Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hillegom verdeeld zijn.

Super snelle service! Klein maar sfeervol. Beetje verouderd. Sommige gerechtjes kwamen uit de vriezer... beetje bevroren.
    Maar super aardig personeel en heeeel snel. Erg leuk

Erg jammer dat wanneer je all inclusieve boekt dat je geen all inclusieve krijgt. Acheraf op de rekening zie je de bij komende kosten. Bij navraag over deze extra kosten krijg je te horen dat ze een lijn moeten trekken.
    Erg zielig dat je 1 euro moet betalen voor een bakje pindasaus. Verkoop dan geen all inclusieve.

Ad van den Boogaard

Hallo,
    Vanavond gegeten bij Ron en Marret in Hillegom met vlees van BBQ Hilegom. In 1 woord geweldig. Super kwaliteit en een gezelig praatje van Rob en Suzanne zoals we in Brabant gewend zijn.

Charly en Corrie van Hal

We hebben op passende wijze afscheid genomen van Maxime en haar succes gewenst met haar nieuwe uitdaging. We hebben weer erg lekker gegeten met een super wijntje erbij. Toppie

Irene Meeuwenberg

Goed ontvangen. Prettige bediening. Eten was goed.

Super personeel en producten ! :)

8. Japans Hillegom

Het eten is erg gevarieerd hoewel er veelal dezelfde saus over alles gegooid wordt. De smaak is dus allemaal gelijk. Veel gefrituurd eten. De prijzen van een wijntje is belachelijk duur voor zo, n toko (26 euro voor een simpele fles wijn)! Ach. We hebben het een keer meegemaakt that, s all maar geen herhaling voor ons.

Nick van den berg

Zit er heel vaak altijd gezellig ze kennen mij al vanaf klein ventje iedereen word daar gelijk behandelt super gezellige sweer hangt er altijd welkom.

10. Pizzeria Hillegom

Corrine Beugeling

Op zondagavond om 18.10 uur een bestelling geplaatst (met kindermenu).

Vrij snel kregen we een berichtje dat de bestelling er ong. Om 19.15 uur zou zijn. Dit valt tegen, maar tja het is wel prime-time...

Om 19.30 uur gebeld waar het eten bleef. Medewerkers moeten alles aan elkaar vragen en de laatste kon mij slecht verstaan en beet me toe dat ik beter in de luidspreker moest praten. Pas toen ze zelf bedacht had een rustiger plekje te zoeken, kon ze me verstaan. De ene collega zei, het moet nog gemaakt worden en duurt nog ong 25 min de laatste collega zei over 5 min komt het er aan.

De waarheid bleek in het midden. Ruim anderhalf uur na bestelling is het geleverd en dat alleen omdat ik HEEL boos geworden ben. Er zaten kindermenu’s bij. 10 voor 8 eten is dan niet de bedoeling.

Beetje jammer alleen dat het wel heel erg lekker was. Anders was het eens maar nooit meer.

Als goedmakertje wat extra blikjes fris gekregen.

Het eten is dus prima, maar bestel NIET op zondag en verwacht je eten NIET vóór 20.00 uur

Erika reijenga

Heel lekker gegeten en leuke snelle bediening. Miste wel een beetje gezellig sfeertje maar verder prima.

Het is er altijd gezellig en top kwaliteit milkshakes.

Het eten was lekker en werdt vrij vlot gebracht de bediening was heel goed heel vriendelijk en behulpzaam het was wel rumoerig maar dat vinden wij wel leuk beter dan dat het zo stil is en de sfeer was prima gr Willem en agaat.

M. Jansen

Heerlijk gegeten, alleen het interieur is ietwat gedateerd, maar dat deed niks af aan de service.

