Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heusden verdeeld zijn.

1. Internationaal Heusden

Ik had met mijn dochter en kleindochters een heel gezellige avond in "ONS GHELUK".
    Een rustige, goede sfeer, heel vriendelijke bediening en het eten was heel smaakvol!
    Wij komen hier graag terug!

2. Op een drukke zonnige zaterdag in oktober met een groep van 25 mensen heerlijke pannenkoeken gegeten. Ondanks de drukte was het personeel vriendelijk en service gericht. De pannenkoeken stonden snel op tafel. Alles werd goed in de gaten gehouden. Top restaurant!

3. Het was op 30 sept. Bij eetcafee Havenzicht in Heusden.
    Zeer amusant, gezellig en bovendien (verrekkus) lekker.
    De bediening was voortreffelijk… Kortom met ons vieren.
    Kwamen we unaniem tot een 9 plus en mogelijk tot een.
    Spoedig herhaling voor zo'n gezellige avond.

Groeten van Fien/Piet Joske en Fia uit Oudheusden enne Veldhoven.

4. Ontvangst was zeer hartelijk. Menukaart was speciaal voor onze groep met een aantal visueel gehandicapten ook in Braille gemaakt. De service was snel en accuraat en zodat we met onze groep van 44 gelijktijdig hebben kunnen genieten van een heerlijke pannenkoek. De reservering hiervoor verliep soepel en accuraat. We komen hier graag terug.

5. Vorige week zondag weer eens een keer bij Havenzicht gaan eten, zijn hier heel vaak gaan eten.
    Maar sinds de nieuwe eigenaar is het erg achteruit gegaan wat betreft de sfeer (inrichting) en ook het eten, we hadden parelhoen en zeewolf en allebei de gerechten waren smakeloos. We hebben het nagerecht maar laten zitten, heel erg jammer.

6. Internationaal Heusden

Perfecte plek voor een heerlijk etentje. Ook voor een kopje "goeie" cappuccino ben je hier aan het juiste adres! Gastvrije en aardige bediening!

7. Rose

Wij zij in mei geweest en wij hadden heerlijke verse frites op, iedereen had het op het terrasje erover prijs/ kwaliteit heel goed.
    Vandaag hadden we weer zin in een lekkere verse frites 18/7/ 2018
    Wat blijkt het is nu vieze droge frites zonder smaak, zout erbij stoofvlees erbij! Niet te eten, zit er een andere eigenaar in? Dit informeer ik nog bij de mensen uit Heusden. Het is zo jammer… je wil toch graag verse frites!

3,2
  8. Henk Teuling

Het valt me de laatste jaren al vaker op: aan de pannenkoek zelf wordt te weinig zorg besteed. Veel te slap en "onaf". Geen krokant randje bijv. De pannenkoek stond ook wel heel snel na onze bestelling op tafel.
    De vergelijking met andere pannenkoekenhuizen valt wel èrg ongunstig uit voor de Pannenkoekenbakker! Voor deze prijs verwacht ik betere kwaliteit. Helaas heb ik de conclusie moeten trekken dat ik voor een echt lekkere pannenkoek niet in Heusden moet zijn.

9. Adri van Tol

Wij lagen in de haven van Heusden, heerlijke schnitzel gegeten en waren weer terug aan boord. Staat de eigenaresse van het Haven café naast onze boot met twee glaasjes en een fles kruidenbitter en zegt: "Zulke lieve mensen op ons terras verdienen nog een echt Brabants bittertje". Waaauwwww we waren er even stil van.....

10. Internationaal Heusden

Heerlijke lunch, snelle service en vriendelijk in het hart van het prachtige Heusden.

11. Internationaal Heusden

Onze eerste ervaring was niet goed. Gezegd moet zijn dat het een vast menu betrof, waarvan men bij de reservering al wenste te weten of het vis of vlees werd.
    Het voorgerecht was rommelig, 4 zaken die niet echt bij elkaar horen. De carpaccio liet te wensen over, waterig en te veel tierlantijnen. De hoeveelheid alfalfa deed het rund geen goed.
    Hoofdgerecht was kabeljauw, volgens mij diepgevroren, waardoor droog en taai. Helaas met veel te veel paprika, een combi die ik nog steeds niet goed snap. De gratin was prima, evenals de kruidenboter.
    Rommelige afdronk.

12. Internationaal Heusden

Milou Janssen

13. Vanaf de buitenkant denk je, dat ziet er leuk uit maar zelden zo'n slechte tent meegemaakt. De bediening bestond uit een 3-tal kinderen van 14 16 en 18, en dat op een zondagmiddag. Je kunt het hen dan ook niet kwalijk nemen dat de service zwaar tekort schoot. Zoiets simpels als een kapot geprikte dooier voor m'n uitsmijter was al teveel om te onthouden.
    Tot 3 keer toe een biertje gewisseld omdat er geen koolzuur bij zat. Laatste biertje was overigens nog steeds niet goed maar we waren er wel klaar mee. Achter ons werden 2 mensen gevraagd om ruimte te maken voor 4 andere mensen… Echt een een trieste bedoeling.

2,6
  14. Internationaal Heusden

hans de bok

Omdat we een Diner bon hadden gekregen zijn we na wat zoeken op internet bij Ons Geluk uitgekomen. Normaal zouden we nooit naar Heusden gegaan zijn omdat Den Bosch en Zaltbommel dichterbij zijn en daar ook goede restaurants zijn. Nu hebben we er een goed restaurant bij gevonden waar we zeker nog eens terug zullen gaan want er staan nog veel lekkere dingen op de menulijst die ik lekker vind, en achteraf blijkt Heusden niet veel verder dan Zaltbommel. Ons gaan ze zeker nog eens terug zien bij Ons Geluk.

