Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Herkingen verdeeld zijn.

Angelique Ohmstede

Wij waren met een groep van 17 personen. De ontvangst was prima, het personeel erg vriendelijk. Het eten was goed en meer dan voldoende. Kortom gewoon goed!

Aangekomen in Herkingen viel ons oog op deze brasserie. Was zeker het proberen waard. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, mooi uitzicht en een gezellige sfeer. Ondanks dat het heel druk was hadden we netjes op tijd ons eten. Zeker een aanrader!

3. Nederlands Herkingen

Ik kom regelmatig in dit gezellige huiskamer restaurant. Anton zorgt voor de gastvrijheid en indien gewenst een leuk gesprek. En Ligra kan toveren in de keuken. Een echte aanrader, ook voor vegetariërs.

Dinant Sommelsdijk

Beroerde service, het maken van een simpele tosti is blijkbaar een klus van 40 minuten. Waarbij de overduidelijk ongeschikte serveerster wel de moeite nam om nog een drankje te willen verkopen maar geen excuses te maken. Vervolgens een koude tosti naar binnen zitten werken. Bij melding van de klacht werden wij letterlijk uitgelachen. Ga hier nooooooit naar toe!!!! Ik ben nog nooit zo schofterig behandeld!

merkies

Wat jammer is het als je zo vriendelijk wordt geholpen maar het eten ronduit slecht is. De groente niet vers, rook vreemd (opgewarmde diepvries groente), vis rauw, zielloos eten. Aan de bediening lag het niet maar mijn tip is neem een kok die kan koken en er plezier in heeft want dit kon echt niet.

6. Nederlands Herkingen

Eten in al zijn puurheid. Geen gekke toevoegingen. Kwaliteitsproducten die zelf smaak genoeg hebben. Aanrader! Eten zoals eten bedoeld is.

lenie volaart

Heerlijk gegeten met de familie. Alles was goed en lekker.

rrrobb

Gegeten op 30 maart 2013. Dit was de tweede keer dat we hier gegeten hebben. De eerste keer was in de tijd van de wildmenu's en toen was het helemaal uitstekend eten in 't Bolbaken. Deze keer was het aanzienlijk rustiger, maar het was er nog steeds goed vertoeven. De eigenaar en zijn vrouw hebben echt hart voor de zaak en doen goed hun best om het je naar de zin te maken. De slibtongetjes die we deze keer aten waren goed bereid en prima te eten. In de zomer heb je een mooi uitzicht over het water en de vele (zeil) bootjes.

van wijk

Slechte bediening die liever buiten rookt dan mensen bedient. Om 22.30 werd een vol terras gewoon gesloten. De keuken is om 20.00 uur dicht. Dit zijn absoluut geen horeca mensen. De huurders kunnen alleen maar klagen en hebben geen idee hoe dit restaurant fatsoenlijk te runnen.

Van mijn vriend zijn baas kadobonnen gekregen om uit eten te gaan als dank voor veel overwerken in drukke tijd! Heel leuk dus een keer ergens anders heen dan normaal!
    Wat een leuke lokatie zo aan het water! Zonnetje scheen en het was gezellig druk!
    Personeel bijzonder vriendelijk alleen apart dat 1 bedienende steeds tegen ons in het duits begon maar bij het duitse tafeltje bijna geen woord duits eruit kreeg... Dat ter zijde het andere meisje sprak vloeiend nederlands tegen ons en zo goed als accentloos duits aan het duitse tafeltje!
    Het eten was best lekker al straalde heropgewarmt er aan alle kanten vanaf.... Uiteindelijk gaat het om de smaak en die was goed... Loeiheet bord! Met heet vlees en een ijskoud groentespiesje wat wel gaar was dus na verwarmen de koeling in was gegaan... Ik snapte dit niet zo!
    De prijs was erg aan de hoge kant voor dit heropgewarmde eten... Maar goed wij aten "gratis", wat best een onprofessionele lompe reactie opleverde bij het afrekenen (bij reservering aangegeven dat we met bonnen betaalde wat geen probleem zou zijn) Iemand begon een heel pleidooi waarom die bonnen slecht waren... Erg onprofessioneel en dan moet hij gewoon niet meer die bonnen accepteren maar niet tegen een klant zaniken!
    Wij gaan niet terug...
    O en honden in een restaurant? Erg onhygienisch...

11. Nederlands Herkingen

Klein restaurant wat vermoedelijk door een echtpaar gerund wordt. Dit bleek onder onder andere dat wij achter in het rstaurant zaten en tegen de foto's van de kleinkinderen en de medicijnen van de eigenaren aan zaten te kijken. In het begin was de bediening vriendelijk, naderhand nadat de ober/eigenaar wat vermoeider was nam dit wat af. Ik schrijver had de basis gerechten (mosselen a l'escarcotes en deftige schol). Beiden goed! Vrienden en echtgenote hadden andere gerechten waarover te discusseren was goed of toch wat minder. Ik had een redelijk dessert aardbeiensorbet met aarbeiencoulis.De overigen hadden koffie met overbodige delicatessen. Een grote teleurstelling dit overbodige dessert.

