Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heythuysen verdeeld zijn.

18nov2017 wezen eten met 7 volwassenen + 2 kinderen.
    Broodmandje vooraf was heerlijk.
    Vooraf: Pompoensoep was goed, paprikasoep & Carpaccio waren lekker.
    Hoofdgerechten: Leudal varken te droog, Sate & hamburger net niet gaar,
    Het Bourgondisch diner voor 2: werd op ijskoude schaal geserveerd welke op warmhoudplaat stond ? Alles dus lauw en qua inhoud z’n geld niet waard. puree, groente, een worstje en wat vis.
    Maar reden waarom ik dit plaats is de reactie van de keuken op de Kelly Bronze Goulash. (vlgs google : "De Kelly Bronze® heeft een reputatie voor een kwalitatieve superieure smaak van echte kalkoenen)
    De goulash was zuur qua smaak. Dit aangegeven bij de bediening die niet wist of dit hoorde. bij navraag bij keuken kwam men vertellen dat het vlgs kok zo hoorde.??
    Echter, niet veel later kwam deze zelfde klacht over de zure goulash van een gast aan een andere tafel vandaan, wederom met het zelfde antwoord van de keuken “het hoorde zo”.
    Het lag dus niet aan onze tafel en ik heb bij betalen het advies gegeven om meer te gaan luisteren naar gasten en niet koken wat de kok denkt lekker te vinden.
    Het is dus het slechte antwoord vd keuken wat mij ertoe aanzet om dit te schrijven. De site zelf geeft 4.2 vd 5* en dat is gezien bovenstaand absoluut niet het geval.

Heel erg lekker gegeten. Echt een aanrader.
    Ga er zeker terug.

Lunchcafé. Gisterenmiddag (ca. Half een)bij binnenkomst gezellig druk. Aankleding in nostalgische sfeer. Wij waren met meerdere personen en er werd een tafel voor ons vrijgemaakt. De twee dames die er zaten kregen een ander plaats. De vuile borden etc. Op tafel waren nog van bezoekers daarvoor. Alleen viel op dat er een chaotische sfeer hing. Enkele oudere krachten probeerden wat jong grut aan te sturen. Maar niemand had echt de leiding dus veel geren met weinig resultaat. Op ons verzoek werd na verloop van tijd de bestelling opgenomen. De vuile vaat bleef staan dus die hebben we maar naar een zijkant verplaatst. De "baas" ging naar huis (lunchen denken wij). Een oudere kracht begon met haar telefoon hulp op te roepen. De chaos bleef erg groeien. Er begonnen links en rechts klanten weg te lopen. Toch maar eens gevraagd hoelang het zou duren voordat wij wat te eten kregen. Nou voor een kopje soep en vijf broodjes dacht men meer dan een uur nodig te hebben. Helaas hadden wij meer te doen dan te lunchen dus zijn we ook maar vertrokken.
    Wat ze opdienden zag er smakelijk uit. Maar een lunchcafé?

Heerlijk gegeten en een goede gastheer.

5. Snackbar Heythuysen

Dramatische thuisbezorging. 2 en een half uur wachten en nog steeds geen eten (om 20:30 uur). Na 2 uur wachten maar eens gebeld. Dan krijg je altijd het standaard antwoord:"is onderweg". Wel knap dat er een half uur later nog steeds niemand is!

Slechte service. Weinig voor je geld. Eigenares is pinnig. Wij gaan liever naar de concurrent. Lekkerder en klantvriendelijker!

Trudy Heijnen

We hebben afgelopen vrijdag onze bruiloft hier gehouden.
    Alles was prima verzorgt en de bediening was geweldig.
    Door het heerlijke weer lekker buiten kunnen zitten.
    Echt een aanrader Een toplocatie

Frans Verbraeken

fijne ervaring , met oog voor detail zoals bijtijds frites bijbrengen
    extra bordje voor de visresten

Een tijd geleden zijn we gaan eten in jullie brasserie. Toen we de kaart vroegen,zei een mefewerker dat ze een nieuwe kaart hadden. Maar tot onze verrbazing zagen we dat de prijzen allemaal en ook allemaal een schandalige 3 euro zijn verhoogd. Nou wij WAREN vaste klant bij jullie .maar nu hebben we een andere lokatie gevonden met mormale prijzen en betere bediening. Ik zal dit ook aan iedereen vertellen die we kennen of spreken en mijn familie is al op de hoogte en rijden aan jullie brasserie voorbij.
    En voor iedereen die dit leest. De rest van de reviews zijn van 2016.

