Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heumen verdeeld zijn.

Robin

Na een lange reis terug van de wintersport is deze zaak als eerst aangeduid op de A73,
    eindelijk weer eens goed Hollands eten, heerlijke tomatensoep en een mooi stuk zalm perfect gebakken met heerlijke kruidenboter, we hebben alle 2 het zelfde gegeten met heerlijk verse groenten en waar krijg je nog gebakken krieltjes, hier weten ze hoe het moet,

Top zaak

Gisteren weer hier gegeten.
    Mijn man was tevreden.
    Ik niet na klacht kreeg ik volledig mijn centen terug van mijn maaltijd zeer netjes vond ik dit.

Goed eten.
    DagMenu voor euro 19.95
    Super!

Zojuist daar eweest op terugweg van vakantie. Wat een aanfluiting. Klein uur gewacht op vijf bordjes patat met kroket en toen waren we het zat. Excuus was tekort personeel. Totaal max 1 tafel tegelijk met eten. Schandalige tent.

Zeer goed dagmenu voor 19,95 top.

erwin martens

Het was super eten daar.

Mijn vriend en ik wilden een ijsje kopen, maar in de hal werden we weggestuurd door een Duits schreeuwende medewerker (manager?). Toen ik zij dat hij gewoon Nederlands kon praten ging hij in het Nederlands verder met schreeuwen en wegsturen (ook veel andere mensen). Er waren koken aantal kinderen die zichtbaar bang werden van zijn geschreeuw. Hij ging zelfs zo ver om buiten ruzie te maken met enkele gasten. Zijn geschreeuw was tot ver op de parkeerplaats te horen. Het leek erop dat er naar mijnheers inzicht te veel gebruik gemaakt werd van de wc. Betalende klanten wegsturen uit frustratie? Succes met je zaak. Bij de volgende toertocht gaan we daar zeker niet stoppen.

Hamburger frites gegeten vandaag. frites goed hamburger niet meer goed. Rook niet goed. Kon evt. wel een nieuwe krijgen maar eetlust was vergaan. Niet vergoed gekregen.

Zeer slecht. Koffie uit een automaat wat normaal in een kantoor staat. Maar wel ruim 7 Euro vragen voor een dub expresso en een cappaciono. Schandalig kom er nooit meer en ik raad jullie iedereen hetzelfde te doen.

Cappuccino is hete melk koffie vergeten? Appeltaart puntje droog en vriezer kwaliteit. Nee nooit meer.

Kevin roeters

Echt niet te geloven dat er zoveel geld gevraagd durft te worden voor zo'n slecht voedsel! Voor €4.75,- verwacht ik toch iets meer dan een klein soepkommetje bindmiddel met een goulashsmaakje en 2 stukjes stokbrood! Maar het kon dus nog doller!

Toen kwam het (slappe) broodje (taaie) hamburger a la speciaal op tafel, zoiets als ik vorige week
    's nachts op had in een donker steegje in Amsterdam na een avondje feesten! Geen probleem, ik zag toch 3 dubbel, had geen honger en was maar €2.75,- kwijt, maar nu tijdens een dag hard werken, eindelijk even pauze, watertandend van de honger kreeg ik ongeveer hetzelfde voorgeschoteld bij wegrestaurant Malden, en dat wel voor de ongelooflijke spotprijs van €5.95,-!! Wat een geweldig knappe stuntaanbieding! Je zou er bijna voor omrijden als chauffeur om 't mee te mogen maken!

Veel kookplezier in de toekomst bij Wegrestaurant Malden en tot nooit meer ziens! Groetjes Kevin

Carin Lemmen

Heerlijk gegeten. Ik werd vriendelijk geholpen. En alles vers. Super

Helaas een matige ervaring. Een 'Koffie Verkeerd' maken ze verkeerd... Een op zich prima systeem om af te rekenen (een kaartje met je tafelnummer moet je inleveren bij de kassa om te betalen) wordt een crime wanneer dit door het personeel wordt afgedwongen. Ongeïnteresseerde medewerkers. Een 'tot ziens' kon er niet vanaf.

Jammer, hier stop ik niet meer.

Chauffeur a

Sfeer is ver te zoeken. Eten duur en niet lekker. Service is slecht, spreek je de eigenaar hierover aan dan wordt je zonder pardon het restaurant uit gezet en je moet per direct de parkeerplaats verlaten. Waardeloos wegrestaurant. Dat dit restaurant een restaurant mag heten.

Toerist

Cappuccino is echt heel slecht, lijkt wel melk. Sfeer is aardig, inrichting is leuk.

