Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heusden verdeeld zijn.

1. Zeer gastvrije ontvangst beginnend met de Jas.
    Het kennismakingsmenu is echt top vooral in combinatie met het complete wijn arrangement van bubbels t/m de koffie, altijd doen. Het personeel is heel vriendelijk en professioneel en neemt de tijd voor iedere tafel er is rust en gezelligheid. Nieuwe eigenaar heeft er een goed restaurant van gemaakt.

2. November 2023
    we hadden een eind gereden, Heusden bezocht, o.a. schitterende galerie Adry,
    koude, natte dag:
    en dàn heerlijke frites, betaalbaar: voor herhaling vatbaar!

3. Max Rauwé

Leuke sfeer, mooi uitzicht over de haven, gezellige en vakbekwame eigenaresse.
    Lekker eten.

4. Huib De Munnik

Fijne bediening, prima stoofpotje gegeten. Prijs/kwaliteit was echt goed. Gezellig restaurant op een hele mooie plek!

5. Internationaal Heusden

Vanavond heerlijke mosselen gegeten, ook erg lekkere cocktails.
    Leuke sfeer en gastvrije medewerkers.
    Wij komen hier graag!

6. Internationaal Heusden

Karin Meijer

Dit weekend was er een mossel weekend bij Ons Gheluk. De mosselen smaakte echt weer zoals van ouds heerlijk! Wat is het bij Ons gheluk toch altijd heerlijk eten! Kok en bediening Super! Een aanrader om hier te gaan eten!!!

7. Nu er nieuwe eigenaren in zitten is het een goede zaak geworden.
    Goede bediening, nette zaak en goed eten.

8. Fam. De Wit

Superleuke en vriendelijke bediening.
    Snel ons eten en smaakte heerlijk.
    Mooie afsluiting na een dagje uit in Heusden Vesting.

9. Internationaal Heusden

De waal

Vanavond vegetarisch gegeten. Fantastisch, veel keus, en garnering met veel fantasie

10. Internationaal Heusden

Kees Veltman

Voor vaderdag heerlijk gegeten. Goede service en persoonlijke aandacht. Ga zo door. Wij komen zeker nog eens terug.

11. Een super goede frietzaak met goede spullen en een vriendelijke bediening en niet duur.

12. Jan van de Ven

Waardeloos. Slechte service en slechte kwaliteit!!

13. Vroeger in mijn tijd kregen we nog eten als we het bestelde nu krijg je de helft en moet je daar tevrede mee zijn.
    De kapsalon bak is niet dieper dan een slipper en de pizza was taai.

14. Best prima eten, alleen heb ik bakjes knoflooksaus gezien die groter waren dan die kapsalons. Ook onthouden ze bestellingen net zo goed als mijn demente opa, en ze nemen ook net zo vaak de telefoon op als hij. Hij is overigens al 5 jaar overleden dus dat zegt genoeg.

15. Waardeloze tent. Totaal geen hard voor hun zaak. Willen niks verdienen. Terras maar voor de helft open met gebrek aan personeel zegt al genoeg toch? Totaal geen aanrader dus!

16. M C van Tilborg

Gastvrij ontvangen. Sfeer was warm en gezellig. Bediening prima. Het eten zag er prachtig en verzorgd uit. Het eten was zeer smakelijk en heerlijk, goede kwaliteit.

We komen terug.

17. Vol verwachting een zelfgemaakt frietje halen bij deze friettent. Wat een tegenvaller. De meiden achter de balie doen hun best maar frituren is blijkbaar een vak. De frieten waren ver doorbakken, weinig tot geen smaak. Het ver druipt er uit... helaas niet voor herhaling vatbaar, jammer.

2,1
  18. Raymond

19. van de Wakker

Héérlijk gegeten en gezeten aan de havenkant, goed bedienend en vriendelijk personeel, vooral de eigenaar was humoristisch, dat schept een hele gezellige sfeer👍

20. Andrea van der Klooster

Wij hebben gisteren avond bij jullie gegeten. Jammer dat we bij de toiletten moesten gaan zitten en dat er te weinig plek was om er te zitten. De een werd steeds van de stoel gelopen en de andere had eigenlijk gaan plek om te zitten. Zelf ben ik maar aan het hoofd van de tafel gaan zitten waar eigenlijk ook geen plek voor was.(Jammer dat er dan ook nog mensen steeds in me nek hoesten) daar konden jullie niks aandoen. Ik had om 18:00 een tafel besproken en was om 18:45 alweer thuis.

