Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hertme verdeeld zijn.

1. Jos Welles

We waren met z'n vieren zoals afgesproken om 18:00 uur aanwezig.
    Het was er nog rustig.
    Drinken en voorgerecht was redelijk snel op tafel.
    Vroeg na anderhalf uur aan de serveerster of ze ons waren vergeten?

Ze was op haar teentjes getrapt, ze vroeg of we druk waren?
    Kregen even daarna ons Hoofdgerecht.
    Zoals altijd was 't uitstekend,
    Was goed maar wel aan de prijs.
    Wel jammer dat de eigenaar dit keer geen tijd vond om ons te groeten.

2. Sophie Evers

3. Mooie plek, drankje buiten werkt prima, ruime keus. Eten binnen van de menukaart, er zijn veel mogelijkheden, men biedt een goede wijnkaart.
    Er wordt echt rekening gehouden met intoleranties, een verademing.
    Daarnaast vriendelijke en gastvrije bediening, fijne avond uit; kortom een aanrader en wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

4. Renata Cipali

5. Sfeervol restaurant, maar we kregen geen menukaart. De man vroeg wat we graag wilden eten..(?) en was in mijn ogen een beetje te opdringerig. De manier waarop je benaderd wordt kun je accepteren en leuk vinden of niet... Geef de klant gewoon de kaart asjeblieft! Het hoofdgerecht was érg weinig en al behoorlijk afgekoeld. Personeel erg vriendelijk maar niet goed opgeleid, en steeds een ander persoon aan tafel die hetzelfde vroeg. Kort samengevat: Prachtig restaurant, redelijk goed eten en zonder etiquette.

6. Dianne vluttert

Heerlijk gegeten en een erg gezellige avond gehad, de sfeer was super, goede bediening en een leuke gastheer die erg betrokken is bij zijn zaak.
    Kom zeker nog eens terug.

7. Fantastisch gegeten. Alles even lekker. Bijzonder leuke eigenaar. Smaak naar meer.

8. Jana Veneberg

Het was wederom perfect. Ik ben groot fan van kalfszwezerik, de eerste keer dat we geweest waren hadden ze niet zo veel meer in huis. Dus was de belofte gemaakt dat wanneer we weer kwamen, het geregeld zou zijn. Nou heren en dames van hertme's ambacht, you made my day!!!! Zeer tevreden over jullie. Dankjewel voor weer eens een hele bijzondere ervaring!

9. Sonia van Soolingen

10. Sonia van Soolingen

11. Martijn Hamer

12. Martin

13. Heerlijk eten, ontzettend verrassend!
    Goede sfeer en prijs kwaliteits verhouding.
    Helaas niet geheel coronaproof. De gastheer komt erg dichtbij en ook bij de risicogroepen. Houdt hier rekening mee! Verder is de bediening super.

14. Hilda Rosman

15. ‘Hertme’s Ambacht’ .... Wat een GE-WEL-DI-GE verrassing!! Al vaak ergens smakelijk gegeten.... mooie sfeer geproefd.... enorm gelachen.... lekker gedronken.... relaxed gezeten....Maar hier kwam vnd alles samen. Reed zojuist terug en dacht na over vnd.... ‘ambacht‘ ... klinkt te stoffig.... ik vind ‘passie’ eigenlijk beter passen.... want WAT een passie voor eten, smaak, sfeer, gast, passie voor alles. Bij ‘ambacht‘ denk ik aan klompenmaken of strovlechten :) :) en denk dat jullie zelfs daar nog iets smakelijks van zouden kunnen bereiden om t daarna nog mooier en vrolijker te serveren. Toppers! Ach ‘whats in a name’. Thnx voor vnd team ‘lereau’!!!! Gr Jan en Renate Slaghuis.

