Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hertme verdeeld zijn.

1. Internationaal Hertme

9 april jl. waren we met het team van Ami kappers uit Borne eten bij hertme’s ambacht! Het was een feestje, heerlijk eten een prachtig restaurant en een mooi opgemaakt bord. Vriendelijk personeel en van alles meer dan genoeg! Een echte aanrader!!!

2. Internationaal Hertme

Troela Moleman

3. Internationaal Hertme

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. De bediening was erg vriendelijk, een echte aanrader dit restaurant, we komen zeker terug!

4. Internationaal Hertme

Ontzettend gezellig restaurant waar wij heerlijk hebben gegeten. Je proeft en ziet dat er door de keuken veel aandacht is voor de kwaliteit van het eten. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug.

5. Internationaal Hertme

Annemarie

Het was een feest om zo dichtbij zo lekker te eten! Een aanwinst voor de omgeving!
    Alles was lekker en er is een goede sfeer met fijn personeel die zeer begaan zijn met de gasten! Uitstekende kok(s) die van het heerlijke eten mooie schilderijtjes maken. Een en al passie bij dit mooie restaurant.

6. Internationaal Hertme

Zaterdag met mama en mijn zus Kim bij Het Hertme’s Ambacht geweest. Een mooie open keuken met erg vriendelijke koks die weten wat ze doen.
    De saté was heel erg lekker net zoals de Big Burger en de Tournedos van mama, een echte aanrader. De bediening was erg snel want ik had mijn ice tea nog niet helemaal op of er stond alweer een nieuwe Ice tea voor mijn neus+ een hele mooie sfeervolle inrichting, mooie kleuren servies, mooie bar enzovoort.

7. Internationaal Hertme

2e paasdag heerlijk gegeten bij Hertme's Ambacht, bij binnenkomst een warm welkom door het vriendelijke personeel. Tijdens het drankje lekker verwend met een broodplankje. Genoeg keuze in voorgerechten en hoofdgerechten. Gamba's met pasta zeker een aanrader en ook de tournedo met kalfs sju smaakte goed. Ook aan de jonge kinderen is gedacht op de menukaart. Vriendelijk personeel en een enthousiaste eigenaar/kok. Komen er zeker nog vaak terug.

8. Internationaal Hertme
  9. Internationaal Hertme

Vanavond, 23 maart 2018, enorm genoten van een culinaire avond bij 't Hertme's Ambacht! We begonnen deze avond met een hartelijk ontvangst, gevolgd door een aperitief met een ambachtelijke broodplank vooraf. De avond werd vervolgd door een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, die met passie werden bereid, onder het genot van een uitzicht op de open keuken. Bovendien, met wijnen die zeer goed bij de gekozen gerechten pasten. Kort gezegd: deze avond was GE WEL DIG!

10. Internationaal Hertme

Fia Lansink

Dit was dus een geweldige ervaring. Eten top. Bediening meer dan geweldig. Aanrader voor iedereen. Wij komen heel graag weer terug op zeer korte termijn.

11. Internationaal Hertme

10 Dagen open, volle bak, jong, lerend, bedienend personeel, enthousiaste eigenaar/kok. Heerlijk eten, aandacht voor opmaak en smaakcombinaties, wijn per fles of glas, huiswijn rood erg lekker. Zaak erg sfeervol ingericht, kijkje in de keuken mogelijk, ruim zitten, muziek bescheiden op achtergrond.
    Terras staat klaar voor de betere dagen, parkeren geen probleem. Kinderen hebben eigen menu. Aanrader!

Vergane glorie. Was ooit een mooi en goed restaurant, maar de kaart is beperkt, personeel ondeskundig en niet betrokken.

Fijne ontvangst en even lekker rond gekeken en de bediening het eten allemaal goed.
    Een echte aanrader.

Willemien

T was lekker, gezellig, sfeervol, en dat alles voor een prima prijs.

Gastvrij ontvangen en genoten van een high tea. Soepje vooraf en warme hapjes erbij. Er werd regelmatig gevraagd of het naar wens was. Heerlijk bij de haard, uren gezeten. Wij komen zeker terug.

Hemelvaartsdag gegeten. Kogelbiefstuk besteld medium+. Bakje aardappels werd koud geserveerd. Mijn biefstuk was rauw, klein stukje van gegeten. Vervolgens aangegeven dat er een biefstuk medium+ was besteld. Biefstuk werd meegenomen en vervolgens na 10 minuten werd dezelfde biefstuk nu wel medium+ teruggebracht. Mijn vrouw was inmiddels uitgegeten en tweede bakje aardappels was inmiddels ook weer koud. Oh ja, tot 2 keer toe bestek vergeten. Vond het gewoon slecht. En geen excuses aanbieden.

Interieur is oubollig, het ruikt er muf. Bediening jong en onervaren. Bestek en servies met butsen. Eten was echt onder de maat. Diepvriesvlees met muffe smaak, spareribs niet lekker, aardappels niet lekker gebakken, salade niet oud. Echt niets bijzonders en ook niet erg lekker.
    Oale Bakkershoes was voor ons altijd de plek om even snel een lekker hapje te eten voor schappelijke prijs. Maar dat gaan we hier niet weer doen. Eten echt onder de maat. Prijzen daghap en gewone menu's zijn flink gestegen. Geen aanrader.

Afgelopen weekend gegeten. Het hele restaurant zat vol. De bediening was snel en super vriendelijk. Nog niet eerder zulke lekkere spare-ribs gegeten, onze complimenten! Elke tien minuten werd er geïnformeerd of er een volgende portie moest komen. Ook de andere maaltijd was erg lekker en meer dan genoeg frietjes gekregen.

We komen hier zeker terug!

