Op dit adres zit nu: Roots

Voldoende parkeergelegenheid in nabije omgeving.

Bezorgrestaurants in de buurt van Cabaña

1192058269 90
1199036302 92
1206014334 92
1219970398 78
1464201528 79

1. Joop & Anna

Prima gegeten en leuke/persoonlijke bediening.

2. G van den Bosch

We hebben heerlijk gegeten. Ook lekker buiten kunnen zitten. Hele gezellige sfeer buiten. Moesten wel lang wachten voor ze voor het drinken kwamen. De porties mogen wel iets meer zijn. Maar we komen zeker nog eens terug

3. Het was weer super lekker en gezellig. Een hele mooie metamorfose. Kortom, het was weer uitstekend.

5. In het begin erg onduidelijk wat de bedoeling is en moeten vragen hoe het werkt en hoe we iets te eten kunnen bestellen.

Verder vond ik het erg jammer dat een van de eigenaren te dronken was om de gerechten te benoemen, die stond aan de bar witte wijn te hijsen. Erg jammer, zit ik niet op te wachten!

Goed gegeten! Kleine porties! Erg duur! Dronken kastelein!

6. tine ribbink

Heel lekker gegeten, maar vond, met name de kaasplank, veel te duur. Personeel niet service gericht, na drie keer vragen of de muziek wat zachter gezet kon worden werd het uiteindelijk gedaan. Maar met tegenzin. Denk dat het een restaurant is voor jongeren, jammer!

7. We hadden een leuke 4 persoons tafel. Hartelijk ontvangen en een enthousiaste bediening.
    We kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu, met nog een kopje koffie toe. Alles was mooi op elkaar afgestemd. De gerechten kwamen met goede tussenpozen na elkaar. We hebben 4 uur getafeld en zijn voldaan en naar huis gegaan. Voor herhaling vatbaar.

8. Schilders

Beste eet.nu, wij zijn gister naar Cabana geweest, toen we hier aan kwamen was er helemaal geen reservering door gekomen! Gelukkig hadden ze nog een plekje buiten. Toen ze onze bestelling opnamen zeiden ze dat we maar een paar schaaltjes tappas moesten doorgeven om te kijken naar de hoeveelheid, dus bestelden we 4 schaaltjes voor 4 personen, dit duurde toen 1,5 uur voordat we onze eerste ronde hadden gekregen. We hadden allemaal echt honger en hebben toen besloten ergens anders te gaan eten omdat het heel lang duurde allemaal. Kortom een hele slechte ervaring met eet.nu en een hele slechte ervaring bij Cabana in hilvarenbeek. mvg

9. 14 februari een hapje gegeten met mijn vriendin! De heren hadden een top valentijnsmenu gemaakt! Was super lekker! Mooie tafel in de serre hadden ze voor ons gereserveerd! Nu al zin in de zomer om op Cabana beachpop te gaan borrelen! Met een lekker hapje natuurlijk!

10. johan van trier

Ik ben vorig weekend bij Cabana gaan eten met een groepje van 8 personen. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu, wat echt een verrassing was, het was lekker. goede en vlotte bediening. Fijn dat we in de serre konden zitten om zo een beetje afescheiden te zijn van de rest waardoor communiceren met elkaar goed mogelijk was. Het menu was goed en voldoende. De doorlooptijd niet te snel zodat we echt konden genieten van de avond.

top.

bedankt

11. Janneke

In juni (op de eerste zonnige dag) bij cabana gegeten. Cabantoren was opeens niet meer te krijgen (staat op de site van wel) en goede alternatieven werden niet geboden. Ondanks dat het niet druk was, was het niet mogelijk om een plaats in de schaduw te krijgen: met als resultaat dat zowel het drinken snel opwarmt en het stokbrood na 2min al hard was. Tip: meer parasols of mogelijkheden uit de zon.
    Daarbij te weinig personeel in de bediening die het overzicht niet goed hielden: wij zaten ruim een half uur te wachten voor de bestelling werd opgenomen. Het stokbrood werd vergeten, en de rekening werd pas na wederom een half uur gebracht.
    Hiervoor altijd goede ervaringen gehad met Cabana; dus erg jammer. Wij gingen niet met een fijn gevoel weg.

