevonden, omdat we met grotere groep met kleine kinderen zouden komen van te voren geïnformeerd, dit was geen probleem. We zijn vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten, voor de kinderen waren er frietjes met een kroket en zij hebben naar hartelust kunnen kleuren.

18. Bij binnenkomst gemeld dat we a-la-carte wilden komen eten. Krijgen meteen als antwoord dat dat niet mogelijk is omdat de gereserveerde menu's al uitverkocht zijn voor deze maand. Geen klant in het restaurant te bekennen. De kok zat met zijn laptop in het restaurant. Dit voor een zaak dat net open is en een klantenkring op moet bouwen vind ik zeer slecht. We zijn meteen omgekeerd en elders gaan eten.

19. De nieuwe hoef

20. Jules theuns

S'middags geluncht en s 'avonds gedineerd, beide keren zeer lekker gegeten. Pluspunt zeker de vriendelijke bediening en het lekkere eten. Aandachtspunt; geef passende groente bij hoofdgerecht, geen bloemkool en sla bij hertenbiefstuk, bloemkool en sla waren wel lekker maar niet de perfecte combinatie. Restaurant is zeker een aanrader.

21. Fam. van de Zande

Zaterdagavond om acht uur hadden we gereserveerd.Met zes personen zaten we om goed acht uur aan tafel.Drie bier kwam vrij snel,op drie wijntjes hebben we zeker tien minuten gewacht. Het hoofdgerecht kwam pas na tien uur.Tip:vanwege wachttijd een lekker broodje met wat smeerseltjes op tafel zetten!
    En jammer dat de drankjes steeds op zich lieten wachten!
    Voor 25 euro is de prijs-kwaliteitverhouding prima.maar bij verschillende gerechten moet je bijbetalen. Dat is dan wel weer jammer,voor de prijs-kwaliteitverhouding.

22. Afgelopen woensdag bij de zwaan wezen eten. Toch ongelooflijk dat een restaurant in Hilvarenbeek op een doordeweekse dag helemaal vol zit. Service / etiketten waren prima, eten was lekker. Al met al leuke en gezellige avond gehad.

23. Uitstekend gegeten. Mooie gerechten en vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om eens spontaan binnen te lopen

24. Miloscar Tilburg

25. fam. Hoogaars

Afgelopen week 2x bij de Gelegenheid gegeten omdat de eerste keer geweldig goed was!! Het kon eigenlijk niet, maar de tweede keer was nog beter. Heerlijk gegeten met een bediening die de Brabantse gezelligheid hoog in het vaandel heeft staan. Met de prijs kwaliteit verhouding was niets mis, voor zulke prijs zo lekker eten, super !!

26. Afgelopen weekend met vier volwassenen genoten van 'steppegras' bij de 2 Bourgondiers. De ontvangst was hartelijk. De bediening is prima: zeer vriendelijk en attent. De sfeer is ook in orde, maar het is er wel wat luidruchtig. De gerechten smaakten prima en er was meer dan voldoende. Prijs/ kwaliteitverhouding is goed. Een prima restaurant om een dagje Beekse Bergen mee af te sluiten.

27. Voor een lunch naar dit restaurant gegaan in Hilvarenbeek: Sint Petrus. Heel fijn dat we welkom waren want we waren met een groep van 16 personen, zonder te reserveren. De menukaart zag er voortreffelijk uit er was volop keuze. Ik had gekozen voor broodje gesmolten Brie. Ik moet eerlijk zeggen dat het een beetje tegenviel, de combinatie van warme brie met champignons en uien was niet helemaal een smaaksensatie. Misschien miste ik de honing of de pijnboompitjes.
    De sfeer was prima, we zaten lekker buiten, het personeel was zeer vriendelijk en de prijs ging er mee door.

28. Ingrid en William.

Leuke ambiance, lekker, goed eten voor interessante prijzen. Locatie helemaal top, alleen veel last van vliegen, wespen, ze zitten natuurlijk heel erg landelijk, maar daar zouden ze maatregelen voor moeten nemen.

Enkele mensen in de bediening 'snappen' goed hoe het moet, maar er zijn helaas ook wat mindere, die bepaalde dingen niet zien!!. Karlijn is een echte topper!!!

De weg naar de top is wat langer, maar jullie komen er wel.

29. Internationaal Hilvarenbeek

Schilders

Beste eet.nu, wij zijn gister naar Cabana geweest, toen we hier aan kwamen was er helemaal geen reservering door gekomen! Gelukkig hadden ze nog een plekje buiten. Toen ze onze bestelling opnamen zeiden ze dat we maar een paar schaaltjes tappas moesten doorgeven om te kijken naar de hoeveelheid, dus bestelden we 4 schaaltjes voor 4 personen, dit duurde toen 1,5 uur voordat we onze eerste ronde hadden gekregen. We hadden allemaal echt honger en hebben toen besloten ergens anders te gaan eten omdat het heel lang duurde allemaal. Kortom een hele slechte ervaring met eet.nu en een hele slechte ervaring bij Cabana in hilvarenbeek. mvg

30. Al jaren drinken we de heerlijke Latte Machiato. We nemen daar dan een super broodje gezond of broodje gelegenheid bij. Allebei superheerlijk. Dat is trouwens alles in dit restaurant. Vriendelijkheid, bediening, de keuken, een grote gezelligheid. Wij raden dit restant bijzonder aan. Ook op de woensdag en de donderdag als je allerlei schotels kunt eten en dat voor een prijs van EUR 10,00. Echt geweldig.
    Ik en mijn vrouw zullen hier blijven komen. Een restaurant voor koffie, lunch en/of diner met een geweldige ambiance. Mijn complimenten.