Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Herten verdeeld zijn.

1. Slecht, onvriendelijk en beetje asociaal personeel. De friet is niet goed gebakken. Kom er niet meer, rijd liever om.

2. Onze ervaring is niet positief: niet meekrijgen wat je besteld hebt, onvriendelijk personeel (niet allemaal overigens) en enorm kleine porties voor veel geld. Gemiste kans. Ons zien ze in ieder geval niet meer terug!

3. Het eten is prima en de zaak ziet er gezellig uit. Dat zijn dan ook de enige pluspunten van deze zaak. Het personeel is brutaal en niet klantvriendelijk. Ook vonden wij het eten wat aan de prijzige kant, zeker voor een friture in een dorp.

4,7
  4. josè verjansens

Wij zijn hier twee keer terecht gekomen.
    De eerste keer:
    Hadden wij zin in ijs en kregen we prachtige ijscoups. Die lekker waren en betaalbaar. En ook nog even een praatje gemaakt met de vriendelijke eigenaressen die ons de weg wees.
    De tweede keer:
    Waren we met onze honden en besloten we om hier nog eens wat te drinken. Mijn man had binnen het drinken gehaald en even later kwam er een jonge dame naar buiten met vers water voor onze honden.
    Dit zie je bijna nergens meer!
    Goede ervaringen met deze zaak.

5. Chinees-Indisch Herten

Annemarie

Heerlijk eten, vooral de zalm. Aardige bediening en voldoende keus.

6. Prima cafetaria, lekkere frites en snacks, veel variatie.
    Je kan binnen ruim en gezellig zitten en lekker kletsen met de dames en hun personeel, in de zomermaanden is een zeer ruim terras aanwezig.
    Ook het softijs en de smoothies zijn zeer lekker,
    een echte aanrader!

7. Koud eten, slappe friet of juist te vaak terug gegooid. En een behoorlijk prijskaartje voor de goedkopen en half garen etenswaren die ze verkopen. Zeer slechte ervaringen dus.

8. Chinees-Indisch Herten

Lekkere eten!!!!! Al veel wokrestaurants gehad maar komen steeds terug bij wei xin....het aanbod van vlees vis en groenten is voldoende,niet zo massaal(waar ik ook absoluut niet van hou,want ik vraag me altijd af wat ze met grote hoeveelheden vlees en vis doen die `s avonds over zijn)) als andere woks maar wel lekker vers en dan vind ik kwaliteit toch belangrijker dan kwantiteit... de eigenaren zijn heel aardig en proberen ook altijd even een babbeltje te maken,kortom gewoon gezellig en lekker een avondje rustig tafelen.... niet zo`n lopende band werk en genoeg privacy.
    minpuntje: bij enorme drukte staan de mensen wel een beetje op een een hoopje bij de plaat en wok en als je je zelf nog wat bami of zo wilt pakken moet je je dus door die menigte heen wurmen

9. Chinees-Indisch Herten

mariet frencken

We waren met zn vieren ,waren er om 5 uur 16 sept. was toen nog niet zo druk was heel prettig ,zat toen ook al bijna vol, even later kwam een groep van 20 personen ,dat was in eens even te druk .Toch hebben we genoten van alles wat je er kon eten ,te veel om op te noemen en het zag er heel keurig en proper uit ,daarom gaan we 28 oct. terug om weer te genieten met z n viertjes het was er nogmaals heeeeeeel lekker. mariet

10. Chinees-Indisch Herten

Echt lekker eten. We zijn naar de wok in Roermond geweest, maar daar was echt vies eten. In Herten zit smaak aan het eten en de service is echt goed.

11. Chinees-Indisch Herten

Heerlijk gegeten bij Wei Xin Garden. Uitgebreid aanbod en top service. Hier komen we zeker nog meerdere malen terug.

12. Chinees-Indisch Herten

Wir waren mit mehreren Personen an verschiedenen Tagen zum Essen.

Alle waren sehr zufrieden und begeistert, vor allem von der Auswahl und Qualität für den Preis von 13,5€ /Person.

Wir werden Ihr Restaurant als sehr gut weiter empfehlen.

Sommergast im Hafen de Rooslag in Herten.

