Nieuwste foto's in Hilvarenbeek

Laatste updates in Hilvarenbeek

1. vandooren's profielfoto
    vandooren heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

Ik had totaal niet het gevoel dat we welkom waren, ik zat nog nauwelijks en mevrouw vroeg wat ik wilden drinken. We moesten gelijk een drie-gangen menu samenstellen. Hierbij was het echt NIET mogelijk om dessert na het hoofdgerecht te kiezen, omdat de keuken na een uur zou sluiten. Daar heb ik echt geen woorden voor, zeer slechte bediening! De gastvrouw was niet bepaald vriendelijk. Daarnaast was het eten middelmatig, het voldeed niet aan mijn verwachtingen. Restaurant had een kale, koude sfeer, het was de eerste maar ook zeker de laatste keer!

2. Fred Glazenwasser's profielfoto
    Fred Glazenwasser heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

Zeer slechte service.
    Kwaliteit laat zeer te wensen over.
    Bestellen trippel bier en krijgen witbier!

De bestelde ossenhaas is geen ossenhaas!
    Gewoon een drama en zeker niet voor aanbeveling of herhaling!
    Zelfs de cappuccino is veel te warm en schuimloos.

3. Lianne Mensen's profielfoto
    Lianne Mensen heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

Dit restaurant heeft niets maar dan ook niets te maken met Italiaans eten. De kwaliteit is bedroevend. Koude groenten in een zompig bakje van bladerdeeg. Extra betalen voor gortdroge ossenhaaspuntjes. Geen wijnkaart. Carpaccio is zo klein dat je er moeilijk 2 happen van kunt maken. Bediening is niet attent en ongeinteresseerd. Wat een aanfluiting!

4. Bb's profielfoto
    Bb heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

Lekker gegeten maar bediening ver beneden peil. 1 Jonger meisje wel vriendelijk maar bakte er echt niks van. 1 Mevr, komt onvriendelijk over en zag het werk niet, gevolg volle tafel met glas en flesjes, meerdere keren iets vergeten, borden worden op tafel gekwakt, steeds voor de mensen spullen doorgeven IPV even omlopen, etc etc er klopte gewoon totaal niks van gewoon om te lachen zo slecht, maar zoals eerder vermeld wel lekker gegeten maar ze zien ons er nooit meer terug vanwege slechte bedienig.

5. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

Via Social Deal hier gegeten. Dus prijs kwaliteit beoordeeld met een 7. Echter wanneer ik de normale prijs betaald zou hebben, zou ik het een 5 scoren. M'n hoofd- en nagerecht waren prima op smaak, voorgerecht, de carpaccio smakeloos, dit had wel wat zout of een dressing kunnen gebruiken. Bij het hoofdgerecht werden erg weinig groentes geserveerd. Een van de serveersters was ronduit onbeschoft, als excuus kreeg ik ja maar het is druk. Ze liep herhaaldelijk weg op 't moment dat je haar wat vroeg. Sfeer/uitstraling heeft het restaurant niet. Tegelvloer (erg licht van kleur) met wat nietszeggende tafels. Komt wat koud/kil over. (Een houten vloer zou al heel veel verschil maken)
    helaas geen aanrader van mijn kant.

6. Hans van Dijjk's profielfoto
    Hans van Dijjk heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

Ossenhaas besteld, maar enkele kleine stukjes volledig doorbakken vlees op het bord. Koude groenten in een zompig bladerdeeg bakje. Geen wijnkaart. Nonchalant personeel. Hier gaan we niet meer naar toe.

7. Els en Peter's profielfoto
    Els en Peter heeft een recensie geschreven voor Herberg Den Hemel

Els en Peter

Regelmatig al eens koffie gedronken, maar gisteren gegeten. Heel smakelijk allemaal. Ruim voldoende, alles goed heet op bord geserveerd, kundig personeel, heerlijke gemengde groenten erbij en leuke zit. Kom zeker terug.

8. Jan Vrijsen's profielfoto
    Jan Vrijsen heeft een recensie geschreven voor Herberg Den Hemel

In de Hemel een feest gehad, een koffietafel na crematie, geluncht en gedineerd. Verder een keer met familie geluncht. Het was voortreffelijk.
    Lekker eten, vriendelijke bediening en goede prins kwaliteit verhouding. Kortom, niets op aan te merken.

