Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hierden verdeeld zijn.

Eten prima. Zout en peper vaatje glijt uit je handen van het vet en setje is vies.
    Let er even op.
    Gr. Joop.

M Babtist

Burgers zijn nergens lekkerder dan hier, zelfs met mijn intolleranties en allergieën kan ik met een gerust hart hier eten. Met alles kan rekening gehouden worden en anders wordt er een misschien nog wel lekkerder alternatief aangeboden. Top tent. De nieuwe stijl waarnaar ze aan het transformeren zijn is spannend en uitdagend. Weer eens totaal wat anders

3. Internationaal Hierden

Altijd goed en gezellig.
    Ik ben vandaag op uitnodiging van vrienden weer in de Woudstee geweest en dit keer voor een high tea. Dit was de beste tot nu toe, we gaan vaak op pad en sluiten af met een high tea maar deze overtrof alles! Zeer royaal en zeer smakelijk. We komen hier vaak en het is altijd zeer goed en de bediening is altijd zeer correct, lekkere muziek op de achtergrond en overal branden kaarsen en staan verse bloemen (oog voor detail)

opnieuw weer heerlijk gegeten, een topsnackbar. Vriendelijk personeel en uitstekense service, groetjes Hanneke uit Alkmaar

Eten en drinken is erg duur, en dan is het ook nog eens zelfbediening.

Vandaag een dagje Zwaluwhoeve gehad. Mooie leuke en gezellige dag gehad.

Sauna's baden jacuzzi's top heerlijk opgietingen gehad

Minpunt is de Horeca. De cappuccino is waterig. Toen maar een bakje koffie in het buitenhuis; ook waterig en dat voor bijna 3 euro voor een kopje.

Daarna de lunch een broodje filet American €6,95. Schandalig duur. Toen een mosterdsoep. Ook vreselijk duur. Weinig mosterdsmaak en zurig met een miezerig broodje er bij

Frisdrank een flesje cola of ice tea 3,00

Nee je kan wel zien waar ze het aan moeten verdienen en dat is de horeca, maar zorg dan ook dat de kwaliteit goed is.

7. Internationaal Hierden

W

Gisterenavond wezen eten, wat een super leuk en sfeervol restaurant! Bediening is ook op en top.

Wij hadden verrassing 4 gangen diner, top voor mekaar, het smaakte uitstekend.

Super restaurant en wij komen zekers terug.

Een paar dagen Hierden/Hulshorst , voor ons extra leuk door een bezoek aan cafe de Koning en cafetaria de Admiraal. Prima prijs kwaliteit verhouding en tot 2 maal toe heerlijk gegeten en gedronken. Het is veel, veel voordeliger als in Alkmaar. We komen zeker nog eens terug! En een tip voor de eigenaar, doe de kroeg op zaterdag om 15.00 uur open, groetjes Hanneke en Annette

Mireille

Te dure horeca kaart. Soep was volgens mij "soep uit een zak" van Unox. Maar dan voor 6,50.

Lekkere frietjes en super aardig personeel. Voor herhaling vatbaar!!! Wij hebben hier gegeten op doorreis naar sauna de Zwaluwhoeve, aanrader!

Henk Bruijstens

Vaste klant

Wij komen al jaren bij de Admiraal. Het eten is lekker en goed op temperatuur. Dus niet als je thuiskomt dat het eten koud is. Nee het is eigenlijk nog te heet om meteen aan te vallen. Het softijs is heerlijk. Zodra mijn man binnenkomt weten ze al wat hij moet hebben. Ga zo door!!

Shirley Peters

Geweldige ontspannende dag gehad, samen met een goede vriendin, vooral het bubbelbad bij de vijver is helemaal toppie!

Heerlijk gegeten! Opgietingen genoten. De vernieuwde Zwaluwhoeve is er echt op vooruit gegaan!

Dit gevoel wil ik elke dag wel... Bedankt dit had ik echt even nodig; een momentje voor mezelf!

Kom er zo nu en dan. Het eten is echt perfect. Dat ze je bij naam kennen zegt ook al heel veel hoe zij zich in hun klanten verdiepen.

Heel veel succes met jullie plannen.

Groet Jan

Afgelopen dinsdag hier met ons tweetjes gegeten voor we naar de zwaluwhoeve gingen. Zeer goed eten en opvallend was dat wij bij ons ene biertje 2 glazen kregen en bij ons ene zakje patat ook 2 vorkjes kregen. Wij delen wel vaker ons eten maar nog nooit kregen we daar zo'n goede service bij, super! Mijn schnitzel en mijn man's varkenssate waren ook goed. Onze complimenten! Mochten we weer in de buurt komen dan zien ze ons vast nog eens terug. Zeker nu we weten dat hij uit wil breiden met meerdere soorten hamburgers.

Joke Gerritsen

Als vaste gasten van de Zwaluwhoeve sluiten wij onze saunadag vaak af met een bezoekje aan de cafetaria tegenover. Heerlijke patat en soft ijs. En een vriendelijke belangstellende dame die ons inmiddels al aardig kent. Zeker een aanrader

Anoniem

Pas alsjeblieft op voor deze valkuil!! De prijs/kwaliteit verhouding is ronduit schandalig. Het eten heeft absoluut niets te maken met wellness. Wij hebben geen enkel vers product kunnen ontdekken, zelfs de jus d'orange wordt daar niet vers geperst. Ook met een gratis entree bon betaal je aan het einde van de rit veel te veel geld.

