ma lunch vanaf 11:00

1452062879 72
1473195857 71
1502782027 72
1519688409 78

1. Fantastisch eten voortreffelijke gastvrouwen. Fijne ambiance. Kortom super lokatie.

2. Aanrader! Sfeervolle zaak met super vriendelijk personeel en verukkelijk eten! Zal hier nog regelmatig terug komen!

3. John metselaars

In eerste instantie sfeervolle zaak en vriendelijk personeel. Gekozen voor het viergangen wildmenu. Carpaccio van het hert was goed, zuurkoolsoep redelijk.

Het hoofdgerecht was onvoldoende: koude rode kool, puree en spruiten. Everzwijn erg droog, weinig smaak en veel te doorbakken. Zou doorgegeven worden aan kok. Verder werd teruggekoppeld dat de warmhoudplaat te laag stond, waardoor het gerecht te koud was.

Nagerecht was matig. Tiramisu waterig. Geen excuus en geen enkele compensatie in de vorm van bijv. een kopje koffie. Voor 50,00 pp verwacht je iets meer kwaliteit en smaak. Verder een erg gehorige luidruchtige zaak (slechte akoestiek).

Voor ons geen aanrader.

4. Mart Heesakkers

Vorige week woensdag 30 december dit restaurant met een vriend voor een lunch bezocht. Onze ervaringen waren deels zeer teleurstellend. Het interieur ziet er aardig en gemoedelijk uit. De vriendelijkheid van beide serveersters liet te wensen over, nors en kortaf.
    We namen resp. een uiensoep (mijn vriend) en een bospaddestoelensoep. De laatste smaakte redelijk doch aan de zure kant. Mijn vriend beklaagde zich bij de bediening over de uiensoep dat deze niet gegratineerd was. Men verdedigde zich met "dat doen wij altijd zo" en verder was t basta.
    Daarna bestelden we beiden een warm italiaans broodje met carpaccio etc. Een tegenvaller; het broodje was koud, de carpaccio een paar bedenkelike hompjes vlees, een paar blaadjes sla en slechts 3 pijnboompitjes. We wilden niet opnieuw het risico aangaan van een norse blik van de bediening en een geagiteerd reactie, dus we hebben t broodje met tegenzin gegeten, hebben afgerekend en zijn vertrokken. Nooit weer zal men ons daar zien. Jammer.

5. Heerlijk op het terras een Gouverneur tripel genuttigd, daarna binnen eten, saté voortreffelijk, mixgrill van de vrouw ook prima! Gezellige tent met goede bediening!

6. Komen graag eten hier, vriendelijke dames, tijd voor een praatje. Wederom heerlijk gegeten van de nieuwe kaart.

7. T. Kneepkens

Heerlijk gegeten. Zeer gastvrije bediening. Een echte aanrader. We komen zeker nog eens eten.

8. Heerlijk gegeten, lekker van smaak, goede bediening. Mooie locatie, komen zeker nog eens terug. De dames van het bus gezelschap 26 maart 2015. Bedankt.

9. Afgelopen woensdagavond gaan eten met familie ter ere van mijn verjaardag. Het was de eerste keer bij De Gouverneur maar zeker een reden om hier vaker terug te komen. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw in een mooie en sfeervolle locatie.

Ieder gerecht was goed voorbereid en de porties zijn voor de gemiddelde gast ruim voldoende. De bediening was attent, vriendelijk en kundig. De prijs kwaliteit verhouding is in mijn ogen uitstekend.

Al met al een hele gezellige avond gehad en wij komen zeker nog eens terug.

10. Ongezellig interieur, onvriendelijke bediening, matige prijs-kwaliteit verhouding

11. John Klijn

Prijs kwaliteitsverhouding is OK voor het eten en de sfeer is uitstekend. Nadat echter mijn vrouw met kinderen in hoge nood zijn weggestuurd vandaag is de service gedaald tot een 4 want dit kan echt niet. Ook de prijs kwaliteit zakt daarmee naar een 5.

Verwacht ik niet van goede op de toekomst gerichte ondernemers.

12. Leuke, eigentijdse uitstraling qua interieur. Het eten was oke, alleen jammer dat de saus dan uit een potje komt. Dat vind ik dan een gemiste kans. Het moet vers zijn. Vriendelijke bediening.

13. Leuke mensen, vriendelijk. Mooie locatie en goed eten en drinken. Echt een aanrader!!

Groet, Mario en Marianne uit Geldrop.

