Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heythuysen verdeeld zijn.

1. Johan Wouters

Voor de 2e keer hier geweest, we “moesten” kiezen tussen 4 tot 7 gangen. Gelukkig voor de 7 gekozen en echt genoten vanaf de 1e gang tot en met de 7e gang.
    Super personeel, de serveerster wist ons zelfs te vertellen dat we in november geweest waren. Echt klantvriendelijk! We komen zeker terug!

2. Theo Geenen

Na lange tijd weer heerlijk als vanouds kunnen genieten van het verrassingsmenu met super gerechtjes. ☺️ Lekkere smaken en ingrediënten die geweldig bij elkaar passen, kortom… voor herhaling vatbaar.
    Tevens is het voor het RED team na 'n lange tijd van overheidswege beperkende maatregelen, bemoedigend dat ze weer hun passie kunnen uitvoeren 👍

3. Personeel erg vriendelijk, eten was super, kinderen vonden het ook erg lekker. Lekker genieten, echt een aanrader🍻

4. Vertaal van English naar Nederlands

The food was delicious and culinary! We never tried the stove of wild boar before but it was absolutely worth it! Definitely coming back soon! Staff was very friendly and polite as well!

5. Als voormalig actief werkzaam catering kok/bouwer/serveerder......Jongens toch, geen theedoek over je schouders, die langs je hoofd na pannen en borden daar beland en als kok geen natte neus langs een bloot arm, sorry en zeker niet in een open keuken. Ik heb dan geen honger meer......

6. Math Dirkx

Het eten was zeer gevarieerd. De menukaart biedt voldoende variatie. Het 5 gangen menu bracht ons ingrediënten en smaken die zeer afwisselend en verrassend waren. Daarnaast werden de gerechten met voor ons de juiste tussenpozen gebracht. Het was allemaal erg lekker. De bediening was zeer vriendelijk en vertelde bij elk gerecht rustig de samenstelling. Fijne rustige sfeer. De eigenaar/kok reikte aan het einde onze jassen aan en nam de tijd voor een praatje. Wij hebben genoten. Absolute aanrader.

7. Ans Joosten

Goedemorgen, waren gisteren bij jullie voor een hapje en drankje met mijn gezin. Het was heel druk en het eerste wat opviel was, dat er GEEN Corona check werd gedaan ✔️ Gezien de ontwikkelingen rond Corona, vinden we dat een slechte zaak!

8. Johan Wouters

Het was een geweldig etentje, super smaakexplosie. De prijs van de koffie en de lekkernijen was best prijzig. Maak de prijzen van de drankjes etc. beter bekend via een drankenkaart.

9. Four Friends

Zoals altijd weer heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer bij restaurant RED, supervriendelijke en leuke dames in de bediening en een geweldig team in de keuken. We kijken al uit naar de Kerst…🎄🍽🥂

10. Anny en Tjeu Kwaspen

Perfecte bediening: vriendelijk deskundig en behulpzaam.
    Het menu was van begin tot eind een aaneenschakeling van verrassende, bijzonder fijne smaken. Na afloop hebben we onderling nog menig maal onze tevredenheid uitgesproken.

11. Marianne Derks

We hadden een klein feestje en met zijn tienen bij RED gegeten. Voor een geweldig menu gezorgd met de bijpassende wijnen. Super! Het restaurant is een prima aanwinst voor het gebied tussen Weert en Roermond.

12. Gisteren pizza gegeten deze was lekker.
    Bediening was ongeïnteresseerd.
    Na het eten naar het toilet geweest deze was erg smerig zowel de dames als heren toilet.
    Normaal ga ik meestal voor het eten naar het toilet want als die niet schoon is dan ga ik ervan uit dat de hygiëne bij het bereiden van het eten ook niet goed is en vertrek ik naar een ander restaurant.

13. gijs metz

Uitstekend gegeten. Verassende en mooie smaak combinaties.

14. Voor mijn verjaardag met de familie van 8 personen afhaalmenu’s besteld, het was heerlijk, goed geregeld en voor herhaling vatbaar!!!

