Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hilvarenbeek verdeeld zijn.

1. Captain Jen

Super lekker eten en dan ook nog eens de ALLER leukste bediening!!!

2. jeannette

Eten is er erg goed. Bediening echt gastvrij vriendelijk. Echt een aanrader.

3. Super lekker gegeten. Spareribs waren top, maar ook de gyros schotels heerlijk en de zalm met tagliatelle was beetje pittig maar niet te. Echt super lekker allemaal; zal zeker nog vaker bestellen.
    Kan niks zeggen over de sfeer omdat in corona tijd alleen afgehaald mag worden

4. Larosch

Tapasbox voor 2 personen besteld en wat losse gerechtjes voor de kids. Heel mooi en met zorg ingepakt, supermakkelijk te bereiden (oven in en klaar) en alles werkelijk alles was heerlijk! Ruime keuze en veel voor deze prijs, we komen zeker nog een keer eten of afhalen!

5. Jeff Ye

6. Ze kennen hun vaste klanten allemaal bij hun voornaam. Supervriendelijke mensen en heerlijke frietjes!!

7. bep - Hans van Poppel

We kregen van de Sint afgelopen zondagavond een heerlijk menu van jullie (afhaal) restaurant.
    Een overheerlijke vis en wildschotel, maar ook de toetjes waren erg lekker.
    We hebben ervan genoten
    Bep en Hans

8. Internationaal Hilvarenbeek

Joost

9. Internationaal Hilvarenbeek
  10. vb

11. Vandaag bij Kusadasi met het gezin pizza’s besteld. Helaas was één van de pizza’s niet de pizza die wij besteld hadden. We hebben gebeld en konden de correcte soort pizza op komen halen! Super goede service! Wij hebben genoten van de heerlijke pizza’s. 😄

Bedankt voor het meedenken Kusadasi.

12. Jean Diederen

Eten en bediening was voldoende. Grote harde frieten niks apart. 12 Euro voor een liter chaudfontaine rood! Nooit meer terug gaan.

13. Robbert

Altijd leuk, Lekkere friet en leuke mensen, Aanrader.

14. henk

15. Allereerst de complimenten aan de kok. Het eten was erg goed. De bediening was waardeloos. Mijn man had een karmeliet biertje besteld. Dat werd ongeopend gebracht. Gelukkig had mijn zwager een opener bij zich.
    Het uitserveren van de borden ging voor en over ons heen.
    Het afhalen gebeurde op dezelfde manier. Alle borden en bestek werden voor de neus van mijn man gestapeld en daarna opgeruimd.
    Een van de gasten had een cola besteld en die werd zo hard op tafel gezet dat de vloeistof er uit spetterde met veel schuim.
    Achteraf bleek het meisje wat in de bediening stond, doof te zijn. Dat verklaarde het schreeuwen wat ze tegen ons deed i.p.v. praten.
    Toen het toetje kwam, waren er geen lepels bij. Toen wij daarom vroegen werden er te weinig lepels gebracht. De lepels werden met veel kabaal op de tafel gegooid. Na het toetje wilde mijn zwager een koffie met grappa. Ze wist totaal niet wat daarmee bedoeld en zei dat ze dat niet hadden. Uiteindelijk werd het wel door een andere jongen gebracht die ook in de bediening zat. Die zei dat het meisje slechts 1 week in dienst was en dat ze het allemaal nog niet zo goed begreep. Hij vertelde ook dat zij doof was. Ondanks de jonge leeftijd van die jongeman, was hij wel goed bezig.
    Wij hadden voor 6personen gereserveerd, maar waren met vijven en we vroegen of we de koffie mét grappa gratis kregen omdat mijn zwager geen toetje genomen had en we wel een extra maaltijd betaald hadden. Dat ging niet. Toen de koffie gebracht werd, gingen alle deuren open en werden opgeruimd. Wij vroegen of de deuren nog dicht mochten totdat we uitgegeten waren, maar er werd vanuit de bar geroepen dat het personeel naar huis wilde. Toen werd mijn man zo kwaad dat hij er op harde toon alle ergenissen van die avond er uit gooide, toen verscheen de kok ietwat verbouwereerd. Ik vroeg om de rekening en het dove meisje zei: als je wilt, loop dan maar mee.
    Het was alles bij elkaar een vreselijke avond terwijl het een gezellig afscheids dinertje voor mijn zoon had moeten zijn, die de volgende dag weer naar Schotland vertrok.
    Ik heb gemaild of ik het telefoonnummer of mailadres van de eigenaar mocht hebben zodat ik mijn beklag bij hem kon neerleggen, maar tot op heden geen reactie. Het is nu 1 week geleden.
    De eigenaar moet het restaurant niet laten runnen door 2 pubers waarvan er een totaal niet geschikt is. Wij gaan regelmatig eten, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Erg jammer!