9. John v Oirschot's profielfoto
    John v Oirschot heeft een recensie geschreven voor Herberg Den Hemel

John v Oirschot

2e Kerstdag met groot gezelschap gegeten waren niet tevreden over het eten.
    Garnalen in knoflook waren 8 kleine Hollandse garnaaltjes in wat waterige saus, kip saté was niet goed, pepersaus was zelfs vies echt jammer.
    De service moet ik zeggen was top en het is ook een hele mooie zaak.

10. Callaij Jacques's profielfoto
    Callaij Jacques heeft een recensie geschreven voor Herberg Den Hemel

Prachtige accommodatie, enorm sfeervol ingericht.
    Prijs van de drank is normaal.
    De snack was zeer mooi gegarneerd en lekker, prijs kwaliteit zeer goed niveau.
    Vriendelijk en behulpzaam personeel. Waar wordt de deur nog voor je open gedaan met een vriendelijke lach?
    Voor ons een aanrader en zeker nog een bezoek waard.

11. ws's profielfoto
    ws heeft een recensie geschreven voor Herberg Den Hemel

We zijn ter orientatie voor een feest ook bij Herberg dn Hemel gaan lunchen.
    Het twaalfuurtje vlees; hiervan was de vleeskroket lauw, en soep/uitsmijter/pasteitje nog niet bijna warm. Ook de geserveerde koffie was zeker niet warm.
    Toen we er iets van zeiden wilde men het eten nog wel even in de magnetron zetten, hier wordt het eten niet lekkerder van.
    Mijns inziens een zeer gemiste kans.

12. L Stolen.'s profielfoto
    L Stolen. heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

L Stolen.

Pizza was echt zoals een echte Italiaanse pizza is.
    Stukje buitenland in Nederland.
    Ga zo door!
    Suuuper vriendelijk!
    Inrichting lijkt Italiaans, niet overdadig.

13. Loes's profielfoto
    Loes heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kaapstad

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Het zag er ook gezellig uit. Leuke speelhoek voor de kinderen.
    Jammer genoeg moesten we erg lang wachten op ons eten. Niet fijn met twee kleine kinderen. Het eten was helaas ook niet lekker. De zalm was droog, de groenten en de soep smakeloos. Mijn zoon van drie luste zelfs zijn pannenkoek niet.
    De bediening is erg vriendelijk, maar ze staan met te weinig mensen. De tafels van vertrokken mensen werden niet leeg geruimd, waardoor we in de loop van de maaltijd tussen de rotzooi zaten.
    En toen de rekening kwam werden we ook niet blij, veel te duur voor wat we gegeten hadden.
    Ik snap best dat je van een restaurant in een vakantiepark niks bijzonders hoeft te verwachten, maar zo lang wachten voor zo’n smakeloze maaltijd voor zoveel geld… dat doen we nooit meer.

14. Steven's profielfoto
    Steven heeft een recensie geschreven voor Geronimo
    Internationaal Hilvarenbeek

Mede dankzij de goede recensies eens een kijkje gaan nemen. Het restaurant ziet er leuk uit en ademt een gezellige sfeer.
    Gekozen voor 5 gangen met het bijbehorende wijnarrangement. Helaas haalden de voor- en tussengerechten de verwachte kwaliteit niet. Het hoofd-en nagerecht maakten dit gelukkig nog enigszins goed.
    Een gezellige avond uit, maar helaas niet met de kwaliteit die werd verwacht.

15. C wouters's profielfoto
    C wouters heeft een recensie geschreven voor Gasterij de Gelegenheid

Erg gezellige avond gehad.
    Goed gegeten en gedronken.
    Sfeer was goed en rustig.

16. Lara's profielfoto
    Lara heeft een recensie geschreven voor Herberg Den Hemel

Super onvriendelijk.
    Wij wilden graag reserveren voor 8 personen i.v.m. een verjaardag. Onze vader wordt 60 jaar. Dit werd direct afgewezen en reserveringen zijn voor meer dan 10 personen. Heel kinderachtig. Dus dit restaurant verwacht dat we zonder zekerheid van een plek voor 8 personen even langskomen, we hebben zeker niets beters te doen. Jammer! Super mooie locatie en de kaart ziet er prima uit.

