Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hierden verdeeld zijn.

1. Wat een afzetterij, twee soorten soep (best lekker) met aardige broodkeuze en verder: droevenis. Wat rijst of een droge aardappel met hacheeprut en voor de vegetariër een dikke eierkoek met wat dingetjes prei, wortel en courgette. Zalmvishapje smaakte zo erg naar gekweekte vis, dat je gewoon geen honger meer had... Verder wat witte pasta. Salade-buffet: redelijk. Toetjes: mierezoet spul, wel wat vers fruit. Geen aanrader, dit drie-gangen-dinerbuffet!
    Messen, vorken en lepels kon je uit een plastic bak vissen. Het leek of je in een bedrijfskantine aan het eten was...

1,5
  2. Seat bakker Harderwijk

Wij bestellen meestal met koopavond friet en lekkere broodjes,
    en worden altijd goed, vriendelijk en enthousiast geholpen.
    Het eten is zeer goed en kwalitatief het beste.

Een grote aanrader!

3. Zaterdag voor het eerst hier wezen eten.
    Ambiance is uiteraard prachtig jammer was alleen dat we in een zijkamer in de kelder werden gezet omdat er zoveel feesten waren.
    Eten was echt heerlijk. Wel aan de prijs maar de kwaliteit was dan ook super.

Tips;
    - houd ook rekening met de zaterdagavond eters (dit willen jullie immers graag!)
    - het teruglopen naar de auto werd wel als minder ervaren omdat het wel erg donker was
    - de prijs een fractie omlaag, dan komen wij zeker nog eens terug!

4. Zeer slechte ervaring met de Zwaluwhoeve

In november bon gekocht via vakantieveiling.nl geprobeerd deze in te wisselen bij een boeking, maar dat kon niet, ze zaten zogezegd vol. Bij boeking als "gewone betaler" is er wel plek. Vervolgens een klacht ingediend bij de Zwaluwhoeve. Ik wordt gebeld en ze geven aan dat het buffet vol zit, maar ik mag wel een hoofdgerecht kiezen. Ik vraag om een bevestigingsmail voor een reservering aan medewerkster Manon, maar ze geeft aan dat het niet nodig is. Bij aankomst is er een reservering gedaan voor 2 mensen, helaas vol is vol.. Uiteindelijk na de hele uitleg mogen we met zijn 4tjes toch naar binnen. De fabriek, zo druk is het, nemen we maar voor lief, we proberen te gaan ontspannen. Tegen lunchtijd verteren we broodjes, lekker wat te drinken, tot zover nog weinig aan de hand. Tijdens een korte relax pauze even wat drinken in de opkamer. Ik vraag naar de actie "winterplateau" omdat we toch wel zin hebben in een snackje, men weet nergens van. Er wordt hiervoor geadverteerd bij binnenkomst en we hebben ernaar gevraagd, het kon gewoon besteld worden. Ze weten het niet en we gaan weer zitten. Twee aardig dames tegenover ons vragen ons of we wat van hun overgebleven lekkernij willen, ze krijgen het niet op en gaan kort daarop weg. Nou graag geven we aan, er liggen nog wat koekjes en wat bonbons, wat de kids ook erg kunnen waarderen. Vervolgens komt de dame van de bediening het spul weghalen, waarop ik aangeef dat we dat net van de dames voor ons hebben gekregen. Diepe zucht, ze zegt helemaal de kluts kwijt te zijn? In werkelijkheid is ze boos, omdat we niet een eigen high thee bestellen, en zit kort daarop met haar collega naar ons te wijzen! We negeren het en gaan vervolgens verder met ontspannen. Een kwartier voor het eten lopen we langs ons kluisje (1 kluisje voor 4 personen) om nog even een blikje energie drank uit onze tas te halen. We gingen ervan uit dat we onze eigen drankjes ook mochten nuttigen, omdat dit zelfs aan de incheck balie gevraagd wordt: "heeft u wat de drinken bij u, dat is mooi." We drinken hem leeg en gaan vervolgens eten. Het blikje is dan al leeg en we zetten het even naast ons neer. Het eten wordt besteld, met daarbij uiteraard wat te drinken. Totaal drinken we 4 wijntjes en 2 cola's. Ons eigen drinken was niet uit bezuiniging meegenomen, maar we hadden even zin in wat energie drank net daarvoor... We hebben gegeten en gaan vervolgens nog 1 sauna ronde doen. In alle drukte vergeten we de blikjes naast onze tafel weg te halen, maar wees niet bang, de Zwaluwhoeve houdt alles nauwlettend in de gaten! Bij de uitcheck gaat het wederom verkeerd, er worden 2 maaltijden volledig gerekend, deze horen bij de bon die we willen inleveren. Omdat dit nu al de 3e keer is dat ik een medewerker hetzelfde verhaal moet vertellen, ben ik iets minder geduldig, de bonnen waren al € 100,- en dan nog een keer een nota van € 100,- krijgen is na een lange dag niet gezellig te noemen. Vervolgens komt er een aanzienlijke corpulente chagrijnige dame in beeld, met onze lege blikjes energie drank, ze hebben ze onderschept, ja werkelijk en legt ze op de balie, ze geeft aan dat we geen eigen meegebrachte consumpties mochten nuttigen, afgezien van water en dat we niet het eten van anderen mochten opeten! Ze lacht ons recht in het gezicht uit als we het proberen uit te leggen. Ik zal je vertellen dat ik in mijn hele leven nog nooit zo behandelt ben, alsof ik te zuinig ben om daar consumpties te nuttigen en het eten van een ander opeet. Mijn rekening was zelfs met aftrek van de bonnen nog € 65,- dus het lijkt me dat ik genoeg genuttigd heb.