Met een grotere groep bij 't Oale Bakkershoes gegeten.
    Eten was goed en goede porties.

Helaas duurde alles wel erg lang. Totaal 4,5 uur(!) gezeten voor 3 gangen. De bediening liet opnieuw erg te wensen over. Het waren jonge meiden, weliswaar vriendelijk maar onervaren. Het begon al met een vallend dienblad vol drank over een aantal gasten heen. Kan gebeuren, maar geen goede start.

Het duurde zo'n 30 minuten voordat we de kaart te zien kregen. Gedurende het eten waren de dames absoluut niet attent qua drank en borden uithalen, terwijl wij praktisch de enigen in het restaurant waren. Lang met lege glazen en vooral lege borden voor je neus, terwijl de dames met elkaar stonden te kletsen bij de bar. Ze liepen soms wel 3 keer met lege handen langs de tafel, maar namen dan geen borden of glazen mee.

Een ander verbeterpunt is de volgorde. Zo werd de 'laatste' koffie (zonder vragen) al uitgeserveerd terwijl het toetje nog niet besteld was.

Vorige keren hadden wij dezelfde ervaring met de bediening. Zonde, wij menen dat er met een wat meer ervaren personeel veel meer van te maken is.

Heerlijk gegeten bij t oale bakkershoes. Lekker bij de open haard gezeten met z'n viertjes. Als je geen keuze kan maken van de kaart ga dan voor het verrassingsmenu, was echt voortreffelijk! De bediening is vriendelijk en de wijntjes zijn ook heerlijk. Het was wel erg druk dus misschien dat het dan wat langer duurt maar we waren een avondje uit dus dan hoef je niet met een uurtje weer buiten te staan. En we kregen ook nog stokbrood van het huis dus we hadden al wat te knabbelen. Wij komen zeker weer terug, of voor een avondje uit of voor de plategerechten die ook op de menukaart staan.

Annemarie

Wij hebben hier al heel vaak gegeten, maar de laatste tijd is het niet meer zoals het was. Onvriendelijke en gehaaste bediening, ongeïnteresseerd personeel/gastvrouw die met elkaar staat te kletsen terwijl het erg druk was. Heb zelf om de kaart moeten vragen die mij (veel) later werd gebracht. Lang wachten dus. Ook de kaart is veel van hetzelfde en er is weinig variatie (prijzen trouwens wel gestegen). Ik had zelf een vegetarisch gerecht dat overigens heerlijk was. Jammer, uit eten gaan zou een feestje moeten zijn maar hebben wij dit keer niet zo ervaren. Toen ik bij het betalen mijn clevercard afgaf (10% korting op de rekening) wilde de gastvrouw de korting niet geven omdat ik bij mijn telefonische reservering niet had vermeld dat ik een clevercard had en van de actie gebruik wilde maken. Dit gaf het etentje helemaal een nasmaak... We voelden ons niet gewaardeerd als klant terwijl we er zo vaak komen/kwamen. Jammer!!

Goede ervaringen gehoord, helaas viel het ons erg tegen. Waren met groep van 11 pers. maar moesten erg lang wachten! Ossenhaaspuntjes weinig smaak, te doorbakken en dus taai. Toetje smaakte in onze ogen 'raar'. Kok kwam netjes aan tafel om te vertellen dat het idd niet zo mooi gelukt was maar helaas werd er verder niets mee gedaan. Het is een prima plaats om te zitten met gezellige sfeer.

Zeer gezellige eetgelegenheid. Heerlijk gegeten. Vooraf hadden we proeverij van diverse voorgerechtjes. Erg leuk om met zijn allen te bestellen. Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaaspuntjes en die waren om te zuigen. Ook de verse groenten waren lekker. Bediening en sfeer zijn goed.

Gisteren gegeten bij Oale bakkershoes. Er was een aangepaste kaart ivm het concert vam Blof. Varkenshaas besteld. Had hier echt te weinig aan. Ik ben geen grote eter maar dit spiesje was echt te klein. De kroepoek erbij was slof de paar frietjes die er bij zaten waren niet goed gebakken. Een teleurstelling!!

Gisteren gegeten bij 't Bakkershoes. Voorgerecht, proeverij, was erg lekker. Hoofdgerecht; de zalm en heekfillet waren prima. Bediening was slordig. Gerechten werden verkeerd opgediend en er werd zonder pardon ingeschat dat er wellicht nog een bokje moest komen. De Franse frieten werden Vlaamse en visa versa. Nagerecht was top.

Lekker bij de open haard aan de hoge tafel gezeten, gezellig! Hoofdgerechten erg goed, jammer van de bijgerechten, karig en gebakken aardappels vreselijk.

Vandaag 29 Augustus hier geweest, en we hebben genoten van het eten, het zag er zeer verzorgd uit en zo smaakte het ook. Bediening was ook goed. Dus een dikke 9.

Helaas moeten ervaren dat deze zaak niet meer is zoals weleer, minder keus op de kaart, verhoogde prijzen, een simpel wit biertje is niet te bestellen.
    Het buitenterras is een grote schoonmaak beurt toe, onkruid overal, dooie planten in de bloembakken, geen enkele bloeiende plant met kleur te bekennen.
    Vooral niet zo doorgaan, eerder kwamen wij er zeker elke maand eten, nu hebben wij inmiddels andere Restaurants in de omgeving van Borne gevonden, jammer!!

Emma ♡

Super, in Hertme heerst een prima prijs/kwaliteitverhouding en mensen die gewoon netjes en eerlijk met hun vak bezig zijn. Altijd gastvrij, altijd eerlijk en netjes en als het druk moet je soms wachten, so what je bent toch een avondje uit... lekker belangrijk allemaal zeg. Het eten is lekker, de mensen zijn aardig en je betaald niets te veel.