21. Antwan B

Ik had nog nooit meegemaakt wat ik hier meegemaakt heb…
    Ik wou betalen met mijn pinpas, maar meneer had geen pinautomaat. Zijn nederlandse taal is zo slecht dat ik er niks van verstond, wat een maf. Ik had gelukkig nog een briefgeld in mijn auto dus dat was opgelost.
    Toen ik eenmaal mijn friet en snacks kreeg, was mijn nasibal nog koud van binnen. Toen ik dit aangaf, pakte hij mijn nasibal en heeft hij deze in de magnetron gedaan… ik kreeg gewoon dezelfde bal terug waar ik al van had gegeten en die hij in zijn naar kat stinkende magnetron had geduwd, niet meer opgegeten dus.
    Toen ik daarna mijn handen ging wassen op het toilet, zag ik een toilet die denk ik al jaren niet meer is bijgehouden…

2,2
  22. C'est la vie Klundert

Koor C "est la vie te Klundert (52 personen) heeft mede namens de Pannekoekenbakker te Heusden een prachtige dag gehad het weer was geweldig dus kon het op jullie terras niet meer stuk.....zeker met de goede verzorging, heel vriendelijk personeel en heerlijke pannenkoeken en salade's echt héél goed verzorgt.
    Het was super ...echt een aanrader ...!!!
    Namens C'est la vie
    Hartelijke groet, Ingrid van Zuilekom

23. Een afsluiting van onze familie dag was de PKB in Heusden.
    Keurig geregeld en een vlotte vriendelijke bediening.
    Heerlijk gegeten en gedronken :)
    met een woord: Super!

24. van den Heuvel

Heel tevreden over alles. We waren met een groep van 17 voor een vrijgezellenfeestje.
    De lange tafel waar we allen aan konden was helemaal versierd. Het stel waar het omging kreeg nog sterrenregen op de pannenkoek. Vragen konden we allemaal stellen en kregen we netjes antwoord op. Sfeer was goed. Al met al was er beslist ongevraagd extra moeite voor ons gedaan, en zijn we zeer tevreden!

25. Internationaal Heusden

Juliet Speijers-Lourens

Vandaag geluncht in 'Ons Geluk '. Mijn man en schoonzuskozen:
    Pastei met pfifferlingen, geen cantharel gezien. Erg teleurgesteld en als je 2× ernaar vraagt en geen antwoord krijgt vind ik dat niet zoalas het hoort.
    Daarbij vind ik 16,50 euro wel erg duur voor zo'n gerecht.
    Helaas.

26. Hallo, wij komen net van pannenkoekhuis Heusden en zijn naar onze mening niet klantvriendelijk behandeld door de mevrouw die het daar voor het zeggen heeft.
    Wij komen al meer dan 20 jaar zeker 6 keer per jaar bij jullie die heerlijke pannenkoeken eten met ons heel gezin altijd goed en netjes behandeld.
    Tot vandaag, ook fietsen wij graag op een zondagmiddag wel een naar Heusden waar we dan altijd ook wat drinken en regelmatig koffie met appel/kersen gebak eten.
    Maar vandaag vond ik de stukjes wel heel erg klein en heb daar tegen een meisje die bediende een klacht over in gediend gewoon netje gezegd ze bood nog aan voor een ander stukje maar dat vonden wij niet nodig we wilden het alleen maar kwijt en dat het ons was opgevallen.Meisje zou het doorgeven daarop komt de bedrijfslijdster ons vertellen dat deze stuken altijd zo groot waren en dat ze daar nooit iets aan veranderd hebben gehad en dat wij het meisje helemaal overstuur hebben gemaakt stond achter te huilen.
    Ze zei ik laat de rekening wel even laten brengen dan hebben we het meteen opgelost😲

Wij warren stom verbaast de rekening werd op tafel gesmeten en ze lieten ons gewoon zitten uiteindelijk is mijn man binnen gaan afrekenen de mensen naast ons vonden dit ook erg onbeschoft. Vonden ook dat wij het netjes gezegd hadden.
    Dit hebben wij in alle jaren dat wij hier kwamen nog nooit meegemaakt en we komen er al vanaf dat die aardiger man nog bedrijfslijder daar was en dat is toch al lang gelede.
    Jammer dat je zo behandeld wordt en onze zondagmiddag was ook verpest.
    Wij komen er dus bij deze nooit meer veel te bang dat we nog iets verkeerd zeggen.

4,1
  27. Willy

28. Erg nette zaak met zeer vriendelijk personeel! Kom hier graag voor een heerlijk huisgemaakt ijsje. Daarnaast is de koffie helemaal compleet met chocolaatje, glaasje water en slagroom.

29. Plek aan het haventje is prima. De schuingeplaatste tafeltjes aan de reling zijn onhandig voor glazen en borden en te klein voor 4 personen.
    Prijs/kwaliteit verhouding is matig. Men maakt er zich in de keuken wel erg gemakkelijk vanaf.
    In het toilet vraagt men om enthousiast, vriendelijk en representatief personeel. Op de actuele site wordt dat niet meer gevraagd, terwijl dat hard nodig is. Kortaf en snauwerig werden we benaderd. Jammer, dit kan en moet beter?

4,3