Dus mensen, geen aanrader, je wordt in de gaten gehouden, de hele dag en als je iets doet wat niet mag krijg je op je kop... Als je Zwaluwhoeve fout na fout maakt, is dat heel normaal en het personeel is erop getraind je af te bekken!

1,8
  5. Vorige week een keer bij de Zwaluwhoeve geweest en ik ben blij dat ik er niet veel voor heb betaald (vakantieveilingen). Zo'n slecht buffet heb ik nog nooit gezien, voor zo'n grote naam verwacht je toch een gezond en gevarieerd buffet. Het was echt niet te pruimen, spaghettisaus met ballen, ik wil niet eens weten waar die van gemaakt waren (homp vet). Gehaktballen met satesaus en beenham met dikke randen vet en een mosterdsaus. Mochten mensen er over denken om hier de volle pond voor te betalen, ik zou het niet doen!!

1,9
  6. Wij zijn nu drie keer naar de Zwaluwhoeve geweest. En ja... dat het druk is, dat weet je wel. Zeker met die gratis toegang bonnen waarmee in Nederland gestrooid wordt. De eerste keer hadden wij via vakantieveilingen.nl een bon inclusief dinerbuffet. Het diner was echt een aanfluiting. Het eten was gewoon echt slecht. Ook was er niet nagedacht. Het dessert werd ter plekke gemaakt (er werd verse ananas gesneden voor bij het ijs), waardoor er lange rijen ontstonden. Nooit meer dachten wij. De tweede en derde keer hebben wij a la carte besteld en alles wat wij tot nu toe hebben genomen was gewoon heel erg lekker. Nee, goedkoop is het niet, maar als je al geen entree betaalt en zelf flesjes water of drinken meeneemt kun je het zo gek maken als je zelf wil. En laten we eerlijk zijn, welk dagje uit kost nou geen geld? Je betaalt bijv. wel Euro 9,= voor een broodje, maar dan heb je ook wel een heel lekker luxe broodje en met het beleg zijn ze ook niet zuinig. Hetzelfde geldt voor bijv. de Super Zwaluwburger. Hier krijg je zelfs twee stukken vlees bij (vonden wij ook wel weer overdreven want dat is echt heel veel), friet met mayo en huzarensalade. Wij kregen het niet op. Misschien wel handiger als ze dan de porties kleiner maken en ook de prijzen wat kunnen verlagen.

