Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heusden verdeeld zijn.

1. Een gezellige friettent, met heerlijke verse friet! De kroketjes waren ook heerlijk die ze zelf maken.

2. Slecht! Ver beneden niveau. Flauw klaargemaakt zonder passie. De gamba's van 19 euro was echt een aanfluiting! Bij vernoemen van de klacht werd er niks tegenover gesteld. Wij voelden ons echt bedonderd door de bediening en de manier van omgang met de klacht. Zou niemand aanraden hier te gaan eten. Zeker niet omdat er aan de overkant fantastische restaurants zitten met wel kwaliteit!

1,9
  3. Super eten en top bediening in een zeer mooie omgeving. Jammer dat overdag het terras alleen op zondag open is.

4. Internationaal Heusden

Via Social Deals met 4 mensen naar Centraal geweest. Viel dat even tegen. Soeppie vooraf.. brood moet je erbij bestellen. Hoofdgerecht: verschillende vlees en vis gerechtjes.. prima van smaak maar koud. Op ons verzoek om warm eten werd gezegd dat ze vergeten waren om de borden waarop ze lagen te verwarmen. Ze konden ze nog wel even warm maken!! Magnetron... Over het dessert is weinig te zeggen. Cheese met slagroom en een sausje. Die waren wel koud. Geen aanrader dus. We komen hier echt niet meer terug.

5. Ik was er op de motor afgelopen dinsdag. Nam een patatje, wat een vieze friet. Droog, smakeloos, bahbah. Gooide alles na 4 frietjes weg. Wat vies zeg.

3,3
  6. Jo

Wat is de zaak mooi verbouwd, vandaag lekker gegeten met buitenlandse gasten

7. Internationaal Heusden

Vanavond gegeten bij Centraal. Tapasdiner. Het leek helemaal niet op tapas want tapas zijn kleine hapjes vis, vlees en kaas.

Gestart werd met een grote kom bloemkoolsoep zonder roosjes bloemkool. Hierna een langwerpig bord met daarop 3 soorten vlees met nagenoeg eenzelfde saus (wij denken uit een pakje) overgoten en 2 gamba's en alles werd nagenoeg koud geserveerd omdat het bord niet voorverwarmd was. De serveerster vertelde dat niet altijd de borden worden voorverwarmd. Als nagerecht een grote bak met drie bollen ijs vanille, aardbei en kers en slagroom uit een spuitbus.

Bij vertrek werden de meeste gasten uitgeleide gedaan maar dat was kennelijk na ons commentaar niet aan ons besteed.

2,5
  8. Erg ontevreden over service. Half uur lang moeten wachten op door geven van bestelling. Veel te weinig personeel met weinig aandacht voor gasten. Borden waren koud waardoor eten snel afkoelt.

9. Internationaal Heusden

Kees en anke

Gegeten met Groupon bon. Van tevoren aangegeven dat ik beslist geen sla lus. Was erg weinig, had t idee dat wat we kregen voor 1 persoon was maar moest gedeeld worden. 4 kleine voorafjes met delen bijna niks op je bord. 2 kleine soepjes pp dat was wel goed. 4 kleine hoofdgerechten met delen weer bijna niks op je bord. En klein bakje sla wat ik aan had gegeven dat ik die beslist niet lus. Klein beetje friet. Friet bijbesteld werd fors in rekening gebracht. Zo ook t broodje met boter vooraf. Als t volle pond betaald had moeten worden zonder de Groupon bon was t echt niet waard geweest. Wat ik op had heeft gesmaakt, maar voor ons geen centraal meer.

3,7
  10. Internationaal Heusden

Sarina van Kasteren

Ik heb er, met mijn partner, heerlijk gegeten na aankoop van een social deal. Helaas bleek het inwisselen van het dessert, drie bolletjes ijs met slagroom, voor een kopje koffie niet mogelijk en dat gaf toch een vervelende nasmaak! Jammer. Zes maal vragen of het smaakte was een beetje veel aandacht, maar had ook wat liefs.

11. Internationaal Heusden

Mooie, gezellige zaak, heel vriendelijke bediening. We hebben er de lunch genoten en de gerechten waren prima. Ook een goede huiswijn.

12. Middelmatig, smaakt altijd wel maar niet uitzonderlijk goed. Even snel een pannenkoek eten altijd wel oké. Verder niet teveel van verwachten dan is het gewoon goed.

6,5
  13. Internationaal Heusden

Vriendelijk personeel maar chaotisch. Er ging van alles mis maar dit werd wel erkend. Wel een warm welkom! Carpaccio vooraf was heerlijk! Gegrilde biefstuk aan de randjes wel wat taai... Maar kwaliteit was goed. Toetjes ook heerlijk. Een aanrader vooral voor de carpaccio misschien ook lekker als lunch.

14. Altijd een warm welkom, een fantastisch uitzicht! Een van onze favoriet restaurantjes om dichtbij huis om even heerlijk, simpel te eten. Dit geld ook voor de lunch. Zeer vriendelijk personeel!

15. Fien en Piet Claassen

Wij waren zondagavond 23 nov. dik tevreden over het eten en drinken en natuurlijk de bediening en de sfeer van nostalgie... alom hulde daarvoor.

Wij hadden een bon van $ 20 van Antoinette gekregen en die heb jij gezien toen ik (Piet) bij jou kwam reserveren Peter. Helaas kunnen wij deze bon niet meer terug vinden. Je in ieder geval te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten

Fien en Piet Claassen
    Oudheusden.

16. Internationaal Heusden

Wij vinden, dat als je kleine porties serveert, het dan ook super moet zijn.
    Bij het bestellen van biefstuk of kalfsvlees was dat niet het geval. Taai en doorgebakken.
    Het werd enigszins recht gezet door een gratis koffie.
    Toch even een overweging om de volgende keer door te lopen naar de volgende horeca tent.

