Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hillegom verdeeld zijn.

1. Heerlijk en gezellig, lekker eten.

2. Indonesisch Hillegom

Ontzettend lekker gegeten. Zeer mooi restaurant. Hele goede service en een fantastische gastheer/chefkok. Dit restaurant is een echte aanrader!

3. Indonesisch Hillegom

Alette

4. Indonesisch Hillegom

Fam Ruiter

Al 3 keer hebben wij hier heerlijk gegeten. Met de tafel van Elly kunnen we keer op keer genieten van de verschillende lekkere gerechten die het restaurant maakt. Van de dingen die je het lekkerste vindt kan je vaak nog een extra schaaltje krijgen. De smaken zijn authentiek en niet zoals meestal dat alles naar hetzelfde smaakt. De bediening is altijd vriendelijk.

Wij rijden hiervoor graag naar Hillegom.

5. Indonesisch Hillegom

Botervis te lang gekookt en dus uitgedroogd.

De rijst was kurkdroog en hard.

En het overigens vriendelijke meisje serveerde een cognac in een likeurglas....

6. Indonesisch Hillegom

Uitstekend restaurant, met een top gastheer. Aanwinst voor Hillegom. Echte aanrader!

7. Italiaans Hillegom

Heerlijk eten, leuke mensen, helemaal super!

8. De sfeer is goed en de inzet van het personeel is optimaal.

De vleesgerechten zijn heerlijk, verwacht echter niet te veel van bijgerechten zoals groente en rijst.

In tegenstelling tot een van de andere recensies zijn wij wel gewend een ouzootje van het huis te krijgen.

Prima restaurant voor een betaalbare prijs.

9. Leuke locatie en goed georganiseerd.

Goed betaalbaar.

10. Chinees-Indisch Hillegom

Standaard Chinees, goede bediening.

Op zondag te druk met afhalers waarbij kwaliteit en snelheid behoorlijk minder wordt.

11. Indonesisch Hillegom

Prima restaurant, zowel entourage als het eten een dikke voldoende.

12. De sfeer en ambiance is okay. De kwaliteit van de maaltijd is ook in orde, maar toch hebben wij kritiek: terwijl het bij Griekse restaurants min of meer normaal is dat je een glaasje ouzo of een paar sneetjes stokbrood bij binnenkomst krijgt aangeboden, is dat hier niet het geval. Dit doet afbreuk aan de bekende Griekse gastvrijheid. De porties zijn, althans voor een volwassen man, niet erg groot, zeker niet naar Griekse begrippen. De bij de maaltijd geserveerde rijst, patat en salade, was echt minimaal en onvoldoende. We dachten dat we de patat en de salade bij konden bestellen zonder bijbetaling (vanwege de minimale portie), maar nee hoor, de extra's stonden gewoon op de rekening. Al met al hebben wij hier een paar keer gegeten, maar komen er niet meer terug. Er zijn beslist betere restaurants voor dezelfde of zelfs lagere prijzen.

13. Wachten duurt zeer lang, maar dat is het zeker waard, eten is echt uitstekend!

Vorige week voor het eerst besteld en zojuist nog een keer gedaan. Nu met extra broodje erbij :)

Ook aardige vent die het kwam brengen.

Sfeer kunnen we niet over praten omdat we het hebben laten bezorgen.

En kwa prijs/kwaliteit ook geweldig. Het is niet peperduur en zeker niet voor de kwaliteit die je er voor krijgt.

14. Inmiddels een paar keer gegeten, heeft altijd goed gesmaakt. Zeker een aanrader!

15. Wat een slecht restaurant! Niet heen gaan! Na een uur wachten hebben we zelf om de menukaart gevraagd. We kozen voor het maandmenu. Voorgerecht kwam na weer een uur wachten. Zwaardvis helemaal doorgeslagen en droog, gamba's gefrituurd op te lage temperatuur want baggervet. Op het hoofdgerecht ook weer een uur gewacht en tussendoor maar blijven vragen of je wat te drinken wilt bestellen. Heb het idee dat het daar om gaat, veel omzet maken. Voor iets gewoons als frietjes moet je bijbetalen! De gerechten zijn stuk voor stuk smakeloos. Kortom eens maar nooit meer!