7. Sauna fabriek de Zwaluwhoeve!
    Voor we erheen gingen hadden we gebeld of er ook een overdekt terras was waar men droog kon roken. Het antwoord was dat er ruimte genoeg zou zijn. Inderdaad stonden er 2 parasols van +/- 4 mtr.x 2mtr. daar kon je dan onder zitten als de andere 100 rokers klaar waren. Veel te weinig ruimte dus. De goot tussen de 2 parasols lekte als een gek en de mensen die daar zaten werden regelmatig nat vd regen.
    Bediening buiten was zeer onbekwaam (en opvallend jong!) Gevraagd naar zoetjes voor bij de koffie! Oh sorry vergeten! Salade werd geserveerd zonder bestek! Zelf maar bestek gehaald. 1 dame van oudere leeftijd was wel vriendelijk, de rest keek alleen sacherijnig. Was onoplettend vwb tafels afruimen, en kijken of gasten wilden bediend worden.

Dan de eetgelegenheid! Het restaurant binnen moest men reserveren! Deze informatie hadden wij waarschijnlijk gemist. Ok, toen maar gewacht. Ik had een sjasliek besteld met patat, de optie van gebakken aardappels was er niet. Prijs, ja let op! € 19.80. Nou ik dacht dat zal wel lekker smullen worden. Nou daar kwam het zielige spiesje aan! Ik denk 70 gr. vlees varken of kip dat weet ik niet precies (officieel moet dat dus rund zijn!) met een paar (wel verse ) groenten, het zag er niet uit en ik word nog kwaad als ik eraan terug denk. Heb hier direct een klacht van gemaakt bij de bediening! Ik zal het wel doorgeven was het antwoord. De patat was trouwens ruim voldoende! 1 grote papieren puntzak in een standaard! (je zult maar niet van vette hap houden!) De gewichten van het vlees en het soort vlees staan trouwens niet vermeld op de kaart! Vraag dus van tevoren.
    Bij het verlaten van "De fabriek" de rekening gevraagd. Hier vertelde men mij dat ze alleen het totaalbedrag konden noemen omdat de printer stuk was. Ik stond erop dat ik een gespecificeerde factuur wilde hebben en die hebben ze uiteindelijk op een bijkantoor uitgeprint. Deze klopte! Toen wederom een klacht ingediend omdat de dame mij vroeg hoe we onze dag hadden ervaren. Nou, je hebt het hierboven wel kunnen lezen. Dat was lang nog niet alles maar voor mij de belangrijkste punten. Haar antwoord was dat ze het zou doorgeven.

Advies aan de Zwaluwhoeve! Het jonge onkundige personeel vervangen, management ontslaan, en de boel eens echt opknappen. Veel is er namelijk vies en smerig. (voegen en naden)

8. Kwa eten is de Zwaluwhoeve niet hoogstaand, maar daar is mee te leven als eea prettig wordt neergezet, regelmatig wordt aangevuld, de tafels beter worden schoon gemaakt en de bediening een cursus klantvriendelijkheid krijgt voorgeschoteld.

Wat een ontspannen dagje had moeten worden met vrienden van ons was een aaneeschakeling van ergernissen in deze commerciële wellness fabriek ipv resort! Hoe prop je zoveel mogelijk mensen voor een aantrekkelijke prijs naar binnen en haal je het vel over hun neus in de Horeca?

Vraag de manager van de Zwaluwhoeve naar het recept!

Jammer, jammer jammer....

2,5
  9. De welkoms fruitcoktail is een aanfluiting, ranja met drie stukjes blik fruit.

We hadden een arrangement met diner buffet maar dat was overboekt daarom mochten we een hoofd gerecht gebruiken om 19.45.

Gedurende de dag wilden we niet tot die tijd wachten dus hadden we het verzoek om een maaltijdsalade te gebruiken in de zit ruimte daar werd erg moeilijk over gedaan op irritante manier, we wilde er wat brood bij dat moesten we betalen dat brood dat was keihard en kostte 7 euro belachelijk, het overboeken is niet mijn fout tenslotte.

