Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Herkenbosch verdeeld zijn.

Marian Hendriks

Was heel vervelende ervaring naar de verwachtingen die ik er van had.
    Het vlees was koud en niet gaar. Na dat ze het hadden teruggebracht naar de keuken. Werd het weer opgediend de serveerster liet het op de grond vallen. Raapte het op met haar vingers en bracht het 10 min. terug het zelfde stuk maar dan bijna gehalveerd, de rest was weer koud geworden. We hebben alles maar terug gegeven daar het ons niet meer smaakte.
    Rest ons om een regeling te accepteren en er over na te denken of we hier nog een keer komen eten.

Judith Droomers

Met een groep clienten van een zorginstelling komen eten. Hele vriendelijke bediening. Eten was prima.

Yvonne

Hans Otjes

Het is een klein restaurantje. Wij waren met een groep van 15 personen. Ze hadden een persoonlijke aanpak betreft bestelling drinken, dat bij onze groep wel werkt. Lekker toetje. Keuze is niet breed, maar voldoende om lekker te eten. Toetjes verdeling was vreemd, maar er was wel soep. Jammer dat er geen disco-wok is, want er hangen veel disco lampen. Wij hebben er goed kunnen eten en een prima avond gehad. Het was niet druk, maar het ligt ook in een klein dorpje.

Koud eten, slechte service, eten niet gaar en ga zo maar door

Opnieuw lekker gegeten in dit restaurant: amuses oké, soep lekker, garnalen cocktail zeer smakelijk, visgerecht overheerlijk en scampi's prima. Desserts uitstekend, koffie goed, thee goed. Sfeer prima.

7. Chinees-Indisch Herkenbosch

Helaas,

Vegetarische foe yong hai besteld, ik kwam er niet direct achter.

Toen ik de tweede dag hier weer van wou eten kwam ik stukken vlees tegen en ook ei wat niet gaar was.

Vroeger toen er nog andere mensen inzaten was het eten altijd heel lekker, nu niet meer.

8. Chinees-Indisch Herkenbosch

Gisteren Chinese rijsttafel afgehaald en na de eerste happen weggegooid. Eten was smakeloos, koud, babi pangang zonder saus, foe yong hai was niet gaar. Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Laatste keer bij deze chinees geweest.

9. Chinees-Indisch Herkenbosch

De Tomatensoep is erg zuur i.p.v. zoet. De loempia's zijn groot maar heel veel taugé erin en een heel kleine beetje vlees en ei. De satésaus is erg verdund en weer verdikt met iets anders waardoor de smaak van de saté verloren gaat.
    Gewoon smakeloos.

Een half jaar geleden was het ook allemaal al niet te eten, nu er een nieuwe kok is, constateer ik geen verbetering van smaken.

Voor ons de laatste keer, wij gaan naar een ander toe. Deze New China garden is zijn sterren verloren aan kwaliteit. Prijs is iets aan de hoge kant en je krijgt er hele slechte kwaliteit voor terug.

Ook ik heb met mijn vriend hier een tijdje geleden gegeten. Niemand in de zaak op een vrijdagavond, had eigenlijk al een belletje moeten gaan rinkelen.
    We konden alleen iets van de kaart nemen, omdat er geen klanten waren, dus deden ze het buffet niet vullen. Toen ik mijn handen ging wassen kwam de kok van de wc af, deze liep rechtstreeks terug de keuken in zonder zijn handen te wassen!! De wc's stinken en je kunt goed zien dat de hygiëne hier niet de hoogste prioriteit heeft. Voor ons nooit meer.

11. Chinees-Indisch Herkenbosch

Jos Frenken

JAMMER!
    Smaken zijn verschillend, maar de waterige tomatensoep smaakte alleen maar zurig.
    De nasi en bami waren plakkerig, alsof ze niet vers waren.
    De saté die bij het menu hoorde was door hun vergeten en na reclamatie werd mij gezegd "aan mij de keus of ik het nog alsnog zelf kom halen of bij de volgende afhaalbestelling krijgen we deze erbij".
    Bij latere controle op hun site staat wel dat ze een bezorgdienst hebben. Dit werd mij bij de reclamatie van de saté niet verteld.
    Er komt voor ons geen tweede keer. De saté mogen ze van ons houden.
    GEEN aanrader.

Alma Vaes

Wij vonden een mooie restaurant! Heerlijk eten en betaalbaar!! Wij gaan zeker terug!!