17. Huma's profielfoto
    Huma heeft een recensie geschreven voor Taverne Paulus

Leuk restaurant en goed eten. Sfeer is super, vroeg komen als je rustig wilt eten, later wordt het gezellig druk. Wachten is geen straf, ze hebben een bar waar je vast iets kunt drinken, broodmandje of zo kan dan ook.

18. Huma's profielfoto
    Huma heeft een recensie geschreven voor KookGenoten
    Internationaal Hilvarenbeek

Tsja, ons eten was best goed, prijs /kwaliteit zoals in heel Hilvarenbeek, eigenlijk niets bijzonders, voor de kinderen hadden ze niets qua portie, en konden of wilden ze ook niets maken en ik vind het zonde van het eten als meer dan de helft blijft liggen, naast dat je het natuurlijk ook moet betalen. Zonder kinderen of alleen wat drinken is oké. Met kinderen ga dan naar de overkant of een van de restaurants in het centrum. Dit is meer voor senioren.

19. Walter Tempels's profielfoto
    Walter Tempels heeft een recensie geschreven voor De 2 Bourgondiërs

Walter Tempels

Leuke ambiance, goede bediening, leuke combinaties(eten). Alleen iets te veel herrie. Aan te bevelen!

20. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Herberg Den Hemel

Gister voor de eerste keer naar herberg den Hemel. Na lange tijd de verbouwing gevolgd te hebben en verhalen gehoord te hebben verwacht je toch wel iets meer van een gebouw met zulke uitstraling…
    Het hoofdgerecht word ongeveer gelijktijdig gebracht met het voorgerecht, waarbij de garnalen ontbreken bij de zalm, (word wel hersteld) de schol word vlgs mij in het frituurvet gebakken, deze was tenminste heel erg vet, met als groente 1 worteltje en een stukje mais…
    Bij afrekening krijgen we ook geen bon, moeten hier om vragen.

Kortom voor ons voorlopig geen den Hemel.
    Wat wel jammer is voor zo'n mooi gebouw.

21. Pascal's profielfoto
    Pascal heeft een recensie geschreven voor Herberg Den Hemel

Mooi gebouw en leuk zitten.
    Ik vond alleen de garnering heel matig. Bij een biefstuk (super lekker overigens) zaten maar 7 frietjes bij en 1/3 stuk je maiskolf en 1 wortel.
    Gelukkig at mijn dochter niet alles op, en kon ik daar nog wat van eten.
    Maar als je een dag gewerkt hebt, heb je hier niet genoeg aan, en dat is jammer.

Overigens de jonge dame bij de kassa kan beter alleen bedienen.
    Ga je met je bon (168€) naar de kassa, slaat de dame 186€ aan, ik zeg dat klopt niet kijk maar op de bon. Ooo zegt ze ja dislectisch en begint hard te lachen.
    Iedereen maakt fouten is niet erg, maar zeg dan gewoon sorry.

22. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

Wim

Als je met een bon daar gaat eten, bijvoorbeeld met een Groupon, lees je vooraf op de site: "Bij Intermezzo kies je een voor-, hoofd- en nagerecht vrij van de verrassende menukaart. " Dat is allesbehalve waar. Bij voor- en nagerechten is er nog een zekere keuzevrijheid, maar bij de hoofdgerechten kan je alleen kiezen uit pasta's en pizza's. Niks geen vlees- en visgerechten.
    Overigens viel de vissoep mee, bij de tagliatelle waren de zalmsnippers gering en de pizza quatro stagioni was nat. De kok verdient (dus) geen Michelinster. Het Italiaans ijs was op (!). Er was geen drankenkaart, waardoor je niet alleen een goede kijk had op het assortiment, maar evenmin op de prijzen. Zo bleek een Italiaans biertje uit een flesje bij afrekening € 3,40 te kosten.
    Gelukkig was de serveerster aardig. Aan het eind probeerde ze ons nog wel een extra biertje aan te smeren, maar we hielden het bij één..