Bestel geen ice cappucino tenzij je van slushpuppy houdt en daar graag EUR 4,75 voor betaalt.

Je krijgt waar je voor betaald. De azijnpissers die denken een exquise maaltijd te kunnen bestellen met zilveren bestek moet ik helaas teleurstellen. Een buffet voor ca. 16 euro inclusief onbeperkt koffie, thee, melk en karnemelk - kom op, ik heb echt slechter gegeten en gedronken voor dat geld. Sterker nog, dit is echt goedkoop en meer dan het geld waard.

Dus, wanneer je een arrangementje boekt bij de Zwaluwhoeve, stel je geen privésauna voor of een restaurant met michelin-ster ambities. Het is prima eten, niet hoogstaand, maar zeker niet slecht. Middle of the road voor een zelfde prijs.

Geboekt via een aanbieding weekeindje weg. Geweldige ervaring. Mooie omgeving, leuke ambiance en vooral heerlijk eten. Menu aanbieding meer dan het geld waard. Prima kwaliteit, keurig aangeboden en zeer smakelijk. Ook de wijn was prima in prijs kwaliteit verhouding. Bediening eerlijk aardig. Muziek prettig in de achtergrond. Kortom, fijn om een avondje door te brengen.

Lekkerbek

Heerlijke producten.. Goede service. En vriendelijk personeel. Wij komen één en soms twee keer per week vanuit Harderwijk speciaal naar Hierden rijden om patat en de overheerlijke snacks te halen. Leuke actie tegenwoordig met spaarkaart en zegels. Top tent

fam. Evers

Al jaren trouwe klant bij de Admiraal, wij rijden er speciaal voor naar Hierden. Ook met de nieuwe eigenaar nog steeds ruime porties patat en saus zoals wij gewend waren en niet duur. Eten wordt netjes verpakt en je wordt snel en vriendelijk geholpen.

Enorm gezellige snackbar. Je wordt vriendelijk geholpen en je krijgt veel waar voor je geld. Wij kunnen het nooit op! Er wordt met verse producten gewerkt en dat proef je. Tijdens het wachten kan je ook nog eens lekker aan de bar ernaast een biertje drinken. Toptent!

Sylvana

Rare sfeer in de snackbar. Patat was duidelijk oud en voor de 2e of 3e keer gebakken. Helemaal slap en droog. Olie was ook duidelijk niet vers aan de smaak van de patat en snacks te merken. Eten was ook niet goed verpakt.

Grote afzetterij, ik ga zowiezo nooit meer naar de zwaluwhoeve.
    Krijgt echt geen waar voor je geld, en niks is mogelijk als je dieet wensen hebt.
    Ze zijn alleen maar gericht op zoveel mogelijk omzet draaien!
    Overal proberen ze een slaatje uit te slaan!
    Mij zie je er nooit en nooit meer!

Eten gehaald op 21-5-2013, twee keer aangegeven met ketchup maar helaas bij thuiskomst weer die curry erop en voor de rest oude patat en rest van de hapjes en snacks waren niet uitgelekt boven de frituurpan maar in het bakje voor mee te nemen. Frituurvet was te oud wat je duidelijk aan de snacks kon zien, jammer want met de oude eigenaar was het altijd een prima snackbar. Wij hebben alles weggegooid want bij bellen naar deze dame was het ''tja fouten zijn menselijk'', maar luisteren en je werk goed doen toch ook dacht ik.

Wat een afzetterij, twee soorten soep (best lekker) met aardige broodkeuze en verder: droevenis. Wat rijst of een droge aardappel met hacheeprut en voor de vegetariër een dikke eierkoek met wat dingetjes prei, wortel en courgette. Zalmvishapje smaakte zo erg naar gekweekte vis, dat je gewoon geen honger meer had... Verder wat witte pasta. Salade-buffet: redelijk. Toetjes: mierezoet spul, wel wat vers fruit. Geen aanrader, dit drie-gangen-dinerbuffet!
    Messen, vorken en lepels kon je uit een plastic bak vissen. Het leek of je in een bedrijfskantine aan het eten was...

Seat bakker Harderwijk

Wij bestellen meestal met koopavond friet en lekkere broodjes,
    en worden altijd goed, vriendelijk en enthousiast geholpen.
    Het eten is zeer goed en kwalitatief het beste.

Een grote aanrader!

Zaterdag voor het eerst hier wezen eten.
    Ambiance is uiteraard prachtig jammer was alleen dat we in een zijkamer in de kelder werden gezet omdat er zoveel feesten waren.
    Eten was echt heerlijk. Wel aan de prijs maar de kwaliteit was dan ook super.

Tips;
    - houd ook rekening met de zaterdagavond eters (dit willen jullie immers graag!)
    - het teruglopen naar de auto werd wel als minder ervaren omdat het wel erg donker was
    - de prijs een fractie omlaag, dan komen wij zeker nog eens terug!