16. Djim Pasveer

Lekker gegeten.
    Prima service.
    Sfeer kan iets beter met luidere muziek en iets meer licht.

17. Net gegeten super aardige bediening. Snelle service en goed gegeten. 👍🏽

18. Gisteren via vakantieveiling een 3 gangen menu voor 2 personen geboekt.
    De ontvangst was zeer vriendelijk, we konden iets te drinken bestellen en kregen de menukaart waar we uit konden kiezen wat we wilden en waar bij 2 gerechten een kleine bijbetaling nodig was. We kozen de Italiaanse groentesoep die heerlijk was met verse groenten en prima van smaak. Daarna een groot stuk zalm met een heerlijke pittige saus en doradofilet met ook een lekkere saus en met een kleine bijbetaling voor de dorado. Daarbij kreeg ieder een bakje heerlijke friet en een bakje van filodeeg met gestoomde groente, het bakje was dus ook eetbaar, heel verrassend. Als toetje een verrassing van de kok voor 2 personen bestaande uit tiramisu, ijs met slagroom en een pannacotta met caramelsaus. Al met al heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening, een aanrader.

19. Met 5 personen gegeten, Social Deal.
    Matige porties, vlees met friet, geen groente.
    Vissoep voor die prijs : schandalig ! Zegge en schrijven 1 mossel en zeer weinig.
    Prijs prestatie verhouding ( zelfs Soc.Deal) zeer zeer matig.
    Kan er niet meer van maken, in tijden niet zo weinig en slecht gegeten.

20. We hebben via vakantieveilingen gereserveerd en heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. De bediening was gewoon goed en vriendelijk en het eten smaakte lekker. Wij vonden het een geslaagde avond en gaan zeker nog eens terug.

21. Internationaal Hilvarenbeek

We hoorden dat chef Maikel van Veen was ingehuurd om te sparren met chef Joost Vannune, met het doel om het niveau van Geronimo omhoog te brengen. Ze hebben samen aan de nieuwe kaart gewerkt, dat wilde we natuurlijk graag proeven. Geboekt voor een lunch op zondag.
    Het was buiten erg warm, binnen viel het mee. We mochten een tafel uitkiezen, dat werd een ingedekte tafel aan het raam van de zijgevel. Als aperitief een Sauvignon die in het glas aan tafel kwam en goed beviel. Het eerste hapje was indrukwekkend. Een makaron van wortel gevuld met met een crème van mango en curry waarin een krokant Napoleon zuurtje, toppie.

Op steentjes een krokantje van gremolata waarop een toef crème van pompoen met een zongedroogd tomaatje en aardappel krokantje, erg lekker met goede textuur.

Het laatste hapje was een krokantje van sesam waarop twee dotjes, een frisse komkommer gel en een licht pikante wasabi gel, erg smaakvol. Een goede start.