23. Schuermans's profielfoto
    Schuermans heeft een recensie geschreven voor De Zwaan
    Nederlands Hilvarenbeek

Schuermans

Leuke bediening, prijs kwaliteit zijn prima. Snaaiplank maar ook de andere gerechten zijn met zorg bereid. Voor ons dan ook een dikke vette negen.

24. leo van de sande's profielfoto
    leo van de sande heeft een recensie geschreven voor Geronimo
    Internationaal Hilvarenbeek

Nou daar gaat ie weer. Samen met mn dochter vorige week uitgebreide lunch gehad. Met oesters. Dat moest van mn dochter haaaa en dat was erg hihi. Not. Wederom puur genieten van alle spijzen en dranken. Joost en angelique en het voltallige team. Weer perfect gewoon. Dank jullie.

25. Kuipertje's profielfoto
    Kuipertje heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

Kuipertje

Mooi Italiaans restaurant, maar het eten is dramatisch slecht,
    Bij de hooft gerechten word er friet geserveerd, geen aardappeltjes met kruiden,
    of pasta. We vermoeden dat dat er niet was iedereen had friet erbij?
    Er gaat van alles mis daar, van de bediening tot in de keuken.
    De chef kok zou eens Italiaanse kookles moeten gaan nemen?
    Het was eens maar nooit meer.
    We hopen voor ze zoals ik begon,
    Mooi Italiaans restaurant, maar dat gaat zo mislukken als het eten niet verandert?

26. Ritmeester's profielfoto
    Ritmeester heeft een recensie geschreven voor Herberg Den Hemel

Ritmeester

Van dag voor de tweede keer geweest en heel erg tevreden, aardig personeel (en eigenaren), perfecte service een leuk praatje gemaakt en lekker gegeten. Toen wij de eerste keer kwamen vroeg ik om en krant, maar die was niet aanwezig, 5 minuten later kon ik uit 2 kranten kiezen. Dit is en voorbeeld in klant vriendelijkheid. Een echte aanrader, in elk opzicht.

27. M. Jansen's profielfoto
    M. Jansen heeft een recensie geschreven voor Geronimo

M. Jansen

Een zeer aangename ervaring! Heerlijke gerechten en een fijne sfeer. Dit wordt ons favoriete restaurant. Ze hebben net dat beetje meer dan in andere restaurants in Hilvarenbeek. Die zijn ook goed maar dit is net een stapje hoger. Een hele fijne verrassing.

28. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Gasterij de Gelegenheid

Erg goede ervaring bij De Gelegenheid. Een van de betere restaurants waar ik heb gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. Het tapasmenu, genaamd “taste”, is echt een aanrader! Aan alle kleine gerechtjes was duidelijk aandacht besteed, wat onder andere zichtbaar was aan de leuke presentatie. Als ik hier weer in de buurt ben kom ik zeker terug.

29. Lotte's profielfoto
    Lotte heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

Prijs-kwaliteit verhouding is echt super goed. Heerlijk Italiaans gegeten voor weinig geld. De tomatensoep is romig en vol van smaak. De spaghetti carbonara was goed op smaak en een flinke portie. De tiramisu na was als een kers op de taart.
    De bediening was bijzonder vriendelijk. We werden hartelijk ontvangen en onze drankjes werden al snel geserveerd.
    De rode huiswijn uit is een echte aanrader.
    Complimenten voor de aangename ambiance.

30. ton prins's profielfoto
    ton prins heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

Voelde me opgelicht.
    Redelijk gegeten met groupon bon.
    Wij bestelden 3 glazen wijn en karafje water erbij, gezien warm wim nog 2e karafje, want ze gaven maar een 1/2 liter.
    Bij afreken 2 x 3,50 voor karaf water = 7 e.
    Ik voelde me echt belazerd.
    Klacht bij vriendelijke serveerster, deze zei kan ik niets aan doen moet van baas.
    Klacht bij baas die zei ik serveer geen kraanwater, dat had hij dan eerder moeten zeggen dan had ik goedkoper 1 fles bronwater besteld of medicijnen in auto ingenomen aan de overkant van straat. Wees dus gewaarschuwd voor deze praktijken van de baas hier.