Uiteindelijk vertrokken bij het afrekenen aangegeven dat we het brood niet wilde betalen, we hadden dat ook aan de bediening verteld, maar ze was brutaal liet me niet uitpraten en kon mij twee euro korting geven voor het brood. Wat een service! Dus kortom een nare ervaring, zelf jaren in een sauna gewerkt maar dit slaat alles,

- onvriendelijk personeel rommelig.
    - slechte service bij de receptie.

Heel jammer wat een leuke dag had moeten zijn.

Nooit meer naar de zwaluwhoeve!

10. Eten en drinken erg duur en niet goed van kwaliteit. Glas grunerfeltlinger kost 6 euro (heb je de fles ook voor in de winkel) obers zijn moeilijk te vinden en letten niet op! Als je ze vindt zijn ze wel vriendelijk en behulpzaam.

Receptie en ontvangst is rommelig zowel bij aankomst als vertrek. Organisatorisch echt iets mis!

3,1
  11. Na het lezen van alle negatieve berichten op dit forum vertrok ik afgelopen vrijdag met pijn in mijn buik richting Hierden. Totaal niet nodig! We hebben een perfect weekend gehad! Prima, vriendelijke ontvangst, prachtige hotelkamer met een nog mooiere badkamer, genoten van diner, ontbijt en ontbijtbuffet, ontspannen in de diverse sauna's. Prijs - kwaliteit is zeker in verhouding. Negatief puntje was wellicht de verbouwing, maar stilstand is achteruitgang, dus noodzakelijk onderhoud moet gebeuren.

12. Vanmorgen de kinderen weggebracht en na de lunch thuis doorgereden naar Harderwijk. We kregen (ook met een bon voor gratis entree) een warm welkom en korte uitleg over de regels, en de gastvrouw vroeg ons nog of we wel voldoende water hadden meegenomen want we moesten goed drinken.

Eerst een cappuccino gehaald (zat bij de entreeprijs van Euro 0,00 in) en toen maar eens gaan douchen en de eerste de beste sauna opgezocht >> Wat een rust,... Er zaten/lagen wel een aantal mensen maar er was echt ruimte te over.

Na 20 minuten overdadig zweten even afgespoeld met een dikke tuinslang met nogal fris (lees: koud) water en vervolgens naar het buiten zwembad. Allejezus wat een lekker weer was het vandaag in het zonnetje, wat een contrast met gisteren en eergisteren. >> Na het zwembad even naar de ligweide in het zonnetje gelegen om aansluitend een tweede rondje sauna te gaan doen.

Andere sauna maar zelfde ritueel, zelfde rondje en weer geëindigd in de ligweide. Tot slot nog een stoomsauna bezocht en weer douchen, zwemmen, afkoelen, douchen en aankleden en afrekenen. Ik was best benieuwd wat voor kosten ik voor mijn kiezen zou krijgen, ik had rekening gehouden met: reserveringskosten, huur bandje kosten, toeristenbelasting, bedenk het maar....

De factuur was: Euro 0,00 >> De gastvrouw informeerde of we een fijne dag hadden gehad: Ja, absloluut en wenste ons een goede reis en wellicht tot een volgende keer. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes Ronald.

PS, de Zwaluwhoeve wordt op dit moment verbouwd. Overal lopen bouwvakkers en op flink wat locaties wordt gewerkt. Natuurlijk geeft dit overlast echter het heeft mij niet gestoord.

13. Restaurant ronduit waardeloos, kaart is niet bijzonder, flink geprijsd, maissoep met zalm waar totaal geen zalm inzit maar iets van reepje ham, bier lauw. Wordt nauwelijks tot niet bediend op het terras. Veel te massaal. Dit was voor ons de 1e en laatste keer naar de Zwaluwhoeve.

3,3
  14. De Zwaluwhoeve is helaas geen aanrader. Veel te druk en vol, daardoor lawaaierig en niet rustgevend.

Gekozen voor buffet. Natuurlijk is er altijd wel iets dat je lekker vindt, maar de kwaliteit van het eten is echt beduidend slecht. Uitgedroogde salades en vieze tafels ed.

Barpersoneel is niet kundig. Kon ons niet eens vertellen, of er sapjes e.d. waren.