De eerste wijn werd beknopt gepresenteerd, Fleurie Lemorie Chardonnay met Viognier een echte allemans-vriend. Chef Joost presenteerde de eerste gang. Twee stukjes zacht gegaarde tongscharfilet waarbij zongedroogde tomaatjes en twee kleine cilinders in sambai ingelegde koolrabi, erop tapioca krokantjes gekruid met tomaten poeder en een buideltje gevuld met het hele frisse kookvocht van de koolrabi. Aan tafel afgewerkt met een heldere tomatenbouillon met gember gekruid (licht pikant). Hele frisse smaken, sappige textuur met goed crunch en licht pikante na verbranding. De wijn was wat rijker maar dat mocht de pret niet drukken. (8)

De tweede wijn was een dikke Ranch Chardonnay 2016 uit de Nappa Valley van Rutherford. In een blauw schaaltje een op de huid gebakken zeebaarsfilet, ernaast een dot mascarpone, zilte blaadjes met dotjes kervel crème en dun krokantje van aardappel, aan tafel afgewerkt met een ronde sherry sabayon. De cuisson van de baars was goed, mooi krokant huidje, het garnituur sloot naadloos aan en bracht aangename ziltige toetsen. De sabayon was voor ons te zoet. De wijn was de ideale plaatsvervanger voor de sabayon. (7,25)

Voor het pièce kwam een amuse, gepresenteerd in een rond dekschaaltje. Rundertartaar met stukjes artisjok, bedekt met schuim van savora mosterd. Goede textuur en een lekkere frisse smaak. Ik voelde een rund pièce aankomen, dat kon gelukkig nog worden aangepast, pfff...

Verder met een Bourgogne Aligoté 2015 van het huis Hubert Bouzereau , in het aroma bloemige tonen, in de mond een hoge zuurgraad en een elegante afdronk met aangename mineraliteit. Op het bord een sappige scholfilet in een beurreblanc met open ravioli’s van olijf, quenelle van quinoa, partje avocado, aardappel krokantjes en borage cressjes. Mooie pure smaken die door de frisse tonen van de wijn werden versterkt. (7,75)

Als afsluiter een krachtige Catunambu espresso met een drietal lekkere friandises.

Bediening was zeer goed verzorgd in een hele gezellige sfeer door Angélique en Joost.

Samengevat kunnen we stellen dat het niveau is gestegen. Gerechten met meer verfijning en goede smaken combinaties (exclusief de sherry sabayon) waarnaast een mooie wijnselectie. Dit alles tegen schappelijke prijzen in een hele gezellige sfeer, bedankt.

22. Johan Boeren

Hier alleen gaan eten als je heel veel tijd hebt. Het drinken staat op een dienblad klaar op de bar maar wordt niet uitgeserveerd. Personeel loopt als een dolle door de tent maar heeft niks vast en vragen ook niks. Ze lopen 8x met lege handen langs een nog af te ruimen tafel maar deze word pas afgeruimd als er nieuwe gasten staan te wachten. Deze tent loopt veel inkomsten mis door onkunde personeel.

5,9
  23. Johan boeren

Mooi pand en best goed eten. Alleen sommige van het personeel kun je beter thuis laten. 3 x om drinken vragen en of er extra friet gebracht kon worden. De friet kwam wel alleen jammer dat we toen al aan het ijs zaten!

24. Loek Polack en Ans de Graaf

We waren zondag 16 juni met 12 personen in jullie restaurant. Het was in alle opzichten top! Ondanks de grote drukte was er alle aandacht voor onze tafel. Alle gerechten waren van een hoge kwaliteit en zeer smaakvol. Iedereen heeft genoten!

25. Eigenlijk is dit restaurant nieteens één ster waard.

Vanavond 16-06-2019 om 19.00 via vakantieveilingen gereserveerd, bon hadden we van een kennis gehad.