1,5
  16. Goed eten en vriendelijke bediening. Niet duur. Wel een vreetschuur.

17. Kees en angela

Onze ervaring is heel goed!

We laten het regelmatig bezorgen en halen het ook af, als je aanpassingen hebt in het menu is het geen probleem. Heel aardig personeel en een goede sfeer.

De kapsalon is onze favoriet maar ook de schotels zijn heel lekker, vooral die van de kipshoarma!

18. Altijd leuk! Makkelijk restaurant waar alles kan. Bestaat al vele jaren en dat is niet voor niets lijkt me.

19. Klasse! De sfeer, de openhaard, de amuse. Het was echt boven alle verwachting. De bediening is uiterst vriendelijk maar inderdaad mist de echt professionaliteit. Het is maar wat je zelf het leukst vindt. Ik hou erg van de unieke sfeer bij Alternatief.

20. Ik ga terug komen op mijn vorige bericht. De eigenaar heeft mij van de week gebeld en zijn excuses aangeboden. Hij was er zelf niet en schaamde zich voor een van zijn koks die had geweigerd om het gerecht te vervangen. Ik kreeg het aanbod om bij een nieuwe bestelling de ossenhaas met pepersaus gratis te krijgen. Vandaag, een week verder was het zover. En ik kan jullie vertellen: het was voortreffelijk. Een echte ossenhaas dit keer, perfect gegrild op houtskool. En de pepersaus was zalig. De goede dikte, absoluut niet meer waterig. Ik heb hem nergens anders zo lekker gegeten.

21. Vrijdag j.l gegeten in Het Alternatief, een regelrechte ramp. Door mijn allergie van tevoren gevraagd of het mogelijk was hier rekening mee te houden, het was geen probleem werd er gezegd. De werkelijkheid was anders. Het duurde erg lang voor het werd geserveerd, dan nog het verkeerde, opnieuw besteld. De andere 8 mensen waar we mee waren waren al klaar met eten voordat mijn eten geserveerd werd.

Er waren al diverse mensen weggegaan omdat de trein gehaald moest worden van 22.30 uur. Op datzelfde moment werd mijn friet gebracht, dus daarna geen tijd meer voor het dessert. Om 18.30 waren we aanwezig, de afspraak was 19.00 dus dat kon niet waargemaakt worden. Smakeloze maaltijd. Ik raad het iedereen af om daar te gaan eten, het is bijzonder teleurstellend en duur. Slome/ ongeïntresseerde bediening en slechte service.

Een mevrouw met een glutenallergie.

1,4
  22. Zojuist ( zaterdag 11-9,1800u ) een ossenhaas in pepersaus besteld. Hij was taai, koud en de pepersaus was waterig en zonder smaak. Iedereen kan een fout maken, maar er werd geweigerd om een nieuwe te brengen. Bij dit restaurant kom ik nooit meer.!

23. Het eten is heerlijk goed vlees en wat ook opvalt is het vis.

Een heel goed en relaxte sfeer en de bediening is zeer vriendelijk en attent.

24. Hij maakt heerlijke salades.

25. Simpele broodjes met kant en klare rauwkost, niet erg creatief... meer een tent voor de wat "oudere" Hillegommers!

26. Gast vrij en kwaliteit zeer hoog.

Veel keus en smakelijke plates.

Leuke sfeer en een gezellig terras.

27. Hej.

Was heerlijk!

Er goed eten!

28. Italiaans Hillegom

Snelle bezorging. Goede hete pizza's voor een redelijke prijs.

29. Wij hebben gisteravond voor het eerst hier gegeten en ik moet zeggen dat het fantastisch was.

Het eten is heerlijk en het is een gezellig restaurant.

Een leuke sfeer en entourage.

De mensen die er werken zijn vrolijk en attent.

Het is een echte aanrader.

30. Marcha van Leuffen

Regelmatig heb ik hier besteld of gegeten, laatst nog een heerlijke pizza shoarma zonder kaas.

De gerechten zijn erg lekker en de bediening zeer vriendelijk.

Echt een aanrader!