17. Internationaal Heusden

Heerlijk met z´n tweeën gegeten op het terras van Centraal! Ons werd vooraf brood aangeraden, ze hadden net een nieuw soort brood, deze was erg lekker. We hadden ervoor gekozen ons lekker te laten verrassen met het Grand Menu.

Eerste ronde: koude tapas, waaronder: gerookte zalm, chorizo en gerookte kip. Tweede ronde: soepjes, mosterd en tomaat. Derde ronde: Warme tapas, waaronder: kalfsoester, biefstuk en tarbot.

Alles heeft goed gesmaakt, met name de kalfsoester was heerlijk mals! Bediening was bijzonder vriendelijk, maakt een leuk praatje met je. Bij het eten vooral water gedronken, gelukkig hadden ze koelers voor de halve liter spa blauw, dat is wel nodig met deze temperaturen!

18. berend borrelworst

Die keer dat ik er iets haal krijg ik altijd een steen in mijn maag. Friet bakken is toch echt een kunst en wat vaker het vet wisselen kan ook schelen.

19. Ik ging er weer eens met de familie eten. Gezellig, ook al was de tafel gereserveerd voor iemand anders kregen we toch de tafel. Waren goede pannenkoeken, was echt lekker. De service was erg goed, vriendelijk en ze brachten de pannenkoeken best snel. Een aanrader.

20. Heerlijk gegeten, voor ons te lang geleden dat we in dit prachtige vestingstadje waren. Erg druk, prachtig weer!! Pannenkoeken waren voortreffelijk, personeel vriendelijk en behulpzaam ondanks dat het heel druk en vol was.. een pluim voor de dames en heren. Voor ons zeker een volgende keer! Enig puntje, het is erg lastig om een rustig een gesprek te voeren binnen, veel mensen op relatief weinig meters, dus voor de rust zou ik persoonlijk de volgende keer niet in t weekend meer gaan.

21. Gisteren brocante markt bezocht in Heusden. Na afloop het prachtige centrum/haventje aangedaan. Ja en van al dat gewandel krijg je trek. Wij hebben dus patat gegeten en mijn vrouw een broodje. De frieten waren heerlijk goudbruin gebakken en volgens mijn zoontje van 9, heeft hij de lekkerste pindasaus ooit gegeten, bij Friet & Zo dus. Volgende keer ga ik de huisgemaakte kroket eens proberen (er is er zelfs een met zuurkool en rookworst), ben erg benieuwd. Vriendelijke eigenaar. Tot de volgende keer.

22. Internationaal Heusden

Bertus

23. Internationaal Heusden

Voor ons personeelsuitje was het een heerlijk buffet in het restaurant en een drankje in de brasserie na afloop....nette bediening die steeds op tijd voor ons klaar stond.....

24. Internationaal Heusden

Gezellige sfeer in Centraal, bediening heel attent en heerlijk gegeten net als de vorige keer!

25. Heerlijk gegeten, het restaurant is sinds kort vernieuwd, en ziet er erg sfeervol uit, pannenkoek was erg lekker (spek, kaas) en voldoende belegd, een aanrader voor iedereen!!

26. Wanneer je bladerdeeg in een magnetron gaat opwarmen dan hoef je echt geen kok te zijn om te weten dat je ragoutbroodje een kleffe bende wordt. Als je dan toch het niet gegeten gerecht laat staan en de serveerster reageert met "oh" en je krijgt zonder schroom de totale rekening dan is ook je service slecht!
    Ps. Vanuit de keuken hoorde we de serveerster tegen de kok zeggen "zit dat broodje er nog niet in dan?" Dus ze wisten het wel!

2,4
  27. Internationaal Heusden

Martine en Inge

Om te huilen!
    Bediening is absoluut niet kundig. Prijs /kwaliteit is niet in verhouding, veel te duur. Wij hadden beiden entrecote besteld. Mijn stuk was de helft kleiner dan dat van mijn vriendin. Deze is terug gegaan naar de keuken. Het kleine stukje entrecote van mijn vriendin bestond alleen uit zenen. Toen wij dit als klacht doorgaven aan de bediening is er door de keuken en bediening niet op gereageerd. Lijkt mij een idee dat men hier eens extra energie steekt in het opleiden van bediening en keuken personeel. Waardeloos restaurant met veel te hoge prijzen.
    Het enige positieve waren de 2 jongens die er net schenen te werken en die naar huis gingen. Zij waren heel vriendelijk en deze jongens hebben de potentie om hele goede obers te worden.

28. We hebben hier gegeten na een dagje Efteling. We waren hier om 19:15 uur en ons werd onprettig medegedeeld dat we geen voorgerecht meer konden bestellen omdat men om 19:30 uur ging sluiten. Vreemde tijd? Pannekoeken waren redelijk maar niet super. De kwaliteit is de afgelopen jaren wel achteruit gegaan. Erg jammer! Kom hier al sinds de jaren 80. Volgende keer misschien doorrijden naar ander Pannekoeken restaurant.

29. Mijn favoriete restaurant! Heerlijk eten, gezellig sfeervol restaurant, mooi uitzicht op de haven vanaf het terras. Echt een aanrader voor lunch of diner.

30. Internationaal Heusden

Hans

TE kleine porties voor de prijs, ondanks het concept , borreltje € 3,35 is belachelijk duur. Als er een bruiloft is en je moet verplicht naar een doedelzakspeler luisteren op het terras, dan wordt je (ik) daar niet vrolijk van. Daarna keiharde muziek van band in het restaurant. Was blij dat ik kon gaan betalen.