Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heusden verdeeld zijn.

1. Internationaal Heusden

Uitstekend gegeten in een mooie ambiance, alle gerechten waren lekker en het zag er ook mooi uit. Verder super aardige medewerkers, zeer klantvriendelijk en behulpzaam, kortom een succes.

2. Internationaal Heusden

J van Breugel

Heerlijk gedineerd met 2 personen, lekkere gerechten en zeer vriendelijke bediening.

3. Internationaal Heusden

Milou Janssen

4. Internationaal Heusden

Leuk concept het 'tapas achtige menu'.
    Vier voorgerechten erg lekker
    Twee soepjes goed
    Vier hoofdgerechten onder de maat
    Kortom niet heel best.
    Erg spijtig dat men alleen water uit de fles te koop en niet gastvrij en fles water uit de kraan. Dat kan/moet mijns inziens anders.

Jos!

5. Internationaal Heusden

Ymke Stegink

Het is altijd erg lekker eten bij Ons Gheluk. Veel keuze, waaronder veel vegetarische opties wat er fijn is. Bediening ook erg prettig.

6. Internationaal Heusden

Janneke Oomen

Heerlijk gegeten. Locatie gezellig maar wel dicht op elkaar.

7. Pannenkoekenhuis Heusden

Heerlijk gegeten met de kleinkinderen en wat kregen ze een leuk boekje mee.
    Was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.

Yoka Decet

Op zaterdagavond vielen we onverwacht binnen, en gelukkig was het weer nog net mooi genoeg om op het terras te eten, want het restaurant zat vol. En dat verwonderd ons niet. We hadden een hele fijne avond, op doortocht naar Friesland. De wijn was zeer smakelijk en werd in een fijn glas geschonken. We namen beide alleen een hoofdgerecht, maar waren bijzonder verrast door de kwaliteit. Niet te veel poespas, maar gebalanceerd en voortreffelijk en vakkundig bereid. Bij de koffie heerlijke bonbons en de bediening was ook al nauwelijks iets op aan te merken. Een aanrader en het omrijden waard.

Dit is het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Na een uur wachten nog steeds geen eten. Andere mensen komen later binnen en worden gelijk bediend en zijn intussen ook weer weg, maar wij zitten nog steeds te wachten.Intussen al 2× gevraagd of ze ons niet zijn vergeten, maar nee, het komt er aan. Een kwartier later (we hebben nog steeds niets) komt er een of ander mens vragen, wat het probleem is. En als ik geirriteerd zeg dat ik al 5 kwartier zit te wachten, zegt dat chagrijnige mens dat het nou eenmaal kan gebeuren en dat ik normaal moet doen en anders maar de tent moet verlaten. Toen ik zei dat ik een reactie op internet ging plaatsen, zei ze dat ze daar niet koud of warm van zou worden. Hier uit blijkt wel dat ze de geen donder om de gasten geven. Dit was vroeger een heel leuk tentje, maar daar is helemaal niets van over. Ontzettend brutaal personeel. De spare ribs waren trouwens ook helemaal gaar gekookt, BAH. Of te wel: hier moet je NIET zijn. Trouwens, er gaan veel klachten over deze tent rond.

10. Pannenkoekenhuis Heusden

Afgelopen zomer wederom een keer aangedaan na een dagje Efteling. De kwaliteit wordt met het jaar slechter. Slechte kwaliteit, verkeerde bestellingen. Ook de "druk" om voor half 8 klaar te zijn is onprettig. Dit was voor ons de laatste keer. Jammer we kwamen er al vanaf 1991.

11. Internationaal Heusden

Met 6 personen het actie-tapasmenu gegeten. Heerlijke voorgerechtjes, 2 lekkere soepjes en vervolgens nog 2 x vlees en 2 x vis als hoofdgerecht. De porties zijn ruim voldoende, ook voor de grotere eter. Jammer dat de borden waarop de gerechten worden opgediend niet zijn opgewarmd. Hierdoor blijft vooral het hoofdgerecht niet lang genoeg warm. Bijlagen: prima frietjes en een bakje salade. De bediening was correct en vriendelijk. De nagerechten zijn niet in het tapasmenu inbegrepen.
    De afgelopen jaren zijn we met veel plezier meerdere keren wezen eten bij Ons Gheluk en hopen ook in de toekomst weer eens terug te keren.

12. Internationaal Heusden

F van Berkel

Leuk restaurant, lekker eten en een keurige bediening.

R. Croonen

Afgelopen zaterdag bij Braveau geluncht nadat ik er eerder een keer 's avonds had gegeten (wat toen erg goed was). Ik vond de lunch nu echt heel erg tegenvallen voor wat je ervoor moest betalen. EUR 12,50 voor een visclubsandwich was het zeker niet waard! Het was een zielig bordje met een naar niks smakende droge clubsandwich met een paar blaadjes droge sla, een stukje komkommer en een stukje tomaat als garnering. Ik vond het echt heel slecht!

14. Internationaal Heusden

Prima gegeten, goede bediening. Kom ik zeker weer terug.

15. Internationaal Heusden

Rob & Wendy

Wij hadden gekozen voor de tapas aanbieding. Prima eten, maar het was veel.

16. Internationaal Heusden

P. van den BROEK

Wij hoorden lovende reacties in het gezelschap : Fijne bediening, goed verzorgd en prima keuken. !

17. Internationaal Heusden

Joes en Marianne

Gewoon heerlijk gegeten op terras. We hebben ons laten verrassen met het grand tapas menu. Tapas op Hollandse wijze (grote porties) Een zeer leuke kennismaking. We gaan zeker nog eens terug.

