Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heumen verdeeld zijn.

1. Mariska Aarden-Sinack

Superleuk Grieks restaurant, heerlijk eten en zeer goed! Heerlijk de Dimitri schotel en ook de lamskoteletjes! Echt een aanrader.

2. Hettie Straten

Dit is al het derde jaar dat wij op Kerstavond gebruikmaken van jullie bezorgservice.
    Dit pakt altijd zeer goed uit, bezorging op tijd (ze komen zelfs 2x 1x met de voorgerechten en 1x met de hoofd- en nagerechten). Dat is al super maar ook het eten is dat.
    Bedankt maar weer en tot volgend jaar 😋

3. 2 x garnalen besteld. ( € a 26.00 ). Kregen 6 stuks incl. Staart en kop. Bleef 2 cm van over. Te weinig knoflook. Knoflooksaus uit een fles.
    Dus geen Griekese maaltijd met mooie in knoflookolie gemarineerde garnalen en dan geroosterd. Ze waren gefrituurd in oud vet.
    Nooit meer.

4. Pj Stoop

5. Slecht! Andere die 15 minuten zitten hebben al eten en wij naar 1 uur nog niks. Komen ook niet vragen of je nog wat wilt drinken, service houdt naar het eerste drankje daar op. Bij mensen met geld en grote groepen kunnen ze wel continu aan de tafel staan, dit is al de 2e keer. Zeer slecht, wij komen er nooit meer!!!

6. N.A. van den Born

Broodje beenham met bruin brood besteld.
    Broodje was oud, dus droog. Kuipje boter erbij is aan te raden maar ontbrak. Beenham was van matige kwaliteit en nauwelijks warm te noemen.
    Mijn echtgenote had een broodje zalm en was daar wel over tevreden. Maar niet over het plukje groen. Was niet aangemaakt.
    Voor ons geen volgende keer in dit restaurant.

3,4
  7. Sanne de Wit

Heerlijk gegeten! Wij hadden allebei een mix grill, het vlees was lekker mals en de baklava was zalig.

Een echt aanrader als je van Grieks eten houd.

8. Gister eten afgehaald, het was heerlijk.
    Top kwaliteit.
    Wij gaan zeker vaak bestelen.
    Gr Aicha.

9. Komen hier al jaren op de heen- en terugreis als we op vakantie gaan, geen klachten over de koffie of eten.

10. Voor de tweede keer de deksel op de neus gekregen bij een afhaalbestelling. Een aanpassing van het gerecht wordt niet op prijs gesteld. Omgekeerde wereld: als klant moet je heel erg je best doen om iets weg te laten uit een menu. Het lijkt een kleine moeite om geen frietjes te willen hebben. Servicegerichtheid en klantvriendelijkheid zijn hier niet op orde. Toch vreemd als je bedenkt dat deze bedrijfstak het moeilijk heeft dit jaar. De zaak is daar niet op orde. Laat maar zitten.

11. Godszijdank ook met deze nare tijd dimitri's greek food mogen en kunnen eten maar dan wel bezorgd met 2e kerst dag. En mensen wat een service en wederom kwaliteit zoals wij gewend zijn ben bij dimitri's !!!
    Dus lieve mensen, op locatie en of thuis is en blijft een aanrader!!!

Dimitri en souad, fam en de rest wederom bedankt en fijne dagen nog en tot snel!!!

Michael, chaja en fam.

12. Altijd prima, gezellige en gemoedelijke sfeer. Super vriendelijke eigenaar.

13. Wederom weer super fijne avond gehad heerlijk gegeten alles was perfect bediening top eigenaars zeer vriendelijk en gezellig ik geef jullie een dikke 10! Top restaurant.

14. Gister super gezelig en heerlijk gegeten alles was supergoed de sfeer bediening en het eten was top! Eigenaars zeer lief en klantvriendelijk bedankt voor de fijne avond die wij dankzij jullie hebben gehad.

15. Tja bijzonder slecht, bij binnenkomst hing er ivbm corono een fles ontsmetting die leeg was maar dat kan gebeuren, een broodje (klef en wss uit zo, n 10stuks zak van de plaatselijke cash en carry) geen boter 3 plakjes rosbief er tussen geklapt geen aankleding en smakeloos kosten 4,95. Wat dat betreft kunnen ze nog leren van het benzinestation. Bediening was overigens vriendelijk.

3,6
  16. Hallo wat is het hier slecht.
    Alles vies en niet schoon tafels worden niet afgepoetst wc niet schoon.
    Eten slecht en bediening waardeloos.
    Op deze manier duurt het niet meer lang.
    Voor ons was het de laatste keer.
    Mvg PB.

1,6
  17. Ed

Steun uw lokale horeca is het motto! Dus vandaag was dimitris aan de beurt! Je denkt goed te doen een zaak te ondersteunen maar aan de telefoon voelde het al niet goed.

Ik bestelde voor mijzelf een mixgrill en voor een vriend en zijn zoon een mixgrill en een kinder kipmenu.

Aangegeven dat t zo ook in 2 verschillende tasjes moest want ik zou de ene aan een vriend geven. Nou dat was maar moeilijk en hij vond maar raar en vervelend maar goed t zou gedaan worden. De man( denk eigenaar) was niet erg spontaan aan de telefoon.

Afrekenen ging via tikkie en om half 6 haalde ik t op. De tasjes kwamen en ik vroeg of het goed gedaan was meteen een stress en ze snapten t niet en t bleek ook fout de mixgrills zaten bij elkaar.

