Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heythuysen verdeeld zijn.

Als wij tijd hebben komen we hier altijd met even veel plezier. Lieve vriendelijke bediening, gerechten altijd van hoge kwaliteit en de prijs is prima.

Scheepers

Na veel positiefs te hebben gehoord over dit restaurant zijn we er vandaag naartoe geweest. Wat een teleurstelling! Mega lang wachten op alles, wijn die je kiest blijkt er niet te zijn, het alternatief dat je kiest schenken ze niet per glas. Vervolgens barst het van de vliegen binnen. Het eten was vlak en niets bijzonders. Hier gaan wij niet meer terug komen.

Erg vriendelijk personeel.
    Snelle service het eten is altijd erg vers en lekker.
    Aanwist voor het centrum.

Heel leuke zaak heel aardige mensen en het eten is altijd lekker!

Op 30 juli vanuit ons vakantieadres op de camping De Leistert zijn we opgehaald en thuisgebracht met de gratis Limo Bob service. De Busjop is een heerlijk restaurant op een super mooie locatie. Vriendelijke bediening, een uitgebreide bierkaart en goed eten voor een goede prijs.
    We komen graag terug.

6. Chinees-Indisch Heythuysen

Eten was best lekker, maar de service was ronduit balabberd. We waren de enige in het restaurant op een vrijdagavond. We werden nauwelijks bediend, hebben tot 3x toe zelfs zelf onze bestellijst aan de bar af moeten geven. Vervolgens werd ons op onvriendelijke wijze gevraagd of we nog wat wilden bestellen, waarbij we het gevoel kregen dat ze ons eigenlijk weg wilden hebben. Al met al geen fijne ervaring.

Bij het hoofdkantoor kun je wel lekker lunchen. Maar de bediening is zeer slecht. Het personeel in de bediening lopen met slecht gehumeurde gezichten te bedienen. Echter blijven wel vriendelijk tegen de klanten. Er was een dame die moest alle bestellingen opnemen en drankjes klaar maken en serveren, terwijl er in de bereidingscorner 2 personen stonden te duimen draaien. Erg slecht dit.
    Voor mij een reden om er niet meer naartoe te gaan.
    Dit vertel ik ook door aan andere mensen.

FM

Afgelopen week met grotere groep gegeten. Wij onderschrijven de vaker geuite opmerking dat het eten wisselvallig is. De ene keer geweldig en de andere keer zeer matig. Helaas hadden wij dus een slechte dag. Op de voorgerechten viel niets aan te merken. De hoofdgerechten mogen eigenlijk die naam niet hebben. Pasta met droge zalm en de vegetarische schotel was kort gezegd een aanfluiting. Dit stelde echt niets voor. De nagerechten op zich zelf niet slecht maar het ijs was veel te diep ingevroren dat moest je "slachten". De wachttijden waren ook zeer lang en het personeel - overigens vriendelijk - kon het zo te zien niet bijbenen (Misschien toch iets meer mensen?) jammer.

9. Chinees-Indisch Heythuysen

De gewone loempia is best lekker. Maar de varkensfilet met zoetzure saus was een flop, het vlees was kurkdroog. Niet te pruimen.

FM

Vandaag hebben wij daar de lunch gegeten. Op het eten was niets op af te dingen. Gewoon goed. Maar… dan wil je iets drinken. In deze tijd is alcohol en verkeer not done. Dus graag een alcohol vrij biertje. Keuze Radler of Bavaria 00%. Dat is ook echt niet meer van deze tijd.
    Meer keuze zou toch normaal zijn, dit is echt het onderste uit de markt. Mijn echtgenote wilde een spa rood. Glas spa (? Geen flesje) van nog geen 200 ml met schijfje citroen 2 euro s.v.p..
    Gevoel bekruipt me dat het "makkelijk" moet.

Wij komen uit Roermond. Voor ons een eerste ervaring.
    Reeds positieve informatie van bekenden.
    Voor kleine groepen zeker aam te bevelem.

Nieuwe ijssalon in Heythuysen. Meteen even uitgetest en erg lekker ijs. Goede vervanger van Huupkens.

men.

Prima lekker 3 gangen menu.

