Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Herpen verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Herpen

toon ketelaars

Op 2e paasdag met 10 personen heerlijke brunch gehad.
    Alles was perfect.
    De bediening, de hapjes, de ruimte waar we zaten, de zeer vriendelijke eigenaar en het personeel.
    Kortom we werden erg verwend.

2. Pannenkoekenhuis Herpen

Fam Brand

Een fantastisch restaurant met een heerlijke kaart. Hulde aan de keuken, komen graag bij jullie.

3. Pannenkoekenhuis Herpen

P.ķonings

Na een heerlijke wandeling in het bos effe bijkomen onder het genot van een cappuccino met gebak.
    Zelfs onze hond was er welkom!!
    Ik mag best zeggen dat er een erg gezellige sfeer hangt.
    Ook het personeel was aardig en vlot.
    Hier gaan we zeker vaker naar toe.
    Toppertje! !

Wij zijn weer heerlijk gaan eten bij Wok Smakelijk in Herpen.
    Alles vers en ruim voldoende.
    Leuk om daar je verjaardag te vieren.
    Mevrouw Cui maakt er een feestje van!

Voor onze 52ste trouwdag hebben we met onze aanhang heerlijk gegeten bij Wok "Smakelijk".
    Alles was lekker en voor onze oudste dochter werd glutenvrij gewokt. Op het einde was er vuurwerk op tafel en een kado. Bij het afscheid nog een orchidee. Dank U Mevrouw Cui. Het was geweldig!

6. Frans Herpen

opsteeg

7. Pannenkoekenhuis Herpen

We zijn al lang, heel enthousiast over PanenZo, kinderen, kleinkinderen, iedereen vindt het gezellig! Geweldige plek, goeie sfeer.
    Gastvrijheid staat hoog in hun vaandel. Vriendelijk, meedenkend.
    Een uitgebreide kaart met goeie prijs en kwaliteit.
    We blijven terugkomen. Net als zoveel anderen.

8. Nederlands Herpen

B.l.m.janssen

Heb er de afgelopen twee maanden een paar keer met gezelschap gegeten.
    Voortreffelijk:zowel de kwaliteit van de ingredieenten als de bereiding ervan.De bavette was botermals!
    Prettige en uitstekende bediening.
    Het interieur is wat oudbollig.

9. Pannenkoekenhuis Herpen

24 Sept heerlijk lunch gegeten met onze kinderen en kleinkinderen.
    Heerlijke gerechten, fijne bediening en… een leuke prijs.

Dit gaan we vaker doen!

Bedankt.

10. Frans Herpen

Fons van den Donk

Gisteren samen met mijn vrouw uitgebreid gedineerd bij Restaurant Trien in Herpen. Bijzonder hartelijke en gastvrije ontvangst, perfecte bediening, heerlijk eten. Hoewel het wel een beetje hoort bij de gastvrije en Bourgondische sfeer van dit restaurant vinden we de porties echt heel groot. Ga zeker terug en houd dan bij de keuze van het menu hier rekening mee.

11. Pannenkoekenhuis Herpen

We hebben een geweldig feest gehad (Bruiloft zoon).
    Alles was goed! Zowel bediening, sfeer als eten/drinken krijgen een 10!

Gister weer lekker gesmikkeld bij Wok van Herpen! We werden heel goed bediend en het eten was erg lekker. De kinderen hebben ook genoten van de kinderspeelzaal, zodat wij rustig konden eten.

Matig tot redelijk. Wat uit de wok of van de plaat komt is best aardig maar aan het andere eten uit de warmhoudbakken of de soep zit weinig smaak. De sushi was niet vers, met erg veel rijst en had weinig smaak. De tafels, toonbanken en dergelijke voelen vettig aan. Gastvrouw en de kok wel uitermate vriendelijk maar dan loopt daar weer een ander personeelslid rond met muziekoordopjes in haar oren. Erg vreemd. Een van de goedkoopste wokrestaurants waar ik heb gegeten en helaas was de kwaliteit daar ook naar. Jammer.

14. Nederlands Herpen

Op 3 Juni met 4 personen geluncht. De kwaliteit was van oudsher bekend, maar deze nieuwe eigenaar zit ver onder die kwaliteit. Helaas voor ons het laatste bezoek.

15. Pannenkoekenhuis Herpen

John en Yvonne Nijs

We hebben er ons 40-jarig huwelijk gevierd!! Heerlijk met het grote buitenterras☀️ want ben eerlijk, waar heb je nu zo'n mooie locatie!!😙 Het was er in een woord SUPER geregeld, ook onze gasten waren vol lof over de geweldige bediening en het buffet was helemaal af!!👍 Karll en personeel nogmaals onze hartelijk dank hiervoor!!

Groetjes John en Yvonne Nijs en weer tot gauw.

Thea Janssen

Het eten was uitstekend!
    Alleen duurde het wachten daarop erg lang.
    We hadden om zes uur afgesproken omdat mijn vriendin diabeet is.
    Maar om 19 uur kwam de soep pas.
    En erg druk was het niet.
    Is er te weinig personeel?

Heb heerlijk gegeten bij Wok van Herpen met mijn familie voor de verjaardag van mijn moeder. Het eten was heel lekker voor een goede prijs en de werknemers waren erg vriendelijk. Hier komen we vaker!