Gr van een ontevreden klant.

10. Snackbar Heythuysen

Helaas... vond(t) u het het eten lekker graag een goede resecie ( recensie ).
    Nee, we vonden het eten niet lekker, sterker nog, we hebben de helft laten staan.
    Allereerst wederom meer dan een half uur later bezorgd, inhoud gecondenseerd en slap geworden.
    Smaak is gewoon matig.
    We waren al jaren klant, maar we gaan nu toch echt definitief opzoek naar een nieuwe bezorg service die wel aan de verwachtingen kan voldoen.

11. Snackbar Heythuysen

De thuisbezorging is toch wel erg bagger. Ik had toevallig geen geld, bracht hij mij naar de pinautomaat en liet hij mij daar fijn staan. Goeie service! #not

Riny Schroijen

Het eten was heerlijk. Het is voor herhaling vatbaar!! De bediening goed verzorgd !! De extra wensen werden prima ingevuld!!

In een woord geweldig, prachtig pand, prachtig ingericht, tafel decoratie sprak mij erg aan, leuk dat de bediening ook Italiaans spreekt, zijn de kleine details die het voor mij altijd doen. Eten was voortreffelijk, opmaak van de borden ook prachtig alsof je in een zeer luxe restaurant zit. Kortom zeker een aanrader.

Prima tent, altijd lekker, vriendelijk, en niet te duur. Dit is mijn vaste keuze, kom er geregeld en graag!

Eten was goed, alleen een beetje flauw van smaak. Het voorgerecht was heel lekker. De bediening was slecht. Er viel een glas om op onze tafel terwijl iemand van de bediening langs liep. Totaal geen commentaar en geen helpende hand. We konden het zelf met servetten opruimen. Brood kwam veel te laat. Weinig aandacht voor de gasten.

We komen met enige regelmaat bij Porto Maurizio om te genieten en zijn nog nooit teleurgesteld. Het eten is altijd goed verzorgd, vers en mooi opgediend. De gastvrije medewerkers zijn zeer attent en niets is hun te veel. Gisteravond hebben we weer genoten van het truffel menu. Het was inderdaad "vertruffelijk" en de wijn die Nicole ons had aanbevolen paste er prima bij.
    Dank voor de smakelijke en gezellige avonden bij jullie.

Leuke sfeer. Maar eten valt tegen! Weinig smaak aan en dat voor de best hoge prijs. Nee wij komen niet meer terug!
    Voorgerecht vitello tonato: lekker maar ontzettend veel saus. Lasagna: geen groenten en alleen veel saus eromheen. Heel matig, alleen maar kaas, vlees en deeg. Spies (vriend): geen saus en daarvoor echt te weinig gekruid (droog). Yoghurt met amarena kersen: verwacht luchtige yoghurt, maar krijgt een gelatine-achtig taartje met yoghurt smaak. De kersen zijn koud en daardoor hard.

18. Internationaal Heythuysen

Aanrader! Sfeervolle zaak met super vriendelijk personeel en verukkelijk eten! Zal hier nog regelmatig terug komen!

19. Internationaal Heythuysen

John metselaars

In eerste instantie sfeervolle zaak en vriendelijk personeel. Gekozen voor het viergangen wildmenu. Carpaccio van het hert was goed, zuurkoolsoep redelijk.

Het hoofdgerecht was onvoldoende: koude rode kool, puree en spruiten. Everzwijn erg droog, weinig smaak en veel te doorbakken. Zou doorgegeven worden aan kok. Verder werd teruggekoppeld dat de warmhoudplaat te laag stond, waardoor het gerecht te koud was.