Ontzettend jammer dat ze failliet zijn! We kwamen er jarenlang regelmatig in vakanties en het was altijd TOP! Maar Herkingen ligt toch een beetje achteraf, dus ook wel logisch dat het dus blijkbaar niet rendabel was. Maar aan eten, bediening, sfeer lag dat zeker niet!

Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij dit leuke restaurant! Op het terras met uitzicht over het water en de bootjes, erg vriendelijke en attente bediening en uitstekende maaltijden. De verhouding prijs/kwaliteit is prima.

Dit was de eerste keer, maar zeker niet de laatste!

14. Nederlands Herkingen

Marianne

Eten was verrukkelijk, service goed en persoonlijk. Een achtergrondmuziekje is het enige dat we misten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Zachtjes praten en bidden dat t niet uren duurt voor je je eten hebt.... Als je het al krijgt.

Prima eten, redelijk geprijsd, vriendelijkheid scheelt per persoon.

Wat wel opvalt is dat het eten zowel qua keuze en prijs als qua kwaliteit een stuk beter is dan 1 of 2 jaar geleden. Toen probeerde men er een chique tint aan te geven wat niet lukte. Nu is het meer rechttoe rechtaan, wat veel beter past. Compliment voor de verbetering!

Henk en Rina, Kapelle

Na een dagje fietsen op Goeree-Overflakkee, de fietsen weer op de auto geladen en nog een bezoek gebracht aan Brasserie-Bolbaken in Herkingen. Naar horen zeggen was er een nieuwe exploitant gekomen.

Bij binnenkomst bleek het hele intérieur aangepast te zijn. De warme kleuren geven een erg gezellige sfeer in de brasserie.

Verder een menukaart die niets te wensen over laat.

Dit in combinatie met de zorg die de nieuwe mensen aan alles besteden, zowel de gerechten als hun klandizie, hiervoor slechts één woord: "Bravo!"

Tijdens ons bezoek op 30-4-2011 was er voor iedereen als extraatje gratis Oranjebitter, erg attent!

Mocht u er niet heengaan om te eten, maar om iets te drinken op het terras, dit terras is van ongekende schoonheid zo aan de rand van het Grevelingenmeer, prachtig!

c markwat

marcel en vera, bemmel

Na een winterstilte van enkele maanden, is het restaurant op 3 maart weer heropend met nieuw personeel. Het interieur en de kaart zijn aangenaam veranderd.

Het ziet er heel gezellig uit, het eten was heel erg lekker, en de bediening heel zorgzaam en vriendelijk, het kan niet beter!

We wensen jullie heel veel succes!

20. Nederlands Herkingen

Zeer gastvrij, mooie kaart, klein en knus opgezet.

Goed eten, mooi bereid.

Raadzaam om vooraf te reserveren ivm beperkt aantal tafels.

Neem wel cash geld meer, want pinnen gaat niet en voor kredit-kaarten wordt 5% extra in rekening gebracht?!.

G. Braamhaar

Per ongeluk beland nadat we bij een ander restaurant waren weggekeken. Heerlijke gerechten. Met aandacht voor de klant.

22. Nederlands Herkingen

D. Smit

Lekker eten. Leuke mensen. Is alleen wat moeilijk te vinden.

23. Nederlands Herkingen

Uitstekende eetgelegenheid. Wat mijn betreft behoort De Visbank tot de top van Goeree en Flakkee. Streekgerechten met liefde geserveerd. Was een verrassende keuze van vriendin.

24. Nederlands Herkingen

Wil je een keer lekker uit eten dan is dit een goed adres hier verscheidene keren gegeten het nivo is altijd goed. Men werkt met streek en vaak seizoens gebonden producten van een goede kwaliteit.

Ook is de sfeer lekker ongedwongen en huiselijk al met al een aanrader.

25. Nederlands Herkingen

nanny en rogier

Heel gezellig in een uitmuntende sfeer muziek op de achtergrond was heerlijk rustig de hertenbiefstuk en de vis waren perfect bereid..
    de huiselijke sfeer is geweldig,je voelt je op je gemak.
    mvg nanny en rogier

Simpel eten voor niet een niet te dure prijs eigenlijk gewoon eten en niet culinair, alleen de locatie is bijzonder.

27. Nederlands Herkingen

Een uitmunde ervaring waarin een goede kwaliteit product en de streek centraal staan. Bekwaam personeel en jarenlange ervaring proef je terug in alle gerechten hier nu vele malen gegeten en elke keer met meer plezier en genot van de producten uit de streek. De mosselen ala escargot moet je gegeten hebben voordat je naar het hiernamaals gaat, ook is ook de Verse knoflook een aanrader.Een garantie voor een leuke culinaire avond.

Jan-Klaas Wouters

Wat een prachtig uitzicht! Als de zon zakt over de Grevelingen....

In een woord: FANTASTISCH