14. Prima eten, gezellige sfeer, vlotte bediening.

15. Heerlijk eten, gezellige sfeer. Ga zo door dames.

16. Stephan R

Afgelopen zomer hier een keer gegeten tijdens een mooie zomeravond. Vriendelijk personeel, maar het eten is niet om over naar huis te schrijven. Gekozen voor een verrassingsmenu, maar de grootste verassing was vooral het tegenvallende eten. Veel te taaie biefstuk, ooit gehoord van de vraag "hoe wilt u uw biefstuk het liefst"? Daarbij was het voor- en nagerecht beneden niveau. Wat gerookte zalm met sla en honing mosterd saus... Beter stop je hier alleen voor een drankje.

17. Jack van de chaplins

Zaterdag 14-12-2012 gegeten bij de gouveneur. Dit jaar was het mijn beurt om een lokatie om te eten te regelen. 2 maanden geleden geregeld zondag 15 -12 kreeg ik alleen maar lof van mijn medezangers dat dit zeer goed was geregeld, maar alle lof gaat uit naar de gouveneur. Het eten de rust eigenlijk alles.

Jack van de chaplins uit leivere

18. Remy Houben

Een echte aanrader !

Genoten van een heerlijke avond in een sfeervolle ambiance.

Lekker gegeten, mooie porties en goeie vlotte bediening

19. Harry en Hilde

Zeer goed. Komen er regelmatig privé en zakelijk. Durven iedereen hier mee naar toe te nemen. Onze gasten zijn, net als wij, over de kwaliteit van lunch en diner zeer tevreden. Gezellige sfeer, leuke bediening en zeer goede koks. Hopen dat deze zaak nog lang blijft bestaan.

20. Nr 22

21. We hebben er fantastisch gegeten. Alles was bijzonder smaakvol.
    Leuke sfeer en ambiance. Zeer enthousiaste en aardige bediening.
    Door de open keuken was duidelijk de rust en orde zichtbaar in de keuken.
    Borden waren mooi opgemaakt. Porties waren prima.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.
    We gaan hier zeker nog eens naar terug.
    Dus op zoek naar een lekker avondje uit? Dan is dit een echte aanrader.

22. Goed restaurant waar personeel vriendelijk is en de bediening goed is. Gastvrijheid is zeer zeker aanwezig. Voor een gezellig avondje uit zeer zeker aan te bevelen!

23. Afgelopen zaterdag met 4 personen gegeten. We hadden alle 4 een verschillend voorgerecht en een verschillend hoofd gerecht . We hebben allemaal heerlijk gegeten en genoten van de prachtig ingerichte zaak (heel sfeervol en modern). De dames van de bediening hadden tussen door ruim de tijd voor een praatje. De koks oogden in de open keuken rustig en hadden er duidelijk zin in. Als we weer gaan eten komen we hier zeker terug. Bedankt voor de geslaagden avond!!!

24. Heel lekker gegeten, de dames waren erg aardig voor ons en onze hond. Er werd meteen voor hem gekeken of hij water nodig had. Gezellig gezeten. Het is voor herhaling vatbaar.
    Dames bedankt.

25. Harold Janssen

Heerlijk gegeten, leuke eigentijdse bediening. Top !

26. Een erg leuke lokatie waar je heerlijk kunt eten, een echte aanrader.

27. Heerlijk gegeten in dit restaurant met mijn vrouw. Mooie zaak en erg gastvrij en spontaan personeel. We hebben ook zo genoten van de open keuken, heel leuk om te zien hoe de koks te werk gaan. Hier komen we zeker nog een keer terug.

28. Mijn vriend, zelf een ervaren horecaman, getrakteerd op een avondje uit. Wat een domper om de Gouverneur te kiezen. Ronduit brutale bediening en veel te lang op eten moeten wachten terwijl we hier expliciet naar hebben geïnformeerd van tevoren. Een klein "goedmakertje" voor of achteraf (kopje koffie of wat brood) zat er overduidelijk niet in. Jammer..

29. Ria Schmitz

Helaas geen prettige ervaring. Wachttijd 1 1/2 uur voordat hoofdgerecht werd geserveerd, geen enkel opmerking van bediening hoe laat we eten zouden kunnen verwachten en verschrikkelijk norse , brutale medewerkster! Hadden met meerdere personen zeetong besteld waarvan toen de borden uitgereikt werden de porties onderling enorm verschilden:) Prijs was GELIJK! Conclusie van ons gezelschap was dat wij allen hier nooit meer gaan eten.

30. Gisteravond heerlijk gegeten met mijn man bij dit restaurant. Bij binnenkomst werden we erop geattendeerd dat de wachttijd ongeveer 45 minuten was, dat was begrijpelijk want alle stoelen waren bezet. We zijn het risico aangegaan en het wachten was het helemaal waard. Ik heb 3 gangen verassingsmenu van vis gegeten en mijn man een 3 gangen verrassingsmenu met vlees. We hebben beide heerlijk gegeten en hadden het idee dat alles heel erg vers was. Ik heb een lactose intolerantie en dat was voor de koks geen probleem. Heerlijk genoten en voor herhaling vatbaar!! En ondanks de drukte ook een compliment voor de vriendelijke eigenaressen.