2,1

Tja wat zal ik er van zeggen. Na een tijdje aan het zoeken te zijn geweest om even snel en lekker iets te eten na een lange dag in de auto met 2 kleine kindjes hier gestopt. Wat een aanfluiting!! Pannenkoeken voor de kinderen (meer dan 6 euro) waren rubberig en waarschijnlijk uit de magnetron. Waar ze bij anderen een overvloed aan zout gebruiken waren ze dat bij ons vergeten geloof ik. Schnitzel (18 euro) was smakeloos en de uien met champignons en spekjes ja wat zal ik zeggen gebakken zonder boter of zout, en misschien 3 verdwaalde spekjes. Gevraagd om kleurtjes, kreeg ze wel maar ging niet van harte. Er kon werkelijk geen lachje vanaf. Zeker geen goede prijs kwaliteit verhouding. De volgende keer rijden wij door naar de snackbar bij ons om de hoek. Waar ik zeker weet dat ik lekker kan eten en een grote glimlach krijg.

NPOSTULART

Wij hebben 8 augustus lekker gegeten. Maandmenu €19,50 was super. De soep mocht wat minder zout zijn maar was toch te eten en dan het ijsje, dat was super. Lekkere verse aardbeien en ijs met slagroom en niet zuinig.

Dirk

Dirk

Hans Kerseboom

Kwamen terug vanuit het buitenland en hebben hier lekker gegeten. Aardige bediening en kwalitatief goed gegeten (patat had wat minder zout gemogen). Prijs is redelijk voor het gebodene.

M. Giesberts

Goede prijs kwaliteit verhouding. Eten was goed klaargemaakt. Alle personen aan tafel kregen tegelijk hun bestelling. Beleefde bediening. Een adres om te onthouden als we weer naar 't Zuiden gaan.

rik jansen

Heerlijk voor nette prijs. De schnitzel was groot en goed gebakken. Ook de ouderwetse Hollandse groenten vielen goed in de smaak, dit zie je bijna nergens meer! Ga zo door!

Jansen

Heel aardige mensen, vlotte bediening, vriendelijk personeel, niet opdringerig zoals bij sommige restaurants waar men na tien minuten alweer bij je staat, "wilt u nog wat bestellen". Gezellige sfeer. Prijzen zijn goed. Maar je hebt altijd mensen die wat aan te merken hebben. Mijn advies, ga er heen.

Ria

Yvonne Jonkers

Zelden zo'n slechte ervaring gehad met een wegrestaurant. Bediening erg slecht. Bij mededeling allergisch te zijn voor tomaat en of er een ander sausje/dip mogelijk was bij de overigens naar niets smakende tosti, was het antwoord "ik zou niet weten wat dan". Baas zat ook in de zaak en sprak het personeel aan in het bijzijn van klanten. Nooit maar dan ook nooit meer komen we hier nog!

Als vrachtwagenchauffeur heb ik helaas meerdere malen hier moeten stoppen omdat mijn rijtijd erop zat. Het eten is nooit lekker, veel te smaakloos, de bediening kan niets onthouden, bijvoorbeeld mayo komt na de maaltijd. Vaker werd het eten bijna op de tafel gegooid. Ook is er geen gezellige sfeer, teveel voetbalkantine-idee.

Een andere ergernis is (voor velen) dat de tv aangezet wordt en de radio er tussendoor schreeuwt; hoe moeilijk kan het zijn die uit te zetten??!! Truckers willen 's avonds rust aan de kop i.v.m. de hele dag al lawaai.

Als je daar hebt gegeten als trucker en je wil je dagelijkse douche ook nemen, betaal je 2,50€ terwijl dat Europawijd overal gratis is na een maaltijd. De eigenaar van deze zaak is een geldwolf, kan niet anders dan dat zijn. Als het even kan rijd ik door voortaan, in Venlo/Velden is het vele malen beter.

Van de snelweg af om een hapje te eten.. Slechte ervaringen en we zullen hier ook niet weer komen. Verwacht geen 5sterren restaurant maar sate met brood kan niet moeilijk zijn. 2 stokjes met paar droge stukken brood... voor 7.50 .. het was al teveel moeite om het brood te roosteren.. 1x niet weer

Zelfs als er 4 gasten zijn is de hamburger taai en een beetje aangebrand, zijn de friten slap en zit er geen dressing over de salade.
    Hulde, mij zie je hier niet meer.

Pas hier gegeten maar hier zie je mij nooit meer terug! Onwijs duur voor de kwaliteit die je krijgt.
    De soep was onwijs zout! De snitzel leek wel uit de magnetron... De groentes trouwens ook.
    Zelfs de koffie en chocomel waren niet te drinken. Terwijl dit makkelijke gangbare drankjes zijn.
    Nou ik zou zeggen rij liever een paar kilometer door. Dan ooit nog eens hier te gaan eten! Bah!