Verder is de tuin werkelijk prachtig aangelegd en daarvoor onze complimenten. Dus ga er vooral heen als het mooi weer is!

15. Wij vinden de Zwaluwhoeve wel fijn. Tjonge wat zijn sommige mensen toch gauw ontevreden. Het eten is prima zelfs als je aangeeft dat je vegetariër bent of veganist dan regelen ze meteen iets voor je. De opgietingen zijn een echte aanrader.

16. De Zwaluwhoeve is echt supercommercieel, ik raad iedereen af om hierheen te gaan. Wij hadden een "aanbieding" voor het lunchbuffet voor 15 euro. Hoeveel het anders kostte, werd niet duidelijk, maar dit was al teveel. De lunch bestond uit alleen maar goedkope spullen. Voor broodbeleg was de keuze uit 2 soorten boterhamworst of cervelaatworst of kaas uit een pakje. Verder waren er salades met goedkope ingredienten: rundvleessalade die uit aardappel en augurk bestond, kip-kerrie salade zonder kip en tonijnsalade die uit pasta bestond. Dan was er nog de keuze uit vette happen, frikandellen, kroketten, kaassouflés, visnuggets e.d. Er was automatenkoffie, melk en thee. Ze kwamen langs met jus d'orange, maar daar moest je extra voor betalen! Echt heel slecht.

2,8
  17. Men bereidt voor een snackbar uitzonderlijk veel zelf. Ook ik ben met name gek op de varkenshaas-saté. De salade die je daarbij krijgt is niet een schijfje tomaat en een schijfje komkommer maar verse ingredienten van verschillende soorten groente. De patat wordt gebakken in lekker en verantwoord frituurvet. Dat wil zeggen, ik proef het verschil niet met minder gezond frituurvet. :) De gasten worden ten aller tijden keurig en correct ontvangen.

Ook van mij dus een zeer positieve aanbeveling!

18. Ik heb jaren in Hierden gewoond en haal trouw elke zaterdag mijn eten daar. Tijdje in Ermelo gewoond en nog steeds gingen we naar de Admiraal toe, aangezien het de beste snackbar in omgeving is, en zal blijven.

Gewoon, de sfeer trekt mij altijd al enorm aan, hoge service, smaakt zo gigantisch lekker, ik wil niks anders meer!

Bedankt Admiraal.

19. A. Hierdenaartje!!

Heerlijke friet en snacks en je hoeft niet bang te zijn dat je te weinig krijgt! TOP!

20. karin

Een vriendin van mij had via vakantieveilingen 2 kaartjes gekocht voor de zwaluwhoeve. We hadden het lazy relax arregement. Nou dat stelde dus echt niks voor. We begonnen met een ontbijt nou alles was op. Er lagen alleen nog broodjes, beleg, eieren en er was koffie thee en melk. Nou dat had ik thuis ook wel kunnen eten. Toen lekker de sauna in dachten wij. Alles zat bomvol. We konden al moeilijk parkeren maar dat het zo druk was hadden we niet gedacht.

In de zwembaden konden we niet want die waren afgesloten. Bij het kruidenbad moesten we op de trap zitten zo druk en in de sauna's zat je LETTERLIJK bijna bij elkaar op schoot!

Het eten wat je daar koopt is erg duur en het drinken ook. Bij een restaurant betaal ik nooit 5,95 voor een 500 ml fles water.

Dus mijn beoordeling: is ga er nooit meer naartoe dit is niet relaxen!

2,1
  21. Een dagje bij de zwaluwhoeve geweest, nooit weer!

Helemaal eens met wat ik al las voor slechte recensies.

Deels erg onvriendelijk en arrogant personeel.

Veel te veel gasten, turks stoombad kon niet eens stomen omdat de deur te vaak open ging.

En te weinig personeel voor zoveel gasten.

Ze hebben de naam en mensen verwachten er teveel van.

Er zijn veel betere sauna's te vinden die niet zo'n naamsbekendheid hebben.

Het eten viel ook tegen, vooral de buffetten.