Zeer gezellige dag gehad met vrienden. Na een mooie wandeling (op aanraden van personeel De Boshut) daarna heerlijk gegeten bij hun! Personeel waren allemaal zeer vriendelijk!! Ga zo door!!

Voor de kids hebben ze een leuke speeltuin!!

Tip : voor buiten evt. op de stoelen schapenvachten of fleece-dekens voor de koelere avonden.

Vanochtend koffie gedronken met een stukje vlaai. Bedienende medewerker kon wel iets vriendelijker zijn. Mooie omgeving en gezellig terras.

Ditmaal heerlijk gegeten in de natuur aan schone tafels en met een heel goede en snelle bediening.

Jammer genoeg slecht. Het leken wel leftovers i.p.v vers eten. Soyasaus en sambal kregen we na het eten. Kortom ondanks de SD bonnen komen we niet meer terug.

Gezellige locatie bij/in de bossen. Goed eten tegen betaalbare prijzen, maar... tafels zien er vaker niet schoon uit!!

Vanmiddag weer lekkere lunch genuttigd op het gezellige terras: heerlijke verse salade met geitenkaasjes en diverse notenmelange. Daarbij voortreffelijke koffie en een super bediening. Prijs/kwaliteit was oké.

Super vers alles. Echt heerlijk gegeten zowel wok, plaat als buffet.

Brahim Boukyoud

Zoals de meeste recensies die ik tot nu toe gelezen heb kan ik alleen maar beamen dat de keuze zeer beperkt was qua vis. Wij als gezin kunnen alleen maar vis eten als het vlees niet Halal is. Wat gebeurde er... er waren zogenaamd opeens geen scampies meer waar ik helemaal niet in geloofde. Ze hadden alleen maar witte koolvis en scampies en helemaal niks anders. Dus hier ga ik nooit meer uit eten en zo onvriendelijk personeel. De hele tijd lette ze op hetgeen we aten. De tent was helemaal leeg op een zaterdagavond!!

Geen aanrader dus.

Nou wij dachten de verjaardag te gaan vieren van mijn vrouw, maar wij zijn bedrogen uitgekomen. Wat rampzalig, ik heb zowat nog nooit meegemaakt, wat een afgang voor dat wokrestaurant, daar was ook niks goed. Zelfs het licht op de wc was niet aan. Nou over bezuinigen gesproken en hetzelfde was met eten en de drank.

Nou de volgende keer weer Duitsland, daar had ik voor dat geld nu nog zitten te eten.

We hadden bonnen via social deal gekocht, voor onbeperkt eten en drinken voor twee uur. We hadden om half zes gereserveerd, er stond werkelijk nog helemaal niks klaar bij het buffet. Er was zelfs nog geen bestek op tafel. Op hun dooie gemak gingen ze het buffet klaar maken.

Rond zes uur was het buffet dan eindelijk klaar. De kommetjes voor de soep waren nog nat van de afwas.

Het eten was erg matig en lauw. Bij de wok en bakplaat lagen 5 tangen waar mee je dus groente, vlees en vis moest pakken, de tangen werden niet specifiek voor een soort gebruikt. De kok heeft niet veel verstand van hygiëne. Hij vulde het wok vlees bij met zijn blote handen uit een bakje en raakte heel even een vies doekje in de hoek aan, en je kreeg vervolgens een schoon bord met vieze handen aangereikt waar je eten op lag. Het ijs moest je zoeken in de vriezer, dit hebben we maar netjes overgeslagen, het ijs leek er al lang in te zitten.

Het zoontje van een jaar of 10 hielp mee met de borden op halen en glazen. En pakt vervolgens met de blote handen ijsklontjes uit de vriezer en doet deze in de glazen en schenkt drinken in. Tijdens die twee uur dat we daar zijn geweest hebben we welgeteld per persoon drie glazen drinken met pijn en moeite gekregen. Dit hebben we zelf moeten vragen en je werd dan niet erg vriendelijk aangekeken door de eigenaresse. Ze ging gewoon andere dingen tussendoor doen, zodat je maar lang genoeg moest wachten op de drank. De vierde keer dat we vroegen voor wat te drinken (we hadden nog ongeveer 20 min) zei de eigenaresse "ja komt er zo aan". Maar helaas hebben we het vierde drankje niet gekregen. Ze ging gewoon weer andere dingen doen, zoals tafels dekken en een beetje opruimen, ze was ons gewoon de zaak aan het uit kijken. We zijn vervolgens maar gegaan.