12. peter busman

Best goed, lekker, mooi vlees
    drank mooi, brood lekker maar duur

sfeer goed, maar het is niet goedkoop.

Peer.

13. Gisterenavond het kerstdiner 2011 genoten.
    Fantastisch qua heerlijkheid en gezelligheid
    Top personeel en Top-koks
    Kan gewoon niet beter en dat in Hilvarenbeek!!
    Een vette 10!!

14. Wat hebben wij hier gisteren lekker & gezellig gegeten! In de tuin van het restaurant, kaarsen aan, heerlijk beschut. Leuke sfeer, lekkere kaart met allerlei gerechten, prima! Ik had de gemarineerde tonijn in teriyaki en gewokte asperges, en de eendeborst, ter afsluiting een heerlijk monchoutaartje met exotische vruchten. De wijn smaakte goed, vriendelijk personeel, een aanrader. En echt niet duur!

15. Prima restaurantje, prima prijs-kwaliteit verhouding, heerlijk eten, maar 1 grote "Maar", en dat is de enorme luidruchtigheid! We waren er op een vrijdagavond, en de tent was gevuld met een aantal grotere groepen waar wij tussenin zaten. We moesten hard praten om elkaar te kunnen verstaan. Eén van de oorzaken hiervan is denk ik dat het niet zo grote restaurantje erg vol is ingericht, je zit erg dicht op elkaar. Ik begreep wel dat er nu een soort serre bij is geopend, dat maakt het misschien wat minder rumoerig. Moet er overigens wel bij vertellen dat het personeel erg serieus omging met onze "lawaaiklacht". Ze deden hun uiterste best om ons een andere tafel te bezorgen, wat echter pas rond 22.00 uur mogelijk was vanwege de drukte.

16. Mijn/onze ervaring is er erg goed. De kwaliteit van het eten is uitstekend. Prijs/kwaliteit is goed, wel iets aan de hoge kant.

De kaart mag van ons vaker aangepast worden, maar misschien komt dat ook omdat we er vaak komen eten.

Een echte aanrader voor de fijnproevers!

17. Tja, ik ben best tevreden, maar vrienden van me hebben slechtere ervaringen. Wel te duur geworden. Maar het eten is goed en ik heb geen klagen. Misschien moeten de eigenaren eens verder kijken dan de vaste klanten.

18. Ik kom regelmatig bij dit restaurant. Een favoriet is het zeker. De bediening was ook deze dag zeer vriendelijk en correct. Het eten was van goede kwaliteit en de sfeer is goed!

19. Gisteren bij Cabana geweest. Ondanks het slechte weer toch even erop uit. Dit heeft de regenachtige dag goed gemaakt. Een lekker glas wijn met iedere keer weer een ander verrassend gepresenteerd gerechtje. Vlotte bediening met oog voor detail!

De moeite van een bezoekje waard.

20. Gaby 41 punten

Door Gaby.

Vandaag zijn we voor de 4de keer bij Cabana gaan eten.
    Het was weer geweldig lekker. Alles word netjes verzorgd en zorgvuldig opgediend. Per ongeluk viel er iets langs het glaasje [kan ] maar er werd een nieuwe gamba geserveerd [geweldig hoor].
    De sfeer is er ook geweldig, zeker in de zomer op het buiten terras en het personeel is heel vriendelijk en netjes.

Wij hebben weer geweldig genoten en komen nog vaak terug.

05/ 05/2010

21. Geweldig lekker gegeten. We verwachtten tapas, maar het zijn veel luxere gerechten. Heel origineel, veel keus! De kok staat inderdaad in het midden van het restaurant, erg gezellig.

We konden meteen aan tafe.l (die we gereserveerd hadden, maar goed ook want ze zaten helemaal vol! )
    De bediening was erg gastvrij met een juiste timing.

