Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Herten verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Herten

Heerlijke wok/ bakplaat gerechten. Ook kant en klaar gerechten bij het buffet.
    En dan nog een heerlijk ijs/ toetjes/ fruit buffet.

Als je drinken besteld, komt het bijna altijd vrij snel. Ruime zaak, alleen vooraan klein. Het enige nadeel als het druk is, sta je bij de bakplaat te wachten en omdat het in een hoek zit bij het buffet, is dit wel vrij lastig. Omdat iedereen staat te wachten of aan het op scheppen is, of mensen die binnen komen. Iedereen in de kleine hoek…

Vers vlees en groente echt vers! Geen commentaar… alles snel bijgevuld altijd.

2. Snackbar Herten

Wat een slechte service. Als je niet direct precies weet wat je wilt krijg je nauwelijks de kans om iets te vragen of rustig een keuze te maken. Personeel is onbeschoft en de prijzen zijn voor een dorpsfrituur echt belachelijk.
    Normale snacks die €3 kosten en de friet is absoluut niet goed gebakken en gewoon niet lekker.
    3x geprobeerd maar wij zijn er klaar mee, dan maar een stuk omrijden voor een fatsoenlijk frietje. De 10-en die hier zijn uitgedeeld slaan nergens op, zal het onbeschofte personeel zelf wel geplaatst hebben....

3. Chinees-Indisch Herten

Eten was goed verzorgd en ook goed, vond het jammer dat ze mij niet vroegen toen ze de vis aan het bereiden waren of er nog knoflook of kruiden bij moesten ,daar ik geen knoflook kan verdragen was ik snel klaar met eten wat ik jammer vond, heb nog geprobeerd te eten maar helaas kon ik niet meer dan een ijsje nog eten ,maar mijn metgezel heeft heerlijk gegeten .

4. Snackbar Herten

prima frituur

5. Chinees-Indisch Herten

Tent is veel te klein. Krijgt niet wat je vraagt en personeel loopt door de wachtrij.

6. Snackbar Herten

De slechtste cafetaria die ik ooit heb bezocht. Niet klantvriendelijk en de friet was niet te eten. En de eigenaar stond gewoon een sigaret te roken naast mijn 5 jarige dochter. U kan beter een boterham eten dan hier te eten.

7. Snackbar Herten

Was om 5 voor half 8 daar, sluitingstijd was 8 uur. Vitrines waren al leeg gehaald. Wilden graag binnen eten maar werden naar buiten gekeken. Friet was niet gaar! Nooit meer!!!

8. Chinees-Indisch Herten

De inrichting en ambiance was zeer teleurstellend. Het eten wat beloofd werd was er niet, bief, varkenshaas, gebakjes.. Bami was inderdaad net of het kant en klaar was absoluut niet lekker, net als de sushi.

Personeel vriendelijk. Er loopt een jongeman rond en een dame. De heer achter de bakplaat verstaat volgens mij zeer beperkt Nederlands en doet alles met gebaren. Drinken wordt niet opgedwongen, als je drinken wilt geef je dat zelf aan.

9. Chinees-Indisch Herten

Dit is zeker niet de beste wok in Roermond e.o. Afhalen; kwaliteit is erg matig. Chinese bami was niet te eten en kon zo de kliko in. Ik kwam hier eerder regelmatig (nu dus niet meer) en het lijkt dat men zich nu focussed op wokken en dat afhalen niet meer belangrijk is.

10. Chinees-Indisch Herten

hm

Heerlijk eten, constante aanvoer zodra bakken leeg raken, heerlijke vis, volop keuze. Goede kwaliteit vlees, vis en kip. Vooral door middel van Wowdeal kun je niet begrijpen hoe men voor zo weinig geld zoveel kan bieden.

11. Chinees-Indisch Herten

Een goede wok. Prijs kwaliteit klopt. Personeel is vriendelijk en werkt hard. Restaurant is zoals veel Chinese restaurants iets gedateerd maar wel netjes. Nadeel is de "bottleneck" betreffende de ruimte voor de hete plaat wanneer de kok je gerecht aan het bereiden is. Daar sta je op een kluitje en na afloop ruik je stevig naar wok/baklucht.

Aanrader is ossenhaas, broccoli, wortel en tauge van de plaat met japanse saus. Mjam.

Maandmenu om af te halen is altijd perfect!

12. Chinees-Indisch Herten

Alweer heerlijk gegeten en gedronken. Heerlijke rode en witte wijn. Veel verse groenten, vlees en vis. De gastvrouw en het personeel waren heel vriendelijk en professioneel. De bediening vond ik heel voorkomend en geordend. Een heel intiem restaurant, waarbij de kwaliteit van de gerechten de prijs overtreft. Echt een aanrader!!!

13. Chinees-Indisch Herten

Familie de Jonge

Wederom heerlijk gegeten. Gastvrouw is zeer vriendelijk en het eten is voortreffelijk! Wij proberen hier toch 1 x per maand te gaan eten.

14. Snackbar Herten

Y. ten Voorde

Laatste tijd veel fouten in bestellingen, friet nu wel beter gebakken. Wel snelle service, maar de fouten keer op keer beginnen me de keel uit te hangen.

15. Chinees-Indisch Herten

J.

Niet de beste Wok van Midden-Limburg wat mij betreft, wel een goede optie om eens goedkoop te gaan eten. Helaas zat het hier ook deze keer dat ik er was niet echt vol. Maar een aantal tafels waren bezet en dat voor een vrijdag. Begreep dat ze ook vaak WOW-deals aanbieden, waar ik persoonlijk vraagtekens bij stel of het restaurant dan wel zo goed loopt?

