Pannenkoekenhuis De Zuilen in Hillegom

do lunch 11:00 - 18:00
vr lunch 11:00 - 18:00
za lunch 11:00 - 18:00
zo lunch 11:00 - 19:00

1. Kleine kaart. Pannekoeken zijn mooi formaat en vers, maar lijken wel met gezoet beslag gemaakt, beetje crèpe-achtig. Ondanks dat wij enige klanten waren moesten we best wat geduld hebben. Klein karafje water met munt bij glaasje witte wijn, top! Vriendelijke bediening, maar helaas kon er geen excuus vanaf toen het hondje van de eigenaresse onze 2 jarig zoontje beet. "Dat doet hij anders nooit... er moet dan iets gebeurd zijn...". Ze kwam niet naar buiten, toonde geen enkele interesse in ons huilende kind. Hondjes lopen bovendien over de tafels, likken aan glazen...
    Je moet ervan houden.
    Wij komen hier niet meer terug.

2. Afgelopen zondag hadden we een zeer gezellig etentje met kinderen en kleinkinderen (15 personen). Het weer was mooi, de entourage was erg leuk en we konden met z'n allen aan één grote tafel zitten. De sfeer was informeel, wat met de kleinkinderen wel heel fijn was. Het eten smaakte goed en de taarten zagen er erg goed uit. De bediening was goed en hartelijk.

3. Jolanda

Vanmiddag een zeer aangename verrassing bij de ontdekking van dit gezellige plekje. Weliswaar geen pannenkoeken gegeten maar wel de meeste heerlijke, zelfgemaakte appeltaart met verse slagroom. Een echte aanrader voor iedereen die van lekkere taart houdt en unieke locaties!!