Wij kwamen er rond 18.45 aan en hebben eerst 10 minuten moeten wachten voordat er iemand uit de bediening bij ons aan tafel kwam, uiteindelijk kwam er iemand met een menukaart aanzetten zonder dat ze om drinken hadden gevraagd, ik natuurlijk verteld dat we via vakantieveilingen hadden gereserveerd en beste mevrouw vroeg om een naam. Haar onze naam gegeven en bewijs van bevestiging laten zien, kwam mevrouw met de reden dat we hadden moeten bellen omdat ze maar 6 reserveringen konden aannemen? Terwijl we zelfs een bevestiging hadden gehad, nouja... oké dan, ik zei geef dan de menu kaart maar toen zei mevrouw uit het niets oh nouja het eten is toch niet duur?! Vervolgens onze keuze gemaakt en nog 15 minuten gewacht op iemand van de bediening, niemand gekomen dus uiteindelijk maar weggegaan.

Communicatie tussen vakantieveilingen & restaurant Intermezzo : Zeer triest.

Bediening van Intermezzo: Belachelijk, er werkte vanavond een meisje van geschat, 15 jaar oud, een jongetje van hooguit 11 jaar en een jongen van 15/16 en waarschijnlijk een moeder van één van hun.

Wat een belachelijk restaurant is dit, over het eten niet kunnen oordelen maar zal ook wel niet veel voorstellen.

26. Fam Aarts

Lekker gegeten. Leuke sfeer. Vriendelijk personeel. Mijn vrouw was jarig en het personeel kwam al zingend aanlopen met een ijsje. Harstikke leuk!

27. We kwamen bij Intermezzo terecht via een dinervoucher. Gevraagd hoe het in z'n werk ging maar niemand wist het precies. De gasten naast ons waren net aan het vertrekken waarbij de man hardop zei "ik kom hier nooit meer". Toen mijn vrouw Chardonnay reageerde de ober of hij er daar nog nooit van gehoord had. Geen plankje brood met kruidenboter o.i.d. vooraf want het zou toch eens iets moesten kosten. Na lang wachten (te weinig personeel) kwam daar de minestrone soep, ook weer zonder brood. Tegen bijbetaling van 3,50 kregen we een zielig schaaltje brood.
    Het hoofdgerecht was wel ok maar bij het dessert kreeg ik niet wat ik besteld had. Wat ik wel kreeg was een drilpuddinkje ter de grote van een danoontje en een klein toefje slagroon uit een aldi-spuitbus, als je dat niet binnen 30 seconden opeet ligt er een plasje room op je bord. Volgens mij stond het voor 6,50 op de kaart. De voucher was voor een 3-gangen diner, omdat mijn vrouw geen voorgerecht nam gevraagd of dat brood van de bon af kon, nee dat was onmogelijk. Toen we vertrokken zei ik tegen me vrouw : "ik sluit me aan bij die man die daarstraks boos weg ging, ik kom hier nooit mee".

28. Nick v D

Om te beginnen moesten we minimaal 40 min wachten op onze drankjes, echter zijn we zelf gaan aageven dat we graag een drankje wilde drinken anders was dit zeker nog uitgelopen. Toen we dit aan kwamen geven schoot de medewerker direct in de verdediging en gaf deze “fout” niet toe. Met het eten was het niet anders, daarnaast kregen we 2 gerechten die niet zo waren als besteld. Een drankje van de zaak of een pardon kregen we niet te horen. Prijs kwaliteit erg duur mijn inziens. Wij komen hier nooit meer terug. Hou je van lang wachten, teveel betalen en personeel die niet weten waar ze mee bezig zijn. Dan ben je hier op het juiste adres.

3,2
  29. Heerlijke gehaktballen uit de jus geweldig bart.

30. A. Verhoeven

Prijs kwaliteit verhouding ronduit slecht.
    Bediening niet geïnteresseerd, werd ook niet gevraagd of het ons smaakte.
    Voorgerechten erg simpel. Biefstuk bij hoofdgerecht was taai en niet medium gebakken.

Jammer, geen volgende keer voor ons.

3,7