16. De Opschepper

17. Eten en drinken 7
    De kaart had een grootte van 2 A4-tjes en was duidelijk en overzichtelijk. Het was een mix van verrassende (curry) en standaard gerechten (carpaccio). We kregen wat brood vooraf; niet origineel maar wel prima. Het eten was oké, maar niet bijzonder van smaak.
    Sfeer 8,5
    Hier scoort dit restaurant mee. Het is een erg gezellig restaurant. Veel blauw en gouden tinten en met een open haard in het midden. We hadden het geluk vlak bij deze haard te zitten. De verlichting was erg goed; warm en intiem. Veel aparte zitplekken en niet te dicht bij andere gasten.
    Service 7,5
    De service was goed. Ze kwamen niet te vaak of te weinig langs en zorgden voor een informele sfeer.
    Prijs-kwaliteit 5
    Tja... Voor het eten wat we hebben gehad en de smaak ervan, is de prijs te hoog. Elk gerecht zou zo’n 3 euro goedkoper moeten zijn. Ze doen alsof ze kwalitatief een erg goed restaurant zijn, maar dat valt wel mee. Het eten is middelmatig, en de prijzen zijn dus niet passend. Mijn curry kostte €24,50 euro en dat was het echt niet waard. Verlaag de prijzen en het is een prima, gezellig restaurant om een hapje te eten.

18. Stefanou

19. Stefanou

20. Lekker eten, uitstekende sfeer, onthaast bediend, kortom, weer heel prettig en goed gegeten in Hertme`s Ambacht. Ditmaal niemand die er met de benen uithing… zwarte zaterdag… heerlijk lang getafeld, smullend van een verrassingsmenu van afwisselend vis en vlees.
    Volstrekte aanwinst voor de Twente e.o en naar wij hopen een blijver op de genietmarkt!

21. Oet riessen

Wat een ervaring…
    Heerlijk gegeten in een prachtig restaurant.
    Vriendelijke bediening en een geweldig enthousiaste gastheer die uitleg geeft over de kaart, bijpassende wijn enz.
    Het eten is van hoge kwaliteit, alles is in balans. Alles is met zorg en passie gepresenteerd op het bord.
    Aanrader zijn ook de cocktails!
    We hopen zeker nog eens terug te komen.

22. Lucas Visser

Fantastische eetgelegenheid voor een drankje op terras of een uitgebreid, culinair diner. Tip: vooraf de Proeverij

23. Cindy van Dijk

Heerlijk gegeten. Ambacht op zijn top. Mijn twee grote tieners vonden de spareribs de beste tot nu toe. En dat zegt veel bij deze kieskeurige verwende tieners 😏. Wij ken terug 👍

24. Pim Demmer

25. Fam Evers

Met erg veel plezier weer aangeschoven bij hertmes ambacht.
    De mooie ambiance, de prachtige kaart een hele proffesionele keukenbrigade en een zeer persoonlijke bediening, alles bij elkaar een uitstekende mix voor een avond genieten op zeer hoog nivo.
    Al het eten, opgediend als prachtige schilderijtjes en met een fantastische smaken!!!
    Wat een feest!!!!
    Echt een aanrader in alle opzichten, zelfs in de prijs!

Wij komen zeker weer!!!

26. Colette

Vriendelijke ongedwongen sfeer, geweldige gastheer die weet waar hij het over heeft. Wij hadden de carpaccio vooraf aan tafel afgemaakt met garnering. Tounedos met truffelsaus met daarnaast overheerlijke puree en groenten. Patatjes heerlijk gekruid en als nagerecht moestuintje. Het ziet er allemaal geweldig uit en is om te smullen.
    En niet te vergeten een heerlijke wijn erbij. Bedankt voor je gastvrijheid en chapeau voor de kok. Wij komen zeker terug.
    Machiel en Colette.

27. Gisteravond heerlijk gegeten bij Hertme’s Ambacht.
    Goed ontvangst, ongedwongen. Vriendelijke gastheer en dames.
    Er is een vernieuwde menukaart, heerlijke gerechten. Elk gerecht is een plaatje om te zien. Complimenten aan de koks.
    We hebben genoten!!!! Zeker een aanrader!!!!

28. Overheerlijk gegeten. Twee topkoks in de keuken. Goede bediening. De heldere tomatensoep is een aanrader!