Kwaliteit van het eten is goed, alhoewel ik persoonlijk de saté hier niet lekker vond. Gastvrouw is erg vriendelijk, personeel in de bediening erg chaotisch. Het ene moment pakken ze het bord zo ongeveer uit je handen wanneer je net het laatste beetje op hebt, het andere moment zie je een half uur niemand lopen. Dat kan echt beter.

Daarnaast vind ik het een nadeel dat de bediening steeds door het wokgedeelte moet lopen om de bestellingen te serveren.

Vind het qua sfeer niet echt gezellig, het eten maakt echter veel goed. Prima optie om eens te gaan eten.

16. Chinees-Indisch Herten

Sturen je met wowdeal gewoon weg, zitten keihard te liegen: zitten vol zeggen ze, terwijl nergens op een tafel is gereserveerd.

17. Snackbar Herten

Bha vies en onbeschoft.

18. Chinees-Indisch Herten

Heerlijk eten, je kan laten wokken of bakplaat (onze favoriet). En je hebt ook kant en klaar eten, friet, sate, babi pangang, rijst, noodles, enzovoorts. Wij vinden het toch wel het lekkerst om alles vers te laten bereiden.
    Helaas als ze vlees afbakken, leggen ze vlees en vis tegen elkaar aan!! Dit kan echt niet. Moet het iedere keer weer zeggen (ik lust geen vis). Bij andere wok-restaurants houden ze vis en vlees strikt gescheiden. Prijs ligt lager dan andere wok restaurants, maar wel kwalitatief erg goed.

19. Snackbar Herten

Geen lekkere frites en zurige mayonaise. Het was er niet schoon, heb een enorme vetvlek in mijn broek door een vieze stoel. Het personeel zag er ook niet al te netjes uit.

20. Snackbar Herten

Onvriendelijk personeel, en het eten smaakt nergens na. Je krijgt niet eens het eten wat je besteld heb. Voor mij geen goede friture.

21. Snackbar Herten

Wij zijn hier vaker geweest, het personeel is heel vriendelijk!! Je wordt correct/snel geholpen. De friet en snacks smaken heerlijk. Prijs/kwaliteit uitstekend voor wat je krijgt.

Erg mooie zaak!

22. Snackbar Herten

Slecht, onvriendelijk en beetje asociaal personeel. De friet is niet goed gebakken. Kom er niet meer, rijd liever om.

23. Snackbar Herten

Onze ervaring is niet positief: niet meekrijgen wat je besteld hebt, onvriendelijk personeel (niet allemaal overigens) en enorm kleine porties voor veel geld. Gemiste kans. Ons zien ze in ieder geval niet meer terug!

24. Snackbar Herten

Het eten is prima en de zaak ziet er gezellig uit. Dat zijn dan ook de enige pluspunten van deze zaak. Het personeel is brutaal en niet klantvriendelijk. Ook vonden wij het eten wat aan de prijzige kant, zeker voor een friture in een dorp.

25. Snackbar Herten

josè verjansens

Wij zijn hier twee keer terecht gekomen.
    De eerste keer:
    Hadden wij zin in ijs en kregen we prachtige ijscoups. Die lekker waren en betaalbaar. En ook nog even een praatje gemaakt met de vriendelijke eigenaressen die ons de weg wees.
    De tweede keer:
    Waren we met onze honden en besloten we om hier nog eens wat te drinken. Mijn man had binnen het drinken gehaald en even later kwam er een jonge dame naar buiten met vers water voor onze honden.
    Dit zie je bijna nergens meer!
    Goede ervaringen met deze zaak.

26. Chinees-Indisch Herten

Annemarie

Heerlijk eten, vooral de zalm. Aardige bediening en voldoende keus.

27. Snackbar Herten

Prima cafetaria, lekkere frites en snacks, veel variatie.
    Je kan binnen ruim en gezellig zitten en lekker kletsen met de dames en hun personeel, in de zomermaanden is een zeer ruim terras aanwezig.
    Ook het softijs en de smoothies zijn zeer lekker,
    een echte aanrader!

28. Snackbar Herten

Koud eten, slappe friet of juist te vaak terug gegooid. En een behoorlijk prijskaartje voor de goedkopen en half garen etenswaren die ze verkopen. Zeer slechte ervaringen dus.

29. Chinees-Indisch Herten

Lekkere eten!!!!! Al veel wokrestaurants gehad maar komen steeds terug bij wei xin....het aanbod van vlees vis en groenten is voldoende,niet zo massaal(waar ik ook absoluut niet van hou,want ik vraag me altijd af wat ze met grote hoeveelheden vlees en vis doen die `s avonds over zijn)) als andere woks maar wel lekker vers en dan vind ik kwaliteit toch belangrijker dan kwantiteit... de eigenaren zijn heel aardig en proberen ook altijd even een babbeltje te maken,kortom gewoon gezellig en lekker een avondje rustig tafelen.... niet zo`n lopende band werk en genoeg privacy.
    minpuntje: bij enorme drukte staan de mensen wel een beetje op een een hoopje bij de plaat en wok en als je je zelf nog wat bami of zo wilt pakken moet je je dus door die menigte heen wurmen

30. Chinees-Indisch Herten

mariet frencken

We waren met zn vieren ,waren er om 5 uur 16 sept. was toen nog niet zo druk was heel prettig ,zat toen ook al bijna vol, even later kwam een groep van 20 personen ,dat was in eens even te druk .Toch hebben we genoten van alles wat je er kon eten ,te veel om op te noemen en het zag er heel keurig en proper uit ,daarom gaan we 28 oct. terug om weer te genieten met z n viertjes het was er nogmaals heeeeeeel lekker. mariet