15. Internationaal Heusden

Gerda Verkade

Prima gegeten, fijne bediening

16. Van den Heuvel

Wilde deze avond met het gezin even een pannekoek eten, had veel goeds gehoord over de Pannekoekenbakker in Heusden maar wat is dat tegengevallen en dat is nog netjes uitgedrukt, ze waren slecht van smaak en koud, zelfs zo dat we zelfs geen andere wilden. Warme chocolademelk koud en niet lekker de pannekoeken zijn blijven staan maar moesten wel afgerekend worden want ze wilde graag een ander voor ons maken maar dat hoefde niet meer. Dit was ons eerste bezoek daar maar gelijk ook de laatste

17. Internationaal Heusden

Uitstekend gegeten in een mooie ambiance, alle gerechten waren lekker en het zag er ook mooi uit. Verder super aardige medewerkers, zeer klantvriendelijk en behulpzaam, kortom een succes.

18. Internationaal Heusden

J van Breugel

Heerlijk gedineerd met 2 personen, lekkere gerechten en zeer vriendelijke bediening.

19. Internationaal Heusden

Leuk concept het 'tapas achtige menu'.
    Vier voorgerechten erg lekker
    Twee soepjes goed
    Vier hoofdgerechten onder de maat
    Kortom niet heel best.
    Erg spijtig dat men alleen water uit de fles te koop en niet gastvrij en fles water uit de kraan. Dat kan/moet mijns inziens anders.

Jos!

5,3
  20. Internationaal Heusden

Ymke Stegink

Het is altijd erg lekker eten bij Ons Gheluk. Veel keuze, waaronder veel vegetarische opties wat er fijn is. Bediening ook erg prettig.

21. Internationaal Heusden

Janneke Oomen

Heerlijk gegeten. Locatie gezellig maar wel dicht op elkaar.

22. Heerlijk gegeten met de kleinkinderen en wat kregen ze een leuk boekje mee.
    Was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.

23. Yoka Decet

Op zaterdagavond vielen we onverwacht binnen, en gelukkig was het weer nog net mooi genoeg om op het terras te eten, want het restaurant zat vol. En dat verwonderd ons niet. We hadden een hele fijne avond, op doortocht naar Friesland. De wijn was zeer smakelijk en werd in een fijn glas geschonken. We namen beide alleen een hoofdgerecht, maar waren bijzonder verrast door de kwaliteit. Niet te veel poespas, maar gebalanceerd en voortreffelijk en vakkundig bereid. Bij de koffie heerlijke bonbons en de bediening was ook al nauwelijks iets op aan te merken. Een aanrader en het omrijden waard.

24. Dit is het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Na een uur wachten nog steeds geen eten. Andere mensen komen later binnen en worden gelijk bediend en zijn intussen ook weer weg, maar wij zitten nog steeds te wachten.Intussen al 2× gevraagd of ze ons niet zijn vergeten, maar nee, het komt er aan. Een kwartier later (we hebben nog steeds niets) komt er een of ander mens vragen, wat het probleem is. En als ik geirriteerd zeg dat ik al 5 kwartier zit te wachten, zegt dat chagrijnige mens dat het nou eenmaal kan gebeuren en dat ik normaal moet doen en anders maar de tent moet verlaten. Toen ik zei dat ik een reactie op internet ging plaatsen, zei ze dat ze daar niet koud of warm van zou worden. Hier uit blijkt wel dat ze de geen donder om de gasten geven. Dit was vroeger een heel leuk tentje, maar daar is helemaal niets van over. Ontzettend brutaal personeel. De spare ribs waren trouwens ook helemaal gaar gekookt, BAH. Of te wel: hier moet je NIET zijn. Trouwens, er gaan veel klachten over deze tent rond.

1,9
  25. Afgelopen zomer wederom een keer aangedaan na een dagje Efteling. De kwaliteit wordt met het jaar slechter. Slechte kwaliteit, verkeerde bestellingen. Ook de "druk" om voor half 8 klaar te zijn is onprettig. Dit was voor ons de laatste keer. Jammer we kwamen er al vanaf 1991.

2,9
  26. Internationaal Heusden

Met 6 personen het actie-tapasmenu gegeten. Heerlijke voorgerechtjes, 2 lekkere soepjes en vervolgens nog 2 x vlees en 2 x vis als hoofdgerecht. De porties zijn ruim voldoende, ook voor de grotere eter. Jammer dat de borden waarop de gerechten worden opgediend niet zijn opgewarmd. Hierdoor blijft vooral het hoofdgerecht niet lang genoeg warm. Bijlagen: prima frietjes en een bakje salade. De bediening was correct en vriendelijk. De nagerechten zijn niet in het tapasmenu inbegrepen.
    De afgelopen jaren zijn we met veel plezier meerdere keren wezen eten bij Ons Gheluk en hopen ook in de toekomst weer eens terug te keren.

27. Internationaal Heusden

F van Berkel

Leuk restaurant, lekker eten en een keurige bediening.

28. R. Croonen

Afgelopen zaterdag bij Braveau geluncht nadat ik er eerder een keer 's avonds had gegeten (wat toen erg goed was). Ik vond de lunch nu echt heel erg tegenvallen voor wat je ervoor moest betalen. EUR 12,50 voor een visclubsandwich was het zeker niet waard! Het was een zielig bordje met een naar niks smakende droge clubsandwich met een paar blaadjes droge sla, een stukje komkommer en een stukje tomaat als garnering. Ik vond het echt heel slecht!

3,2
  29. Internationaal Heusden

Prima gegeten, goede bediening. Kom ik zeker weer terug.

30. Internationaal Heusden

Rob & Wendy

Wij hadden gekozen voor de tapas aanbieding. Prima eten, maar het was veel.