Gezellige ambiance en in de zomer hebben ze een grote lounge tuin, net of je op vakantie bent.

Wij komen zeker nog vaak terug hier!

22. Gisteren met vriendinnen bij Cabana gegeten! We hebben gerechtjes van de kaart gekozen... Het eten was heerlijk! Een lekkere fles wijn op tafel, en er was vriendelijke bediening aanwezig! Gezellige sfeer, leuke muziek op de achtergrond.
    We hebben een top avond gehad, afgesloten met een heerlijk toetje, een cappuccino en een heerlijke likeur.
    Wij komen zeker nog eens terug! Ga zo door...

23. Als tapasliefhebbers op advies zaterdag 16-01-2010 samen met mijn meiske gaan eten. We hadden gereserveerd en dat was maar goed ook. Want dit is een top tent! Prachtige vers bereidde recepten die midden in de zaak bereid werden. Je hoort alles sissen en grilllen, dus het water loopt uit je mond. Gerecht waren allemaal top en ruime portie's. Vriendelijke bediening. Ik moet tijdens het eten altijd medicatie nemen en vroeg netjes om een glas wat niet op de rekening kwam te staan. Prima pijs/kwaliteit verhouding, mandje brood met aioli en 5 ruime gerechten, twee cola, een karafje huiswijn voor net 50 Euro.! Top. Kaart is uitgebreid dus we gaan morgen weer!

24. Wij waren met 4 personen. Hadden gereserveerd om 20.00 uur en om 21.00 uur konden we eindelijk aan tafel. Wij hadden het idee dat er bekenden van de eigenaar gevraagd werden om even plaats te maken voor ons. Om 21.30 uur kregen we eindelijk ons eerste eten. We vielen om van de honger. Het hoofdgerecht was zowaar lauw. Ik vond het echt tegenvallen. Ook naar ons toe geen excuus voor het lange wachten.

Een advies, probeer wat meer aandacht aan je klanten te besteden. Voor mij is deze zaak afgedaan, zal geen reklame maken voor de zaak. Aan tevreden klanten heb je meer want die komen dan nog terug. Wij niet meer.

25. Gisteren met 2 vriendinnen gaan eten bij Cabana. Helaas was het een tegenvaller. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. We hadden gereserveerd maar toen we aankwamen bleek dat er teveel tafels gereserveerd waren. Er was voor ons geen tafel, dus moesten we met z'n drieen aan een kleine hangtafel eten. Er werd ook nog eens bijgezegd dat we konden eten van 19.00 tot 20.30u, terwijl we gereserveerd hadden!

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Ieder mens maakt weleens een foutje, maar los het dan op een nette manier op, bijvoorbeeld een gratis drankje. We zijn uiteindelijk wel gebleven, maar echt prettig was het niet. We moesten elke keer heel snel bestellen en als we dat niet deden werd heel duidelijk gemaakt dat we moesten opschieten ivm de drukte (er zaten meerdere mensen aan de bar te wachten). Schandalig gewoon, het eten werd ongeveer van onze borden gekeken. Er was zelf een serveerster die begon te zuchten als we niet opschoten met onze bestelling. Dat er iets fout is gegaan met de reservering vind ik niet erg, maar wel de manier waarop we behandeld zijn. Wij komen hier nooit meer terug en zal dit ook zeker aan anderen doorgeven!

26. We hebben hier gegeten met kinderen in de herfstvakantie.
    Een gezellig restaurant, maar wel weinig waar voor je geld.

Bv. een Aziatisch bordje (6 stukjes vis en 3 stukjes sushi, Euro 8.-)
    Gamba in curry voor euro 8,- voor 6 kleine gambaatjes.

Het eten was verder goed.

27. Super!

Ik vind dit een van de beste tapasrestaurants uit de buurt.

Heerlijk op cabana beach gezeten met mooie super lekkere gerechtjes, vooral de halve kreeft en de langoustine waren erg lekker.

