Restaurant RED in Heythuysen

Denk aan je innerlijke zelf, dan RED je het wel!

45 positieve stemmen1 negatieve stem

Corona informatie

Drie parkeerterreinen (naast, voor en vlakbij het pand).

Halte op loopafstand. Halte centrum lijnnummers 371, 372, 75, 796

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 14 okt t/m 11 nov

Reijnders Eten en Drinken is een klein restaurant welke gesitueerd is in een karakteristiek pand in het mooie Heythuysen. Bij restaurant RED wordt uw innerlijke mens verwend. We werken met de mooiste producten uit het seizoen en schenken daarbij mooie wijnen. Onder andere van onze buren, wijnhandel Alex Storms. Eten bij ons is een culinaire reis waarbij alle zintuigen geprikkeld zullen worden.
Tot snel?!

45 positieve stemmen1 negatieve stem

1567092072 92
1569519727 93
1571947383 93

1. Heerlijk gegeten. Goede service en uitleg over de wijnen.

2. Mooie gerechten. Heerlijke smaken en top bediening.

3. Mooie smaakvolle gerechten met fijne bijpassende wijnen! Top restaurant!!!!

4. We hebben genoten van heerlijk eten in een informele setting. We komen zeker terug.

5. We hebben heerlijk gegeten. De kaart is heel origineel; de gerechten kleurrijk en smakelijk. De wijn die we erbij dronken, een Nieuw-Zeelandse sauvignon blanc was heel goed. We zaten buiten op het terras; het was een heerlijke zomeravond. Maar bij slecht weer zit je binnen ook heel gezellig (en op ruime afstand van andere tafels). Echt een aanrader!

6. José van Knijff-Zentjens

We hebben genoten van fantastisch eten in een fijne, ongedwongen sfeer!

7. Voor mij was het het allemaal net niet: de glazen waren niet schoon, de gastvrouw vond het tafeltje van een bevriend koppeltje belangrijker dan het onze en de gasten van het hotel liepen af en aan via het terras waar wij zaten te eten. Belangrijker nog: het eten was prima maar niet geweldig zoals je wel voor die prijs zou mogen verwachten. Een gemiste kans wat mij betreft.

8. tom en marianne

Heerlijk buiten op terras gegeten.
    Normaal gesproken is RED op zondag niet geopend, maar de maanden juli en augustus dit jaar wel.
    Fijne kaart met aperitiefjes werd aangeboden. Daarna volgden verschillende kleine versnaperingen en heerlijk brood.
    Wij kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Vis en vlees werden mooi afgewisseld en de gerechten werden telkens mooi uitgelegd door de bediening of de chefkok zelf.
    Het hangt een relaxte sfeer en er wordt alles aan gedaan om je een mooie ervaring te laten hebben.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Mooie aanwinst voor Heythuysen.

9. Super gegeten, was erg gezellig en hebben lekker buiten gegeten.
    Komen zeker terug.

10. Har Schreurs

Eten was perfect, sfeer service goed.
    De gastvrouw was wat moeilijk te verstaan door de gedempte stem.

11. Steven Groot

Alle gerechten zijn stuk voor stuk kunstwerken. We hebben hier heerlijk gegeten. Zeker een aanrader om hier eens naar toe te gaan!
    Wel vonden we dat de setting van het restaurant de sfeer iets teniet deed en dat de bediening iets te ‘vrijetijds’ gekleed was ten opzichte van de uitstraling van de gerechten.

12. 17 juni op mijn verjaardag verrast met een diner bij RED.
    5 gangen en allemaal schilderijtjes en super lekker!! Voor ons dus alles met vis, makreel, kabeljauw en red mull. Dit alles met een goed glas wijn. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Complimenten aan het team!

13. Bij aankomst bleken we buiten te eten, wat prima ging met dit goede weer.
    De tafels stonden ruim uit elkaar wat de sfeer geen goed deed, vandaar de 7. Binnen ziet het restaurant er echter mooi uit en de sfeer voelt goed.
    Het eten was zonder meer een aangename verrassing en werd zeer verzorgd gepresenteerd.
    De bediening is goed, maar kon wat sneller. Verder ging er iets fout met het nagerecht, waardoor we er tamelijk lang op moesten wachten. Kan gebeuren. Alles overwegenden denken we er zeker terug te komen.

14. Cor Rutten

Prima gegeten 4 gangen menu, zeker voldoende met ook nog lekkere amuses vooraf!!!
    Aardig personeel en prijs/kwaliteit is prima!

15. Hoge verwachtingen niet helemaal of helemaal niet waargemaakt. Bediening was humeurig en gaf niet het gevoel een gewenst gast te zijn. Bordjes eten waren een visueel genot. prachtige creaties met veel techniek maar qua smaak een allegaartje. Gefrunnik. Hoofdgerecht van het RED menu was nog het aantrekkelijkst. Partner had 4-gangen keuze menu en daar gold in mindere mate hetzelfde voor. Wachttijd tussen gerechten net te lang (sfeer van restaurant is onprettig) en dan nog slordigheden met de rekening maakten dat de totale ervaring niet leidt tot snel nog een bezoek.

16. Frank Reijans

Ons smaakpalet is weer met 100% verbreed nadat wij hebben genoten van het verrassingsmenu!

17. Het was heel erg lekker allemaal!
    We hadden een 7 gangen diner!
    Zag er ook allemaal prachtig uit!

18. * Gerechten zijn kunstwerkjes en lekker.
    * Verrassende amuses (2× zelfs)
    * goede wijnkennis van bediening.
    * Prijzig.
    * Vriendelijk.

19. Frank Nooijens

20. Een heel gezellige avond en weer heerlijk gegeten, verrassend lekkere combinaties in de gerechten! Leuk en heel vriendelijk personeel. TOP!

21. Theo Geenen

Heerlijk avondvullend gegeten en gedronken, met voortreffelijke smaakverassingen. De bediening was top en dat alles in een mooie restaurant met zachte achtergrong muziek.

22. J.Verheijden

Wij waren er voor de lunch en deze was heel erg goed.

23. Erik Mennen

Een super gezellige Avond gehad.
    Super vriendelijk personeel en een gezellige gastvrouw.
    Ook de kok heeft ons verrast, was erg lekker in combinatie met het juiste wijntje.

24. Nellen-Verkoelen

Een gezellige, sfeervolle avond op het terras met een goede gastvrouw en top service! Heerlijk bijzonder 5 gangenmenu gegeten met toepasselijke lekkere wijnen!

25. Harry en Ria Stakenborg

Het was onze eerste keer bij red, het eten in zijn totaliteit, smaak, kwaliteit en variatie overtrof onze verwachtingen. De flexibiliteit is te roemen. We zijn door de hele menukaart gefietst en alles was mogelijk. Ook de gastvrouw was zeer plezierig en meedenkend. Het was een extreem warme avond en buiten zitten op het gezellige terras was dus geen optie. Om het binnen zo aangenaam mogelijk te maken, kwam de gastvrouw zelfs een ventilator plaatsen. Chapeau voor deze jongedame!
    We komen zeker terug en zullen onze zeer prettige ervaring delen. Onze smaakpapillen hebben het zeer naar de zin gehad.

26. Hele geslaagde avond gehad in dit sfeervolle restaurant! Lekkere gerechten met goede bijpassende wijnen. Alles wordt met veel aandacht bereid en gepresenteerd. Erg vriendelijk personeel. En door de ruimtelijke indeling zit je lekker privé.

27. Joop Westerburgen

Gastvrij ontvangst, heerlijk eten. Super genoten. Wat jammer dat mijn vriendin met haar rolstoel niet bij jullie naar binnen kan of eventueel naar het toilet.

28. Jelle De jong

Geweldige avond; heerlijke gerechten en topservice in een fijne ambiance! Een aanrader, rij er gerust een stukje voor om! Favoriet waren de foie gras als dessert, de varkenswangetjes en de kalshaas!!

29. Heerlijke en verrassende gerechten! Klopt allemaal qua smaak en presentatie. Kortom, alweer een gezellige en culinaire avond bij RED...

30. Sonja Hagenbeck

Afgelopen woensdag ben ik mijn famillie wezen eten bij restaurant RED. Het was mijn verjaardag en ik wilde een bijzonder etentje.
    Nou, ik moet zeggen: het was helemaal geslaagd.
    Het eten was fantastisch met veel zorg en liefde bereid. Men maakte gebruikt van streekproducten, en de prijs-kwaliteitsverhouding was héél goed.
    De bediening was super vriendelijk.
    We gingen niet alleen uit eten. Het was een ''experience'' met eten, drinken en gezelligheid.

31. Steeghs

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening. Zeker een aanrader om er te gaan eten.

32. Joosten

Heerlijk genoten! Voor herhaling vatbaar. Je voelt je meteen welkom met wat lekkere hapjes.
    De gerechten waren kleine kunstwerkjes. Vriendelijke bediening.

33. G Timmermans

3-5-2019
    We waren samen met oud collega's, we hadden 4 gangen verrassingsmenu genomen.
    Vis en vlees, met bijpassende wijnen, een heerlijke avond gehad.

De nieuwste recensie
  34. Thijs Vaes

Een drie gangen verrassingsmenu genomen en toen kwam de geur van vis in onze neuzen. De heren hebben toen de drie in een vier gangen diner verandert. Dat kon. En het paste allemaal netjes binnen een tijdschema waarin de tijd om vloog. De verfijning van elke gang was wat ons en onze gasten zo aansprak. Wij hebben het geluk dat we maar 20 km hoeven te rijden naar dit geweldige restaurant. Want het wordt een van onze vaste restaurants.

35. Roger en Steffie

Het eten is heerlijk, de bijpassende wijnen uit het wijnarrangement ook. De bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Kwalitatief alles van een uitstekend niveau en de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Een restaurant in het iets hogere segment. Absoluut een aanrader en wij komen zeker terug.

36. Jurriën

Heb gisteren gegeten bij RED: een absolute aanrader! Zeer gastvrije en vriendelijke dame en het eten en de wijnen waren TOP! Jammer dat ik niet dichter bij woon! Ga zo door RED!

37. Wij waren bij RED voor een verjaardagsfeest. Mooi restaurant dat een knusse, intieme sfeer ademt. Echt enorm genoten van de heerlijke gerechten, je proeft gewoon met hoeveel aandacht en zorg deze bereid zijn. Werkelijk een palet aan smaken op je tong! En alles heel mooi opgemaakt, want het oog wil ook wat. Mijn complimenten aan de chef-kok Mike! Iemand met liefde voor het vak, en voor goed eten, en dát merk je als gast bij RED.
    Bedankt voor de goede zorgen en gezelligheid, een top team zijn jullie!

38. Heerlijk gegeten, prettige bediening.
    Huiselijke sfeer, zeer verzorgd 5 gangen menu genoten.

39. Een culinaire top reis gemaakt door de gerechten heen met een zeer gastvrije begeleiding van de charmante gastvrouw! Wij waren met zijn 3-en en zijn voor het 5- gangen menu gegaan met de huiswijn. Alles kon v.w.b. het onderling schuiven van gerechten in de diverse menu’s! Wat een flexibiliteit maar bovenal wat een smaakexplosie van gerechten. Mooie amuses van het huis. Heythuysen heeft een topper van een restaurant erbij, fijn en zeker in ons eigen dorp! Jullie zien ons weer verschijnen! Dank!

40. We hebben genoten van een fantastische maaltijd. Petje af!

41. Super gegeten! Een echte aanrader!!!
    Hartstikke vriendelijke gastvrouw. Een visitekaartje voor de zaak. Persoonlijk zou ik iets aan t interieur doen. Mag wat vlotter. Maar t eten en de bijbehorende passie en sensatie zijn meer dan aanwezig. Helemaal top!!
    Grt
    Mechyd uit Den Bosch

42. J. v. Heugten

Heerlijk gegeten. Zeer verrassende gerechten met mooie smaaksensaties.
    Attente gastvrouw.
    Zeker een aanrader.

43. Michel Rijks

Op 16 januari door mijn echtgenote uitgenodigd om bij RED te gaan eten. Wij hebben genoten van het zes gangen diner, de smaak pupillen werden voldoende op de proef gesteld. De verlichting kan wat meer van deze tijd zijn, zou de zaak een andere uitstraling geven. De chef en de gastvrouw weten waarover ze het hebben. Gaan zeker nog eens terug op uitnodiging van de chef. Een menu eten is niet verplicht, je kunt er ook voor een voorgerecht en hoofdgerecht terecht.
    Een aanwinst in de regio.

44. Robert Broers

Met het gezin wezen uit eten voor mijn verjaardag. We hebben het 5-gangen verrassingsmenu gegeten, inclusief wijnarrangement. Lekker eten, gezellige bediening en betrokken kok. Als dessert een huisgemaakte verjaardagsijstaart geserveert - attent en erg lekker! We komen zeker nog eens terug.

45. Chrit en Marjo Coenen

Verrast door kwaliteit en de smaaksensaties van ons 4 gangen diner. Het bijpassende wijnarrangement was top.
    Uitstekende uitleg van de gerechten en de bijpassende wijnen.
    Een aanwinst voor Leudal.

46. Gisteravond zijn we met 8 personen HEERLIJK gaan tafelen bij restaurant Red.
    We hadden een 6-gangen diner met wijn arrangement. Het was 1 grote smaak explosie, heerlijke gerechten, goede wijnen en ontzettend goede uitleg over de producten.
    Dit restaurant is een echte aanrader.
    Wij komen zeker weer terug.

@Mike en zijn team ontzettend bedankt voor deze fantastische avond.

47. Sandra