3,6
  22. HaLi

Deze sauna teert puur op haar naamsbekendheid. Afgelopen ZA [14/5] geweest. Veel te veel mensen in het complex. Regelmatig voor sauna's gestaan waar je niet meer in kon. Mensen die in overvolle sauna's ook erg egoïstisch languit blijven liggen. Overvolle gangen. Het is dat het weer redelijk zonnig was en redelijk wat mensen buiten zaten en lagen in de tuin en/of terras. Ik had er niet aan moeten denken hoe vol het was geweest bij regen.

Het lunch buffet is de € 19,50 p.p. Zeker NIET waard. Eten bij de 2e "ronde": soep op, lang wachten op nieuwe en dan nog smaakloos ook. Wat frituurhapjes; o.a. Kroketten die snel op zijn en waar je lang op moet wachten. Er lag roerei maar zo zag het er niet uit [ik heb zelfs gevraagd wat er in de bak zat!] en er zat ook geen smaak aan. Qua salade wat blaadjes sla, tomaatschijfjes, augurken uit pot en dat was het wel een beetje.

De keuze was heel erg beperkt en de kwaliteit ver onder de maat. Twee jaar geleden ben ik ook geweest en toen was het lunch buffet veel uitgebreider en beter van kwaliteit; met dat in ons achterhoofd gingen we veelbelovend naar de lunch afgelopen zaterdag. Helaas een grote teleurstelling.

Mooiste is nog als je bovenstaande aangeeft bij de receptie bij het afrekenen; ze zeggen dat ze dit zullen melden. Als je vervolgens gedag zegt, wordt er niks teruggezegd en zijn ze volgens mij diepbeledigd over je gegeven commentaar.

Voor ons even geen Zwaluwhoeve meer!

23. Zijn laatst een weekje op de dennenhoek geweest.

Een wat verouderde camping, maar wel hele leuke fiets routes en een mooie natuur. Jammer dat met pasen het zwembad nog niet open was. Verder hebben we ook in het restaurant en bij de snackbar wat gehaald. In het restaurant een mooie menukaart gekregen met een prima assortiment voor een ieder wat wils met bijzonder klant vriendelijke prijzen. We hebben daar 3 keer gegeten en iedere keer kregen we wat anders voor geschoteld qua garnituur. Wat we echt waarderen is dat de kok Dennis zijn eigen frites maakt, en dat proef je. Ga zo door mensen.

Verder ook 2 keer wat gehaald in de snackbar, en ook daar proef je dat er in schone olie verse friet wordt gebakken.
    Een echte aanrader, ook voor mensen buiten de camping. Echt super frites.

24. Verschillende malen bij Hints gegeten en merk dat er goede producten gebruikt worden waarvoor ik graag om rij om te genieten van de heerlijke varkens saté. Een positieve aanbeveling waardig.

25. Eens maar nooit meer: de Zwaluwehoeve is een opgeklopte sauna, die het vooral moet hebben van de naamsbekendheid. Binnen is het te druk, zijn de faciliteiten mwoah en de service ronduit slecht. Ga in ieder geval nooit voor het buffet; dat is een totale desillusie. Voor 20 euro heb je weinig keuze, lange rijen en wordt het eten weinig bijgevuld.

Heel, heel jammer. Wellicht wat minder reclame maken in heel Nederland en wat meer op de kwaliteit gaan letten ipv de kwantiteit.

3,9
  26. Agaath Knipscheer

Saunamogelijkheden, de warme zwembaden, het diner, de beautybehandelingen door hele vriendelijke schoonheidspecialistes, de hotelkamers, het ontbijt, de bediening... Een fantastische ervaring en voor herhaling vatbaar. Ik was er met m'n 2 zussen, hun dochters en schoondochter. We hebben genoten!

27. 21 maart hier een dagje sauna gehad, wel een heel drukke sauna maar wel onze draai kunnen vinden, maar we zijn hier voor een recensie over het eten.

Koffie met chocolade lekkernij was goed en voldoende.

Plateservice gehad bij ons arrangement, goed en voldoende en met een goede bediening, heerlijke rode wijn erbij.

Nagerecht was ook goed.