18. Pannenkoekenhuis Herpen

Wát een fantastische ervaring. We werden hartelijk welkom geheten en naar onze tafel gebracht. Gezellig bij het raam. Sfeervolle entourage. Als eerste broodplank met heerlijk brood en twee soorten kruidenboter. Hoofdgerecht Kipsaté, schitterend opgediend met aardappelpartjes in schil, heerlijke rauwkost en geweldig lekkere groenten en apart overheerlijke kipsaté. Als dessert Weckpotje met kaneelijs, chocoladesaus, peertjes, en in de deksel een grote toef slagroom met muntblaadje. De tafelgenoten kozen voor pannacotta die eveneens bijzonder goed was. Dit alles supermooi opgediend door zeer goede bediening.
    Ik heb ze al gezegd dat we zéker hier vaker zullen terugkomen.

Gisteren na een dagje Brabant lekker bij de Kriekeput gegeten.
    Super.

20. Pannenkoekenhuis Herpen

Smulders

Hartelijk bedankt voor de goede zorgen van ons 40 jarige bruiloft.
    We hebben echt genoten en allemaal leuke reacties gehad van onze gasten top👍
    Groetjes Evelyne Ton Smulders

R. Gerrits

Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Genoten van het tapas menu, waarin veel streek producten zijn verwerkt. Bij iedere gang duidelijke uitleg over de ingrediënten. Attente bediening. Zeker een aanrader.

22. Frans Herpen

familie G.van Mol

Zaterdagavond 11 maart gegeten bij Trien. We hadden een familie feestje met 18 personen.
    We werden door de gastvrouw erg vriendelijk ontvangen en naar een mooi gedekte tafel gebracht.
    We hadden verschillende voorgerechten en wat was het fijn dat alle gasten tegelijk hun gerecht hadden het zag er verzorgd uit en het was heerlijk.
    Zo ook het hoofdgerecht, veel verschillende keuzes weer iedereen gelijk hun gerecht.
    Het zag er weer prachtig en verzorgd uit en het was heerlijk.
    Het nagerecht... weer genieten. Het was ons feest maar ook een feestje om te zien hoe iedereen genoot.
    De bediening heel erg vriendelijk en belangstellend, er is regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
    Onze avond was zeer geslaagd en we zijn zeker van plan om vaker bij restaurant Trien te gaan eten.
    We hebben een top avond gehad.

23. Nederlands Herpen

Facebook. Gerritsen

Met 4 personen heerlijk gegeten. Heel goed verzorgd en nog steeds Bourgondisch. Vlees en vis was top kwaliteit en prima vriendelijke bediening. We komen snel weer terug!

R.van Casteren

We hebben lekker gegeten. Het tapasmenu bood een mooie afwisseling en er wordt gewerkt met goede (streek-)ingrediënten. De wijnen waren heerlijk. We hebben een fijne en relaxte avond gehad mede dankzij de fijne en attente bediening.

Erg lekker gegeten. Tournedos op houtskool bereid met rode wijnsaus was verrukkelijk. We komen zeker nog een keer terug!

26. Pannenkoekenhuis Herpen

Ben nooit zo van de recensies schrijven, maar wat is dit een leuke stek!! Nu al een paar keer geweest en echt heel erg leuk en lekker!! Het personeel is vlot, aardig en vooral, ik denk de bedrijfsleider (een wat oudere man ;-)), super attent, ook voor alle hondjes een koekje, de kleine kindjes vergeet hij ook niet, echt een schat van een man (misschien is het de eigenaar...)!
    Ook de sfeer binnen is goed, een heel mooi interieur, fijne stoelen, je voelt je er welkom en heerlijk op je gemak. Wij hebben de eerste keer buiten staan twijfelen, het zag er zo keurig uit en wij hebben altijd 4 hondjes bij, maar eerder genoemde aardige meneer kwam ons dus binnen roepen!! Hahaha, en het was er echt druk binnen (niet dat ze verlegen zaten om gasten). Dus... heb je ooit na een heerlijke boswandeling zin om op te warmen/iets te drinken/gezellig te zitten/te kletsen/te eten/of zomaar even niets... Stap binnen en ervaar het zelf!!

Van hattem

Heerlijk uiteten geweest. Geweldig en gezellig restaurant, bediening super en veel te veel aan eten. In 1 woord: geweldig. Een aanrader.

Wij zijn gisteren wezen eten met 6 personen. Heel vriendelijk ontvangen en lekker genoten van het eten. Zeer aardig personeel en je wordt snel en goed bediend. Zeker een aanrader.

wat een tegenvaller!
    De presentatie van hun website ziet er gelikt en mooi uit! In werkelijkheid hebben we nog niet de helft van alle plaatjes bij het buffet gezien... erg misleidend.
    Kwalitatief matig, pittige woksaus met 3 pepertjes? De kroepoek is pittiger.
    Dit was voor ons een eenmalig bezoek. Jammer

We zijn heerlijk uiteten geweest. Gezellig ingericht. Mooie tafels en goede stoelen.
    Eten werd feestelijk geserveerd.
    Prima. Als we in de buurt zijn komen we weer.
    Wat een onzin die lage scores. Wil wel eens zien en ruiken wat ze thuis hebben.