15. Pizzeria Hillegom

Echt de slechtste ervaring ooit kwa shoarmaboer.
    Bediening moesten we tot 3 x aanspreken voordat we wat te drinken konden bestellen.
    Brood met kruidenboter besteld en 2 keer onze neus voorbij gegaan omdat alles naar een tafel ging waar zeker 10 jonge gasten aan het aandacht trekken waren van de serveersters welke dat blijkbaar zo erg leuk vonden dat ze alles om zich heen vergeten.
    Eten was echt onder de maat en erg weinig.
    Bij de shoarmaschotels van ruim 16 euro zit niet eens een pita broodje.
    Ben net in Hillegom komen wonen en ben nu in een aantal zaken geweest, maar dit is echt wel de slechtste tot nu toe.
    Met 3 man 70 euro en met een leeg gevoel richting huis.

16. Pizzeria Hillegom

Net wezen eten. Meisjes hebben het te druk met hun erg luidruchtige vrienden. 2 X stokbrood gevraagd is 2× bij de luidruchtige vrienden beland. Komt het eindelijk, gelijk met het eten. Niet zoals het hoort. Eten qua smaak redelijk maar erg weinig voor een flinke prijs. Voor mij de eerste en direct de laatste x dat ik daar geweest ben.

17. Indonesisch Hillegom

W H Riebeek

Voor de eerste keer bij Seray gegeten. Hetgeen ons zeer goed is bevallen. Gaan zeker nog een keer.

18. Pizzeria Hillegom

Het was erg lekker en sfeervol!

Prima gegeten. Volop keus. Vriendelijke bediening! Alles werd tijdig en goed aangevuld.

Ronald Bodar

Heerlijk gegeten in een gezellig sfeervol restaurantje, vriendelijke bediening, gegeten met de albert heijn actie dus voordelig uit, een wijntje kost er maar € 3,50 en je hoeft zeker niet naar de inhoud te zoeken. Volgens mijn dochters zijn jullie spareribs echt verrukkelijk, We komen zeker nog een keer eten!

Een van de beste sushi restaurants in deze regio. Eigenaresse zeer vriendelijk evenals bediening. Het is qua aankleding wel verouderd, maar dat heeft ook zijn charme. Op sommige dagen kan het wat drukker zijn. Zeker een aanrader!

Erg lekker gegeten was best veel wat we kregen. Gastheer was er leuk en deed het goed! Erg gezellig en wat een mooie muurschildering.

23. Chinees-Indisch Hillegom

Zenro Yang

JC vd Waaij

Heerlijk tapas gegeten via GROUPON.
    Leuk en lekker om te proberen voor een klein prijsje...

Dani

Nico is altijd een vrolijke en gezellige man en je kan zeer goed eten en de prijzen zijn ook super laag.

26. Chinees-Indisch Hillegom

Laatste keer niet meer het was niet te vreten heb alles weggegooid nooit meer nasi ramas speciaal rundvlees droop over de nasi heen bha nee niet meer

27. Pizzeria Hillegom

Met ze 10en wezen 'eten' Veel te lang moeten wachten, slecht eten en dan nog onbeschoft worden behandeld ook. Nooit meer voor ons!!!

Susanne Schonewille

We kregen precies het tafeltje toegewezen waar ik op had gehoopt, naast de openhaard. Het restaurant is erg sfeervol en afwisselend ingericht. Een echte verrassing was de amuse ! Weer eens wat anders dan het standaard stokbroodje met kruidenboter. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Als we weer eens in Hillegom zijn kom ik zeker terug. Waarom zoeken naar een alternatief als je Het Alternatief al gevonden hebt :-)

29. Japans Hillegom

Jacky&Ed

Genoten van het eten, we zijn nu al benieuwd naar de sushi van de maand van April! Alles even vers en even lekker, bediening was echt heel attent en vriendelijk, wij komen zeker een keer terug!!

Ook voor een borrel kan je heel goed bij Het Alternatief vertoeven. Gekozen voor heerlijke Lente cocktails in combinatie met een medium world en dutch borrel plateau. Bediening echt super, vrolijk, enthousiast, kennis van het vak en spontaan. Lang hoef je hier niet te wachten! Service, ambiance, en eten helemaal goed.