Gr Bert.

28. Sceptisch op 21 maart naar de Zwaluwhoeve gereden. Bon van vakantieveiling, Ylang Ylang arrangement.

Het is ons alleszins meegevallen. Er waren zeker wat minpunten, beneden het stoombad en de infrarood cabines waren aan vervanging toe, ongezond veel schimmel op plafond en roestplinten op de grond. Hiervoor waren boven goede alternatieven. Scrubruimte groot maar in verhouding weinig douches, klinkervloer niet prettig, 1 douche lekkage, zo te zien al langer dan die dag.

Druk en onrustig, dat zeer zeker. 's Avonds een stuk rustiger. Rustruimte gesloten ivm een seminar of zoiets, erg jammer.

De rest was gewoon prima, erg verzorgd, niets stond scheef. Tuinen bijzonder goed onderhouden, tafels in het gelid, bloemstukjes als een lineaal over alle tafels. Eten was niks mis mee, behorend bij het arr. een plate, snel op tafel, eenvoudig maar goed. De dames in het restaurant erg vriendelijk, 2 dames sprongen eruit met erg veel overzicht.

Welkomsdrankje moest binnen een 1/2 uur na aankomst genuttigd worden, op zich wel weer vreemd, het is onderdeel van je boeking.

Kom je naar de sauna voor niets dan rust, is een kleinere een beter alternatief, maar rust ligt vooral bij de gebruikers.

Al met al een lekkere dag uit, waarbij je even moet overwegen waar je voor komt.

29. Na het lezen van de bovenstaande ervaringen verbaas ik mij over de mensen die het zo geweldig vinden. Ook wij gaan regelmatig naar de zwaluwhoeve. Dit doen wij alleen voor de faciliteiten en de relaxte sfeer want die zijn goed. Maar je moet een engelen geduld hebben bij het in en uitchecken. De horeca is zo zo. Personeel is vriendelijk maar als je wilt gaan eten moet je rekening houden met niets. Het eten staat vaker eerder voor je neus dan de drank. Neem de populaire saté. Droge meuk is het. Patat is blank en klonteren aan elkaar vast. Totaal geen smaak. Geef je het terug krijg je hetzelfde weer. Salades zijn lekker. Buffet restaurant is fantasieloos. Te weinig keus. Het gewone restaurant is goed. Wanneer je toch besluit om naar de zwaluwhoeve te gaan, trek zo weinig mogelijk aan. Je kan je kont niet keren in de kleedkamer. En mocht je tenslotte bij weggaan de vriendelijke vraag bij de receptie krijgen na weer heel lang in de rij te hebben gestaan: " is alles naar wens geweest?" Klaag niet, je houdt andere mensen op die ook lang wachten want ze doen niets met je klacht. Weten wij uit ervaring. Onze mening: het is best ok. Een goeie catering zou welkom zijn en wat meer receptionisten tijdens spitsuur. Want dat is balen!

4,7
  30. Zijn vandaag weer geweest. Nu inclusief ontbijt.

Wij waren er om 08:45 uur, niet druk wel 2 kassa's los.
    Binnen 5 minuten klaar voor het ontbijt.
    Meer dan / zelfs ruim voldoende. Alleen jammer dat je voor de jus d'orange bij moest betalen.

De lunch deze keer zelf uit gezocht, goed van smaak en was zeker naar wens, incl. de bediening.

Gehele bediening was klantgericht en vriendelijk.

Om 16:00 uur Sweet Break, prima, ruim voldoende, goed van smaak.

Wat wij wel een beetje vreemd vonden was dat het warme bad binnen gesloten was voor reparatie, waarom tijdens openingstijden? Dit weten wij natuurlijk niet.

Ons advies, doe dit buiten de openingtijden van alles als het mogelijk is. Dan hebben of ondervinden bezoekers dit niet als last.

Wij hoeven geen algemene zaken van een ander te horen, en zeker niet in een sauna.

Mensen die behoren tot en bij de Zwaluwhoeve bedankt voor de toch zeker wel geslaagde dag van vandaag 24-2-2011.

Mvg Henk & Janny.