Zeer slechte ervaring met de Zwaluwhoeve

In november bon gekocht via vakantieveiling.nl geprobeerd deze in te wisselen bij een boeking, maar dat kon niet, ze zaten zogezegd vol. Bij boeking als "gewone betaler" is er wel plek. Vervolgens een klacht ingediend bij de Zwaluwhoeve. Ik wordt gebeld en ze geven aan dat het buffet vol zit, maar ik mag wel een hoofdgerecht kiezen. Ik vraag om een bevestigingsmail voor een reservering aan medewerkster Manon, maar ze geeft aan dat het niet nodig is. Bij aankomst is er een reservering gedaan voor 2 mensen, helaas vol is vol.. Uiteindelijk na de hele uitleg mogen we met zijn 4tjes toch naar binnen. De fabriek, zo druk is het, nemen we maar voor lief, we proberen te gaan ontspannen. Tegen lunchtijd verteren we broodjes, lekker wat te drinken, tot zover nog weinig aan de hand. Tijdens een korte relax pauze even wat drinken in de opkamer. Ik vraag naar de actie "winterplateau" omdat we toch wel zin hebben in een snackje, men weet nergens van. Er wordt hiervoor geadverteerd bij binnenkomst en we hebben ernaar gevraagd, het kon gewoon besteld worden. Ze weten het niet en we gaan weer zitten. Twee aardig dames tegenover ons vragen ons of we wat van hun overgebleven lekkernij willen, ze krijgen het niet op en gaan kort daarop weg. Nou graag geven we aan, er liggen nog wat koekjes en wat bonbons, wat de kids ook erg kunnen waarderen. Vervolgens komt de dame van de bediening het spul weghalen, waarop ik aangeef dat we dat net van de dames voor ons hebben gekregen. Diepe zucht, ze zegt helemaal de kluts kwijt te zijn? In werkelijkheid is ze boos, omdat we niet een eigen high thee bestellen, en zit kort daarop met haar collega naar ons te wijzen! We negeren het en gaan vervolgens verder met ontspannen. Een kwartier voor het eten lopen we langs ons kluisje (1 kluisje voor 4 personen) om nog even een blikje energie drank uit onze tas te halen. We gingen ervan uit dat we onze eigen drankjes ook mochten nuttigen, omdat dit zelfs aan de incheck balie gevraagd wordt: "heeft u wat de drinken bij u, dat is mooi." We drinken hem leeg en gaan vervolgens eten. Het blikje is dan al leeg en we zetten het even naast ons neer. Het eten wordt besteld, met daarbij uiteraard wat te drinken. Totaal drinken we 4 wijntjes en 2 cola's. Ons eigen drinken was niet uit bezuiniging meegenomen, maar we hadden even zin in wat energie drank net daarvoor... We hebben gegeten en gaan vervolgens nog 1 sauna ronde doen. In alle drukte vergeten we de blikjes naast onze tafel weg te halen, maar wees niet bang, de Zwaluwhoeve houdt alles nauwlettend in de gaten! Bij de uitcheck gaat het wederom verkeerd, er worden 2 maaltijden volledig gerekend, deze horen bij de bon die we willen inleveren. Omdat dit nu al de 3e keer is dat ik een medewerker hetzelfde verhaal moet vertellen, ben ik iets minder geduldig, de bonnen waren al € 100,- en dan nog een keer een nota van € 100,- krijgen is na een lange dag niet gezellig te noemen. Vervolgens komt er een aanzienlijke corpulente chagrijnige dame in beeld, met onze lege blikjes energie drank, ze hebben ze onderschept, ja werkelijk en legt ze op de balie, ze geeft aan dat we geen eigen meegebrachte consumpties mochten nuttigen, afgezien van water en dat we niet het eten van anderen mochten opeten! Ze lacht ons recht in het gezicht uit als we het proberen uit te leggen. Ik zal je vertellen dat ik in mijn hele leven nog nooit zo behandelt ben, alsof ik te zuinig ben om daar consumpties te nuttigen en het eten van een ander opeet. Mijn rekening was zelfs met aftrek van de bonnen nog € 65,- dus het lijkt me dat ik genoeg genuttigd heb.

Dus mensen, geen aanrader, je wordt in de gaten gehouden, de hele dag en als je iets doet wat niet mag krijg je op je kop... Als je Zwaluwhoeve fout na fout maakt, is dat heel normaal en het personeel is erop getraind je af te bekken!

Vorige week een keer bij de Zwaluwhoeve geweest en ik ben blij dat ik er niet veel voor heb betaald (vakantieveilingen). Zo'n slecht buffet heb ik nog nooit gezien, voor zo'n grote naam verwacht je toch een gezond en gevarieerd buffet. Het was echt niet te pruimen, spaghettisaus met ballen, ik wil niet eens weten waar die van gemaakt waren (homp vet). Gehaktballen met satesaus en beenham met dikke randen vet en een mosterdsaus. Mochten mensen er over denken om hier de volle pond voor te betalen, ik zou het niet doen!!