Friet v beide in mixgrills in 1 zakje dus probleem. Ik zei er wat van en kreeg n reactie dat ik met moeilijke bestellingen kwam en ze hebben zo druk etc. ik zei dat t helemaal niet moeilijk was en geen extreem rare vraag. Nou ze hadden zoveel bestellingen waarop ik zei wees blij dat je die hebt en koester dat zijn zat horecabedrijven die kapot gaan.

Wij werken in ons bedrijf ook al een maand ons te pletter aangezien wij medische producten leveren en wij kunnen zo’n fouten niet maken en bij ons is de druk 10x hoger als bij dimitris.

Ik moest maar eens meedraaien bij heb achter balie dan kon ik t zien zei hij ik zei moet je eens bij ons komen 6 dagen in de week en overwerk en al 4 wkn lang en gaat nog maanden duren.

Jammer het eten was voor mij al verpest en was zo opgefokt. Snap niet dat n horecabedrijf zo kan zijn zo ongastvrij, lomp en onvriendelijk. Voor mij was t de eerste en laatste keer. Steun liever bedrijven die t wel waarderen.

2,2
  18. T. Van Doesburg

In een wegrestaurant verwacht ik minimaal een goede bak koffie. Helaas 2,55 voor een waterige bak kofiie en een broodje hamburger voor 6,50. Menige snackbar serveert een veel betere hamburger. Serveerster geeft aan goed dat u het zegt, nu maar hopen dat er iets mee gedaan wordt.

1,5
  19. Altijd lekker en goed eten bij Dimitri’s!
    Leuke bediening en het ziet er gezellig uit.
    Wij komen er graag.

20. Michel diesveld

Eten was goed, eigenaar onbeschoft. Stuurt je weg omdat hij de tafel nodig had.

21. Mike Diesveld

Heerlijk gegeten bij Dimitri’s op 1e kerstdag. Wij hadden gereserveerd om 18:00uur. Nadat wij om 19:15uur ons eten op hadden en geen dessert meer op zouden krijgen, wilde wij nog een kop koffie en thee als afsluiter. Toen wij de bezorger (wat later de eigenaar bleek te zijn) vroegen of wij een kop koffie konden bestellen, kregen wij te horen dat wij al lang weg moesten zijn!?!? Wij als gezin keken elkaar aan van wat gebeurd ons hier nou. Hij vermelde nog eventjes dat wij gereserveerd hadden om 17:30uur en niet om 18:00uur. Wij waren stom verbaasd en vroegen toen maar de rekening. Het zat ons niet lekker en we zochten de mail op die wij als bevestiging hadden gekregen. Zoals wij al hadden vermeld, stond ook hier dat wij om 18:00uur gereserveerd hadden. Wij besloten hem hier mee te confronteren. Wij kregen als antwoord: ik heb die mail niet verstuurd, onmogelijk. Een lachertje dus. Wij snappen dat zulke restaurants het met dit soort dagen druk hebben, maar om op deze manier je klanten het restaurant uit te jagen en/of uit te zetten.. SCHANDALIG! Tevens is er tijdens het eten maar 1x aan ons gevraagd of we nog wat te drinken wilde. Al met al hebben we dus maar 2 drankjes op.
    Eten was heerlijk, maar als je zo met je klanten om gaat, dan wil je blijkbaar je tent niet vol hebben met “tevreden” klanten. Voor ons dus NOOOOOOOIT meer.
    Dus mensen; wil je ongestoord eten en alle tijd er voor willen nemen, moet je niet,nooit & never hier naar toe gaan.

6,5
  22. Patricia poelen

Heerlijk gegeten, superlief personeel, echt een aanrader!

23. Afgelopen zondagavond heerlijk gegeten bij Dimitri's. De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Mooi en sfeervol restaurant. Kom zeker terug, een echte aanrader

24. Cor pepping

Lekker gegeten in een gezellig restaurant. Bediening is erg plezierig.

25. JW v d Brink

Slecht! Slecht! Slecht!

‘Gehaktbal’ was zeer slecht!

Service erg onpersoonlijk en rondom slecht!

26. Otto en Marion

Vanavond heerlijk gegeten, alles was prima en heel sfeervol ingericht. Helaas was het vertrouwde restaurant aan de waalkade weg, maar gelukkig hebben we de eigenaar in dit nieuwe restaurant teruggevonden en het is nu zelfs nog lekkerder. Ga zo door en veel succes op deze nieuwe plek. We blijven hier zeker terugkomen.

27. Marja Derksen

Gisteren met 7 personen heerlijk gegeten bij de Dimitri's.
    Eten was heerlijk en de bediening top
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar

28. Wat een mooie zaak. Eten is uitstekend, bediening was heel vriendelijk. Kom zeker nog eens terug. Groetjes Sabine

29. Na lange rit uit oosterrijk hier langs de a73 heerlijk gegeten een lekkere kogelbiefstuk met patatjes en krieltjes en diverse groenten we hadden geen klagen dus als we weer is langs rijden zullen we zeker wel stoppen.

30. Eten was matig, geen schone glazen. Wat ons vooral stoorde was de vreemde sfeer die daar hangt… personeel erg onkundig en word zichtbaar gecorrigeerd door de eigenaar in het restaurant. Wij waren de laatste die weggingen die avond en werden zowat naar buiten gekeken, de verlichting in de keuken werd al uitgedaan en iedereen die gewerkt had zat ‘gezellig’ samen aan een tafel. Toen we naar buiten wilden gaan was de deur op slot en niemand nam de moeite die voor ons open te maken en werden amper gedag gezegd. Erg onbeschoft! Conclusie : hier gaan wij nooit meer naartoe!

4,5