13. Chinees-Indisch Herten

Vaak langs gereden en geregeld chinees afgehaald. We zijn er nog nooit geweest om te wokken. De prijs is op dit moment 13,50 euro en dat kan volgens nooit veel zijn. Afgelopen week zijn we voor het eerst gaan wokken en we kunnen zeggen het is ons uitstekend bevallen. Er is meer dan voldoende keuze en het smaakte allemaal even heerlijk. Je ziet dat de kok er met veel plezier de gerechten klaarmaakt op de grillplaat. De bediening was snel en correct. De sfeer in het pand was wat minder en kan wat gezelliger maar het eten was prima in order. Het afhalen van de chinees was al lekker en het wokken is top. Wij gaan hier zeker vaker wokken. De prijs wat er op dit moment gevraagd wordt is super goedkoop tov de kwaliteit die je krijgt.

14. Zeer lekker eten, vriendelijk personeel, gewoon een aanrader!!

15. Chinees-Indisch Herten

Eten is lekker vooral de Gamba`s!!!
    Verschillende keren geweest.
    Vanavond weer!!

16. Je kunt er lekker eten!De friet is er lekker.Alleen moet je op een gegeven moment wel niet schrikken als je oa de The Sweet met Blockbuster hoort!En There's no more corn on the bravos en Jim Diamond met I should have known better!Maar dat is juist zo grappig ook aan dit restaurant!

17. De bestelling klopt niet altijd, er vallen frietjes in de vitrine die ze gerust laten liggen en wat een zeer onverzorgde indruk geeft, niet altijd even correct in hun taalgebruik. Het eten is op zich lekker, maar om deze redenen mijden we deze zaak als het even kan.

18. Gezellige mensen.leuke bar en lekker eten. Kortom toppie...

19. Mooie zaak met prima eten alleen de bediening viel tegen. De dames hadden woorden met elkaar en dat ga je niet doen waar klanten bijstaan. Volgens kan je door een vriendelijker bediening veel meer uit deze zaak halen.

20. Erg ongezellige sfeer.

Friet en snacks ook niet lekker.

3,4
  21. Lekkere friet alleen beetje ongezellige kassa medewerkster!

22. Slappe ongebakken friet, personeel heel grof! Nooit meer...

23. Chinees-Indisch Herten

Perfect en snel even gegeten op de terugweg van een vakantie.

Vriendelijke lui daar. Kan ik zonder meer aanbevelen.

24. Chinees-Indisch Herten

Heerlijk eten. Goede Hygiëne en goede koks.

De beperkte keuze is wat jammer maar dat mag de pret niet drukken.

25. Zeer goede snacks en friet prijs is ook goed.

26. Chinees-Indisch Herten

Dit betreft afhalen.

Zeer goede kok bereid heerlijk chinees eten. Is van constante kwaliteit. De Babi Pangang is de beste van Roermond e.o. Porties zijn erg ruim.

Aanrader!

27. Prima friet en kwaliteit snacks, maar er is een ding wat me toch wel stoort. Er staat vaker zo'n vrouw met kort donker haar,
    Die is altijd erg humeurig er kan geen lach vanaf en geen goeiedag of tot ziens.

De rest van de vrouwen vind ik hun werk prima doen. Ze zijn zeer vlug en erg vriendelijk en doen hun werk prima.

Mijn complimenten aan die drie dames.

28. Chinees-Indisch Herten

Meerdere malen reeds bij Wokpalace Herten gegeten. ik ben zeer tevreden over dit restaurant. Een ruime keuze , goede bediening en zeer schoon.
    Tevens is het zeer geschikt om hier te vertoeven voor een verjaardag of een bedrijfsuitje, ik spreek namelijk uit ervaringen.
    ga vooral zo door

29. de porties friet worden steeds minder, en de snacks worden vaak slecht gebakken: niet goed laten uitdruipen dus erg vet, of te kort en nog koud van binnen.
    Een dame achter de balie is soms echt onbeschoft. Ik ga ergens anders!

3,7
  30. Chinees-Indisch Herten

aanbod is niet enorm groot maar kwaliteit en bereiding zijn zeer goed!