Mosterd soep was helaas lauw maar smaakte prima.
    Fatsoenlijk stuk vlees.
    Genoeg lekkere friet.
    Prima groentjes en salade.
    Goed toetje.

Lekkere rode wijn.

Permanent gesloten.

16. Snackbar Heythuysen

Marion Tobben

Rik Essen

We hebben afgelopen vrijdag na een mooie boswandeling aangeschoven bij de Busjop. Het eten (de verrassing van de chef) liet niet te lang op zich wachten en is zeker een aanradertje! De bediening was erg attent en zeer vriendelijk. Ook is het gebouw enorm sfeervol bemeubeld. Al met al zeker de moeite waard!

Heerlijke gerechten in een mooie ambiance. Weinig flexibel deze avond v.w.b. aanpassingen als gevolg van bepaald dieet en vegetarische persoon.
    Vriendelijkheid kon beslist beter!

Wij Kwamen er 2 kerstdag, hadden er een gezellig diner verwacht, weinig keus op de kaart, kerstdiners viel qua keuse tegen en vrije keuse ook,voorgerecht carpaccio was goed, vrije keus genomen partner nam de kipsate, deze was rouw van binnen, bij melding aan de ober, werdt ons mede gedeeld dat het saté van kippedijen was en dat dit zo hoorde, namen het voor waar aan maar partner heeft het toch laten staan want rauwe kip, geen goed idee.
    Ik bestelde ribeye, kreeg 2 stukjes vlees maar zonder eye, hadden dus net zo goed sucade lappen kunnen zijn. Dikke frieten kreeg je er gratis bij, die we niet lusten omdat deze meestal zacht zijn.
    Al en al een slechte kerstmaaltijd, en binnen 1 1/4 uur weer onvoldaan buiten.
    Voor ons geen busjop meer.

Fred

22. Internationaal Heythuysen

Fantastisch eten voortreffelijke gastvrouwen. Fijne ambiance. Kortom super lokatie.

De sfeer was top, de bediening goed maar het eten viel tegen tijdens de lunch: veeeeel brood! Dikke sneden is prima maar dan moet je ze wel rijkelijk beleggen. De herstsandwiches waren nogal armzalig belegd.

Peter

25. Lunchroom Heythuysen

Peter

Heel erg lekker gegeten. Echt een aanrader.
    Ga er zeker terug.

FM

Lunchcafé. Gisterenmiddag (ca. Half een)bij binnenkomst gezellig druk. Aankleding in nostalgische sfeer. Wij waren met meerdere personen en er werd een tafel voor ons vrijgemaakt. De twee dames die er zaten kregen een ander plaats. De vuile borden etc. Op tafel waren nog van bezoekers daarvoor. Alleen viel op dat er een chaotische sfeer hing. Enkele oudere krachten probeerden wat jong grut aan te sturen. Maar niemand had echt de leiding dus veel geren met weinig resultaat. Op ons verzoek werd na verloop van tijd de bestelling opgenomen. De vuile vaat bleef staan dus die hebben we maar naar een zijkant verplaatst. De "baas" ging naar huis (lunchen denken wij). Een oudere kracht begon met haar telefoon hulp op te roepen. De chaos bleef erg groeien. Er begonnen links en rechts klanten weg te lopen. Toch maar eens gevraagd hoelang het zou duren voordat wij wat te eten kregen. Nou voor een kopje soep en vijf broodjes dacht men meer dan een uur nodig te hebben. Helaas hadden wij meer te doen dan te lunchen dus zijn we ook maar vertrokken.
    Wat ze opdienden zag er smakelijk uit. Maar een lunchcafé?

Heerlijk gegeten en een goede gastheer.

29. Snackbar Heythuysen

Dramatische thuisbezorging. 2 en een half uur wachten en nog steeds geen eten (om 20:30 uur). Na 2 uur wachten maar eens gebeld. Dan krijg je altijd het standaard antwoord:"is onderweg". Wel knap dat er een half uur later nog steeds niemand is!

Slechte service. Weinig voor je geld. Eigenares is pinnig. Wij gaan liever naar de concurrent. Lekkerder en klantvriendelijker!