Jessica Gors

Goede porties en lekker eten. Vooral de desserts (ijsjes) zijn enorm groot!

Wij zijn hier met onze familie gaan eten op 1 januari. Natuurlijk was het zeer druk maar hier hebben we geen last van ondervonden. Het eten was dan ook zeer lekker. De service liet wel wat te wensen over, garçons die met de ogen rollen, niet zo goed om dit te doen als de klanten het zien natuurlijk. Ook voor kleine kindjes is het restaurant niet geschikt, er zijn geen eetstoelen en wanneer ik mijn kindje wou gaan verschonen bleek dat er ook geen verschoontafel is. Met als gevolg dat ik mijn babietje op de grond heb moeten verschonen (dit ook aangezien het buiten aan het gieten was en in de auto gaan verschonen dus ook geen optie was). Dit is wel jammer want dit kunnen ze zo oplossen. Voor de rest absoluut geen klachten.

Altin Koçibelli

4. Belgisch Heverlee

Lunch met 5 personen. Eerst dagsoep besteld, die ze blijkbaar niet hadden? Dan had ik gekozen voor een tomaat-mozzarella in voorgerecht formaat. 1 halve tomaat met een halve bol mozzarella, mooie presentatie maar écht weinig. Rekening: € 9 voor iets wat in de winkel max 3 euro kost! Schandalig duur voor wat ik gekregen heb. Vriendelijkheid kon ook beter.