15. Sinds 1-10-2021 heeft de Busjop een nieuwe eigenaar, Mathijs joosten voorheen uitbater van Eetcafé t Raodhoes heeft de De Busjop overgenomen. Oude recenties hebben daarom geen betrekking meer op de huidige exploitatie. U bent van harte welkom!

16. Bart Hohmann

Heerlijk gegeten, een fantastische ervaring. Mooie wijnen en zeer aangename bediening. Absoluut een aanrader.

17. Het was erg goed. Mooi gerechten. smakelijk opgediend. het zou misschien een beetje sneller mogen. 4 gangen diner nam 3,5 uur in beslag. Wachttijdtuissen grachten was te lang, maar kwaliteit en ambiance helemaal top.

18. Het was echt uit de kunst! Het eten was tongstrelend, de bediening uitermate vriendelijk en belangstellend, de chef vol passie over zijn producten en gerechten en de wijnen waren heerlijk en goed bijpassend.

Uit de kunst, dus… en dat in Heythuysen, echt een aanwinst voor het dorp!

19. Diverse keren foute bestelling, zowel in de dranjes het bestek. De bediening was traag en niet gastvrij.
    Broodje filet American Was niets anders dan tomatenketchup.
    Jammer.

3,6
  20. Reservering niet bekend bij de Tump.
    Gelukkig was er nog een tafel vrij.
    Lekker gegeten.

21. Chinees-Indisch Heythuysen

Gerard Dingelstad

Al 25 jaar vaste klant voor afhalen.
    De laatste tijd wordt het vlees steeds minder van kwaliteit en de prijs blijft maar stijgen.
    Afgelopen vrijdag babi pangang besteld. Het "vlees" was voor minstens 1/3 vet! Jakkes!
    Laatste kans, anders ga ik naar een ander restaurant.

22. Heerlijk gegeten. Wij hebben het RED menu genomen. Erg goed, verrassend en bijzonder van smaak.

23. HarryenMayke

Vriendelijke ontvangst en goed geluisterd naar onze wensen. Het eten was erg lekker en lekkere wijn. Wij hadden voorgerecht voor 2 en pasta met vis en kaasplankje. Wij hadden het gevoel dat wij in Italië op het terras zaten met dat mooie weer.
    Zeker voor herhaling vatbaar

24. Heerlijk luxe gegeten n.a.v. onze 51e huwelijksdag. Was gezellig, heerlijk en fantastisch opgediend. De bediening was uitermate vriendelijk en het terras was gezellig. Prijs kwaliteit verhouding was te doen. Komen zeker terug voor weer een viergangen luxe verrassinsdiner.

25. Prima gegeten hier. Een aanrader. Talent in de keuken. Vriendelijke bediening.

26. Thomas (A.E.J.J.) Ooijen

Kort en krachtig: fantastische avond gehad!!!

27. 5-gangen verrassingsmenu gehad. Afwisselend, nieuwe en bijzondere smaken, fantastisch gepaard met een wijnarrangement, attent en vriendelijk personeel, een geweldige avond uit!

28. We hebben hier gegeten ik heb er geen andere woorden voor… heel erg slecht. Carpaccio met slappe salade, dikke laag saus en dikke stukken gewone kaas. De zogenaamde rijkgevulde vissoep waar drie stukjes vis in zat… en veel slechte kwaliteit groente.
    Gril spies met dezelfde vieze saus en slappe salade zoals bij de carpaccio en het vlees was niet te snijden en niet te eten zo taai. En toen het toetje… je zou zeggen dat met ijs niks fout kan gaan… maar dat was half gesmolten en van de slagroom was niks meer over, zo ingezakt. Ik raad deze eetgelegenheid niemand aan.

29. Aron van den Broek

Al meerdere malen geweest en altijd weer verrast door de hoge kwaliteit en nieuwe combinaties. Service is ook erg goed!

30. Gina Bizzotto

Gemoedelijk sfeer, fijne smaak composities. En een warme fantastisch bediening.