Voor ons nooit meer Wok De Sport in Herkenbosch.

bezoeker

Prijs / kwaliteit is wel in verhouding. Wel jammer dat je als chique restaurant over wil komen maar niet tegen kritiek kan. Een bezoeker in het bijzijn van klanten afblaffen en dan de zaak uit sturen is niet echt wat je op zo'n plek zou verwachten. Ook in de omgang met het personeel hebben ze nog een hoop te leren. Wij kiezen liever voor een vriendelijke sfeer dan voor luxe. Ons zie je hier in ieder geval niet meer terug!

J.

Week of twee geleden met een aantal personen wezen eten bij de Boshut in Herkenbosch. Vroeger was dit het oude bezoekerscentrum van Staatsbosbeheer en sinds een jaar (?) is hier het restaurant in gevestigd.
    Locatie ligt perfect. Vooral als je buiten op het terras zit zo aan de rand van de Mijnweg is het goed toeven.
    Wij zaten 's avonds binnen in verband met het weer en het was er niet zo heel druk. Binnenzijde hebben ze overigens schitterend opgeknapt, zowel het interieur als de open keuken.

Wat betreft het eten en drinken was ik niet zo onder de indruk. Drie gangen menu qua prijs onder de streep aan de hoge kant. Ik had gekozen voor een salade vooraf; prima mwat aar niet verrassend. Vervolgens een Black Angus burger waar alleen friet bij zat en een beetje sla. Ook hiervoor; lekker, maar niets bijzonders. En als nagerecht een kaasplankje wat me heel erg tegenviel; drie standaard kaasjes, twee kleine plakjes roggebrood en een beetje stroop.

Samenvattend was het best lekker, maar echt niets bijzonders. Zeker gezien de prijs die je betaald en de kwaliteit die je krijgt aan de hoge kant. Laat ik het zo netjes zeggen; het meeste had ik thuis ook klaar kunnen maken. En je gaat naar een restaurant toe om juist wat extra's te krijgen. Wellicht dat ik er nog eens terug ga, maar dan om lekker buiten op het terras te zitten.

Tijdens een wandeling in de stromende regen onlangs de lunch gebruikt in de Boshut: heerlijke salades met geitenkaasje en wijntjes en koffie! Prettige en attente bediening, maar de tafel was niet schoon!!
    Jammer en hopelijk de volgende keer beter!?

Weinig te doen in deze zaak, zegt al genoeg. Wat ik persoonlijk heb meegemaakt, het volgende. Kok zat op het einde van de avond naast mij op de wc. Toen we gelijk naar buiten kwamen, ging hij zonder zijn handen te wassen terug de keuken in. Bierglazen worden gespoeld in een bak met wat lijkt op koffiewater, zo bruin is het. Kraantje met water open zetten, zoals normaal is, doet men niet, kost geld. Op het eind van de avond verzamelt de kok met zijn blote handen de restanten van de sla (ja, die van de wc) in plastic bakjes om die, naar ik aanneem, de dag daarna weer te hergebruiken. Als je wilt solliciteren naar een voedselvergiftiging, dan ben je hier wel aan het juiste adres.
    Jack.

Helaas is het deze keer niet goed: kleine veel te vette frites, waar het vet bij thuiskomst naar buiten komt. Smaak valt dan ook tegen! Jammer en dat moet veel beter kunnen.

Top Paasdiner in gezellige sfeer. Gisteren opnieuw voortreffelijk gegeten. Werkelijk alle gerechten waren van superieure kwaliteit qua smaak, samenstelling, versheid en temperatuur. Bediening uitstekend en timing oké.
    Een adres waar top gekookt wordt en de wensen van de gasten echt gehonoreerd worden. Chapeau!

Als ervaren restaurantbezoekers, waren wij zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten. Wat een prachtige kaart waar je nog gerechten als steak tartaar en escargot kunt vinden. Zeer goede kwaliteit van het eten en heerlijke wijnen. Men is zeker niet te zuinig met de glazen bij het wijnarrangement.

De sfeer is iets minder wat ligt aan de aankleding van het restaurant maar prijs/kwaliteit is super. Wij komen zeker nog eens terug!

Opnieuw heerlijke koffie gedronken met een stukje verse Limburgse vlaai. Bediening was oké en het geheel erg gezellig.