Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hillegom verdeeld zijn.

Het is er altijd gezellig en top kwaliteit milkshakes.

Het eten was lekker en werdt vrij vlot gebracht de bediening was heel goed heel vriendelijk en behulpzaam het was wel rumoerig maar dat vinden wij wel leuk beter dan dat het zo stil is en de sfeer was prima gr Willem en agaat.

M. Jansen

Heerlijk gegeten, alleen het interieur is ietwat gedateerd, maar dat deed niks af aan de service.

4. Pizzeria Hillegom

Echt de slechtste ervaring ooit kwa shoarmaboer.
    Bediening moesten we tot 3 x aanspreken voordat we wat te drinken konden bestellen.
    Brood met kruidenboter besteld en 2 keer onze neus voorbij gegaan omdat alles naar een tafel ging waar zeker 10 jonge gasten aan het aandacht trekken waren van de serveersters welke dat blijkbaar zo erg leuk vonden dat ze alles om zich heen vergeten.
    Eten was echt onder de maat en erg weinig.
    Bij de shoarmaschotels van ruim 16 euro zit niet eens een pita broodje.
    Ben net in Hillegom komen wonen en ben nu in een aantal zaken geweest, maar dit is echt wel de slechtste tot nu toe.
    Met 3 man 70 euro en met een leeg gevoel richting huis.

5. Pizzeria Hillegom

Net wezen eten. Meisjes hebben het te druk met hun erg luidruchtige vrienden. 2 X stokbrood gevraagd is 2× bij de luidruchtige vrienden beland. Komt het eindelijk, gelijk met het eten. Niet zoals het hoort. Eten qua smaak redelijk maar erg weinig voor een flinke prijs. Voor mij de eerste en direct de laatste x dat ik daar geweest ben.

6. Indonesisch Hillegom

W H Riebeek

Voor de eerste keer bij Seray gegeten. Hetgeen ons zeer goed is bevallen. Gaan zeker nog een keer.

7. Pizzeria Hillegom

Het was erg lekker en sfeervol!

Prima gegeten. Volop keus. Vriendelijke bediening! Alles werd tijdig en goed aangevuld.

Ronald Bodar

Heerlijk gegeten in een gezellig sfeervol restaurantje, vriendelijke bediening, gegeten met de albert heijn actie dus voordelig uit, een wijntje kost er maar € 3,50 en je hoeft zeker niet naar de inhoud te zoeken. Volgens mijn dochters zijn jullie spareribs echt verrukkelijk, We komen zeker nog een keer eten!

Een van de beste sushi restaurants in deze regio. Eigenaresse zeer vriendelijk evenals bediening. Het is qua aankleding wel verouderd, maar dat heeft ook zijn charme. Op sommige dagen kan het wat drukker zijn. Zeker een aanrader!

Erg lekker gegeten was best veel wat we kregen. Gastheer was er leuk en deed het goed! Erg gezellig en wat een mooie muurschildering.

12. Chinees-Indisch Hillegom

Zenro Yang

JC vd Waaij

Heerlijk tapas gegeten via GROUPON.
    Leuk en lekker om te proberen voor een klein prijsje...

Dani

Nico is altijd een vrolijke en gezellige man en je kan zeer goed eten en de prijzen zijn ook super laag.

15. Chinees-Indisch Hillegom

Laatste keer niet meer het was niet te vreten heb alles weggegooid nooit meer nasi ramas speciaal rundvlees droop over de nasi heen bha nee niet meer

16. Pizzeria Hillegom

Met ze 10en wezen 'eten' Veel te lang moeten wachten, slecht eten en dan nog onbeschoft worden behandeld ook. Nooit meer voor ons!!!

Susanne Schonewille

We kregen precies het tafeltje toegewezen waar ik op had gehoopt, naast de openhaard. Het restaurant is erg sfeervol en afwisselend ingericht. Een echte verrassing was de amuse ! Weer eens wat anders dan het standaard stokbroodje met kruidenboter. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Als we weer eens in Hillegom zijn kom ik zeker terug. Waarom zoeken naar een alternatief als je Het Alternatief al gevonden hebt :-)

18. Japans Hillegom

Jacky&Ed

Genoten van het eten, we zijn nu al benieuwd naar de sushi van de maand van April! Alles even vers en even lekker, bediening was echt heel attent en vriendelijk, wij komen zeker een keer terug!!

Ook voor een borrel kan je heel goed bij Het Alternatief vertoeven. Gekozen voor heerlijke Lente cocktails in combinatie met een medium world en dutch borrel plateau. Bediening echt super, vrolijk, enthousiast, kennis van het vak en spontaan. Lang hoef je hier niet te wachten! Service, ambiance, en eten helemaal goed.

Nergens zulke lekkere spareribs gegeten! Ze vallen gewoon van het bot af zo mals zijn ze! Mijn vriendin vind de shoarma ook erg lekker en de speciale kruiden op de friet om je vingers bij af te likken.

Wij hadden een leuk diner voor 2 bij La Ola Hillegom. Was gezellig en druk. Buiten was het intens koud en de verwarming binnen leek dat niet helemaal aan te kunnen. Hier en daar week het gebodene wat af van de menukaart en zou ook wat meer garnituur bij hoofdgerechten mogen. Hoeveelheid verder toereikend. Lekker wijntje. Kortom onze avond was geslaagd!

Zaterdagavond gegeten bij La Ola. Het eten viel erg tegen. Lijkt allemaal uit de vriezer en magnetron te komen. Weinig smaak. Ondanks de vriendelijk bediening, geen 2de keer.

De wachttijden zijn echt absurd. Sushi op zich was wel lekker, mits je de hele bestelling kreeg.

24. Chinees-Indisch Hillegom

Eten besteld om te bezorgen. Is ca 200 meter. Zou 30 min duren werd 1 uur. Toen ik de tas openmaakte was de pindasaus uit de beker in de tas dus alles onder. En jawel eten was lauw. Dit voor 200mtr bezorgen vind ik schandalig. Laatste keer dus dat ik hier heb besteld.

Wij hebben lekker gegeten en het personeel was heel vriendelijk en had aandacht voor de klanten. Wij komen zeker terug.

Erg gezellig, mensen denk niet aan je lijntje, ga lekker eten bij 't Pleintje.

We zijn er na een tijdje weer geweest en het was overheerlijk! De bediening was er goed en vroeg vaak of alles naar wens was fijn! Het eten smaakte erg goed. En de sfeer in het restaurant was super gezellig! Echt een aanrader dus.

Franchesca

Gisteren voor het eerst besteld, was echt super lekker en een top service. Kreeg netjes een bericht hoelaat m'n bestelling er zou zijn en precies optijd! Ga hier zeker vaker bestellen.

Poos niet geweest en we wisten gelijk weer waarom. Eten is niet meer wat het geweest is. Jammer!

30. Snackbar Hillegom

De lekkerste verse frieten die ik heb gegeten! Vriendelijke mensen en kwaliteit is super 👍🏻