Ik kijk nu al weer uit naar de nieuwe kaart, waar de chefkok ongetwijfeld weer meer van die leuke nieuwe gerechten op zal hebben staan.

Hopelijk met wat van die Aziatische gerechten.

Ons vind je er binnenkort zeker weer terug,

Wij worden altijd super vriendelijk geholpen.

Tot de volgende keer, Cabana.

Groeten, Rens.

28. Vrijdag 22 mei daar gegeten. Lekker buiten in het zonnetje. Torentje erbij, prima te doen.

Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils.

Er staan ook banken waar je lekker kunt lounchen terwijl je van een natje en een droogje wordt voorzien. Bediening neemt alle tijd voor je voor het uitleggen van de kaart die geschreven op twee schoolborden bij je tafel worden gezet.

Vakantiesfeertje... tot de volgende keer!

29. peter verhoeven

Voor 8 mensen gereserveerd 2 1/2 week van tevoren maar er was geen tafel voor ons dus konden we weer vertrekken.

Er kon nog geen drankje van af. Dit kun je echt niet maken (6 mensen waren vaste gast).

30. Gezellig tentje, prima eten ga er zeker weer een keer heen. De toetjes zijn ook erg lekker. Bediening ook vriendelijk.

31. Gezellig tapasrestaurant, met heerlijke huisgemaakte tapas en wat luxere kleine gerechten uit alle windstreken van spaans tot oosters je vind het er allemaal, op een kaart die ook regelmatig veranderd.

De koks bereiden uw tapas in het restaurant wat ook weer een heerlijke bourgondische sfeer oplevert. Wij hebben er heerlijk gegeten en gaan zeker nog eens terug. vooral in de zomer als het mooie cabana beach terras er weer is, dan kun je tapas eten op een terras met strandzand. Je krijgt dan een heerlijk vakantie gevoel.

Al met al een mooie beleving en erg lekker.

32. We hebben er al verschillende keren gegeten. tevens ook al eens een catering aan huis gehad. Regelmatig een nieuwe kaart en altijd staan er wee nieuwe lekkere tapas op. Vindt de prijs/kwaliteit verhouding erg goed!!

33. tonnie picocrie

Ik ben zelf vaker geweest met vrienden hun eerste keer en het was helemaal geweldig gezellig gezeten het verrassings menu was geweldig en de bediening was erg goed. We gaan zeker nog
    een keer

34. An sich is het eten ok, niets bijzonders naar ook niets op aan te merken. Bediening te jong, maar dat zie je bij veel horecazaken (bediening wel aardig). Maar als je vervolgens de rekening krijgt en nagaat wat je daarvoor hebt gekregen dan krab je je wel even achter je oren. De prijs/kwaliteit verhouding is bij Cabana helaas volledig zoek...

35. Jammer van de tegenvallende bediening

36. FANTASTISCH!!!
    Ik ben een enorme tapasfreak, maar heb ze nog nooit zo lekker gegeten als hier,de sfeer is top,als ik één puntje van kritiek zou moeten geven is het soms de wachttijden, dit komt volgens mij doordat bij het openen van het restaurant niet verwacht zou worden dat het ZO goed zou gaan lopen. Dit kun je zien aan de keuken, die staat midden in de zaak en die is er niet op berekend dat het elke avond vol zit.
    Maar dit is verwaarloosbaar door alle andere pluspunten

37. De keuze uit tapas is groot en veranderd geregeld. Niet alleen de spaanse tapas zijn er te krijgen, maar tapas uit allerlei windstreken. De prijs kwaliteits verhouding is prima, ongeveer 25euro pp met drinken! een aanrader dus!

38. Kirsten

Heerlijke tapas en gezellige sfeer.Vooral de tapastoren is aan te raden!

39. Frank en Andrea

heel erg lekker en echte tapas, niet de nederlandse friturevet tapas. gewoon goed, en gezellig ambiance

40. Door goede ervaringen zijn we een regelmatige klant geworden. Lekkere hapjes, goede kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden !