Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heythuysen verdeeld zijn.

1. Lisa Heffels

2. Douglas

Wat hebben wij weer heerlijk gegeten bij restaurant RED!! Met elke gang werd onze smaak opnieuw getrakteerd dankzij de verrassende combinaties die de chef en zijn team je voorschotelt. Lekker op het ruime terras van je eten genieten in een rustige en gemoedelijke sfeer met uitstekende bediening, je zou er haast elke avond gaan eten!

3. Ellis Huijnen

Super lekker gegeten en gedronken. Correcte service, echt een aanrader!

4. Een etentje bij restaurant Red is een feest. Het eten is superlekker. Elk gerecht ziet er fantastisch uit. Met veel creativiteit worden de borden en gerechten smaakvol, kleurrijk en uitnodigend opgemaakt. Smaken als zoet, zuur, bitter, zout zijn voortreffelijk op elkaar afgestemd, waardoor je bij ieder gerecht een sensatie in je mond beleeft. Ook met mijn glutenvrije en vegetarisch dieet wist Red wel raad. Ook de alcoholvrije cocktail was heerlijk fris en erg lekker. Een voortreffelijke en vriendelijke gastheer maakt het geheel compleet. Kortom: wij hadden wat te vieren en dat was bij Red super geslaagd. Een aanrader.

5. Chantal

6. Har Schreurs

Het eten en de bediening waren zoals we al eerder beleefd hadden weer perfect.

7. Lubbert van Dusschoten

Als afsluiting van onze vakantienieuws midden-Limburg zijn we naar RED geweest. Ik zocht op internet en zag leuke foto's van de gerechten. Maar in het echt waren ze nog mooier en vooral heel lekker.

8. 6 gangen menu gegeten bij RED, eten was lekker met fijne smaken en goede producten. Verder hadden we een heerlijke Nederlandse wijn uit Beringe. De gastvrouw en de chef waren hartelijk. We misten wel wat qua sfeer, bijv. achtergrondmuziek. En er vlogen een aantal vliegen (langzaam) rond en één daarvan belandde in m’n wijn, dat was minder prettig.

9. R van Hest

Alles was weer als vanouds… geweldige gastvrouw en superlekkere gerechten!

10. Cremers

Net na de corona vrijgave gegeten in restaurant Red. Ongedwongen sfeer in een oud café met moderne en kunstzinnige accenten, mooie combi van oud en nieuw. Prima gegeten, heerlijke amuses, kwaliteit is prima, vermelding waard.

11. Het heeft prima gesmaakt, prettige bediening en goede sfeer. Fijn dat ze weer open zijn.

12. Jo & Lilian

Na lange tijd weer heerlijk als vanouds kunnen genieten van het verrassingsmenu met super gerechtjes. ☺️ Lekkere smaken en ingrediënten die geweldig bij elkaar passen, kortom… voor herhaling vatbaar!

13. Het eten was voortreffelijk, met wijnen die daar goed bijpasten, en een goede en vriendelijke bediening. Alles was heel verrassend, we hebben genoten.

14. Claudia Beumer

Heerlijk gegeten en super service.

15. Stephan

Eten werd bezorgd door een dronken jongeman, die voor een gratis kapsalon het eten kwam bezorgen... eten was koud en er miste een pizza. Na terugbellen gaf de Shpinx niet thuis en hing simpelweg de telefoon op. Schandalig!

16. Vd Sluijs

Om 17.10 besteld. Bestelling zou binnen het uur worden bezorgd zei de dame. 18.15 nog niks, dus maar gebeld… "u kiest ervoor om te bezorgen, dat is niet mijn probleem. Ik schrijf t alleen maar op"… wat een Service! Maar goed… 18.40 komen ze aanrijden. Kon het niet vinden want mevrouw had de straatnaam totaal verkeerd genoteerd. Terwijl ik het heb gespeld!

Eten was lekker maar inmiddels niet erg warm meer… 1e en laatste keer…

17. Lekker eten met ruime porties. Heerlijk vers en nu, in coronatijd met afhalen, wordt alles netjes verpakt zodat het vers en warm blijft.

Vandaag weer afgehaald en zal het zeker niet de laatste keer zijn dat wij lekker gaan eten van of bij de Tump!

18. Sybren Versteeg

Lekker eten, goeie burger.

19. Afgehaald. Lekker gegeten en ruime porties.

20. We hadden het kerst afhaal menu. Voorgerecht en hoofdgerecht waren uitstekend. De sla was prima maar er zat totaal niets op. Geen dressing. Het nagerecht viel erg tegen. Alles was erg droog en hard. Waarschijnlijk dagen van te voren gemaakt.

21. Het eten is erg lekker (vooral de hamburgers zijn top) en er werken lieve gastvrije mensen. Ik kom er graag.

22. Heerlijk gegeten. Goede service en uitleg over de wijnen.

23. Mooie gerechten. Heerlijke smaken en top bediening.

24. Wij hadden gekozen voor tapas, deze was voortreffelijk maar de portie was voor ons veel te groot, wij hebben dan voor het tweede gerecht gevraagd om de portie wat kleiner te maken.
    Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader.

25. Dit is de 5 keer dat we hier naar toe gaan, 3 keer lekker gegeten. Maar óók 2x niet, vind het jammer dat ze niet zo goed kijken naar wat ze op tafel zetten de kwaliteit van het vlees is goed maar als er allemaal pezen in zitten, en je zegt dit, wordt hét meegenomen en nog even gebraden. Dus dit wordt je weer voor je op tafel gezet. Niet door te komen met je vleesmes. Heb vaker beter gegeten. Ik zou zeggen zoek een betere slager.

5,5
  26. Mooie smaakvolle gerechten met fijne bijpassende wijnen! Top restaurant!!!!

27. We hebben genoten van heerlijk eten in een informele setting. We komen zeker terug.

28. Trees

Leuke bediening.