18. Internationaal Heusden

Lekker gegeten van drie gangen tapas. Het was een verrassing wat je kreeg. Wat ik jammer vond is, dat er niet eerst gevraagd werd of er gerechten waren die we niet lusten. Ik houd namelijk niet zo van garnalen, en die zaten er dus bij.
    Het nagerecht vond ik wat tegenvallen, aan de cheesecake zat niet heel veel smaak en was erg machtig.
    Voor ons gevoel lag de kwaliteit hoger toen het restaurant nog 'Centraal' heette.

19. Internationaal Heusden

L. van Straten

Het restaurant was druk bezet en wij hadden om een tafel bij het raam gevraagd. Dat lukte dus niet en daarom werd ons gevraagd of wij akkoord gingen met een tafel bij het raam in De Brasserie.
    Het was er heel stil en we zaten daar alleen, maar het personeel was daar kennelijk bezorgd over. Regelmatig liep er een serveerster binnen om bij te praten. Ontzettend aardig.
    Eten & drinken was allemaal prima. Niks op aan te merken van soep tot en met dessert. Ondanks de drukte in het restaurant verliep de bediening zonder (merkbaar) oponthoud. Het was een fijne avond.

Lucienne

Wat is er gebeurd bij dit restaurant? Slechte bediening, knikte en vroeg verder niets om het eten op te nemen, we kregen eerst het eten i.p.v. de drankjes. Drankjes kwamen pas nadat het eten al op was. Ondertussen hadden we daar tweemal om gevraagd. Niemand vroeg of het heeft gesmaakt en ook het eten was niet om over naar huis te schrijven. Kortom zeker voor ons niet meer voor herhaling vatbaar. Binnen was de inrichting totaal veranderd en het was er absoluut niet beter op geworden. Wat jammer dat de voorheen zo geweldige zaak zo naar de vernieling wordt geholpen. Voor ons geen Havenzicht meer. Jammer!

21. Internationaal Heusden

Heeeeel goed bevallen. Echt n verrassing, mooiste plek op t terras in t zonnetje!

22. Internationaal Heusden

Ingrid van Raak

Wandelarrangement geboekt via Social Deal. Heerlijke lunch gehad! Na de stadswandeling koffie met appelgebak. Erg jammer dat deze uit de vriezer kwam wat de serveerster ook bevestigde.

23. Internationaal Heusden

Vorige week hier gegeten maar wat een ontzettend slechte lunch hebben wij ervaren, eten was lauw niet warm te noemen, en de prijzen zijn ronduit belachelijk en veel te duur!! de gelegen tentjes ernaast zijn goedkoper en qua kwaliteit stukken beter, Helaas nooit meer voor ons!

J.Mastenbroek

Redelijk voedsel, bediening niet slecht, maar heeel erg slecht. Paar keer over fout gemaakt, schouders ophalen en er gaat toch overal wel eens wat mis?
    Ronduit onbeschoft was: En wat moet je nou nog.
    Absolute afrader. Nooit meer doen.

25. Internationaal Heusden

Stief van de heuvel

Geweldige avond gehad bij Ons Gheluk. De nieuwe diner kaart is echt geweldig, voor iedereen ruim de keus. Zowel voor-, hoofd- en nagerecht zeer professioneel gepresenteerd en van zeer goede kwaliteit. De gerechten die eruit springen zijn de carpaccio, echt geweldig, en bij de hoofdgerechten varkenshaas met brie en spek en de sliptong was echt geweldig. Bij de nagerechten was de romanoff het populairst, echt een aanrader om mee af te sluiten.
    Bediening was goed en zeer attent en hadden goeie kennis van zaken. De eigenaar & eigenaresse waren er zelf ook, wat doen ze het goed. Echt een aanrader om lekker avond met vrienden te gaan eten. Wij genoten met z'n 8e.

26. Internationaal Heusden

Fam. Souverijn

Prachtig restaurant! Het ligt op een prachtige plek in het mooie plaatsje Heusden. Een gezellig en knusse sfeer, lekker eten en vriendelijk personeel!

27. Internationaal Heusden

F. Bierkenz

Helaas. Hoewel ik aanvankelijk aangaf dat alles naar wens was geweest, gold dit toch niet voor alle bestellingen, na later bleek. Nadat ik zowel online als per telefoon had aangegeven dat 1 persoon glutenvrij wilde lunchen was daarvan bij aankomst niets bekend, nota bene na uitdrukkelijke verzekering bij het telefoongesprek dat dit hierop gerekend zou worden. De glutenvrije lunch draaide uit op een zeer summiere carpaccio met brood dat eigenlijk niet te eten was. De truffelmayonaise smaakte gewoon als stroop. Een ander had soep besteld die extreem gezouten was; niet lekker. De overige gerechten waren overigens prima. Bediening hield niet over. Veel ruimte voor verbetering dus.

28. Internationaal Heusden

Willie van Gerven

Super ervaring. Hoewel er door mijn fout de reservering niet goed vast stond kregen we toch alle aandacht en lekkers. Dat is nog eens service!

29. Internationaal Heusden

Mattie van der Sluis

Mijn vriendin en ik hebben van een heerlijke high tea genoten. Het bedienend personeel was heel vriendelijk en attent. We komen graag nog een keer terug!

Prijs kwaliteit staan echt niet in verhouding. Klacht gestuurd per mail. Daar heeft vervolgens niemand op gereageerd. Erg jammer.