Braveau Bar & Kitchen in Heusden

vr lunch vanaf 11:30
za lunch vanaf 11:00
zo lunch vanaf 11:00

1. Yoka Decet

Op zaterdagavond vielen we onverwacht binnen, en gelukkig was het weer nog net mooi genoeg om op het terras te eten, want het restaurant zat vol. En dat verwonderd ons niet. We hadden een hele fijne avond, op doortocht naar Friesland. De wijn was zeer smakelijk en werd in een fijn glas geschonken. We namen beide alleen een hoofdgerecht, maar waren bijzonder verrast door de kwaliteit. Niet te veel poespas, maar gebalanceerd en voortreffelijk en vakkundig bereid. Bij de koffie heerlijke bonbons en de bediening was ook al nauwelijks iets op aan te merken. Een aanrader en het omrijden waard.

2. R. Croonen

Afgelopen zaterdag bij Braveau geluncht nadat ik er eerder een keer 's avonds had gegeten (wat toen erg goed was). Ik vond de lunch nu echt heel erg tegenvallen voor wat je ervoor moest betalen. EUR 12,50 voor een visclubsandwich was het zeker niet waard! Het was een zielig bordje met een naar niks smakende droge clubsandwich met een paar blaadjes droge sla, een stukje komkommer en een stukje tomaat als garnering. Ik vond het echt heel slecht!