Nagerecht was matig. Tiramisu waterig. Geen excuus en geen enkele compensatie in de vorm van bijv. een kopje koffie. Voor 50,00 pp verwacht je iets meer kwaliteit en smaak. Verder een erg gehorige luidruchtige zaak (slechte akoestiek).

Voor ons geen aanrader.

J.Clauwers

Goed eten voor een prima prijs.

Familiedag gehad

Geweldige accomodatie. Keurig verzorgt.
    Alle afgesproken zaken is men nagekomen.

Wij hebben via de mail bij jullie gereserveerd, dat beviel ons prima, binnen 5 minuten een bevestiging en een persoonlijk mailtje terug. Top.

Verder zijn wij vriendelijk en netjes ontvangen, heerlijk buiten gezeten op het gezellige pleintje, en het eten was heerlijk. Wij hebben met 10 mensen geluncht en het is zeker een aanrader. Even binnen naar de toilet geweest, was toch erg nieuwsgierig of het er net zo gezellig eruit zag als op de foto's op het internet. Maar niets is gelogen, super.

We kregen een mooi plek op het terras, lekker in de zon. We hebben een heerlijk 3-gangenmenu genoten. De bediening was perfect en de complimenten zijn zeker voor de kok. We voelden ons echt gast, geen druk om zo snel mogelijk het dessert te serveren. Heerlijk ontspannen en zeker voor herhaling vatbaar.

Als groep ( 19 pers.) hebben we een prettige middag doorgebracht bij De Busjop.

Altijd heerlijk vers bereid eten. Op de achtergrond de italiaanse taal uit de keuken zorgt voor geweldige sfeer.
    En morgen gaan we weer samen genieten van een heerlijk etentje na koopzondag.

Onlangs weer heerlijk gelunched op het kleine maar gezellige terras met een zeer attente en vriendelijke bediening tegen betaalbare prijzen.

We wilden het nieuwe restaurant eens proberen na eerdere slechte ervaringen in Horn,
    pizza kon zo van de Aldi komen en de lasagne was een vreemde smakeloze hoop, nauwelijks van gegeten. Dus nooit meer.

As afsluiting van onze vakantie hebben wij hier verrukkelijk gegeten: voor- hoofd en nagerechten waren vers bereid, leuk opgediend en de uiterst vriendelijke bedienende medewerkers waren attent en voor hen was niets te veel.

Chapeau.

We hebben hier al meerdere malen op het terras gezeten voor koffie met gebak of een lekker biertje of wijntje met een lekker hapje erbij. Vlotte bediening en prijs kwaliteit goed.

Heerlijk genieten op het terras, tijdens een wandeling of fiets tocht in het natuurgebied. Ook op zondag live muziek, erg leuk!

Hele leuke sfeervolle locatie. Ideaal rustpunt na een mooie wandeling door het leudal of na een fietstocht.
    De bediening is vriendelijk, maar zeer slecht georganiseerd en soms wat stuntelig. Vaak klopt de bestelling niet, wordt het vergeten of duurt het erg lang. Ik heb het idee dat hier met een beetje sturing van bovenaf veel verbetering te behalen valt.

Het eten is oké, maar niet super bijzonder. Bij het bestellen van de dagsoep (bospaddestoelen) krijg ik een kommetje soep waarbij het velletje van het opwarmen in de magnetron er nog op zit. Dit kan echt niet!

Kortom: Leuk terras om te zitten, vooral als je geen haast hebt. Ook goed om een hapje te eten als je geen zin hebt om zelf te koken.

Afgelopen vrijdag gegeten bij De Busjop. Lekker op het terras gezeten met het warme weer. Het eigen witbier was verassend lekker!

We hadden het zomer menu besteld. Gerechten werden mooi opgediend, en smaakte allemaal net zo lekker.

Ondanks de drukte van een groot feest hebben we niet lang hoeven te wachten. We zullen zeker nog een keer terug komen, ook voor de uitgebreide bierkaart