31. Super fijne maaltijden en mooi opgemaakte borden. Hebben zelf een certificaat van Gouverneur ontvangen.

Mooz

32. H. Lammers

Slordig terras, plakkerige tafels waarop het eten wordt geserveerd.
    Grote twijfel aan versheid van de vis, prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding!
    Eigenaresse / personeel onprofessioneel en kunnen een beetje drukte niet aan!

Totaal geen aanrader!

33. Mijden! Een beetje drukte kunnen ze echt niet aan! Een dik uur moesten we wachten op ons eten. In de tussentijd kregen we niets aangeboden. Personeel was zelden te zien! Personeel werd onbeleefd toen we er iets van zeiden! Ons advies: mijden die tent! Zonde van je tijd en geld.

34. Een restaurant met een geweldige sfeer. We eten hier regelmatig en het is altijd erg gezellig en het eten heerlijk. Je merkt dat de eigenaressen er echt hun ziel en zaligheid in steken. Super!!

35. Vanavond het plan om te gaan eten bij dit restaurant maar zeer teleurgesteld over de gastvrijheid van het personeel. Het was niet mogelijk om met zes personen buiten te eten ondanks dat er minimaal een zestal niet gereserveerde tafels leeg waren op het terras. Men weigerde om twee tafels naar elkaar te schuiven. Twee tafels van vier leveren immers meer op dan een tafel van zes personen. Is dit de Limburgse gastvrijheid? Dus rolstoel weer ingeladen en ergens anders heen.

36. Het eten was oke. Clean. Je miste dat extraatje waarvoor je buitenshuis gaat eten. Je voelt je niet verwend.
    Kwaliteit van de ingredienten is er wel, maar ..... doe er wat mee.
    Het geheel kwam koel over.

37. Enkele dagen in Heythuysen vertoefd en drie maal hier lekker gegeten
    Prettige bediening, gezellig interieur, prima wijn en lekker bier van de tap. De maaltijden zijn met liefde klaar gemaakt.

Kortom, een aanrader!

38. Tilly en diny

Nieuw restaurant, 2 ruimten met ieder een heel eigen sfeer.
    Smaakvolle gerechten, mooi opgemaakt, vriendelijk en netjes uitgeserveerd.
    Een aanrader!

39. Voor de eerste keer bij de nieuwe eigenaren gegeten.
    Leuke gezellige sfeer, de akoestiek is minder( klinkt erg hol)
    Bediening goed, en het eten was heerlijk.

40. Ik vond het prima. Wij waren met 2 personen, de bediening was zeer vriendelijk, nam de jas aan en begeleide ons naar het tafeltje. Kwamen regelmatig maar niet hinderlijk vragen of alles naar wens was. Ook de uitleg van de gerechten was duidelijk. De gerechten zagen er goed uit en waren smakelijk.
    Ondanks de drukte, de zaak was vol, had de bediening tijd voor een praatje.

Is een bezoek zeker waard

41. JB 131 punten

Vorige week geweest eten. Er zaten nieuwe eigenaren in en dat was te merken aan degene die ons bediende.

Het eerste gerecht werd gewoon opgediend zonder extra uitleg. Toen we vroegen wat het was moest ze ons het antwoord schuldig blijven en liep ze naar de keuken om het te vragen (kan altijd een keer gebeuren).

De gerechten (uitgezonderd het nagerecht) scoorden een "saaie" voldoende. Het nagerecht was erg lekker.

De bediening heeft vanaf de 2e gang niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Ook werden de lege glazen niet van tafel gehaald. Beetje vreemd omdat er nog 5 gangen te gaan waren en ze wel steeds de borden weghaalde. Het dessert duurde erg lang en het was duidelijk dat de keuken dit vergeten was (of de bediening heeft het niet doorgegeven).

Ze hebben een "open keuken" wat natuurlijk al erg transparant oogt. Het viel mij op dat de kok wel erg veel opwarmde in de magnetron. Hier was hij veel tijd aan kwijt....daardoor zag je dus niets van het koken. Ik kan me voorstellen dat sommige zaken worden opgewarmd, maar scherm dit dan beter af voor klanten.

42. Een gezellige restaurant in het mooie Heythuysen. Dit restaurant is pas sinds kort open, maar loopt al aardig goed.

Je kunt hier uitstekend lunchen en de bediening is érg vriendelijk. Wanneer je hier 's Avonds komt met je gezin is eten heerlijk. Het eten is warm en er komt genoeg op tafel. Wanneer je hier echter komt met een grote groep is het eten vrijwel lauw tot koud en niet aan te raden. Het is prima restaurant voor gezinnen en ze hebben voor de allerkleinste zelfs een speelkelder.